GALLUPPI

bluetitan

Pääsiäisen kunniaksi minun on vannoutuneena suklaan palvojana ja herkkusuuna kysyttävä teiltä, että mikä on lempi suklaanne?

Itselläni:

Suklaa: Amedein valmistama tumma suklaa.
Konvehdit/tryffelit: Guylianin "simpukka suklaat"

14

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuonpuoleinen (ei kirj.)

tumma suklaa vähintään 70 % suklaa on lemppari,

olenhan sitä myös itse tekemässä tehtaassa..

saamme syödä siellä niin paljon kuin jaksetaan..

• bluetitan

Aaah...unelmaduuni, tosin saattaisi paino nousta ikävästi.

• Milian***

...mie olisin ko ryhävalas hetkessä, jos sellaiseen työhön lähtisin :D ...olen nääs Suklaan Super-himuri!

..mutta niin tylsää kuin onkin, niin minun lempparit on ehdottomasti ihan vaan fazerin sininen tai pandan tummasuklaa. Pahoissa himoissa menee melkein kyllä mikä vaan, myönnetään..

• lienee belgialaista. Minulla on kolme tytärtä, jotka asuvat Belgiassa ja he tuovat mukanaan aina jotain simpukkanamia tuliaisiksi tietysti hienon belgialaisen oluen lisäksi.

Minun makuuni ovat liian makeita, mutta minä vannon roistomaisesti Maraboun pähkinäsuklaaseen.

• bluetitan

Aaah...belgialainen olut...

Oletko maistanut belgialaisia "luostarioluita", hivelee suuta ja pitää aina ottaa toisellekin jalalle.

• tuonpuoleinen (ei kirj.)
        bluetitan kirjoitti:

Aaah...belgialainen olut...

Oletko maistanut belgialaisia "luostarioluita", hivelee suuta ja pitää aina ottaa toisellekin jalalle.

olut ja tumma suklaa, paino on silti pysynyt normaaleissa kuoseissa, kiitos kuntourheilun..

Tummat oluet etenkin irish - ihan ok.

• Rattiveivari

Guylianin simpukat on käsittämätöntä herkkua ...

• swind

väliä, kaikki menee ja paljon.
      No, jos jotain pitäisi mainita, niin hasselpähkinäsuklaa ehkä.

Konvehdeista ehkäpä minttu täytteiset.

Suurin ongelma suklaassa on kuluttaa se pois, mutta on se vaan hyvää.

• tummasta suklaasta. Maitosuklaa on aivan
      liian makeaa, varsinkin belgialaiset.

• Kössönöm

Varsinkin se tumma suklaa. Joskus harvoin kun suklaata ostan, niin ostan sitä.

• ..minttusuklaa, joko syötynä tai juotuna. Olen salmiakkifani enemmän...nam..myös syötynä tai juotuna.

• ...

Myönnän auliisti pitäväni eniten Fazerin sinisestä, vaikka se ei varmaan olekaan trendikästä. Ihan täydellistä suklaata en ole vielä löytänyt, mutta keskieurooppalaiset joita olen maistellut eivät ole oikein olleet makuuni, kun taas yleensä tummissa suklaissa kaakaon määrä menee överiksi, ja kitkeryys alkaa paistaa läpi. Toisaalta kaikki sinisestä vaaleammat ovat liian lällyjä. Fazer saisi tehdä sellaista n. 40% kaakaosuklaata.

• Kössönöm

että suklaan saanti voi vaikeutua. Joku sienitauti tai mikä se oli, kun nyt vaivaa viljelmiä.

• On suosikki joka ilta tulee popsittua kaksi levyä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4866
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2209
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1969
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      198
      1938
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      171
      1589
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      296
      1515
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1280
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1209
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1154
    Aihe