Ässät voitti sarjan 4-3,hyvä,että näin kävi.
Vaasalaisilla idiooteilla ei ole ollenkaan käytöstapoja,kananmunia,nuuskarasioita ym heitellään Ässien kannattajien päälle,ja vielä syljetään niskaan.Apinat,pysykää siellä Kuparisaaren pimeissä luolissa vaan ja syökää paskaanne.
Te olette koko jääkiekkokannattajien häpeänpilkku.Olen ollut Ässien kannattaja viime divarikaudesta asti,nähnyt jos jonkinlaisia kannattajia,Te vaasalaiset olette kyllä ämpärin pohjimmaisia.
Hyvä,ettei teitä nähdä enää koskaan liigapaikkakunnilla.
Sportfanit!!!
3
273
Vastaukset
- Liemihäjy
No sehän on juuri sitä rakkautta lajia, ja joukkuetta kohtaan. Sehän kuuluu asiaan pienet tappelut.
Sportin fanit ovat parhaimpia koko suomen.
SUT SAADAAN VIELÄ!- Jepjep**
Onko tuollanen hametouhu sinusta tappelua?
- pojat porilaista
mutta Vaasassa vastustajan fanien päälle sylkeminen, heittely esineille jne. on lajirakkautta. Onneksi muualla Suomessa asia nähdään toisin. Käytös kertoo vain tekijöistään.
Ja mitä tappeluihin tulee, tervetuloa vaan Poriin, täältä saa kyllä vastusta.
Lauantainakin joka tappelun minkä Vaasalaiset aloittivat myös hävisivät.
Ei ole pohjalainen häjy enää entisensä, tuntuu tuo Vaasan veri vapisevan kuin haavan lehti nykyään :-)
Kasvakaapa poijaat vaikka kymmenen vuotta ja yrittäkää sitten uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440