Lucifer nimi esiintyy vain Kuningas J. raamatunversiossa Jes.14:12
Tämä taivaallinen olento, joka tarkoittaa valontuojaa, soihdunkantajaa ja yleisesti juhlittu lucia-neito joulun alla. Lucia-neito, joka on pukeutunut valkoisiin vaatteisiin, punaiseen vyöhön ja kynttiläkruunuun, ja pitää kädessään kynttilää.
Lucifer, joka on vapaamuurareitten jumala.
Lucifer, joka myös tarkoittaa aamutähteä, kointähteä eli venus-planeettaa.
Onhan tulitikutkin jossain päin saaneet nimekseen lucifer. Valo, joka räpsähtää ja sitten sammuu. Eikö luciferin valo kestäkään ja jos niin miksi?
”Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!”
Langennut enkeli, paholainen, sielunvihollinen.
Voittaahan paholainen paljon kansaa puolelleen ja kuitenkin hän on kasojen kukistaja eikä voittaja.
Eihän kukaan halua palvella sellaista, joka vaan pahaa saa aikaan.
Hänkin haluaa ihmisille hyvää, rauhaa ja rakkautta. Sitä hän yrittää saada kansojen ihmisten keskuuteen. Eikös sitä jokainen ihminen halua? Paavikin yrittää saada rauhaa aikaiseksi, rauhanomaisin keinoin..
Mistä sitten tietää, että ketä tule palvella, kun Jumalakin haluaa hyvää, rauhaa ja rakkautta ja Jeesus sanoo kuitenkin, että Luuk. 12:51
”Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta.” Miksei sitten Jeesus tuo rauhaa? Onko Hän paha?
Mistä tämä johtuu, että paholainen haluaa rauhaa ja Jumala haluaa rauhaa ja Jeesus tuokin eripuraisuutta, miekan?
Joten ihmisillä ei ole hyvä olla, kun on eripuraisuutta. Miksi näin? Monet mielellään vaikenee, kun haluaa sanoa eriävää sanaa, vaikka tietäisivätkin että totuus on toinen. Sitä kutsutaan ihmisen miellyttämiseksi. Sitähän paholainen on ihmismielen miellyttäjä.
Paholainen tuntee raamatun. Hän tietää mikä on hyvää. Hänelle on annettu tämän maailman herruus kapinansa tähden, jossa hän halusi nousta Jumalan vertaiseksi..
Hänelle on annettu valta sitä yrittää, näyttää mahtinsa. Voittaako hän vai häviääkö? Pystyykö hän saamaan todellisen rauhan ja sopusoinnun ihmisten keskelle. Asia olisi ollut hyvin yksinkertainen, jos Jeesus olisi luovuttanut itsensä hänen valtansa alle, mutta tätä ei Jeesus tehnyt. Hän pysyi uskollisena Jumalan laille loppuun asti. En edes osaa kuvitella mitä olisi tapahtunut, jos Jeesus ei olisi tehtäväänsä suorittanut ja paholainen ollut voittaja. Kauhistuttava ajatuskin.
Kun on kaksi Herraa tuo se väistämättä riidan ja mikä on riidan aihe. Herruus, Jumalan laki. Nyt se on täytettynä, mutta paholainen ei sitä vieläkään usko ja uskottelee toista ihmisille.
Jeesus sanoo, että hän on sapatin Herra ja paholainen on ottanut omansa raamatun ulkopuolelta, on sunnuntain herra. Tässä nämä kaksi herraa. Toinen on Voittaja ja toinen on hävinnyt, mutta pyrkii edelleenkin voittoon ja tähän hänelle on annettu oma määräaikansa.
Vapaa olen vapaa, olen vapaa laista, tätä täällä hoetaan ja yleensä sillä tarkoitetaan, sapattia. Jumala ei ihmistä pakota, mutta paholainen kahlitsee ihmismielen ja hänellä on siihen erinäköisiä keinoja millä hän pystyy ihmistä hallitsemaan. Joskus ne keinot, jopa rikkoo Jumalan lakia, kun sen pystyy puolustelemaan.
