Romuauto muistoksi?????

hatut ja vatut

Romuauto jäi - muistoksi???

Naapurit muuttivat jonnekin huitsin nevadaan - ok - mutta miksi jättivät romuautonsa parkkipaikalle takaluukku sepposen selällään???

9

777

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parkkipaikalla on ahdasta

Naapureilla kaksi sardiinipurkkia jotka kai pysyy rautalangalla kasassa ja kun muuttivat ottivat sen prutkuttavan, kulkevan mukaansa ja jättivät toisen parkkipaikalle - jossa muutenkin on ahdasta.
      Kun eivät enää asu, niin miksi auto saa olla siinä??

• olla..

..siinä huhtatiellä. siellä on ainakin ollut joku kottero jo jonkin aikaa takaluukku ammollaan.

• Auto on Ruotsin rekkarissa

No, sepä juuri. Perhe otti lähtiessään sen " paremman" auton mukaansa ja jättivät taloyhtiölle sen röttelön. Onpa mielenkiintoista kuka senkin romun pois raahaa ja kuka maksaa? Toivottavasti ei ainakaan taloyhtiö??? Auto on Ruotsin rekkarissa.

• kiitelilammas
        Auto on Ruotsin rekkarissa kirjoitti:

No, sepä juuri. Perhe otti lähtiessään sen " paremman" auton mukaansa ja jättivät taloyhtiölle sen röttelön. Onpa mielenkiintoista kuka senkin romun pois raahaa ja kuka maksaa? Toivottavasti ei ainakaan taloyhtiö??? Auto on Ruotsin rekkarissa.

haaahaahaa.. taisit käydä kirjottelee tonne naapuri palstallekkin. Iso mies tai ainakin luulen niin kirjottelee täällä. Eikö se helpommalla hoidu ku ilmotat sinne isännöitsijälle, taloyhtiöön yms muuhun. Niiden hommahan se on . Tai voi antaa yhen vinkin käy työntämässä se pois hehehehe

• Smiley for You
        kiitelilammas kirjoitti:

haaahaahaa.. taisit käydä kirjottelee tonne naapuri palstallekkin. Iso mies tai ainakin luulen niin kirjottelee täällä. Eikö se helpommalla hoidu ku ilmotat sinne isännöitsijälle, taloyhtiöön yms muuhun. Niiden hommahan se on . Tai voi antaa yhen vinkin käy työntämässä se pois hehehehe

Ei kukaan niin tyhmä ole, että vahingoittaa toisen omaisuutta - olkoon, että toimivat väärin. Mistä tiedät, ettei isännöitsijä tiedä asiasta kuten siitäkin etteivät luovuttaneet kaikkia avaimia poismuuttaessaan??

• kiitelilammas
        Smiley for You kirjoitti:

Ei kukaan niin tyhmä ole, että vahingoittaa toisen omaisuutta - olkoon, että toimivat väärin. Mistä tiedät, ettei isännöitsijä tiedä asiasta kuten siitäkin etteivät luovuttaneet kaikkia avaimia poismuuttaessaan??

no on ollu melkonen vuokralainen

• mirja ja mika
        kiitelilammas kirjoitti:

no on ollu melkonen vuokralainen

Onko se niin, että köyhiä täytyy sääliä? Kas, samainen pariskunta katsoo asiakseen muuton jälkeen tulla pesemään pyykkiä puolen yön aikaan talon pesutuvassa..no huhhuu ettei o varaa ostaa pesukonetta, salaa hiivitään pesemään. Koko ajan eli yli 3 h istuivat toisessa romuautossa oottamass että pyykit tulis pestyä. Gubbe tuli minua vastaan, hällä käet täynnä muovipussukoita ja nyssyköitä - paskasta pyykkiä. Mutta että kehtaa tulla muuton jälkeen pesettämään pyykkiä. Kai ne raukat sitte on taivasalla ko ei o varaa ostaa pyykinpesukone, vai???

• samaiset ämmät
        mirja ja mika kirjoitti:

Onko se niin, että köyhiä täytyy sääliä? Kas, samainen pariskunta katsoo asiakseen muuton jälkeen tulla pesemään pyykkiä puolen yön aikaan talon pesutuvassa..no huhhuu ettei o varaa ostaa pesukonetta, salaa hiivitään pesemään. Koko ajan eli yli 3 h istuivat toisessa romuautossa oottamass että pyykit tulis pestyä. Gubbe tuli minua vastaan, hällä käet täynnä muovipussukoita ja nyssyköitä - paskasta pyykkiä. Mutta että kehtaa tulla muuton jälkeen pesettämään pyykkiä. Kai ne raukat sitte on taivasalla ko ei o varaa ostaa pyykinpesukone, vai???

Niin ja ilmeisesti tulivat omilla avaimillaan - muuton jälkeen? Ne kuuluu luovuttaa kun muuttaa.

• toyotacarina2

www.hinausautokeskus.fi/romuauton nouto/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1540
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      99
      748
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe