uloste leikit

kakkaorja

lähdin sellaist kysyy onko kokemusta että olet joutunut maistamaan kakkaa ja pissaa pakotettuna..itsellä olisi edessä huomisella orja kerralla kakan syönti..et miltä se tuntuu ja maistuu ja vain asialliset vastaukset kiitos..myös kommenttei käyttääkö muut rangaistus keinoina ulosteita ja miten...laittakaa myös mistäpäin olette..olen vapaa myös muille dominoille/valtiattarille

56

11248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alistettuna

      olemisesta (sidottuna) ja jos alistajana on mies, niin hän voi panna minua ja imettää kulliaan ja jos hangoittelen vastaan niin kyllä vitsa toimii silloin erinomaisena ja todentuntuisena motivoijana. Kyllä pakaroiden kirvely saa suunkin aukeamaan.

      Mutta eriteleikit ovat ehdottomasti leikkien ulkopuolella. Niihin ei ole lupa edes "suostutella".

    • pamputtaa

      Opettele vaikka yhdyssanat ensin, saatanan pässi.

      • Anonyymi

        Mikä homma?!


    • pahemmin

      ulosteita maistella niissä kun tuppaa olemaan aikas paljon bakteereja jotka ei ole hyväksi. Pahimassa tapauksessa saattaa sairastua pahasti. Kusta taas voi maistella surutta.

      • kakkaorjaa

        niin mut jos pakko maistaa,onks tarkempaa tietoa mihin voi saiastua sit ja käyttäähän ammattidominatkin sellaisia keinoja rangaistuksessa


    • -Sairaus-

      Kannattaa harkita, voi tulla ongelmia. Uloste kuitenkin on 80% elävää bakteerimassaa eikä lainkaa syötäväksi suositeltavaa toisin kuin virtsa joka terveellä ihmisellä on steriiliä. Jos ulostetta joutuu suuhun tai haavaan, siitä voi saada tauteja tai loisia, kihomadot eivät ole kivoja.

      Kihomato (Enterobius vermicularis; lat. enterobius, suolistossa elävä; vermiculus, pikkumato) on ihmisen suolistossa elävä loinen:
      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Evermicularis_adult2_Norway.jpg

    • kakkaorja..

      onko kenelläkään henk.koht kokemust ja tullut oireita?

      • Maistanut

        Olen maistellut naisen paskaa usein enkä ole sairastunut,paska maistuu ruoalta mitä on syönyt,domina jonka luona käyn syö muutaman banaanin niin paska maistuu banaanilta ja mikä parasta naiselta tulee ennen paskaa ihania pieruja.


      • kakkaorja..
        Maistanut kirjoitti:

        Olen maistellut naisen paskaa usein enkä ole sairastunut,paska maistuu ruoalta mitä on syönyt,domina jonka luona käyn syö muutaman banaanin niin paska maistuu banaanilta ja mikä parasta naiselta tulee ennen paskaa ihania pieruja.

        juu..kiitos sinulle..kertoisitko vielä miten asian teette..minulla piti edessä olla kakan syöminen keskiviikkkona mut dominallani tuli menoja joten siirtyi kiva olisi tietäää ennen joutumista asiaan niin vähä muiden kokemuksia


      • kakkaorja....
        Maistanut kirjoitti:

        Olen maistellut naisen paskaa usein enkä ole sairastunut,paska maistuu ruoalta mitä on syönyt,domina jonka luona käyn syö muutaman banaanin niin paska maistuu banaanilta ja mikä parasta naiselta tulee ennen paskaa ihania pieruja.

        juu..kiitos sinulle..kertoisitko vielä miten asian teette..minulla piti edessä olla kakan syöminen keskiviikkkona mut dominallani tuli menoja joten siirtyi kiva olisi tietäää ennen joutumista asiaan niin vähä muiden kokemuksia..koska moni ammatti domina harrastaa kans näitä niin ei kai siihen kunnolla sairastuu voi tai yms


      • Hyvältä
        kakkaorja.... kirjoitti:

        juu..kiitos sinulle..kertoisitko vielä miten asian teette..minulla piti edessä olla kakan syöminen keskiviikkkona mut dominallani tuli menoja joten siirtyi kiva olisi tietäää ennen joutumista asiaan niin vähä muiden kokemuksia..koska moni ammatti domina harrastaa kans näitä niin ei kai siihen kunnolla sairastuu voi tai yms

        Ensin juttelimme dominan kanssa kusi ja paskaleikeistä,mulla alkoi seisomaan jo pelkästä ajatuksesta että kuhta saan naiselta herkkua samalla riisuin itseni,kun domina näki että mulla seisoi komensi minut polvilleen lattialle ja painoi nenäni persereikään ja päästi muutaman pierun,menin selälleni vessanlattialle domina laski persereijän suuni päälle ja päästi pitkän ja paksun pökäleen suuhuni,dominan katsellessa nuolin ja imin paskaa,lopuksi huuhdoin suuni dominan kusella.


      • kakkaorja.....
        Hyvältä kirjoitti:

        Ensin juttelimme dominan kanssa kusi ja paskaleikeistä,mulla alkoi seisomaan jo pelkästä ajatuksesta että kuhta saan naiselta herkkua samalla riisuin itseni,kun domina näki että mulla seisoi komensi minut polvilleen lattialle ja painoi nenäni persereikään ja päästi muutaman pierun,menin selälleni vessanlattialle domina laski persereijän suuni päälle ja päästi pitkän ja paksun pökäleen suuhuni,dominan katsellessa nuolin ja imin paskaa,lopuksi huuhdoin suuni dominan kusella.

        mua vaan tässä asiassa vaivaa se ku aluks oli dominan kanssa puhe että pelkkää kusta joudun juo ja sit kysyin eihän kakkaa niin sano kerta sanoin myös se tulee..että jos en pystykkää nielee kakkaa niin miten sit käy..


      • Suutu
        kakkaorja..... kirjoitti:

        mua vaan tässä asiassa vaivaa se ku aluks oli dominan kanssa puhe että pelkkää kusta joudun juo ja sit kysyin eihän kakkaa niin sano kerta sanoin myös se tulee..että jos en pystykkää nielee kakkaa niin miten sit käy..

        Ei ainakaan tämä domina minkä luona minä kävin niin hän sanoi ettei paskaa ole pakko syödä jos en halua,mutta oli niin kiinteä kaunis pökäle että sitä oli maistettava,juttele ensin dominan kanssa sopikaa asijoista.


      • kakkaorja....
        Suutu kirjoitti:

        Ei ainakaan tämä domina minkä luona minä kävin niin hän sanoi ettei paskaa ole pakko syödä jos en halua,mutta oli niin kiinteä kaunis pökäle että sitä oli maistettava,juttele ensin dominan kanssa sopikaa asijoista.

        dominani sanoi et syötävä on..entäs jos todella en voi niellä..miltä paska suussa tuntuu sit?onko helppo niellä?


      • Nieleminen
        kakkaorja.... kirjoitti:

        dominani sanoi et syötävä on..entäs jos todella en voi niellä..miltä paska suussa tuntuu sit?onko helppo niellä?

        Jos on pakko syödä niin pyydä että päästää ensin paskaa vaan pienen määrän suuhusi,ja pyydä että domina syö hedelmiä esim banaaneja,niin minäkin maistoin eka kerran,domina antoi pienen määrän paskaa,minä olin ainakin niin kiihoittunut että paska maistui hyvältä ja nielin sitä mielelläni.Tykkäätkö sinä naisen pieruista?


      • kakkaorja.....
        Nieleminen kirjoitti:

        Jos on pakko syödä niin pyydä että päästää ensin paskaa vaan pienen määrän suuhusi,ja pyydä että domina syö hedelmiä esim banaaneja,niin minäkin maistoin eka kerran,domina antoi pienen määrän paskaa,minä olin ainakin niin kiihoittunut että paska maistui hyvältä ja nielin sitä mielelläni.Tykkäätkö sinä naisen pieruista?

        juu pitää sille mainita et syö jotain hedelmiä ja makeaa niin ei jäis ensimmäisestä kerrasta jo kammo..pakko kuulemma syödä siitä ei neuvotella kyllä..en ole pieruja suoraan haistelllut kuinkas niin?voit antaa neuvoja joita voin ehdotella dominalleni.latttialle se paskoo ja siitä orjan syötävä se sit..hihnassa kiinni olles..


