Kirjoituskisa

???

keksi tarina pettämisestä tai rakkaudesta, mutta että nämä sanat sisältyy tarinaan.

-kivi
-katkeruus
-anteeksianto
-pillerit
-tietokone

Kirjoitus saa sisältää vain kaksisataa sanaa ja kirjoita tarinasi mieluummin nikittömänä.

Kisa alkaa nyt ja päättyy viikon päästä samoihin aikoihin jollei rutinoita kuulu.

Kun kirjoitat tarinasi niin kirjoita pyydetyt sanat isolla tarkistamisen helpoitamiseksi.

84

3506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuossa muodossa

vai saako niitä muuttaa?

• ???

muuttaa

• ???

jos niinku sopii

• hiertävä kivi

Vaihtoehtorakkautta

Potkiskelin joutessani kiviä. Mitä kengistä, enempi katkeroitti tuo , tuo...
        Sanoja moiselle ei löytynyt. Jotain sille olisi keksittävä, anteeksiantoa tietenkin odotteli.
        Helistelin taskussani pilleripurkkia, punniskelin mahdollisuuksia. Laittaisko vai eikö, johonkin kaljanliruun? Sitten kun pitäisi siellä sätissä olla terävänä nukahtaisi nassu tietokoneen ruudussa kiinni.
        Nauratti jo sentäs, ruuturakastaja.

• hiertävä kivi
        hiertävä kivi kirjoitti:

Vaihtoehtorakkautta

Sanoja moiselle ei löytynyt. Jotain sille olisi keksittävä, anteeksiantoa tietenkin odotteli.
        Helistelin taskussani pilleripurkkia, punniskelin mahdollisuuksia. Laittaisko vai eikö, johonkin kaljanliruun? Sitten kun pitäisi siellä sätissä olla terävänä nukahtaisi nassu tietokoneen ruudussa kiinni.

En hokannut ajatella mitään niin ISOA kuin kirjaimet.

• ???

käyttää pyydettyjä sanoja isolla kirjaimilla.

• ja kääntymys

Ikuisesti Sinun

Hyppelehdin kuin kärppä metsäpolulla. Hymyilin ja hymyilin,,,loputtomiin.
        Vihdoinkin kaikki KATKERUUS oli tiessään, jos sitä oikeastaan oli ollutkaan.
        ANTEEKSIANTO oli makeampaa kuin ikänään kosto. Näin edessäni hämmästyneet kasvot, kuin eivät olisi oikein uskoneet. Totta se oli, en ollutkaan kokeillut sitä aiemmin.
        Parempaa kuin mitkään PILLERIT, tai joku hospotihospotiterapia. Netissähän niitä ymmärtäjiä riitti. TIETOKONE heille oikea kultakaivos.

Survaisin kädet taskuun ja rauhoitin asekeleeni. Jotain siellä taskunpohjalla?
        Karkki vai kepponen?
        Kepponen sen täytyi olla, KIVI johon oli kaiverrettu Ikuisesti Sinun. Ja nimikirjaimet - Hänen?

Muistin hänen viimeiset sanansa: "eihän mikään ikuista ole".
        Sen pituinen se.

• hih-hah-hon

Siirrän ja editoin äärettömän kauniin kertomukseni kivestä ja sen matkassa suolistossa tähän. Tulikohan nyt kaikki oikein? Jos ei tullut niin vika on kisan järjestäjässä, valmentajassa, sponsorissa ja viimekädessä yleisössä, joka ei ymmärrä taidetta.

Nielaisin kiven kengästäni PILLERIN sijaan. KIVI oli hiertänyt kengässä jo kauan aiheuttaen KATKERUUTTA mieleeni. Vatsassani nyt kivi kaurapuurolta ANTEEKSIANTOA anellen molskahtelee ja sulattaa mielestäni katkeruuden. TIETOKONEEN valo yksinäisessä huoneessani todistaa kiven ihmeellistä matkaa kengästä kompostiin.

• ihan intona

Platoninen rakkaus

Olin päättänyt tulla suureksi runoilijaksi. Tai oikeastaan runon lausujaksi.
        Hiukan KATKERANA olin katsellut kopiovalentinojen menestystä naismarkkinoilla.
        Hemmetti että osasivatkin lirkutella.
        Alkuun pääseminen vaikutti ylivoimaiselta, omasin heikon ja melko värittömän äänen. Onnekseni muistin jonkun muinaisen suurmiehen harjoittelumetodin. KIVIÄ suu täyteen ja rannalle vastatuuleen huutamaan, siis lausumaan.
        Ajattelin aloittaa pienesti, kuten "minä laulan sun yöhösi kuutamoita". Menisiköhän täydestä? Unohtuisiko muu paitsi e-PILLERIT?
        Toivottavasti tämä nörttien hallitsema TIETOKONEsukupolvi arvosti runolausuntaa ja heitteli pikkareitaan muillekin kuin pintastaroille.
        Into oli mahtava kun valitsin sopivia harjoituskappaleita.
        Olin juuri saanut karjaistua posket täynnä pari sanaa kun takaa kuului vaimokkeen tuttu ääni. ANTEEKSIANTOA voi joutua odottelemaan.
        Tuli nielaistua muutakin kun tyhjää.

• kivittää

Kultaseni. Tiedän, että mustasukkaisuutesi kohde oli TIETOKONE. KATKERUUS johti siihen, että KIVI jolla kivitit tietokoneen korvasi hetkeksi rauhoittavat PILLERIT. ANTEEKSIANTO on silti makkarissa mahdollinen, jopa todennäköinen.

• osallistuja XY

TIETOKONEelta rakkautta?
        PILLEReIllä autuutta?
        Mistä saa sijan silloin KATKERUUS ja ANTEEKSIANTO?
        Kuinka tunteet sopivat mekaaniseen maailmaan?
        KIVIttää voisin, moisen reseptin!

• kisaan

Aiiihhh!
        Kookospähkinä putosi kuin KIVI päähäni.
        Sen siitä saa, kun autiolle saarelle vetäytyy asumaan erakoksi.
        Ilman TIETOKONETTA, tai puhelinta, yhteyksiä mihinkään, maailma on ihana ja kiireet poissa.

Puista poimin kärsimyskukan hedelmiä, raakana sen KATKERUUS nostaa silmiin kyyneleet, mutta kypsänä ovat parempaa, kuin mikään maailmassa.

Hiekka varpaiden välissä on PILLERImäistä, koralleista peräisin siis, hohtavan valkeaa.
        Mutta mikäpä se on ihmisen ollessa, ei talvea, ei syksyä, ainainen kesä.

Täällä paratiisissa on ANTEEKSIANTO helppoa muulle yhteiskunnalla, sielläpä juoskoot, oravanpyörässään.
        Minä otan greipin, istun palmun alle ja seuraan katseella merilintujen lentoa.

• Taivainen

Ah, sinä armas TIETOKONEENI,
        ilman sinua olisin onneton,
        raihnas vanhus.
        En minä sinua enää tarvitse.

Ikikiittävä sinua olen
        kun löysit minulle armaan
        -oikean elävän ihmisen.

Hänen kanssaan KATKERUUS ja ANTEEKSIANTO
        täysin tarpeettomia sanoja.

Ihanat silmänsä himon valtaan saavat
        tehokkaammin kuin kalleimmatkaan PILLERIT.

Tämän sadun loppuun
        kaiverretaan yhteinen hautaKIVI.

• Vapautta

Kuljen kylmiä KIVIsiä käytäviä eteenpäin, kylmänväreet hiipivät iholleni kun vilkaisen kalteri-ikkunoista mulkoilevia KATKERiA kasvoja. Tämä on paikka jonne en toivoisi kenenkään päätyvän, täällä ei ole ANTEEKSIANTOA. On vain kolkot betonipetit ja ämpäri huoneen nurkassa. PILLERInpyörittäjät ryömivät lattioilla, paha haju ja epätoivo ovat käsin kosketeltavissa.

Kun pääsen rakennuksesta ulos, henkäisen syvään ja tiedän että tästä erilaisesta tutustumiskäynnistä en pysty kirjoittamaan tyhjentävää raporttia TIETOKONEELLENI vaikka siten petän sekä muita että itseäni.

• tai liikaa

Suuruuden päiviä

Ale KIVI oli ylpeä nimestään. Huolimatta joidenkin KATKERIEN huulenheitosta, ja hulluista päivistä, Ale itse sai siitä aina kiksit. Varsinkin baareissa hän esiintyi erityisen äänekkäästi. Melkein yhtä kuuluisia olivat hänen seitsemän veljeään, joista kirkkaimpana loisti Teppo, jonka varjoon lankesi pikkuveikka Matti. Vahinkohan tuo pikkuveli oli, TIETOKONEEN laskemat varmat päivät eivät pitäneetkään kuten sen kummemmin PILLERITKÄÄN ja kuin anoakseen ANTEEKSIANTOA täydensivät vanhemmat veljessarjan nimillä, jotka tultaisiin muistamaan vielä sittenkin kun ameriikan jokainen pressa olisi unohtanut omat mokansa.

• nimettömänä

Maija katsoi sormuksensa epäaitoa jaloKIVEÄ KATKERUUDEN kyynelten pudotessa TIETOKONEEN näppäimille. PILLERIT olivat sekoittaneet Maijan pään ja saaneet hänet huijarin pauloihin sekä sotkemaan muut suhteensa. Nyt kun löytyisvät ne oikeat kirjaimet, joilla voisi saada ANTEEKSIANNON.

• kökö................

ANTEEKSIANTO
        kuin KIVI ja kanto
        tai pohjaton sanko
        TIETOKONEEN ruutu kertoo
        sulle PILLERIT kelpoo
        ota niistä nyt selkoo.
        onko egosi suuruus
        yhtä kuin KATKERUUS?

• ???
        hiertävä kivi kirjoitti:

Vaihtoehtorakkautta

...

• ???
        ja kääntymys kirjoitti:

Ikuisesti Sinun

Hyppelehdin kuin kärppä metsäpolulla. Hymyilin ja hymyilin,,,loputtomiin.
        Vihdoinkin kaikki KATKERUUS oli tiessään, jos sitä oikeastaan oli ollutkaan.
        ANTEEKSIANTO oli makeampaa kuin ikänään kosto. Näin edessäni hämmästyneet kasvot, kuin eivät olisi oikein uskoneet. Totta se oli, en ollutkaan kokeillut sitä aiemmin.
        Parempaa kuin mitkään PILLERIT, tai joku hospotihospotiterapia. Netissähän niitä ymmärtäjiä riitti. TIETOKONE heille oikea kultakaivos.

Survaisin kädet taskuun ja rauhoitin asekeleeni. Jotain siellä taskunpohjalla?
        Karkki vai kepponen?
        Kepponen sen täytyi olla, KIVI johon oli kaiverrettu Ikuisesti Sinun. Ja nimikirjaimet - Hänen?

Muistin hänen viimeiset sanansa: "eihän mikään ikuista ole".
        Sen pituinen se.

kone ei anna minun numeroida kisailijoita niin pyydän äänestäjiä käyttämään otsikkoa äänestäessään parasta kertomusta. Yleisön pyynnöstä kisa on päättynyt ja äänestää voi vaikka heti. ELI äänestä omalla nikilläsi paras kertomus. Äänestys loppuu tänään viimeistään klo 16.00

• ???

rutinat

• Napan-der

ja rutinaa. Mulla muuta kuin se, että pitääkös perunaveden ruveta just silloin kiehumaan kun huomaa ettei oikeastaan olekaan nälkä. Se on niin väärin, se.

• ???
        Napan-der kirjoitti:

ja rutinaa. Mulla muuta kuin se, että pitääkös perunaveden ruveta just silloin kiehumaan kun huomaa ettei oikeastaan olekaan nälkä. Se on niin väärin, se.

pottujen vaan kiehua. Pääasia on se ettet itse kiehu ja mikä tässä maailmassa olisi oikein? on se vaan niin,se.

• Napan-der
        ??? kirjoitti:

pottujen vaan kiehua. Pääasia on se ettet itse kiehu ja mikä tässä maailmassa olisi oikein? on se vaan niin,se.

Ei se ollut kohdallani perunavesi vaan parsavesi, mutta ajatetelin - no ajattelin ja ajattelin - yksinkertaistaa, ettei joku luulisi minun snobbailevan tsadiruuilla.

Minäpä en tiedä, mikä maailmassa oikein olisi enkä itse kiehu. Kas, huomiseksi on esikypsytettyä parsaa.

Enkä minä oikeastaan olisi viitsinyt sitä kastikettakaan ruveta laittamaan ja sitäkin mietin, että oliskos vasikankotlettien kanssa parsa se paras mahdollinen lisuke joten liemiruokiin päädyin. Joten hyvin kai tässä taas kävi.

• lauseenpätkä

Missä ne sananikkarit nyt luurailee, lukemista lukemista kaipaa tää!

• TizaNova
        Napan-der kirjoitti:

Ei se ollut kohdallani perunavesi vaan parsavesi, mutta ajatetelin - no ajattelin ja ajattelin - yksinkertaistaa, ettei joku luulisi minun snobbailevan tsadiruuilla.

Minäpä en tiedä, mikä maailmassa oikein olisi enkä itse kiehu. Kas, huomiseksi on esikypsytettyä parsaa.

Enkä minä oikeastaan olisi viitsinyt sitä kastikettakaan ruveta laittamaan ja sitäkin mietin, että oliskos vasikankotlettien kanssa parsa se paras mahdollinen lisuke joten liemiruokiin päädyin. Joten hyvin kai tässä taas kävi.

Avasitko sinä tämän kirjoituskisan?

• Napan-der
        TizaNova kirjoitti:

Avasitko sinä tämän kirjoituskisan?

Rutisin muuten vaan, koska sopivan kohdan löysin. Meikäläisen pitkä- eiku lyhytjännitteisyys ei riitä vetohommiin. Riekkuminen lyhyellä tähtäyksellä on enemmänkin ominta alaani.

• TizaNova
        Napan-der kirjoitti:

Rutisin muuten vaan, koska sopivan kohdan löysin. Meikäläisen pitkä- eiku lyhytjännitteisyys ei riitä vetohommiin. Riekkuminen lyhyellä tähtäyksellä on enemmänkin ominta alaani.

Mahdetaanko sitä vetoa ihan joka avauksessa tarvita? Kävin ihmettelemässä nelikymppisten palstalla oikein mahtiketjua, yli 100.000 lukijaa. Jollain on hyvä harhautussysteemi. :D

• TizaNova

Tulin vaan sanomaan, että kisajärjestäjän olisi näytettävä hyvää tuomaristapaa ja ilmoittauduttava ensimmäiseksi rekatullaan. Tässä muuten osaa ääntä antaa. (arvailee etukäteistä privakähmintää)

• ???
        TizaNova kirjoitti:

Tulin vaan sanomaan, että kisajärjestäjän olisi näytettävä hyvää tuomaristapaa ja ilmoittauduttava ensimmäiseksi rekatullaan. Tässä muuten osaa ääntä antaa. (arvailee etukäteistä privakähmintää)

eikä tipu. Kähmintää voi harrastaa silti vaikka nikki olisikin tiedossa, mutta kaikki aikanaan :D

• TizaNova
        ??? kirjoitti:

eikä tipu. Kähmintää voi harrastaa silti vaikka nikki olisikin tiedossa, mutta kaikki aikanaan :D

Siellä ollaankin yksi näistä hämäräperäisistä keräysorganisaatioista! Yhtään tietoo mihin äänesi lopulta menee vaikka ystävälle yritit. (jää puntaroimaan miten 'äänestetään jaloilla' käyttämällä käsiä)

• ???
        TizaNova kirjoitti:

Siellä ollaankin yksi näistä hämäräperäisistä keräysorganisaatioista! Yhtään tietoo mihin äänesi lopulta menee vaikka ystävälle yritit. (jää puntaroimaan miten 'äänestetään jaloilla' käyttämällä käsiä)

yhtään ääntä tule määräaikaan mennessä, valitsen minä voittajan arpomalla. :D

• TizaNova
        ??? kirjoitti:

yhtään ääntä tule määräaikaan mennessä, valitsen minä voittajan arpomalla. :D

arvonnan Virallinen Valvoja on kenties nimim "eloo", ylhäistä alkuperää? (funtsii mitä "vässyköintiä" tämä taas mahtaa olla)

• TizaNova
        TizaNova kirjoitti:

Wirniksi koittaa kepulilla keulia, mulla oli koko TEOS eikä pelkkä otsa. Sitäpaitsi: Hän sotki koko kärkikolmikon, mun mielestä "nopeat syö hitaat" ja ensimmäiseks äänen saanut on selvä voittaja. (oon kopioinut joka kommentin)

• Synnove.Pullo
        TizaNova kirjoitti:

Wirniksi koittaa kepulilla keulia, mulla oli koko TEOS eikä pelkkä otsa. Sitäpaitsi: Hän sotki koko kärkikolmikon, mun mielestä "nopeat syö hitaat" ja ensimmäiseks äänen saanut on selvä voittaja. (oon kopioinut joka kommentin)

Kello kuuteentoista on vielä aikaa.

• TizaNova kirjoitti:

ääneni otsikkoon. Sitäpaitsi olin toka äänestäjä, kait siitä nyt ainakin hopeamitali heltiää?

• Synnove.Pullo
        TaikisN kirjoitti:

ääneni otsikkoon. Sitäpaitsi olin toka äänestäjä, kait siitä nyt ainakin hopeamitali heltiää?

kun minusta tuntuu että peli on jo pelattu. Huha-hih-hoh-ties mikä on jo voittanut.

• TizaNova
        Synnove.Pullo kirjoitti:

Kello kuuteentoista on vielä aikaa.

Tää kierros on jo ajettu, mun ääneni aikaa ei enää kukaan alita! (kopsasin)

• ???
        TizaNova kirjoitti:

pois, tai tiskaan kaikki vastaukset ja siirryn suoraan arvontaan.

• Synnove.Pullo
        TizaNova kirjoitti:

Tää kierros on jo ajettu, mun ääneni aikaa ei enää kukaan alita! (kopsasin)

melko nopea olla jos äänen nopeuden voittaa, tjaah. Pitääpä mennä kertaamaan kisan säännöt, vai oliko niitä?

• Synnove.Pullo kirjoitti:

kun minusta tuntuu että peli on jo pelattu. Huha-hih-hoh-ties mikä on jo voittanut.

mä tyydynkin toiseen sijaan, on sekin tyhjää parempi? Vai onko?

• Synnove.Pullo
        TaikisN kirjoitti:

mä tyydynkin toiseen sijaan, on sekin tyhjää parempi? Vai onko?

on melkein yhtä hyvä kuin ei mitään. En halua sinua lannistaa, mutta luulen tietäväni.

• TizaNova
        ??? kirjoitti:

pois, tai tiskaan kaikki vastaukset ja siirryn suoraan arvontaan.

Virallinen Kaiken Varalta Valvoja on poistettu ekaks? Tää vois ratketa parhaiten kivi-paperi-sakset menetelmällä, jos kaikki muu on yhtä huh-hah-heitä.

