Muistaako kukaan minä vuonna tuo tapahtuma oikein oli? Siis Loiri veti jossakin snagarin takana Ville Virtasta turpaan oikein huolella, oli juttua iltapäivälehdissäkin aikoinaan.
Vesku veti Villeä turpaan.
9
4393
Vastaukset
- Bai tö Wei
usko sielunvaellusoppiin...!
- stt
liittyisköhän ville virtasen kirjaan, jossa kirjoittaa "multilahjakkuudesta", arvelin, että tarkoittaa vesa-matti loiria?
- KUITENKIN EIKÄ
stt kirjoitti:
liittyisköhän ville virtasen kirjaan, jossa kirjoittaa "multilahjakkuudesta", arvelin, että tarkoittaa vesa-matti loiria?
VESKU.?
KUITENKIN EIKÄ kirjoitti:
VESKU.?
Voin häpeäkseni tunnustaa, että on se Loiri Puhelimessa uhannut vedellä muokin mennentullen.
Pidin huolen et kun seuraavan kerran tavataan. Minulla oli valkoinen villapusero. Tuttavat kysyi miksi- kerroin- No Loiri ei tullut, lähti Intiaan. Mutta tiedän vaikka onkin henki heitto, niin, niin monia on uhannut. Joitakin entisiään lätisyttänyt. Siksi tiesin varoa. ja tämä on totta.- voisitko kertoo
maagikko kirjoitti:
Voin häpeäkseni tunnustaa, että on se Loiri Puhelimessa uhannut vedellä muokin mennentullen.
Pidin huolen et kun seuraavan kerran tavataan. Minulla oli valkoinen villapusero. Tuttavat kysyi miksi- kerroin- No Loiri ei tullut, lähti Intiaan. Mutta tiedän vaikka onkin henki heitto, niin, niin monia on uhannut. Joitakin entisiään lätisyttänyt. Siksi tiesin varoa. ja tämä on totta.niin miksi uhkasi sua?
kerro - Boxing72
maagikko kirjoitti:
Pidin huolen et kun seuraavan kerran tavataan. Minulla oli valkoinen villapusero. Tuttavat kysyi miksi- kerroin- No Loiri ei tullut, lähti Intiaan. Mutta tiedän vaikka onkin henki heitto, niin, niin monia on uhannut. Joitakin entisiään lätisyttänyt. Siksi tiesin varoa. ja tämä on totta.Kuka veti aikoinaan Reetua kuonoon?
- oli lehdissä
Tuohon aikaan oli lehdissä juttua, että Loirin turpaanvedon syy olisi ollut:
Ville V. oli Manalassa virnuillut Loirin ja sen silloisen Stina -vaimon ikäerolle. Aukonut päätään.- 577845
Minkäs ikäinen hän olikaan, olisko ollu 30 vuotta nuorempi suurinpiirtein? No sinäsähän tuo ei ole taiteilija piireissä ihmeellistä. Saarela -Mällinen, Salminen - Seppo, Kinnunen - Silvo, Heiskanen - Pyrrö jne. Kaikilla huomattavasti nuorempi vaimo ollut/on.
- muistaakseni
Veikkaisin syksyä -94. Syystä ei mitään tietoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714979- 463519
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893474- 502649
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461833- 971630
- 161463
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 711045
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035