Päihteitä kannattaa käyttää kohtuudella, eikä laittomiin päihteisiin kannata kajota! Ja tämä on fakta!
Lasi viiniä ruoan kera on hyvä. Pari lasia viiniä hyvässä seurassa runsaan veden kera on viihdyttävää, rentouttavaa ja hauskaa mutta kännääminen on vastenmielistä ja epähauskaa muuut haitat.
Suomen alkoholimyönteiseen kulttuuriin EI kannata suostua (=tämä kännäysjuominen)! Muualla maailmassa on hyvin yleistä kohtuullinen alkoholin nauttiminen, EI humalajuominen!
MUISTA KOHTUUS !
3
384
Vastaukset
- näin se menee
vähän liikaa on riittävä annokseni.......
TAITEILIJA ELÄMÄÄ! - eihajuakaan
"Päihteitä kannattaa käyttää kohtuudella,"
Täysin totta.
"eikä laittomiin päihteisiin kannata kajota!"
Niin, kun ne on laittomia. Jos lehmät olis tehty lyijystä, niitä ei kannattais syödä. Kumpikin voi aiheuttaa akuutin lyijymyrkytyksen.
Laittomuus, sehän se suurin vaara onkin ja eniten aiheuttaa ongelmia. Kun ei niitä laittomina voida valvoa, vaan annetaan homman muhia ihan itsekseen. Montakohan yliannostuskuolemaa oltaisiin estetty ja montako opiaattiriippuvaista oltaisiin saatu hoitoon, ellei käyttäjää kohdeltaisi rikollisena vaan potilaana?
Toki sitten jos haluaa ottaa myös vähän tieteellisemmän kannan, voi ajatella eri päihteistä niiden vaikutusten ja haittojen mukaan. Siltä pohjalta tarkasteltuna päihdeluettelon järjestys siinä mitä kannattaa vetää ja mitä ei muuttuisi lakikirjaan nähden aika paljon.
"Ja tämä on fakta!"
Perustuen mihin? - faktaa;;:_
näin on asia. itse pyrin siihen mukavuuteen enkä kännäämiseen. Olen huomannut 5 vuodessa sen että ei se kännääminen ole elämän arvoista. tulee krapula ja paha olo :( miksi ei voi nauttia kohtuudella kun se on mahdollista :) Tässä yhteiskunnassa on juotu iät ajat känniin ja minusta se ei ole ihailtavaa monissa muissa maissa alkoholia osataan käyttää kohtuudella, kuten espanja, italia ja ranska. Ei siellä oteta liikaa vaan sopivasti. Sen näkee ihmisistä siellä, ja ne nauttivat elämästään =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882