• ???
        TizaNova kirjoitti:

Virallinen Kaiken Varalta Valvoja on poistettu ekaks? Tää vois ratketa parhaiten kivi-paperi-sakset menetelmällä, jos kaikki muu on yhtä huh-hah-heitä.

Nyt meni yliymmärryksen.

• Synnove.Pullo
        TizaNova kirjoitti:

voin taata, että totuus on tarua ihmeellisempää. Malta mielesi.

• TizaNova
        ??? kirjoitti:

Nyt meni yliymmärryksen.

..tulee se joskus takaisin. (rytinöitä niin monessa kohden ettei mitään määrää, ei kopsaa omaa mokaa)

• wirniksi
        TizaNova kirjoitti:

menepäs nyt kiltisti pulmapalstalle ja kerro ylläpidolle mikä mieltäsi painaa. Voit aloittaa esim. "Ylläpito, lifestylessä sorsitaan" tai jotain. Olen ainoa joka on noudattanut äänestysohjeita joten peiliin katsomaan siitä. Voit myös hiukka rupatella anteeksiannosta kun laitoit tommosen viestin mulle. Mulle! Minen oo sotkenut mitään. *kopioi myös linkin*

• TizaNova
        wirniksi kirjoitti:

menepäs nyt kiltisti pulmapalstalle ja kerro ylläpidolle mikä mieltäsi painaa. Voit aloittaa esim. "Ylläpito, lifestylessä sorsitaan" tai jotain. Olen ainoa joka on noudattanut äänestysohjeita joten peiliin katsomaan siitä. Voit myös hiukka rupatella anteeksiannosta kun laitoit tommosen viestin mulle. Mulle! Minen oo sotkenut mitään. *kopioi myös linkin*

..omistamaan littuluukkia menisinkin, mutta nyt.... (Söhlää toisen jos kolmannenkin) Moraalinen voittajakuski olin minä, mutta kenen kalusto - sen tahtoisin tietää.

• wirniksi
        TizaNova kirjoitti:

..omistamaan littuluukkia menisinkin, mutta nyt.... (Söhlää toisen jos kolmannenkin) Moraalinen voittajakuski olin minä, mutta kenen kalusto - sen tahtoisin tietää.

littuluukin häiritä menoasi, ei se ole häirinnyt muitakaan. Tosin sellaista ei enää ole, koska sain niin hyvän konstin että littutaistelut ovat lähestulkoon mennyttä aikaa. - Moraalisia voittajia ei kirjoituskisoissa lasketa, se sinun pitäisi tietää. Joko voitat tai et.

• hih-hah-hoh

Nielaisin kiven kengästäni pillerin sijaan. Kivi oli hiertänyt kengässä jo kauan aiheuttaen katkeruutta mieleeni. Vatsassani nyt kivi kaurapuurolta anteeksiantoa anellen molskahtelee ja sulattaa mielestäni katkeruuden. Tietokoneen valo yksinäisessä huoneessani todistaa kiven ihmeellistä matkaa kengästä kompostiin.

• ???

mukavasti osallistujia. Jatkakaa....

• lukkoseppä d

Mä vieroksun näitä raamei ku ehdonalaista jälellä sentään viä pari vuot.
        Mut hyvästä rusinakakusta laulaisin vaikka rigoleton vai minkä mä kiekaisisin.

• ei tunnetta

Ah,
      sydämesi vain KIVI on suuri
      sen KATKERANA huomasin juuri
      se on TIETOKONEEN palomuuri
      johon auta ei PILLERIkuuri
      et edes ANTEEKSIANTOA ano
      sitä en paremmin sano.

• ei tunnetta

Kirjoitukseni juuri
        vei paikkaan onneton tuuri
        olkoon nyt tässä tämä
        keskeneräinen ja rämä.

• ???

tähän mennessä kirjoitetut tarinat ja oikeaan paikkaan laitetut, osallistuvat kisaan.

avaaja lausahtaa loppusanat, kukaan koko viikkoa jaksa? :D

• ???

koska kone ei anna minun numeroida kisailijoita niin pyydän äänestäjiä käyttämään otsikkoa äänestäessään parasta kertomusta. Yleisön pyynnöstä kisa on päättynyt ja äänestää voi vaikka heti. ELI äänestä omalla nikilläsi paras kertomus. Äänestys loppuu tänään viimeistään klo 16.00

• että voitaisiin

äänestää kolmea parasta, yhtä on liian vaikea valita.

• ???

lukeneet mitä äänestysohjeessa sanotaan!

• TizaNova
        ??? kirjoitti:

lukeneet mitä äänestysohjeessa sanotaan!

"Äänestys loppuu tänään viimeistään klo 16.00 Äänestykset Kirjoittanut: ??? 18.4.2009 klo 09.18 tämän osion alle..kiitos." (Sitten vasta jännää on kun kuullaan kirjailijanimet.)

• ???
        TizaNova kirjoitti:

"Äänestys loppuu tänään viimeistään klo 16.00 Äänestykset Kirjoittanut: ??? 18.4.2009 klo 09.18 tämän osion alle..kiitos." (Sitten vasta jännää on kun kuullaan kirjailijanimet.)

mielestäni vain yksi äänestäjä on vastannut oikein.

• TizaNova
        ??? kirjoitti:

mielestäni vain yksi äänestäjä on vastannut oikein.

..löydät toisen, joka ei ole ollut äänessä kahteen kertaan niin kähmintää se on. (kopsaa taas)

• ???

tämän osion alle..kiitos.

• TizaNova

..sai jalkani puhumaan. Ytimekkyys omaa luokkaansa, sanoma selvä, tavoite tarkka. Äänestän. Tässä Kirjoittanut: osallistuja XY 14.4.2009 klo 16.13 TIETOKONEelta rakkautta? PILLEReIllä autuutta? Mistä saa sijan silloin KATKERUUS ja ANTEEKSIANTO? Kuinka tunteet sopivat mekaaniseen maailmaan? KIVIttää voisin, moisen reseptin!

• Jotain Sinulle / ihan intona Hauska, omaperäinen tarina.

• Synnove.Pullo

kaunein ja lyyrisin oli huh-hah-hein (taijotain) eleettömän kaunis kirjoitus kiven matkasta muuttumattomana sieltä monen mutkan kautta tänne. Kaksitoista ääntä hänelle eikun siis kirjoitukselle.

• Synnove.Pullo
        Synnove.Pullo kirjoitti:

kaunein ja lyyrisin oli huh-hah-hein (taijotain) eleettömän kaunis kirjoitus kiven matkasta muuttumattomana sieltä monen mutkan kautta tänne. Kaksitoista ääntä hänelle eikun siis kirjoitukselle.

hih-hah-hon kirjoitus. Sihteeri töppäsi äsken.

• wirniksi

kirjoittajana hih-hah-hoh tai jotain. Saanko kunniamaininnan? Tähän mennessä ainoana olen laittanut kirjoituksen nimen otsikkoon, kuten arvoisa kisajärjestäjä on toivonut.

• Synnove.Pullo
        wirniksi kirjoitti:

kirjoittajana hih-hah-hoh tai jotain. Saanko kunniamaininnan? Tähän mennessä ainoana olen laittanut kirjoituksen nimen otsikkoon, kuten arvoisa kisajärjestäjä on toivonut.

kannattaa ottaa esimerkkiä. Jos minulla olisi valta antaisin hänelle kunniamanin, anteeksi, kunniamaininnan pelkästään siitä, että hän ainoana oli huomannut että kirjoituksella johon hän viittaa, on myös otsikko. Mahdoton on tullut mahdottomaksi juuri nyt. Huimaa itseänikin nyt.

• wirniksi
        wirniksi kirjoitti:

Kirjoittanut: hih-hah-hon saa ääneni. Tämä siis korjauksena, koska vasta tässä kirjoituksessa käytettiin avainsanoissa isoja kirjaimia. Olisin poistanut alkuperäisen viestini ellei toi yksi olisi tullut kehumaan.

• ???

julkaistaan hetken kuluttua:D

• Synnove.Pullo

10 minuuttia 9 minuuttia Kohta on final countdown. Kakka hakkaa kalsariin kun niin jännittää.

• Synnove.Pullo

Voittiko kukaan?

• TizaNova

..että kyssärit odottelee toivorikkaana viime hetken kähmijöitä. (kyllä Masse-setä oli taas oikeassa)

• ihan*

paska kisa.Kähmintää. Korruptiota. Mainosrahat keräsitte.

• Synnove.Pullo

ennenakaikea teitä, jotka ette äänestäneet. Myönnän, että itseänikin jonkin verran kirjoittajana liikutti oma kirjoitukseni. Pyyhin välillä kyyneleitä, mutta saamani tuen myötä jaksoin jatkaa. Kisan järjestäjä toimi, kuten kisan järjestäjän pitääkin toimia, eikä ottanut lahjuksia vastaan. Niin, niin. Niitä tarjottiin. Ja jos jollekin jäi epäselväksi, ihan oikeasti en ole kisan järjestäjä, olen vaan niin äärimmäisen lahjakas (manipuloija) että tällä kertaa kävi näin ja parempaa onnea teille (luuserit) ensi kisaan. Jaan nimikirjoituksia ensilevyni myötä jossain tai sitten en. Good Bye Lifestyle. Synnove has left the buildingf sen salaisuuden kera. Kuka on syyllinen?

• TizaNova

..tota puhetta kopsaa. (mumisee jotain häpy bördiä tu sinnepäin)

• Synnove.Pullo
        TizaNova kirjoitti:

..tota puhetta kopsaa. (mumisee jotain häpy bördiä tu sinnepäin)

...tralllallallaaaa, tralllallaaa! Mä tänään huipulla oon...

• portaat*
        Synnove.Pullo kirjoitti:

...tralllallallaaaa, tralllallaaa! Mä tänään huipulla oon...

standiltä

• Synnove.Pullo
        portaat* kirjoitti:

standiltä

että jättäisin perikunnalta mitään? En jätä. Nooo, pari kirjainta jos joku vielä viitsii taholleni heittää.

• wirniksi

että äänestin huuhaaheitä koska en jaksanut lukea muita kirjoituksia enkä muista mitä sinäkään kirjoitit. Ja koska ääneni oli ainoa joka oli annettu oikein, voitit kilpailun. Onnea kovasti.

• Synnove.Pullo
        Synnove.Pullo kirjoitti:

että jättäisin perikunnalta mitään? En jätä. Nooo, pari kirjainta jos joku vielä viitsii taholleni heittää.

sössäsi: minäkö jättäisin perikunnalle mitään. No jätän. Ken viitsii lukea tai edes muistaa ottakoon mukaansa mitä haluaa. Elämä palstoilla Synnove Pullona oli mahottoman kivaa. Kiitos siitä kaikille. Nyt on aika Synnoven jättää estradit, niin suunnattoman ikävältä kuin se itsestäni tuntuukin. Kiitos vielä kerran kaikille mukaville nettipalstakavereille.

• Synnove.Pullo

kopion tänne haikeanhaikeat jäähyväissanat Sihteeri Kirjoittanut: Synnove.Pullo 18.4.2009 klo 16.44 Poista oma viesti    sössäsi: minäkö jättäisin perikunnalle mitään. No jätän. Ken viitsii lukea tai edes muistaa ottakoon mukaansa mitä haluaa. Elämä palstoilla Synnove Pullona oli mahottoman kivaa. Kiitos siitä kaikille. Nyt on aika Synnoven jättää estradit, niin suunnattoman ikävältä kuin se itsestäni tuntuukin. Kiitos vielä kerran kaikille mukaville nettipalstakavereille.

• TizaNova

joku The Lyricks?

• kuka voitti ??

Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3204
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1802
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe