Netissä olevat yritykset

uuden_elämän_aloitus

hei!olen 2v nainen ja juuri eronnut pitkästä suhteesta. ex-mieheni vei minulta kaiken jopa luotto tietoni.olen juuri muuttanut uudelle paikkakunnalla ja aloittanut työt.olen koittanut etsiä yrityksiä josta voisi tilata laskulle/osa maksulla huonekaluja ja elektroniikkaa. asun omassa asunnossa ja minulla on säännölliset tulot mutta luotto tietoni menivät kun ex-mieheni otti pika vippejä sekä tilasi tavaraa eikä maksanut niitä.haluaisin saada jotain omaa mutta varani ei riitä kalustamaan koko 2h k kokonaan mutta osamaksulla se onnistuisi.jos tiedätte netti yhtiöitä josta saisi laskulle/osamaksulla ilman että vaativat puhdasta luottotietoa kertoisitteko niistä tänne. T.uutta elämää aloittamassa yksin

10

2712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuden_elämän_aloitus

      korjaus 26v nainen...

    • että jos sun

      luottokelpoisuus on nolla niin et mistään saa laskulle tai osamaksulla mitään, kaikki on maksettava käteisellä tai pankkikortilla. Kortilla maksaessa tilillä oltava sit katetta kans. Varsinkin osamaksua varten tarkistetaan aina luottotiedot, samaten tietääkseni laskuun ostaessa.

    • Hall?

      Hobby Hallista?

      • uuden_elämän_aloitus

        ainoa mitä olen löytänyt on cdon.com sieltä sain max 90e tilattua laskulla.ei paljoa sisustamiseen löytynyt. en ole hobby hallia kokeillut mutta nyt teen sen. kiitoksia nevosta lisää saa laittaa


      • ei ainakaan ennen
        uuden_elämän_aloitus kirjoitti:

        ainoa mitä olen löytänyt on cdon.com sieltä sain max 90e tilattua laskulla.ei paljoa sisustamiseen löytynyt. en ole hobby hallia kokeillut mutta nyt teen sen. kiitoksia nevosta lisää saa laittaa

        ole saanut jos on luottotiedot kuralla.


      • mitakuulin
        uuden_elämän_aloitus kirjoitti:

        ainoa mitä olen löytänyt on cdon.com sieltä sain max 90e tilattua laskulla.ei paljoa sisustamiseen löytynyt. en ole hobby hallia kokeillut mutta nyt teen sen. kiitoksia nevosta lisää saa laittaa

        saatiin kyllä cdon.comista max 300€ ja luottotiedot ei kunnossa


      • Helppoa
        mitakuulin kirjoitti:

        saatiin kyllä cdon.comista max 300€ ja luottotiedot ei kunnossa

        Cdon.comista saa kyllä jos ei luottitiedot oo kunnossa. Itse sain tilattua reilu 300eurolla sieltä! HobbyHallista voi myös saada jos maksaa käteisrahan postiin kun paketin hakee.


    • mietin vain...?

      Olenpa samanlaisessa tilanteessa ollut, tosin luottotiedot oli kunnossa ja lapsi kainalossa mutta mitään muuta ei ollutkaan. Kaikki kodin kamat sain jollakin tavalla hommattua kirppareilta ja tutuilta ja puolitutuilta. Hiljalleen säästörahoilla sitten hommannut kodin tarvikkeita jotka on enemmän itseni tyylisiä ja oloisia.

      Miksi aloittaa uusi oma elämä luotolla? Taidat olla juuri näitä nykyajan kaikki-mulle-heti-ja-nyt-nuoria ?
      Järki käteen.

    • gubbe_

      juuri, jos olet aloittelemassa uutta elämää niin ei kannata osamaksulla sitä aloittaa.Osta vaikka jostain kierrrätyskeskuksesta pöytä 1 tuoli ja sänky, tuskin maksavat montaa kymppiä ja anna elämäsi tasoittua.Älä sisusta huoneistoasi muutenkaan kovin "rehevästi".Verhot mielelllään yksiväriset(lempivärisi).Huomaat jonakin iltana pienen lampun valossa miten yksinkertainen on kaunista ja harmonisoivaa.

    • Jemm232342

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe