"Kilpailijoiden mukaan Masku ja Suomi-Soffa mainostavat sisäänheittotuotteina esimerkiksi huippuhalpoja suomalaisia sohvia, vaikka tuotteita ei edes ole kaupassa tai ne eivät ole suomalaisia.
- Alalla on pitkään johdettu kuluttajia harhaan massiivisella ja epäterveellä tavalla. Kuluttajille tarjotaan mielikuvaa jatkuvista alennusmyynneistä tai mainostetaan tuotteita, joita ei ole edes saatavilla, perustelee Isku Kodin toimitusjohtaja Petri Pitkäranta valitusta."
Uusavuttomuuttako? Ei huonekalujen tekeminen vaikeaa ole, osaava tekee ne itse.
Masku ja Suomi-Soffa
4
430
Vastaukset
- ole mitenkään
epätavallista tuo muissakaan liikkeissä. Kodinkonekauppiaat ilmoittavat tarjouksia ja kun menet ostamaan tuotetta sitä ei ole juuri siinä liikkeessä myynnissä, vaan jossakin toisessa saman ketjun liikkeessä, vaikka mainos kertoo muuta.
Gigantissa puuttuu usein hintamerkinnät.
Kiusallinen on myös yliaktiivinen myyjä, koska asiakkaalle ei jää aikaa muodostaa tuotteesta oikeaa mielikuvaa.Samoin on muissakin hommissa. Kiertelin aikoinaan Suomea hitsaushommissa ja Mison suojakaasuun tuli aina siirtokuljetusmaksu, vaikka oli millä paikkakunnalla hyvänsä. Ouluun siirtokuljetus Kajaanista, Kajaaniin siirtokuljetus Kokkolasta, Kokkolaan siirtokuljetus Oulusta, tuohon tapaan, hehheh.
- lollollollollol
Pääs kiinni rysssä
- halvemmat
Iskua ja Askoa ei taida saada kilpailuun mukaan millään tavalla, vaikka niiden hinnat ovat pilvissä verrattuna Maskuun ja Suomi-Soffaan.
Eikö Askolla ja Iskulla ole myös oikeus mainostaa edullisia hintoja, jos niitä olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 741004
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683