Nyt kun paholainen yrittää kaikella keinolla saada ihmiset hallintansa alle ja kun hän viimein näkee, että melkein on onnistumassa ja tietää aikansa pian loppuvan, mutta näkee vielä joidenkin pitävän Jeesuksen sapatin. Hän ei jaksa enää odottaa vaan päättääkin nopeasti päästä heistä eroon ja hävittää ne, joilla on Jumalan käskyt ja Jeesuksen usko, niin kuin Ilmestyskirjasta voimme lukea.
Jeesuksen jättämä rauha on erilaista, kun se on Hänen oma rauhansa. Se ei ole rauhaa paholaisen välille, vaan hänen ja ihmisen välistä rauhaa.. Rauha, joka tulee toivosta ja lupauksista, luottamuksesta Voittajaan.
Paavali kirjoittaa Room. että; rauhan tietä he eivät tunne Ei ole Jumalan pelko heidän silmäinsä edessä."
Jeesus todistaa raamatun viimeisillä lehdillä Ilmestyskirjassa;. ”Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
Rohkaiskaa siis mielenne, kun näette pahuuden lisääntyvän, lopun lähestyvän!
Lusifer valontuoja?
9
527
Vastaukset
>>>Jeesus sanoo, että hän on sapatin Herra ja paholainen on ottanut omansa raamatun ulkopuolelta, on sunnuntain herra. Tässä nämä kaksi herraa. Toinen on Voittaja ja toinen on hävinnyt, mutta pyrkii edelleenkin voittoon ja tähän hänelle on annettu oma määräaikansa.
>>>
Tuossa tuo adventismin yksi ongelma kohta.
Alkuseurakunta itse otti sunnuntain lepopäiväkseen kunnioittaksen Vapahtajaansa. Jeesus on Herra!
Tämänkin adventistit näkee paholaisen suunnitelmana. Sunnuntain demonisointi kuuluu adventismiin. Ja siksi adventismi on kyseenalainen lahko.- ottanut sunnuntaita
vapahtajan muistoksi. Koko väite on valhe ja perustuu tahalliseen uuden testamentin vääristelyyn.
ottanut sunnuntaita kirjoitti:
vapahtajan muistoksi. Koko väite on valhe ja perustuu tahalliseen uuden testamentin vääristelyyn.
Itse Jeesuksen tapahtumien seurauksena opetuslapset antoivat tämän arvon tälle päivälle, jota adventistit niin vihaa.
Alkuseurakunta seurasi Kristusta, ei esim. vääriä profeetoja. Jota nykyään mm. EGW edustaa.otti keisarin sanasta vaarin. Näet tähän maimnitsemaasi Alku seurakuntaan Kului Paavalin teloituksesta noin 250 vuotta ja Tähän kunnioittamiseen tarvittiin Keisari Konstantiniuksen käsky. Keisari sanoo koska noita vastoin teidän Jumalanne pyhitystä vastustavia on valtakunnassa enemmistö. tämäm tähden on parempi, että te Kristityr myönnytte enemmistän tahtoon, näet tällä tavalla me voimme käännyttää koko maailman Kristilliseksi. Monien neuvottelujen Jälkeen hieman väljehtyneet Piispat antoivat keisarin toivomukselle eli tahdolle peräksi. Näinn syntyi tämä keisarillinen uusiliitto ja Pakanuus avioitui Kristillisyyden kanssa. Koeta seurata Apostoli Paavalin toimintaa, niin tule huomaamaan, että Paavali oli melko tarkka opettaja Sapatin suhteen. Tähän väitökseesi tarvitaan lähemmä 300 vuotta aikaa. Ja Keisarin määräys.
Jeesuksen ja Paavalin ynnä Apostolien mukaan asiat olivat vielä oikeilla raiteilla. Eihän Jeesuksen esimerkkiä koskaan lopullisesti tuhottu, koska se jäi vielä eloon mahtavista Sunnuntai laista huolimatta. Sunnuntain pyhitys on rakennettu Keisarin käskylle. Adventistit ovat noita Kerettiläisiä, Jotka eivät ole taipuneet Keisarin tahtoon. Onko keisarilla valta muuttaa Jumalan lakia mielensä mukaan? Onko Jumalan käsky todella, niin heikolla Perustuksella, että Pakana keisari pystyy sen muuttamaan? Lienee parasta pysyä todellisuudessa. Adventistit kunnioittavat keisarin käskystä välittämättä Jeesuksen sapattia.- teot Raamatusta
Utulila kirjoitti:
Itse Jeesuksen tapahtumien seurauksena opetuslapset antoivat tämän arvon tälle päivälle, jota adventistit niin vihaa.
