Ihana Wilson

olen rakastunut

Se on niin ihana ja vilpitön, oikein namupetteri. Tuollaisen miehen kun saisin miehekseni niin mitään muuta en kaipaisi. Käytäisiin tanssimassa joka viikonloppu ja arvatkaa vaan olisivatko muut kateellisia. Nykyinen mieheni ei osaa tanssia ollenkaan ja saan vähän hävetäkin hänen tanssitaitoaan. Wilson sen sijaan on erittäin taitava siinä ja muutenkin ihana.
Mistä näitä Wilsoneita oikein tulee niin voisin lähteä metsästelemään niitä sinne.
Päiväni on mennyt ihan sekaisin kun ajattelen vain koko ajan häntä ja yölläkin näen märkiä unia.

8

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa pudota?

      Olen samaa mieltä, Wilson on vetoava - mutta ei se riitä tanssikilpailussa.

      Sori, taitaa käydä niin, että hän lähtee.

      • Savolaisukkeli

        Wilson voi olla symppis, mutta tanssitaidosta ei voi puhuakaan, kuten tuomarit ovat moneen kertaan sanoneet. Jäykistelyä se on, ja oli varmaan hubaaa aikansa. Ehkä olisi jo korkea aika tiputtaa pois, kuten Kanki viime vuonna. Käsittääkseni voittanut pari pääsee edustamaan Suomea sinne eurokilpailuihin, ja nauraahan ne meidät pellolle jos jäykistelevä Wilson sinne menee.


      • LALALALL
        Savolaisukkeli kirjoitti:

        Wilson voi olla symppis, mutta tanssitaidosta ei voi puhuakaan, kuten tuomarit ovat moneen kertaan sanoneet. Jäykistelyä se on, ja oli varmaan hubaaa aikansa. Ehkä olisi jo korkea aika tiputtaa pois, kuten Kanki viime vuonna. Käsittääkseni voittanut pari pääsee edustamaan Suomea sinne eurokilpailuihin, ja nauraahan ne meidät pellolle jos jäykistelevä Wilson sinne menee.

        siis lähteeks se voittaja viel johonkin eurokilpailuihi? no ei se wilson siell pärjäis :O

        siis itteeni ei oikeestaa kiinnosta täss ohjelmass mite hyvi ne tanssii, tää menee mulla ainaki vaa viihdeohjelmana, ett vaikk se meriläinen osaakin hyvin, nii mieluummi mä haluisi nähä jotain hauskoi siell jatkoss vaikkei taitoa olisikaan.
        mutt jos joku jatkokisa on.. mut en oo kyll kuullukaa semmosesta.


      • euroviisut
        LALALALL kirjoitti:

        siis lähteeks se voittaja viel johonkin eurokilpailuihi? no ei se wilson siell pärjäis :O

        siis itteeni ei oikeestaa kiinnosta täss ohjelmass mite hyvi ne tanssii, tää menee mulla ainaki vaa viihdeohjelmana, ett vaikk se meriläinen osaakin hyvin, nii mieluummi mä haluisi nähä jotain hauskoi siell jatkoss vaikkei taitoa olisikaan.
        mutt jos joku jatkokisa on.. mut en oo kyll kuullukaa semmosesta.

        Eli Eurovision Dance Contest. Viime vuonna Suomea edustivat Maria Lund ja Mikko Ahti, jotka siis voittivat Tanssii Tähtien kanssa -kisan. Sitä en tiedä, lähetetäänkö sinne automaattisesti nyt tämän kauden voittajapari, mutta loogiselta valinnalta se tuntuisi, sillä viime vuonna näin tehtiin ja ko. tanssikisan sääntöjen mukaan vain toinen edustajaparista saa olla ammattitanssija, toisen tulee olla amatööri. Jos tuonne tänäkin vuonna lähetetään voittajapari, niin soisin Rosa Meriläisen voittavan. Hänhän on ehdottomasti paras tanssija tällä kaudella.


    • oon.......

      Wilsonista seuraava pressa, on se niin hyvä

      • sambala

        hei tiedän hyvän konstin muuta nigeriaan siellä on paljon visoneita.


    • että näin...

      taidat tosiaan olla itekkin namu PETTERI. eihän naiset voi tykätä tällaisista lakupettereistä

      • sambala

        hyvä on kyllä suomen naiset osaa ei muuta kuin lisää lakupettereitä,niitä on afrikka täys


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe