23-vuotiaan tyttären kanssa saunaan

Isä-tytär-suhde

Kuulin juuri, että erään tuttavaperheen 23-vuotias tytär saunoo vieläkin isänsä kanssa yhdessä - ihan alasti, jos on käymässä vanhempiensa luona. Hän on kuulemma saunonut isänsä kanssa ihan pikkulapsesta lähtien eikä puberteettikaan saunomista haitannut.

Saattaa kuulostaa epäilyttävälle, mutta hetken mietittyä totesin, että eihän tässä mitään pahaa voi olla. Eihän hyvässä isä-tytär-suhteessa ole mitään seksuaalista voimaa. Sehän olisi sairasta!

Eli homma kääntyykin niin päin, että jotain väärää on isän ja tyttären välillä, jos he eivät voi saunoa yhdessä. Tarjoaahan saunominen hyvän mahdollisuuden kahdenkeskiseen jutteluun.

Mitenkäs sitten tähän asiaan pitää suhtautua, kun oma tytär kasvaa. Olenko epäonnistunut isänä, jos hän joku päivä haluaa saunoa vain äidin kanssa tai yksin? Sehän olisi kova isku...

49

14551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma kerrassaan!

      ei saunomisessa mitään väärää ole, mutta jos siellä jotain seksuaalista tapahtuu niin sitten on sukurutsasta kyse vaikka molemmat sitä haluaisi, mutta jos oma tytär alkaa saunassa himottaa niin silloin on jo päässä vikaa.

      • Isä-tytär-suhde

        ..jos et osaa vastata kysymykseeni?


      • isä olisi
        Isä-tytär-suhde kirjoitti:

        ..jos et osaa vastata kysymykseeni?

        epä onnistunut jos lapset ei halua saunaan isän kanssa? mitä vitun väliä sillä on onko tyttäres sun kanssa saunassa vai äitin kanssa. sillä käynnillä ei ole mitään tekemistä vanhemmuuden kanssa. kysymyksesi vaan on niin outo siinä mielessä että kyseessä on täysi ikäinen tytär, mutta ettei susta tulis pervoa niin vastataan että et ole epäonnistunu isänä jos tyttäres ei halua sun kanssa saunaan aikuisena,


      • saunasatu...
        isä olisi kirjoitti:

        epä onnistunut jos lapset ei halua saunaan isän kanssa? mitä vitun väliä sillä on onko tyttäres sun kanssa saunassa vai äitin kanssa. sillä käynnillä ei ole mitään tekemistä vanhemmuuden kanssa. kysymyksesi vaan on niin outo siinä mielessä että kyseessä on täysi ikäinen tytär, mutta ettei susta tulis pervoa niin vastataan että et ole epäonnistunu isänä jos tyttäres ei halua sun kanssa saunaan aikuisena,

        aloittajahan juuri kyseleekin että onko hän epäonnistunut jos tyttö ei halua iskän kanssa saunaan


    • hoitoon!

      tuo sun viimeinen lause kertookin jo kaiken. mene sa*tanan pervo hoitoon!

      • Isä-tytär-suhde

        En ymmärrä miten sulla voi tulla tuollaisia mieleen avaukseni aiheesta... Jos olisin pervo, tuskin kyselisin tällaisia - HALOO! :O


      • pervon_vastakohta
        Isä-tytär-suhde kirjoitti:

        En ymmärrä miten sulla voi tulla tuollaisia mieleen avaukseni aiheesta... Jos olisin pervo, tuskin kyselisin tällaisia - HALOO! :O

        pervot on päästä vialla yleensä joten nistä ei ikinä tiedä
        PS: anteeksi kun yleistin


      • ällöttäviäolentoja
        Isä-tytär-suhde kirjoitti:

        En ymmärrä miten sulla voi tulla tuollaisia mieleen avaukseni aiheesta... Jos olisin pervo, tuskin kyselisin tällaisia - HALOO! :O

        Tietenkin ne juuri kyselee ja etsiin hyväksyntää aivoituksilleen, jotka ovat sairaita.
        Sellaisia ovat.
        Jo murrosiässä tytöt eivät mene isiensä kanssa alasti mihinkään. He itsenäistyvät ja etsivät oman saunaseuransa.
        Vain sairas mieli voi etsiä tarkoitusta sille, että lapsi ei saa itsenäistyä seksuaalisesti ja psyykkisesti.
        Aloittajan ajatuksille sanon : mene hoitoon ja jätä lapset rauhaan.


    • Biologisen evoluution tuottama vaisto, jonka tarkoituksena on estää sisäsiittoisuutta ja insestiä.

      • juupa juu

        Olen kanssasi samaa mieltä, että on kyse insestistä ja sukurutsauksesta.

        Voi luoja tätä mailmaa, mihin ollaan menossa.
        Himoissaan elävät isät omiin tyttäriinsä.
        Kyllä on päässä vikaa ja aika paljon.


      • juupa juu kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä, että on kyse insestistä ja sukurutsauksesta.

        Voi luoja tätä mailmaa, mihin ollaan menossa.
        Himoissaan elävät isät omiin tyttäriinsä.
        Kyllä on päässä vikaa ja aika paljon.

        Eihän se saunominen ole sitä, mutta kyllä se minusta tuntuisi aika vastenmieliseltä.
        Muistan vaan joitakin vuosia sitten kun yksi kaverini meni hänen veljensä vaimon sekä isänsä kanssa yhdessä saunaan. Se kyllä herätti suurta kummastusta.


      • Sau-noja
        Duke.of.America kirjoitti:

        Eihän se saunominen ole sitä, mutta kyllä se minusta tuntuisi aika vastenmieliseltä.
        Muistan vaan joitakin vuosia sitten kun yksi kaverini meni hänen veljensä vaimon sekä isänsä kanssa yhdessä saunaan. Se kyllä herätti suurta kummastusta.

        Joillekin sekasaunominen on ihan luonnollinen juttu. Harmi, että kylpylöiden höyrysaunat on nykyään jouduttu pervojen takia jakamaan mies- ja naispuoliin.


      • nakuosasto....
        Sau-noja kirjoitti:

        Joillekin sekasaunominen on ihan luonnollinen juttu. Harmi, että kylpylöiden höyrysaunat on nykyään jouduttu pervojen takia jakamaan mies- ja naispuoliin.

        Olin siellä vuosia sitten ja ainakin silloin vielä oli Saunamaailma-niminen osasto yhteinen miehille ja naisille. Ja alasti tietysti tissit ja kassit heiluen! :) Vähän ärsytti, kun ylipainoinen äijä ylipainoisen poikansa kanssa seurasi saunasta saunaan erästä perhettä, jolla oli mukana varhaisteini-ikäiset tyttäret. YÖK! Oli siellä Saunamaailmassa nakualtaatkin.

        Serenassahan miesten ja naisten puolen välinen aita piti korottaa kattoon asti, kun hikiset puutteessa elävät äijät änkesivät pimeyden turvin naisten puolelle naisten ja lasten sekaan! Alastomuuden luonnollisuutta ei enää ole. >:(


      • Tytär--

        Minäkin menetin kaiken halun isäni kanssa saunomiseen joskus n. 10 vuotiaana. En tiennyt tarkalleen miksi en halunut mennä saunaan kun isäni oli siellä, äitini kanssa näin parikymppisenäkin voin mennä. Tähän päiväänkään mennessä en ollut saanut täydellistä selitystä, vaikka olin tietoinen että jokin jakaa meidät automaattisesti sukupuolien välillä. Isäni ei ole 'sillä' tavalla paha ihminen ollenkaan eli siitä se EI johdu. Mutta todennäköisesti se on juurikin tuo westermark efekti.


      • hydrofliili

        ahaa.. no sittenhän se taitanee olla vain merkki siitä että emäntä on päästänyt jonkun toisen siementämään jos oma tyttö saa aisan värähtämään, eikös?


      • meillä.....
        Duke.of.America kirjoitti:

        Eihän se saunominen ole sitä, mutta kyllä se minusta tuntuisi aika vastenmieliseltä.
        Muistan vaan joitakin vuosia sitten kun yksi kaverini meni hänen veljensä vaimon sekä isänsä kanssa yhdessä saunaan. Se kyllä herätti suurta kummastusta.

        No kyllä minä olen tottunut saunomaan niin oman isäni, äitini, veljeni ja velipuolien, isäpuolen, omien ja mieheni ystävien, serkkujen ym. kanssa ihan sovussa. En ole koskaan pitänyt saunaa mitenkään "seksuaalisena" paikkana. Se on paikka jossa rentoudutaan ja peseydytään. Olen kyllä huomannut asian olevan monelle täysin toinen. Ja toisaalta ymmärrän tämänkin. Minulla on muutama ystävä jotaka eivät halua saunaan vastakkaisen sukupuolen kanssa tai että heidän puolisonsa saunoo vastakkaisen sukupuolen kanssa ja asia on ok. Jos yhdessä saunomme asia järjestetään sitten niin.

        Minua ei murrosiässäkään haitannut ketä kanssani saunoi, taas veljeni ei käynyt saunassa kuin yksin. Kaikki olemme yksilöitä eikä se ole kaikille yhtä luontevaa. Ja eihän kaikki edes välitä saunoa.


      • Pdman
        hydrofliili kirjoitti:

        ahaa.. no sittenhän se taitanee olla vain merkki siitä että emäntä on päästänyt jonkun toisen siementämään jos oma tyttö saa aisan värähtämään, eikös?

        Kuulostaa järkevältä ja biologiaan nojaten oikealta...


      • Vanhus
        Sau-noja kirjoitti:

        Joillekin sekasaunominen on ihan luonnollinen juttu. Harmi, että kylpylöiden höyrysaunat on nykyään jouduttu pervojen takia jakamaan mies- ja naispuoliin.

        Olen kylpenyt aikaisemmin tuntemattomien naisten kanssa, eikä siinä mitään ihmeellistä. Joillakin on niin likainen mielikuvitus


    • luonnollista

      Kyllä isät ja tyttäret (kuten äidit ja pojatkin) voivat saunoa yhdessä. Eräs miltei nelikymppinen ystäväni saunoo edelleen isänsä kanssa, kun ovat samaan aikaan mökillä. Meillä vanhemmat olivat häveliäitä ja saunavuorot jaettiin miesten ja naisten porukoihin, tosin olisi kyllä ollut tilan ahtauttakin, jos olisimme koko perhe tunkeneet samaan aikaan pieneen saunaan.

      Et kertonut tyttäresi ikää, mutta oletan, ettei ole vielä murrosiässä. Saattaa hyvinkin tulla jossakin vaiheessa eteen tilanne, ettei tytär halua saunaan kanssasi. Siihen voi olla monia syitä, mutta mielestäni sinun ei kannata ottaa asiasta ongelmaa. Se ei suinkaan tarkoita sitä, että olisit epäonnistunut isänä. Kunnioita kuitenkin tyttäresi tahtoa, hän on se nuori murrosikäinen, joka on epävarma itsestään omasta kehityksestään.

      Tilanne voi mennä ohi hyvinkin nopeasti ja taasen saunotte yhdessä koko perhe.

    • ihmiset päättävät

      itse kenen kanssa saunovat. Toiset saunovat yksin, toiset jonkun seurassa. Kaikki on ihan normaalia. Itse olen saunonut isäni kanssa vielä murrosiässä ja sen jälkeenkin. Nykyisin tosin enää vain oman perheeni kanssa silloinkin, kun olemme vanhemmillani käymässä.

      • miettikääs tätä

        Mistä johtuu, että osa tyttäristä päättää saunoa yksin eikä isän kanssa ja toiset taas päättävät saunoa isän kanssa? Johtuuko kasvatuksesta?


      • JaanaMargit
        miettikääs tätä kirjoitti:

        Mistä johtuu, että osa tyttäristä päättää saunoa yksin eikä isän kanssa ja toiset taas päättävät saunoa isän kanssa? Johtuuko kasvatuksesta?

        tjaa-a meillä kun isoveli tuli murrosikään niin se ehkä halus saunoa yksin tai vanhemmat kysyi siltä että haluaako saunoa vaan miesporukassa joten mulla ei tullut toisena lapsena ja tyttärenä semmosta päätöksen tekoa.. saunotiin siskon ja äitin kanssa siitä lähtien. välillä nuoremmat vaihteli missä porukassa halus saunoa.. Ei kyllä tulis mieleenkään mennä saunomaan iskän kanssa.. en ees haluais kuunnella sen tyhmiä juttuja vaikkei se koko ajan arvostelisikkaan ja välillä laukoisi kovinkin sovinistisia juttuja.


    • moisella asialla!

      Olen 44v ja käyn vieläkin isän kanssa saunassa yhdessä. Isä on 75 vuotta, eikä häntä voi yksin laskea, satuttaisi itsensä vaan.