      • Tykkään
        kakkaorja..... kirjoitti:

        juu pitää sille mainita et syö jotain hedelmiä ja makeaa niin ei jäis ensimmäisestä kerrasta jo kammo..pakko kuulemma syödä siitä ei neuvotella kyllä..en ole pieruja suoraan haistelllut kuinkas niin?voit antaa neuvoja joita voin ehdotella dominalleni.latttialle se paskoo ja siitä orjan syötävä se sit..hihnassa kiinni olles..

        Minä tykkään siitä kun nainen paskantaa suoraan suuhun,se kiihoittaa enemmän kun näkee miten persereikä avautuu ja paskapötkö liukuu hitaasti suuhuni,pyydä että domina paskantaa suoraan suuhusi varmaan hän suostuu siihen.


      • kakkaorja....
        Tykkään kirjoitti:

        Minä tykkään siitä kun nainen paskantaa suoraan suuhun,se kiihoittaa enemmän kun näkee miten persereikä avautuu ja paskapötkö liukuu hitaasti suuhuni,pyydä että domina paskantaa suoraan suuhusi varmaan hän suostuu siihen.

        juu..pitää sanoa mut siinä sit pakko se ottaa suuhun ja myös syödä jos se suoraan paskantaa..eli miten kannattaa tehdä asia et ei orjalle vaihtoehtoi jää asiassa..joudun ehkä myös nuolee sit pyllyn puhtaaksikin


      • Ainakin
        kakkaorja.... kirjoitti:

        juu..pitää sanoa mut siinä sit pakko se ottaa suuhun ja myös syödä jos se suoraan paskantaa..eli miten kannattaa tehdä asia et ei orjalle vaihtoehtoi jää asiassa..joudun ehkä myös nuolee sit pyllyn puhtaaksikin

        Minä nuolin mielelläni persereijän puhtaaksi,muutaman kerran levitin paskaa dominan kankkuihin ja nuolin paskaiset kankut puhtaaksi,oli nukavaa olla todellinen ruskea kieli,jos nämä todella kiihoittaa sinua niin ei paska maistu pahalle.


      • kakkaorja.......
        Ainakin kirjoitti:

        Minä nuolin mielelläni persereijän puhtaaksi,muutaman kerran levitin paskaa dominan kankkuihin ja nuolin paskaiset kankut puhtaaksi,oli nukavaa olla todellinen ruskea kieli,jos nämä todella kiihoittaa sinua niin ei paska maistu pahalle.

        olen pitkään halunnut kokeilla kakankin syöntiä,mut epäillyt aina miltä se maistuu ku ei se ainakaan kivalta tuoksu mut kai se on tyydytettävä dominaa sit asiassa koska arvon domina sitä niin haluaa ja suuri kunniahan se pitäis orjalle olla saada domina tarjoomaa ns:ruokaa ja domina caviaaria ja shampanjaa ruokajuomaks..kerro lisää mitä vaan niin saan rohkeutta lisää..missä päin sun domina vaikuttaa..


      • Sijaitsee
        kakkaorja....... kirjoitti:

        olen pitkään halunnut kokeilla kakankin syöntiä,mut epäillyt aina miltä se maistuu ku ei se ainakaan kivalta tuoksu mut kai se on tyydytettävä dominaa sit asiassa koska arvon domina sitä niin haluaa ja suuri kunniahan se pitäis orjalle olla saada domina tarjoomaa ns:ruokaa ja domina caviaaria ja shampanjaa ruokajuomaks..kerro lisää mitä vaan niin saan rohkeutta lisää..missä päin sun domina vaikuttaa..

        Niin se tietysti on että domina pitää saada tyytyväiseksi,eniten tykkään siitä kun nainen kusee suoraan suuhun,kiihoittavin on kun nainen kyykistyy avonaisen suuni päälle siinä asennossa on vittu ihanasti auki ja näkee kusireijän ja miten suihku tulee sihisten suuhun.Eka kerta jännitti minuakin mutta sen jalkeen ei ole jännittänyt,domina on Espoossa


      • kakkaorja......
        Sijaitsee kirjoitti:

