Kuka tappoi jeesuksen?

DarkNinjaHiiri

Kuka tappoi jeesuksen?

A: Saatana

B: Juutalaiset

C: Jahve

D: Jahvenpalvojajuutalaisetsaatanassa

29

756

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ürpå

Minä.

• Pelkkä uskontojen keksimä myytti,

• Ylermi.Nakki

eli eiköhän vaihtoehto c) ole lähinnä. Itsari on muuten kristinuskossa sellainen pahuus, jotta ei pääse Taivaaseen. Jeesusjumala ei täten ole Taivaassa. Paska homma kristityille.

• Seuraten niin taisivat olla kaikkien aikojen suurimmat sankarit ja maailman pelastajat.

Eihän se muuten olis kuollu niiden syntien takia.

• Kössönöm

että kyseistä jäppistä ei ole ollut olemassakaan.

• DarkNinjaHiiri

Juutalaiset teloittivat jeesuksen koska jahve antoi juutalaisten mieliin saatanan tulla.

Kuitenkin hommassa on se kieroa että oikeasti kukaan ei oikeasti kuollutkaan ja lisäksi se että operaatio oli täysin jahven kontrollissa alusta asti. Siis siis kyseessä oli suunniteltu murha from jahve mutta samalla jeesus teki itsemurhan. Jeesus rikkoi siis käskyä "älä tapa vastaan" jota puolestaan lain säätäjä jahve käski rikkomaan.

Huh huh harvemmin alennun näin teologiselle tasolle.

• vaihtoehdoissa

Ristiinnaulitseminen oli ainoastaan roomalaisten käyttämä rangaistusmetodi johon juutalaisilla ei ollut edes mahdollisuutta tuomita ketään. Pontius Pilatus oli roomalainen. Roomalaiset ruoskivat ja naulitsivat Jeesuksen ristille. Roomalainen puhkaisi Jeesuksen kyljen. Mutta toki roomalaiset olivat täysin viattomia koko asiassa ja homma juutalaisten syytä, koska juutalaispaskat eivät uskoneet Jeesusta jumalaksi ja Rooman valtakunta oli täynnä valmiita höynäytettäviä.

Näin se propagandamylly toimii.

• DarkNinjaHiiri

Onko koko kristinuskonpelastusmyytti tapa orjuutta kristitityt juutalaisten puolelle?

• Kössönöm

oli oikeasti britti nimeltään Michael Palin ja hänellä oli paha puhevika, joka nauratti kansalaisia niin, että nämä vatsaansa pidellen ulvoivat naurusta hänen puhuessaan.

• DarkNinjaHiiri
        Kössönöm kirjoitti:

oli oikeasti britti nimeltään Michael Palin ja hänellä oli paha puhevika, joka nauratti kansalaisia niin, että nämä vatsaansa pidellen ulvoivat naurusta hänen puhuessaan.

Kun herramme kristuksen nöyrimmät palvelijat tarttuvat sotakirveisiin ja katkaisevat saatanalta pään!

SILLÄ TÄMÄ PÄÄ JOKA ON JEESUKSEN VASTAINEN ANTIKRISTUS TEKEE ELÄMÄSTÄ PAHOLAISEN. HELVETIN LIESKAT OVAT YLLÄMME KUN JAHVE RANKAISEE. SILLÄ NÄIN ON KIRJOITETTU JOKA VASTAAN NIIN SILTÄ PÄÄ POIKKI JEESUKSEN NIMESSÄ.

• Kössönöm
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

Kun herramme kristuksen nöyrimmät palvelijat tarttuvat sotakirveisiin ja katkaisevat saatanalta pään!

SILLÄ TÄMÄ PÄÄ JOKA ON JEESUKSEN VASTAINEN ANTIKRISTUS TEKEE ELÄMÄSTÄ PAHOLAISEN. HELVETIN LIESKAT OVAT YLLÄMME KUN JAHVE RANKAISEE. SILLÄ NÄIN ON KIRJOITETTU JOKA VASTAAN NIIN SILTÄ PÄÄ POIKKI JEESUKSEN NIMESSÄ.

Onko sinulla hammassärkyä?

• DarkNinjaHiiri
        Kössönöm kirjoitti:

Onko sinulla hammassärkyä?

Oletko meedio? Mistä muusta sä voit mun kivut tietää.

>>Onko sinulla hammassärkyä?

• DarkNinjaHiiri

Oletko meedio? Mistä muusta sä voit mun kivut tietää.

>>Onko sinulla hammassärkyä?

Söin pari leipaa ja tajusin että ei Ateistin tarvi vihahihua esittää. PEACE kössömsönille ja kaikille.

Mutta palatkaamme alkuasetelmaan. Onko järkevää vastausta? EI! Siis aivan järjetöntä koko hihhulismi.

• Kössönöm

• Kössönöm

Söin pari leipaa ja tajusin että ei Ateistin tarvi vihahihua esittää. PEACE kössömsönille ja kaikille.

Mutta palatkaamme alkuasetelmaan. Onko järkevää vastausta? EI! Siis aivan järjetöntä koko hihhulismi.

ei ole järkevää vastausta. En kykene ymmärtämään miten paljon tappeluita saadaan aikaan joidenkin todentamattomien henkiolentojen kannattajien kesken.

Vanha kikka kipeään hampaaseen. Jos siinä on siis reikä. Ota mausteneilikka ja laita se kipeään hampaaseen. Joku kertoi sen auttaneen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mausteneilikka

• on kirjoitettu?

sinulla taitaa olla harhaoppi.

• sinä,.......

minä sekä lilius ja muutamia muita kaiffareita tältä tellukselta.

• DarkNinjaHiiri

Älä saatana selitä tuota samaa paskaa mantraa.

Minä en pyytänyt jeesusta kuolemaan kenenkään enkä varsinkaan itseni takia. Pyysikö jumala tappamaan jeesuksen? Juutalaiset joita te niin kovin palvotte on tappanut jeesuksen! Roomalaiset oli vain välikäsiä, mutta kenen tahdossa?

• ürpå

Älä saatana selitä tuota samaa paskaa mantraa.

Minä en pyytänyt jeesusta kuolemaan kenenkään enkä varsinkaan itseni takia. Pyysikö jumala tappamaan jeesuksen? Juutalaiset joita te niin kovin palvotte on tappanut jeesuksen! Roomalaiset oli vain välikäsiä, mutta kenen tahdossa?

Se on sillä lailla, että:

Tule Jeesus takaisin niin me saadaan ristiinnaulita sut uudestaan. Olet sen velkaa.

• DarkNinjaHiiri
        ürpå kirjoitti:

Se on sillä lailla, että:

Tule Jeesus takaisin niin me saadaan ristiinnaulita sut uudestaan. Olet sen velkaa.

En ole jeesus mutta tuskin toista poskea kääntää murhaajilleen.

• Hejkki

En ole jeesus mutta tuskin toista poskea kääntää murhaajilleen.

Me murhasimme jeesuksen ja saimme siten syntimme anteeksi! Sama ei toimi maallisessa oikeudessa.

• .......
        Hejkki kirjoitti:

Me murhasimme jeesuksen ja saimme siten syntimme anteeksi! Sama ei toimi maallisessa oikeudessa.

enkä myöskään koskaan syntiä tehnyt.

• DarkNinjaHiiri
        ....... kirjoitti:

Sillä minä jeesus herätän Midianilaiset ja Kaanilaiset eloon ja he kostavat jopa kuolemanne jälkeen heidän kansanmurhan.

• .......

Sillä minä jeesus herätän Midianilaiset ja Kaanilaiset eloon ja he kostavat jopa kuolemanne jälkeen heidän kansanmurhan.

En ole eläissäni tavannut ainuttakaan midianilaista tai kaanilaista. Ainakaan tietääkseni.

Tuota syyllisyyttä saat kyllä jankuttaa minulle vaikka maailmantappiin, enkä silti usko.

• Hejkki
        ....... kirjoitti:

Et muka muista, kun 2000 vuotta sitten murhasit Palestiinassa! No, onhan siitä pitkä aika.

• .......
        Hejkki kirjoitti:

Et muka muista, kun 2000 vuotta sitten murhasit Palestiinassa! No, onhan siitä pitkä aika.

En muista edes mitä tein viikko sitten.

Mutta silti olen siitä ihan varma, että en ole koskaan ketään tappanut. Joskus on tosin mielessä käynyt, mutta olen hillinnyt itseni. Eräs työsuhteeni päättyi niin, että toivotin tiimin jäsenille hyvää illan jatkoa ja poistuin ovesta ulos. Työtodistuksen pyysin postitse.

Ihmisellä lienee muihin eläimiin nähden erikoinen piirre, että ihminen tappaa ihan muuten vaan. On sitä tavattavissa muissakin eläimissä esimerkiksi kiima-aikoina, valtataisteluissa, tai siittämisen jälkeen. Mutta ei ne missään nakkikioskilla puukkoa toisen kylkeen ihan ohimennen tuikkaa.

Ihmisellä on liian paljon älyä suhteessa järkeen.

• kui ekaan

>>>>>Kuka tappoi jeesuksen?
      DarkNinjaHiiri 11.4.2009 klo 23.27
         Kuka tappoi jeesuksen?

A: Saatana

B: Juutalaiset

C: Jahve

D: Jahvenpalvojajuutalaisetsaatanassa

• konna

Jahve käskee oman poikansa tekemään itsarin.

"18. Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."

Käsky oli käynyt...

Vaikka voihan tuota toki tulkita monella muullakin tavalla. Sanoilla leikkimistähän koko uskonto on. Kuoleminen ei ainakaan ole tuossa mitään normaalia kuolemista, vaan pelkkä nappula jossain pelissä.

• tämäkinkö
        konna kirjoitti:

Jahve käskee oman poikansa tekemään itsarin.

"18. Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."

Käsky oli käynyt...

Vaikka voihan tuota toki tulkita monella muullakin tavalla. Sanoilla leikkimistähän koko uskonto on. Kuoleminen ei ainakaan ole tuossa mitään normaalia kuolemista, vaan pelkkä nappula jossain pelissä.

>>>>Tuon mukaan
        konna Jahve käskee oman poikansa tekemään itsarin.

Käsky oli käynyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4686
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2159
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      1678
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      178
      1659
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      165
      1537
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      278
      1372
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      198
      1219
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      87
      1142
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      204
      1136
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1094
    Aihe