      Elämä on. Kaikessa ei vaan ole sitä seksiä.


      Ja jos jonain päivänä tyttäresi haluaa saunoa vain äitinsä kanssa, voipi heillä olla puitavanaan naisten juttuja. Tai sitten ei. Väliäkös hällä?

      • kysyn vaan...

        minkäslaiselta sun jalkovälissä näyttää elikkäs ootko mies vai nainen??


      • ymmärtämättä!
        kysyn vaan... kirjoitti:

        minkäslaiselta sun jalkovälissä näyttää elikkäs ootko mies vai nainen??

        Eli se: Älä vaivaa päätäs.


    • fegdgsdgds

      Tytön ollessa 12v ihan luontaisesti jäi yhteissaunominen pois, koska huomasin että tytär oli vähän vaivautunut tilanteesta. Se on totta, että saunassa oli kiva jutustella niitä näitä tytön kanssa ja sen hetken menettäminen on vähän surullista. Viime kesänä vuokramökillä saunoimme uikkareissa, että pääsimme koko poppoo yhtäaikaa pulikoimaan ja homma toimi ihan mainiosti. Olen etäisä ja arvostan suuresti jokaista hetkeä jonka voin viettää lasteni kanssa ja jos se vaatii uikkareissa saunomista niin sitten saunotaan uikkareissa.

      • 21veetyttö

        Olen itse 21-vuotias tyttö ja olen koko ikäni aina saunonut isäni kanssa ja yhä saunon. Siinä ei ole ikinä ollut mitään outoa, sama jos saunoisin äitini kanssa. Meillä on oikein kiva joulusaunarutiini ja usein kesäisin mökillä mennään saunaan ja hoilataan kaikkia suomalaisia lurituksia kurkku suorana. Se on ihana perinne ja mielestäni on surullista (tai sitten ihan normaalia, riippuu isä-tytär-suhteesta), että ei voida olla luonnollisesti perheenjäsenien kesken, jotka ovat toisensa nähneet alasti pikkuvauvasta asti... Sama ihminen se on. Eli tsemppiä vaan ja ei tarvi hermoilla mitään. Kyllä se tyttö sitten itse tietää miten haluaa toimia ja asiat kannattaa vaan pitää mahdollisimman avoimina ja olla "pelkäämättä" tai antaa vieroksunutta kuvaa kun menee saunaa tai mitään tällästä. Ihmisiä me ollaan kaikki, toisen naisia ja toiset miehiä.


      • SolitudesInsgnias.
        21veetyttö kirjoitti:

        Olen itse 21-vuotias tyttö ja olen koko ikäni aina saunonut isäni kanssa ja yhä saunon. Siinä ei ole ikinä ollut mitään outoa, sama jos saunoisin äitini kanssa. Meillä on oikein kiva joulusaunarutiini ja usein kesäisin mökillä mennään saunaan ja hoilataan kaikkia suomalaisia lurituksia kurkku suorana. Se on ihana perinne ja mielestäni on surullista (tai sitten ihan normaalia, riippuu isä-tytär-suhteesta), että ei voida olla luonnollisesti perheenjäsenien kesken, jotka ovat toisensa nähneet alasti pikkuvauvasta asti... Sama ihminen se on. Eli tsemppiä vaan ja ei tarvi hermoilla mitään. Kyllä se tyttö sitten itse tietää miten haluaa toimia ja asiat kannattaa vaan pitää mahdollisimman avoimina ja olla "pelkäämättä" tai antaa vieroksunutta kuvaa kun menee saunaa tai mitään tällästä. Ihmisiä me ollaan kaikki, toisen naisia ja toiset miehiä.

        Nyt ei ihan kaikki ole kohdillaan ihmisillä, jos luonnollinen asia tehdään väkisinkin luonnottomaksi? Lasten ja vanhempien välit ovat normaalisti sukupuolettomat. Olen 27 ja en osaa ajatella isääni taikka äitiäni seksuaalisina olentoina vaikka luonnollisesti sitä ovatkin. Ja sama on päinvastoin. En ikinä kuuna päivänä voisi ajatella edes mahdollisuutta, että isäni pitäisi minua himoittavana taikka päinvastoin. Olen lapsesta saakka käynyt molempien vanhempieni kanssa saunassa ja sen on yhtä luonnollista kuin syöminen samassa pöydässä,- herranjumala nämä ihmiset ovat kuitenkin syöttäneet ja vaihtaneet vaippojani pienenä.

