Onkos kellään

---------------

kokemusta röyhytataren kasvatuksesta? Ajattelin laitella lauta-aidan lähelle röyhytatareja vierekkäin silleen aidaksi.
Leviääkö se miten kovaa? Entäs kasvaako se aikasta kivikkoisessa maassa? Päädyin röyhytatareen sen vuoksi, kun se leikataan talveksi pois lumen tieltä.

3

328

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatar kasvi

Niin sehän on perenna ja perennat leikataan yleensä syksyllä varsinkin nämä tataret.

Kasvaa aivan missä vaan, se on niitä vanhoja perinnekasveja. Se kasvaa jopa metrin levyiseksi,joskus enemmänkin.
      Pitää antaa kasvaa samassa paikassa vuosia jakamatta, eikä se pidä siirtämisestä.
      Ravinteikas hyvä multa auttaa sen kasvamista isoksi ja komeaksi.

• minulla on kolme suurta puskaa pihaan menevän kävelytien varressa. Ovat komeita joka kesä. Mutta tarvitsevat tuennan. Jos on rankkoja sateita, niin kaatuvat rumasti.Minulla on hitsattu harjateräksestä suuret renkaat ,jossa jalat jotka painetaan maahan kiini. pensas kasvaa niin voimakkaasti, että kehä peittyy hetkessä kasvustoon.

• tukea
        marja-liisa41 kirjoitti:

minulla on kolme suurta puskaa pihaan menevän kävelytien varressa. Ovat komeita joka kesä. Mutta tarvitsevat tuennan. Jos on rankkoja sateita, niin kaatuvat rumasti.Minulla on hitsattu harjateräksestä suuret renkaat ,jossa jalat jotka painetaan maahan kiini. pensas kasvaa niin voimakkaasti, että kehä peittyy hetkessä kasvustoon.

sillä sateen jälkeen saattaapi nuokahdella maata myöten. Minä pidän röyhytataresta. Se on niin helppo ja huoleton ja kaunis pensas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      717
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      620
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      579
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      186
      525
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      522
    Aihe