Alkuseurakunta seurasi Kristusta, ei esim. vääriä profeetoja. Jota nykyään mm. EGW edustaa.sieltä löydät kuinka apostolit kokoontuivat sapattisin opettamaan kansaa.
Laodikean kirkolliskokouksessa (364 jKr.) katolinen kirkko siirsi pyhyyden lauantailta sunnuntaille.
On väärä todistus se, että adventistit vihaa sunnuntaita. asia on toisinpäin sunnuntain pyhittäjät vihaavat sapattia, jos he eivät vihaisi Jumalan pyhittämää päivää he pitäisivät sen pyhänä.
- hoen, että
olen vapaa laista, mutta en hoe olevani ilman lakia, sillä minulle on Jeesus antanut ihmeellisen rakkaudenlain ja se täyttää kaikki lain ja kaikki profeetat ja minä olen oikeutettu elämään siinä, rikkomatta sitä, sillä olenhan saanut Jumalan Hengen voiman.
Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin, kuin itseäsi, pitää sisällään koko lain ja kaikki profetiat ja minulle sen sisällä kuuluu lepopäivä, jonka ilolla vietän sunnuntaina. Olen saanut nähdä Jeesuksen elävyyden ja Hän on antanut minulle elämän ja yltäkylläisyyden.
Ei minun tarvitse lakia täyttää, mutta kiitos siitä Jumalalle, että minun ei tarvitse rikkoa lakia, joka on vielä suurempi asia kuin, että Jumala vaatisi minua täyttämään lakia, sillä laittomilla ei ole elämää, eikä siunausta.
Olen vapaa Jeesuksen uhrityön takia ja Jumalan Hengen johdattamana, sillä sainhan syntyä uudeksi Jumalan Sanan ja Pyhän Hengen liitosta. - on suomeksi
aamutähti/kointähti.
lucifer se sanoo "olen vapaa laista". - Uudelleen perustettu
seura.
Turun Hengentieteen Seura perustettiin uudelleen joulukuussa 2010, Suomen Turussa.- seuran periaatteita
Suran periaateita:
Meillä kaikilla maapallon asukkailla on omat erikoiset hallintojärjestelmämme, näin on myös asioiden laita eri tasoilla olevissa henkimaailmoissa. Kaikkein korkeimman luokan ns. avaruuden henkimaailmassa muodostaa “tasasivuisen kolmion ylin kärki”, joka kuvaa symbolisesti Isä-Jumalan kaikkein korkeinta olemusta. Hänen alapuolellaan ovat sitten muut henkiset olennot, kuten enkelit, mestarit, luonnonhenget, ihmisten henget, jne. Tämän vuoksi olenkin tehnyt asian monitahoisuudesta johtuen seuraavan taulukon, josta käyvät ilmi ns. maailmanavaruuden henkisten hierarkioiden erilaiset voimasuhteet ja vaikutustasot ( Jumala, Lusifer, S......, Kristus, ”kolmio”)
Rituaalin tekjän tulee hankkia pullo viinaa (tai hätätapauksessa muukin alkoholi käy).
Rituaalin tekijän tulee sekoittaa viinaan vapaaehtoiselta terveeltä vastakkaisen sukupuolen edustajalta tippa (maksimissaan kolme ruokalusikallista) tämän verta, virtsaa ja vagina-/siemennestettä. Kun näitä pyhiä henkimaailman mysteeriokielinesteitä sekoitetaan viinaan, sanotaan samalla salaperäisesti, möreällä äänellä:
Tämä viina on se humalluttava maaginen alkumeri, josta maailma aikojen alussa luotiin, kuten Raamatussa kerrotaan.
Tämä veri on punainen Pyhän Hengen mysteeri; elämän henki ja syke, jonka Jumala puhalsi alkumerestä luotuun materiaan.
Tämä virtsa on keltainen kuin Luciferin kantama valo, aamutähden säie pimeydessä, aivotonta materiaa muovaama ikuinen järki, logos....
http://turunhengentieteenseura.wordpress.com/tag/lucifer/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514529Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983959Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks91802Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1181592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454- 341325
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321