Hävettäisi olla Jypin fani

Tepsin Vanilïini

Häpeäisin jos kannattamani joukkue voittaisi mestaruuden tällaisten tapahtumien jälkeen!

Puolivälierä sarjassa Tepsiä vastaan Jypi pääsi jatkoon vain kun tuomarit pistivät aina sopivasti Tepsiläisen jäähylle. Ei ollut reilua!

Välierissä Jypille hyväksyttiin Kalpaa vastaan ratkaiseva maali, vaikka tilanne oli paitsio.

Ja nyt Kärpiltä hylättiin selvä maali.

Meni kaikki maku koko kaudesta. Häviö ei harmita, mutta kun se tulee epäreilusti...

13

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nmrk

      Mitenkäs se on Jypin tai heidän faniensa häpeä nämä tapahtumat? Enemmän minua hävettäisi olla noin pösilö.

    • antikärppä

      kyllä viimeisessä matsissa tepsi oli pelkkä vastaan tulija, oli tasoero niin selkeä. Kalpa sarjassa jopa itse Kapanen totesi että jyp oli parempi, piste!
      Käppyröiltä ei hylätty maalia, peli oli jo vihelletty poikki, sitäpaitsi maalia ei olisi hyväksytty vaikkei pilli olisi soinutkaan aiemmin, katsos kun lätkässä on SÄÄÄNNÖT, lue ne.

      • tapsa 45

        Olen kyllä lukenut säännöt ja toiminut tuomarina myös jääkiekossa. Sääntökirja on ihan selkeä tässä tapauksessa.Kärppä pelaaja työnnettiin mv.n päälle ja vihellystä ei ollut vielä tullut joten maali olisi pitänyt hyväksyä. Ikävä koko pelin kannalta kun tällaisia tulee ja näissä pleijareissa ihmeen paljon. Kalpa sarjassa selvä paitsio maali toivoisin tuomareilta huolellisempaa otetta. Tuomarina toimiminen ei kyllä ole helppoa mutta kahdella sen pitäisi onnistua. Uskottavuus kärsii muuten niin arvostettuja suomalais tuomareita kohtaan.


      • antikärppä
        tapsa 45 kirjoitti:

        Olen kyllä lukenut säännöt ja toiminut tuomarina myös jääkiekossa. Sääntökirja on ihan selkeä tässä tapauksessa.Kärppä pelaaja työnnettiin mv.n päälle ja vihellystä ei ollut vielä tullut joten maali olisi pitänyt hyväksyä. Ikävä koko pelin kannalta kun tällaisia tulee ja näissä pleijareissa ihmeen paljon. Kalpa sarjassa selvä paitsio maali toivoisin tuomareilta huolellisempaa otetta. Tuomarina toimiminen ei kyllä ole helppoa mutta kahdella sen pitäisi onnistua. Uskottavuus kärsii muuten niin arvostettuja suomalais tuomareita kohtaan.

        vaikka olisi kuinka työnnetty mihin (joka ei edes pidä paikkaansa), maalivahtia ei saa estää, piste! Luuletko sinä että jos pelaajaa hiukan tönäistään, sillä on sen jälkeen oikeus loikata moken päälle istumaan? Ei sinusta ole tuomariksi!


    • runkosarjakin

      ja runkosarjankin jyp voitti ihan väärin perustein.
      olen jypin kannattaja, vittu ku mua hävettää!

    • JYPPI

      vitun urpo!!! Kärpät on aseeton jypin sm-liigan parasta puolustusta vastaan! Corso ja muut NEIDIT ei saa mitään aikaan...

    • jo vain

      Säälittävän hyvää yhteispeliä Immosella ja Buu-manilla - homojako ?
      Immosta ei missään tapauksessa maajoukkueeseen -
      kansauinvälisellä tuomaroinnilla jäähykuningas .

      • asiantuntemusta

        kansainvälisestä homoudesta, jo vain


    • Erno33

      Vieläkö ne turun itkupillit ruikuttaa palstoilla? Lopettakaa jo. Täällä pelataan jääkiekkoa tosin kuin siellä itkukylässä. Kyllä varmaa teitä v...taa mutta meitä ei.

    • :DDDDDD

      Siis mä en kestäH, voi vitt* mua hävettää olla JYPpi fani ! :''D

      • hävettäis ainakin

        Olla kärppänä paikalla :)


    • KUN...

      EIVÄT OSAA ITE PELATA LÄTKÄÄ, JOS TPS OLIS OLLUT KÄRPPIÄ VASTASSA NIIN KÄRPÄT OIS VIENYT 7-0 JA JOS TAAS JYPPI OLIS OLLUT NIIN 12-0

      • Tulipa paljon isoa kirjainta

        koita "käps lock"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe