kokemusta röyhytataren kasvatuksesta? Ajattelin laitella lauta-aidan lähelle röyhytatareja vierekkäin silleen aidaksi.
Leviääkö se miten kovaa? Entäs kasvaako se aikasta kivikkoisessa maassa? Päädyin röyhytatareen sen vuoksi, kun se leikataan talveksi pois lumen tieltä.
Onkos kellään
3
287
Vastaukset
- tatar kasvi
Niin sehän on perenna ja perennat leikataan yleensä syksyllä varsinkin nämä tataret.
Kasvaa aivan missä vaan, se on niitä vanhoja perinnekasveja. Se kasvaa jopa metrin levyiseksi,joskus enemmänkin.
Pitää antaa kasvaa samassa paikassa vuosia jakamatta, eikä se pidä siirtämisestä.
Ravinteikas hyvä multa auttaa sen kasvamista isoksi ja komeaksi.minulla on kolme suurta puskaa pihaan menevän kävelytien varressa. Ovat komeita joka kesä. Mutta tarvitsevat tuennan. Jos on rankkoja sateita, niin kaatuvat rumasti.Minulla on hitsattu harjateräksestä suuret renkaat ,jossa jalat jotka painetaan maahan kiini. pensas kasvaa niin voimakkaasti, että kehä peittyy hetkessä kasvustoon.
- tukea
marja-liisa41 kirjoitti:
minulla on kolme suurta puskaa pihaan menevän kävelytien varressa. Ovat komeita joka kesä. Mutta tarvitsevat tuennan. Jos on rankkoja sateita, niin kaatuvat rumasti.Minulla on hitsattu harjateräksestä suuret renkaat ,jossa jalat jotka painetaan maahan kiini. pensas kasvaa niin voimakkaasti, että kehä peittyy hetkessä kasvustoon.
sillä sateen jälkeen saattaapi nuokahdella maata myöten. Minä pidän röyhytataresta. Se on niin helppo ja huoleton ja kaunis pensas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499