        Niin se tietysti on että domina pitää saada tyytyväiseksi,eniten tykkään siitä kun nainen kusee suoraan suuhun,kiihoittavin on kun nainen kyykistyy avonaisen suuni päälle siinä asennossa on vittu ihanasti auki ja näkee kusireijän ja miten suihku tulee sihisten suuhun.Eka kerta jännitti minuakin mutta sen jalkeen ei ole jännittänyt,domina on Espoossa

        kyllä..onhan se niinkin ja alistavaa ainakin kun joutuu juo ja syö sitä mitä annetaan..onks sun domina ammattilainen vai?mun ainakin ihan harrastuksena tekee mut on pelit ja vehkeet ei maksullinen siis..mietin vaan milt se ekalla kerralla suussa tuntuu ku kakka tippuu sinne..ja miten se ekalla kerralla kannattaa syödä..nopeesti vai?ja jauhaa suussa vai miten...milt se tuntu eka kerran jälkee..tuliks oksettavii tilanteit..haiseeks se siin vaihees ku ulos tulee yms


      • Haisee
        kakkaorja...... kirjoitti:

        kyllä..onhan se niinkin ja alistavaa ainakin kun joutuu juo ja syö sitä mitä annetaan..onks sun domina ammattilainen vai?mun ainakin ihan harrastuksena tekee mut on pelit ja vehkeet ei maksullinen siis..mietin vaan milt se ekalla kerralla suussa tuntuu ku kakka tippuu sinne..ja miten se ekalla kerralla kannattaa syödä..nopeesti vai?ja jauhaa suussa vai miten...milt se tuntu eka kerran jälkee..tuliks oksettavii tilanteit..haiseeks se siin vaihees ku ulos tulee yms

        Kyllä se vähän haisee kun paska lähtee tulemaan mutta ei se haittaa,jos paska tulee pieninä annoksina sen voi niellä heti mutta jos tulee isompi pötkö sitä joutuu pureskelemaan,joskus meinasi vähän oksettaa mutta harvoin,tuntui se aika kivalta kun pitkä kiinteä lämmin pökäle liukui suuhuni ja vielä osa tuli kauniiksi kiekuraksi naamalleni,missä sun domina oleilee,minulla ammattilainen


      • kakkaorja,.,.
        Haisee kirjoitti:

        Kyllä se vähän haisee kun paska lähtee tulemaan mutta ei se haittaa,jos paska tulee pieninä annoksina sen voi niellä heti mutta jos tulee isompi pötkö sitä joutuu pureskelemaan,joskus meinasi vähän oksettaa mutta harvoin,tuntui se aika kivalta kun pitkä kiinteä lämmin pökäle liukui suuhuni ja vielä osa tuli kauniiksi kiekuraksi naamalleni,missä sun domina oleilee,minulla ammattilainen

        domina kuopiossa..pitääks sun maksaa siis sille dominalle paljon sit ja kui usein sit oot orjana sen luona?ja kui pitkää kerrallaan?niiin voihan se haista välil se mua mietittäny ja myös se milt se suus tuntuu jos nielasee kerralla voi niin helpoin mut jos pureksii joutuu niin tekee tiukkaa...kai onks kakan maku suussa pitkää sit?


      • wikipediasta
        kakkaorja,.,. kirjoitti:

        domina kuopiossa..pitääks sun maksaa siis sille dominalle paljon sit ja kui usein sit oot orjana sen luona?ja kui pitkää kerrallaan?niiin voihan se haista välil se mua mietittäny ja myös se milt se suus tuntuu jos nielasee kerralla voi niin helpoin mut jos pureksii joutuu niin tekee tiukkaa...kai onks kakan maku suussa pitkää sit?

        Koprofagia merkitsee ulosteen syömistä. Termi tulee kreikan sanoista copros (uloste) ja phagein (syödä), ja kyseessä on lähes yksinomaan eläinmaailman ilmiö.

        Koprofagiaa esiintyy lemmikkieläimillä, kuten koirilla. Ilmiö voi niillä johtua lukuisista ruokahaluun vaikuttavista sairauksista tai jonkin vitamiinin puutoksesta.
        Näköjään tuo pätee ihmisilläkin.


      • Minävaan10

        Kai se on se villi-ira, mikä tarjoaa mitä vaan! Ei ole kokemusta, kerto itsestään jossain nettijutussa!


    • hyi helvatta

      Hyi hitto jotain paskan syöntiä yök yök,no sairauksia ihmisillä monenlaisia,hyi helvetti.

      Suukku auki nyt tulee verinen ripulipaska karvaisesta persreijästä.

      • jeppizkamaa!

        meikä voi paskoa mielin määrin, ripulitkin onnistuu! eikä oo edes kallista, eiku yhteystietoja vaan


      • kakkaorja.,..,
        jeppizkamaa! kirjoitti:

        meikä voi paskoa mielin määrin, ripulitkin onnistuu! eikä oo edes kallista, eiku yhteystietoja vaan

        miks te ahdasmieliset ihmiset osallistutte keskusteluihin..pysykää poissa jos teidä niin ahdistaa jotkut keskustelut!!!


      • näitä
        kakkaorja.,.., kirjoitti:

        miks te ahdasmieliset ihmiset osallistutte keskusteluihin..pysykää poissa jos teidä niin ahdistaa jotkut keskustelut!!!

        nyt kommentoida ja eikä se ole ahdasmielistä vaan ihan järjellä ajateltu. Ei nyt saatana paskaa voi syödä ainakaan kukaan terve ihminen. Varmaan kohta syötte kaikki elukoiden raadotkin.


      • fetissit erikseen
        näitä kirjoitti:

        nyt kommentoida ja eikä se ole ahdasmielistä vaan ihan järjellä ajateltu. Ei nyt saatana paskaa voi syödä ainakaan kukaan terve ihminen. Varmaan kohta syötte kaikki elukoiden raadotkin.

        Ei minusta kylläkään kuulu enään fetisseihin joku saakelin paskan syönti huh huh,mielenterveystoimistoon ja hyvin äkkiä. Itselläni lentää laatta ajatuksestakin.ps,kai kunnon paskan syöjä valmistaa lihapullataikinan paskasta HYI HELVETTI KUN IHMISET OVAT SAIRAITA SAATANA MENKÄÄ HOITOON.


      • täysin
        fetissit erikseen kirjoitti:

        Ei minusta kylläkään kuulu enään fetisseihin joku saakelin paskan syönti huh huh,mielenterveystoimistoon ja hyvin äkkiä. Itselläni lentää laatta ajatuksestakin.ps,kai kunnon paskan syöjä valmistaa lihapullataikinan paskasta HYI HELVETTI KUN IHMISET OVAT SAIRAITA SAATANA MENKÄÄ HOITOON.

        samaa mieltä kanssasi että ei tuo enää fetissiin kuulu. Kusileikit vielä ymmärtää koska se on steriiliä. Mutta että paskan syönti on muka fetissi? vitut mielenvikaisuutta se on.


      • jotenkin ymmärtää
        täysin kirjoitti:

        samaa mieltä kanssasi että ei tuo enää fetissiin kuulu. Kusileikit vielä ymmärtää koska se on steriiliä. Mutta että paskan syönti on muka fetissi? vitut mielenvikaisuutta se on.

        Juu kyllä kultasuihkun jotenkin ymmärtää että joku haluaa että hänen päällensä pissataan,itselläni on fetissäni naisen jalat,mustat nailon sukat saa pääni aivan sekaisin. Paskaleikeistä vielä sen verran että älkää nyt hyvät ihmiset toisen paskaa menkö syömään,saakeli mikä tiedä mikä tauti tulee.


      • syönyt jo
        jotenkin ymmärtää kirjoitti:

        Juu kyllä kultasuihkun jotenkin ymmärtää että joku haluaa että hänen päällensä pissataan,itselläni on fetissäni naisen jalat,mustat nailon sukat saa pääni aivan sekaisin. Paskaleikeistä vielä sen verran että älkää nyt hyvät ihmiset toisen paskaa menkö syömään,saakeli mikä tiedä mikä tauti tulee.

        vuosia eikä ole sairauksia ollut hauskaa kylläkin....


      • Anna A
        syönyt jo kirjoitti:

        vuosia eikä ole sairauksia ollut hauskaa kylläkin....

        myös minun mieheni nauttii kaviaaria ja shampanjaa ja niin myös jatkossa. Näin meillä.


      • kakkaorja.,..,
        Anna A kirjoitti:

        myös minun mieheni nauttii kaviaaria ja shampanjaa ja niin myös jatkossa. Näin meillä.

        mistä päin olette?kertoisitko tarkemmin miten teillä se tapahtuu


      • ovat
        kakkaorja.,.., kirjoitti:

        mistä päin olette?kertoisitko tarkemmin miten teillä se tapahtuu

        .........


      • meilläkin mies on saavana o...
        Anna A kirjoitti:

        myös minun mieheni nauttii kaviaaria ja shampanjaa ja niin myös jatkossa. Näin meillä.

        eipä silti on sitä tullut itsekkin maistettua. Kesäisin harjoitamme näitä leikkejä luonnon helmassa. Suosittelen, Mia


      • tuhansia harrastajia
        ovat kirjoitti:

        .........

        voit jopa yllättyä. En väitäkkään miksikään main streem lajiksi, mutta yllättävän yleistä se vaan on.


      • Anonyymi
        Anna A kirjoitti:

        myös minun mieheni nauttii kaviaaria ja shampanjaa ja niin myös jatkossa. Näin meillä.

        Haluaisin iteki maistaa


    • suppoja

      Onko kellään kokemuksia krapulapaskan syömisestä? Mun mies pakottaa mut syömään sitä joka ryyppykerran jälkeen, se on inhottavaa ja vihertävää. Välillä kännissä syö hyvin tulista ruokaa ja sen huomaa kyllä maussa seuraavana päivänä. Onko muilla samanlaista kotona?

    • lars60

      Miksi se alhaalta tuleva on yhtäkkiä myrkyllistä ja bakteereja täynnä. Suutelettehan sitä samaa yläpäästä ja ei ole mitenkään epämiellyttävää tai bakteerivaarallista. Mistä ne hurjat bakteerit menee sinne kakan sekaan??

    • leenukkii

      voihan krapulapaska
      toi oli kyl mielenkiintoista et noi marjat vaikuttaa paskaan,
      välillä itell niin hirveät paskat et oksennan itekin vessaan ja välillä hajuton, mauton, ihanan pieni ja liukas ni ois kyl kiva hallita tota omaa apskaa

    • Olin mukana juhlissa missä töhrittiin mämmillä.

    • prööthplöörr

      Hei työmaaltani löytyy monta perseen nuolijaa pomon kopissa päivittäin. Ja nuolukivikin laitettu oven poskeen jos ei riitä.Ja paskan syöjät menkää jäteveden puhdistamolle töihin tai hoitoon

    • kakkaleikit

      mua kiinostas naisen kans wc leikit!onko naisia?

    • löölykuahaa

      Minua on vain kustu silmään autokaupassa...paskan sain Ooppelia runkkasin joka pv..Menkää hoitoo syöjät diudiudiuuuu

    • Otan vastaan kaiken mitä päälleni kyykistyvä nainen tarjoaa. Sama toimii myös toisin päin.

      • Kiinnostunutnainen

        Eli jos itse kyykistyt naisen päälle niin olet valmis tarjoamaan mitä vain?


      • Kiinnostunutnainen kirjoitti:

        Eli jos itse kyykistyt naisen päälle niin olet valmis tarjoamaan mitä vain?

        Mitä vain mikä päälle kyykistymiseen voi liittyä.


    • Epätietoinen.kysyy

      Mitä pitäisi syödä, jotta tulisi sopivan kiinteätä, mutta mojovan hajuista viskelypaskaa

    • Anonyymi

      Haluan kusta naisen paalle ja miksei paskantaakin ja syöttää paska hänelle. Tykkään alistaa, minä tykkään paska hajusta, koton en vedä vessaa tykkään kun se on tukossa ja kämppä haisi ihanaa paskalle, jos kun paskantaakin kattilaan haisemaan. Mistä saisi naisen joka haluaa asua paskanhajussa

    • Anonyymi

      Tykkään maiskutella omaa paskaani ja miksei muidenkin. Asun omassa talossa, joten kukaan ei pääse puuttumaan touhuihini. Olen tuonut sisälle paljon kaikenlaista ulosteta, ihmisten ja eläinten. Tykkään piehtaroida ulosteessa ja myös syödä sitä, varsinkin omaani koska se maistuu raikkaalta.

    • Anonyymi

      Haluan syöttää paska pötkyn naiselle. Mua kiihottaa jos nainen syä mun paska makkaran ruisleivän ja piimän kanssa. Uudet perunat on hyviä kun sipaisee hieman paskaa päälle, kauniin naisen kanssa alasti. Kotona teen pitsan panen kovia paska kakkareita ja motsarella juustoa

      • Anonyymi

        Mä olin hirvipeijaisissa, kävin vessassa turautin paskaa käteeni ja laitoin pistin sekaan, oli hyvää, suosittelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin hirvipeijaisissa, kävin vessassa turautin paskaa käteeni ja laitoin pistin sekaan, oli hyvää, suosittelen

        Mitäs olet paska fetisti.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe