kiittäkää Alataloa

tietäjä vain

kalju pistesilmä, vetää jotain aineita varmaan, onnistui sotkemaan Kärppien pelin, vaikka Kärpillä loistava materiaali.
Sohlasi muutaman vuoden Jyväskylässä, sen jälkeen pudotti HPK:n melkein sarjan viimeiseksi.
Antakaa sille äkkiä kenkää.

11

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiukkavaara

      .... kärjistetä. Hopea on hyvä saavutus ajatellen sitä rämpimistä mitä jouduttiin katsomaan tällä kaudella. Ja Jyppi oli kertakaikkisen hyvä ja ennenkaikkea nälkäinen. Kylläisestä joukkueeesta ei saa nälkäistä mikään valmentaja. Onnea Jypille!

    • mukava mies

      Alatalo ansaitsisi hymypatsaan. Toisin kuin Dufva.

      • mukava mies

        varsinkin nukkuessaan,
        pilaa joukkueen kuin joukkueen.

        Kiitos Kärppien loistavan palaaja-aineksen saitte sentään hopeaa.
        Alatalo sitä ei olisi ansainnut.

        Kiekot pomppii. Uskon, että Espoo ei olisi hävinnyt neljä-muna finaaleita. Olisi varmaan hävinnyt, kun Jyp on niin lennossa.

        Kärpät on jees porukka, mutta virhe tulevaisuuteen on tehty siinä, että Alatalo koutsaa ensi kaudellakin.

        Pelaajat vois vetää hopeajuhlissa alataloa kunnolla pataan.

        Pudotuspelien alussa muistan kommentin Alatalolta:
        sanoi, että Kärpät on niin hyvä joukkue, että hänen ei ole tarvinnut tehdä muuta kuin katsella aitiossa kun pelaajat pelaa. Katseli silmät pisteinä loppuun asti.

        Nyt isoilla hetkillä Kärpät olisi tarvinnut oikeaa valmentajaa, joka olisi siirtänyt ratkaisua eteenpäin.

        Mahtaa Kärppien pelaajia, oikeita äijiä, vituttaa.

        Tsemppiä kuitenkin sinne pohjoiseen, Ouluun.
        Kärpät on hyvä seura. Ja hopeakin on parempaa verrattuna siihen mitä esim. tamperelaiset ja helsinkiläiset sai.

        Syksyllä tavataan :D


    • on vielä

      ainakin ensi kauden Kärppien valmentajana ja Kärpät putoaa sen jälkeen mestikseen ja siellä se myös pysyy.

    • Isto88

      Kyllä olet huono häviäjä kun tämmöisiä kirjoittelet...hopeakin on hyvä saavutus. