On pitänyt pyytää Siri kansani pieneen tanssiin. Kerran tuli sellaista luvattua ja tansiksi valitsin sen johon olen mieltynyt eniten. Vihdoista viimeinen askelmerkit sekä koordinaatit on opeteltu ja laitettu muistiin. Ei muuta kuin Siri paikalle.:)
Lowzar
http://www.youtube.com/watch?v=qE50Qh666_M&feature=related
Mutta kun olisi pitänyt harjoitella pienestä pitäen, muuten ei jalat toimi.
http://www.youtube.com/watch?v=jfj-SCdEOf8&feature=related
Lowzar
16
1116
Vastaukset
niin mä pyydän nyt naistenvuorolla jotain palstaurosta keinumaan kanssani, löytyykö vapaaehtoista vai pitääkö pakottaa :))
http://www.youtube.com/watch?v=CTRrLkUcU6A&feature=relatedEi tarvitse pakottaa, kunhan muistat ettet paina lantiota liikaa lantiotani vasten..voin seoata askelissa:)
Waffe kirjoitti:
Ei tarvitse pakottaa, kunhan muistat ettet paina lantiota liikaa lantiotani vasten..voin seoata askelissa:)
yritän hillitä itseni... ;)))
Waffe kirjoitti:
Miten tuo käytännössä tapahtuu? :)
no tanssia voi vaikka vaihtoaskelilla, perinteisesti tää kipale on tango. Hillitseminen taas...kait mun täytyy tanssia peffa pitkällä etten vaan hipaise vahingossa :))
TaikisN kirjoitti:
no tanssia voi vaikka vaihtoaskelilla, perinteisesti tää kipale on tango. Hillitseminen taas...kait mun täytyy tanssia peffa pitkällä etten vaan hipaise vahingossa :))
Tai sitten hypit ja varot, etten tallaa varpaitasi kesken kaiken. Muuta neuvoa en osaa antaa:)
Waffe kirjoitti:
Tai sitten hypit ja varot, etten tallaa varpaitasi kesken kaiken. Muuta neuvoa en osaa antaa:)
käyn vaihtaan nää korkkarit turvasaapaisiin :))
TaikisN kirjoitti:
käyn vaihtaan nää korkkarit turvasaapaisiin :))
Just joo, mutta pysytkö sieveillä tahdin mukana. Epäilen että kompastut kesken kaiken:)
- Ak:n lapio
TaikisN kirjoitti:
no tanssia voi vaikka vaihtoaskelilla, perinteisesti tää kipale on tango. Hillitseminen taas...kait mun täytyy tanssia peffa pitkällä etten vaan hipaise vahingossa :))
Ak:n lapio kirjoitti:
Siinä oli niin liimattuina yhteen kuin olla vain voi:)
- ainakin tunnut
Waffe kirjoitti:
Ei tarvitse pakottaa, kunhan muistat ettet paina lantiota liikaa lantiotani vasten..voin seoata askelissa:)
sekoavan aika usein ?
- Puhurix
Kertakaikkiaan ihanat tanssit.
Siinä ensimmäisessä esityksessä valkopaitanen mies liikuttaa näppärästi jalkojaan ja askeleet näyttävät syntyvän kevyesti.
- Pörrääjä
muistan erään tanssin varmasti vielä isoisoäitinäkin oli dementia tahi ei
http://www.youtube.com/watch?v=EiUt_4Dctto&feature=related
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