        Ottakaa nyt ihmiset päät sieltä puskasta pois,- emme elä missään muslimikulttuurissa jossa naiset ja miehet eristetään jo syntyessä.
        Onko hiukan outoa kun kaikessa nähdään jotain väärää?

        Onhan lapsetkin leireillä sekasaunoissa ja partioleireillä käyvät uimassa yhdessä ja nukkuvat samoissa teltoissa.. onko siinäkin sitten jotain väärän tuntuista ja seksuaalista?

        Ihmiset jotka haluavat nähdä tällaisissa asioissa väärää ja pohtivat sen luonnollisuutta ovat yleensä itse hyvin vieraantuneita todellisuudesta.

        Esimerkkinä kerron Hesarin lukijapalstalta jutun..
        -Nuori rouvasihminen oli lastensa kanssa ollut sukuloimassa ja kyseiset ihmiset omistivat maatilan jossa oli mm hevosia. Tämä nainen oli kauhistellut, kun hevoset olivat "alasti" laitumilla kun kaikki sukuelimet jne näkyivät. Hän ehdotti vakavissan, että hevoset puettaisiin jotta säädyllisyys säilyisi..
        Mikä ihmisiä vaivaa?
        Ajatelkaa oikeasti!


    • mmmm

      Toisille alastomuus on luonnollisempaa kun toisille. En usko että siinä on mitenkään epäonnistunut tai onnistunut, jos tyttö lapsi ei aikuisena isänsä kanssa sauno. (Itse en kyllä voisi edes kuvitella) Meillä oli suurperhe ja luonnollisesti tytöt ja pojat sauno erikseen. Mun kaveri on 25 v ja saunoo edelleen isänsä kanssa ja siinä ei oo sille mitään kummallista. Niillä on aina ollut erilaista siinä suhteessa kun mun kotona. Eiköhän me olla erilaisia ja anneta toistenkin olla. Tiedän sellaisiakin kavereita jotka vielä aikuisena pussasivat isäänsä suulle hyvän yön suukkona ja koko muutakin perhettä. Niille se oli ok, vaikka mulle se ei kyllä olisi. :) Mutta se on niiden asia.

      • anam77

        mä oon oppinu että ...tai ..no ...kun olin pienempi niin minä olin saunassa äitin kanssa....sit jos oli koko joukko sukulaisia ja saunailta ...niin tenavat meni ämmien kanssa saunaan.....sitten kun me tenavat kasvettiin murrosikäisiksi niin pääsimme ukkojen kanssa saunaan tai me "murkut" menimme saunaan keskenämme.....kaikesta eniten inhosin ämmien kanssa saunassa olemista kun tukka pestiin niin että karvat vaan pöllys ja huuteluvesikin oli niin kuumaa että iho kupli....

        ai niin....ihan miespuolinen oon


    • isijsaijas

      Vääryys tulee ajatuksista, ei saunomisesta itsestään. Ei ole väärää saunoa tyttären kanssa, jos se on molemmille täysin ei-seksuaalista ja ok.

      Minä taas olen jo aikuinen nainen ja isänsä hyväksikäyttämä. Luonnollisestikaan ei ollut isältäni oikein pakottaa tyttäriään kanssaan peseytymään, hän kun asettui vielä marttyyriasemaan- jos ilmaisimme ettemme halua hänen kanssaan suihkuun ym. hän sanoi, että tulisitte nyt pesemään selän kun ette isäänne ikinä mitenkään huomioi ja hän meille on kaikkensa antanut. Suihkussa sitten tapahtui vääryyksiä ja koskaan en tule pääsemään yli seksuaalisesta sulkeutuneisuudestani.

    • 1 lapsi, toinen tulossa

      Olen itse 31 v. ja käyn vieläkin vanhempieni (molemmat yli 60 v.) kanssa yhdessä saunassa jos olen siellä kyläilemässä.

    • Pipsa.

      No kai se riippuu ihan ihmisestä. Itse olin murrosikäisenä todella hämmentynyt muuttuneesta kropastani enkä halunnut saunoa kenenkään kanssa, en äidin, isän, siskojen tai veljen. Joko saunoin yksin tai en ollenkaan, muutenkin pukeuduin mahdollisimman löysiin vaatteisiin. Aikuisena aloin taas saunomaan yhdessä äidin ja isän kanssa kun heillä kävin. Nyt, kahden pienen lapsen äitinä, saunon vanhempieni luona ollessani yksin tai jos mieheni on mukana, hänen kanssaan, silloinkin hän lähtee aikaisemmin pois että saan olla hetken yksikseni. Oikein odotan niitä hetkiä että pääsen taas yksin saunaan, se on aivan ihanaa vastapainoa tälle hälinälle, kuin olisi taivaassa!

    • nyt jo aikuinen

      mä en ainakaan halua aikuisena isän kanssa saunaan. Silti mun mielestä Isä ei ole epäonnistunut, vaan on mun isä. Ehkäpä kuvaamasi tytär on isän alistuksen alla ja ei uskalla olla menemättä saunaan, kun isä käskee. Ei siel välttämättä mitään tartte tapahtua, mut alistamista on se henkinenkin. Toisisissa perheissä ollaan niin totuttu isän alistukseen, ettei siä perheen outoa käytöstä edes itse huomata, vaan automaattisesti tehdään mitä isä käskee.

    • ipaii

      Käsittääkseni sauna on suomesta tai näin ainakin mainostetaan.... Mutta on niin hullua, että saunahullukansa edes käy tällaista keskustelua läpi! Asun maassa jossa on melko vahva kylpyläkulttuuri ja kylpylöissä on tietenkin paljon saunoja myöskin. Täysin ilman ongelmia ja ilman rihmankiertämää niin miehet kuin naisetkin käyvät saunassa. Yhdessä siis!

      Aina kun olemme perheeni kanssa suomessa lomalla lapseni ihmettelee tätä vuorosysteemiä. Alastomuudesta voi tehdä helposti tabun jos vanhemmat ovat itse häveliäitä ja suhtautuvat omaan alastomuuteen häveliäästi. Meillä voi koko porukka pukea ja riisua samassa huoneessa ja kuljeskella kotona myös ihan alasti eikä siinä ole mitään seksuaalista. Olen myös perheestä jossa alastomuus olisi ollut tabu. Saunominen oli meidän perheessä peseytymistä, kuului luonnollisena osana arkeemme kuten syöminenkin joka päivä yhdessä. Joskus kuitenkin isäni sanoi, että haluaa mennä yksin saunaan, eikä ottanut meitä kakroita mukaan, koska mölysimme liikaa.

      Jos kuitenkin tyttäresi päättää kieltäytyä yhteisestä saunasta niin eihän se nyt kenestäkään huonompaa ihimistä tee. Ehkä niitä yhteisiä juttutuokioiota voi syntyä muuallakin? Vaikka yhdessä lenkillä?

      • ipaii

        kirjoitushärö, olen siis perheestä jossa alastomuus ei ollut tabu, anteeksi!


    • meillä yhdessä

      Ei ole olemassa vain yhtä "oikeata mallia" asiasta. Hyväksy se. On oikein saunoa yhdessä / tai / erikseen.

      Riippuu tyttäresi persoonasta.

      Sinulle sanoisin, että teille sopisi hyvin se, että tyttäresi itsenäistyisi ja kävisi yksin tai äitinsä kanssa saunassa. Se osoittaisi ainakin sen, ettei ole jäänyt sinun heikon itsetuntosi uhriksi. Nimittäin normi ihmisen ei tarvitse kysellä tollasia netissä pönkittääkseen itsetuntoaan.

    • tytär123

      Itselläni loppui saunomiset 12 v isän kanssa kun pesulla ollessani tämä kommentoi: "Sullahan on tissitkin kasvanu" Eli ei näin.....

    • TeijaSa

      Olen 20-vuotias nainen ja käyn isäni kanssa saunassa. Asumme kaksin koska äitini on kuollut. Silti meillä ei ole mitään sen kummempaa. Ehkä isä nyt joskus tissejäni vilkasee, mutta eihän niitä nyt näkemättäkään voi olla kun alasti ollaan. Me jopa nukutaan yhdessä, ja joskus jopa nukutaan vieri vieressä ja halataan, mutta ei mitään sen enempää.

      • PÖYRISTYNYT_KÄYTÄJÄ

        ANTEEKSI MITÄ OT SÄNGYSSÄ SUN ISÄN KAA


    • Tytär on aina tytär, jota isä ei näe seksuaalisena olentona. Tytär on aina se isin pikku tyttö, joten ei tuossa ole mitään pahaa minusta. Alastomuus on luonnollinen tila, muuten tuskin alastomina syntyisimme. En nyt kyllä voi kuvitella isän tytärtään katsovan sillä silmällä. Ja onhan meillä perheiden keskemisestä saunomisesta pitkät perinteet tässä maassa.

    • saunaseksikästä

      Mites toi nyt eroaa yleisistä sekasaunoista, miehet ja naiset yhdessä siellä. Ei siellä mitään orgoita järjestetä :D

      Toki niitäkin noissa merkeissä on järjestetty.

      Entäpä sitten homot miesten saunassa. Jos asiassa pitää seksuaalisuutta nähdä.. ei hyvää päivää! :))) mahtaa nyt ahdistaa, et voi miesten saunassa tietää kuka seksualisoi sut siellä.

      Tuossa isä voi olla homo eikä näkisi kenessäkään naisessa mitään viehättävää.

      Sauna ei ole mikään rietastelupaikka. Vaikkakin oma lapseni on siellä alulle laitettukin tahollaan aviossa olevan naisen kanssa ;D

      Silti. Sauna on paikka puhdistautumiseen ja rentoutumiseen. :)

      Kyllä sitä voi saunakaverinsa valita ihan vapaasti.

    • Tytär18V

      No meidän isä käy mieluiten äidin kanssa kaksistaan saunassa. En tiedä mitä ne siellä puuhastelee, ei kuulu mulle. :)
      Jotenkin minusta tuntuu, ettei ne ole mitenkään "epäonnistuneet" kasvatuksessani, vaikka en niiden kanssa saunaan hirveesti hingukkaan? Eikä meillä sitäpaitsi ole kuin yksi suihku, siis ihan karmeeta jonotttamista pesulle. :(
      Paljon kivempaa saunoa yksin ja ihan rauhassa sheivailla sääret yms. Siis olisk toi avaaja jotenkin vajaa, vai mitäh?

    • Transu_karvakuono

      isä tytär suhde on tosi tärkeä suhde oon kuullu. Ja kyllä mekin ollan käyti koko perhe samaan aikaan saunassa mun sisko 21v ja mä 25 kun se tulee käymään niin se tulee saunaan meiän kaa ja me ollaan tosi lapsellisia sisko ja minä sisko voi käyttäytyä niikuin koira tai pikkulapsi siis ihan niinkuin pikku lapsi ja se tykkää siitä kun mä tykkään se on niin suloista ja se itekkin tykkää se on söpöä ja sen viikset on semmoset pehmeät valkoiset karvat se on pehmee niikuin kissan turkki sieltä. Ollaanko me ainoat jotka on noin lapsellisia

      • Transu_karvakuono

        Se asuu toisessa kaupungissa nyt se tapasi poikakaverin netistä ja mäkin etin netistä näin btw


      • Transu_karvakuono

        Mä löydän kohta tytön netistä jokuhan tulee joskus vastamaan se on hyvä netissä ja nykyään ne ujot ei tartte elää enää yksin


    • 1säpappa

      Sauna on kyllä jännä juttu.
      Siellä joko keskustellaan tai hiljennytään, ihan mitä kukakin haluaa.
      Seksi eikä sen ajattelukaan kuulu saunaan.
      Saunassa ei ole sukupuolta, yhteiskuntaluokkaa tai mitään muutakaan. Kaikki ovat yhtä rikkaita ja köyhiä ilman vaatteita.


      Itse olen käynyt monesti eräässä "hippikylässä" ja siellä käy paljon myös ulkomaalaisia, jotka eivät tunne saunaa.
      Siellä on aivan itsestäänselvyys, että saunotaan yhdessä kaikki. Samoin uimassa käydään nakuna. Tietenkin.

      • Ainoalapsi

        Minäkin käyn isäni kanssa saunassa, hän on 91 v ja ei häntä voi yksin päästää saunaan , kun on niin huono jaloistaan , mutta vanha mies nauttii lämmöstä.
        Olen osittain isäni omaishoitaja , käyn aina töiden jälkeen katsomassa , että kaikki hyvin ,hänellä käy myös kodinhoitaja, mutta minä huollan ruoat, pesut pyykit ja raha asiat.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe