Muistaako kukaan minä vuonna tuo tapahtuma oikein oli? Siis Loiri veti jossakin snagarin takana Ville Virtasta turpaan oikein huolella, oli juttua iltapäivälehdissäkin aikoinaan.
Vesku veti Villeä turpaan.
9
4175
Vastaukset
- Bai tö Wei
usko sielunvaellusoppiin...!
- stt
liittyisköhän ville virtasen kirjaan, jossa kirjoittaa "multilahjakkuudesta", arvelin, että tarkoittaa vesa-matti loiria?
- KUITENKIN EIKÄ
stt kirjoitti:
liittyisköhän ville virtasen kirjaan, jossa kirjoittaa "multilahjakkuudesta", arvelin, että tarkoittaa vesa-matti loiria?
VESKU.?
KUITENKIN EIKÄ kirjoitti:
VESKU.?
Voin häpeäkseni tunnustaa, että on se Loiri Puhelimessa uhannut vedellä muokin mennentullen.
Pidin huolen et kun seuraavan kerran tavataan. Minulla oli valkoinen villapusero. Tuttavat kysyi miksi- kerroin- No Loiri ei tullut, lähti Intiaan. Mutta tiedän vaikka onkin henki heitto, niin, niin monia on uhannut. Joitakin entisiään lätisyttänyt. Siksi tiesin varoa. ja tämä on totta.- voisitko kertoo
maagikko kirjoitti:
Voin häpeäkseni tunnustaa, että on se Loiri Puhelimessa uhannut vedellä muokin mennentullen.
Pidin huolen et kun seuraavan kerran tavataan. Minulla oli valkoinen villapusero. Tuttavat kysyi miksi- kerroin- No Loiri ei tullut, lähti Intiaan. Mutta tiedän vaikka onkin henki heitto, niin, niin monia on uhannut. Joitakin entisiään lätisyttänyt. Siksi tiesin varoa. ja tämä on totta.niin miksi uhkasi sua?
kerro - Boxing72
maagikko kirjoitti:
Pidin huolen et kun seuraavan kerran tavataan. Minulla oli valkoinen villapusero. Tuttavat kysyi miksi- kerroin- No Loiri ei tullut, lähti Intiaan. Mutta tiedän vaikka onkin henki heitto, niin, niin monia on uhannut. Joitakin entisiään lätisyttänyt. Siksi tiesin varoa. ja tämä on totta.Kuka veti aikoinaan Reetua kuonoon?
- oli lehdissä
Tuohon aikaan oli lehdissä juttua, että Loirin turpaanvedon syy olisi ollut:
Ville V. oli Manalassa virnuillut Loirin ja sen silloisen Stina -vaimon ikäerolle. Aukonut päätään.- 577845
Minkäs ikäinen hän olikaan, olisko ollu 30 vuotta nuorempi suurinpiirtein? No sinäsähän tuo ei ole taiteilija piireissä ihmeellistä. Saarela -Mällinen, Salminen - Seppo, Kinnunen - Silvo, Heiskanen - Pyrrö jne. Kaikilla huomattavasti nuorempi vaimo ollut/on.
- muistaakseni
Veikkaisin syksyä -94. Syystä ei mitään tietoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777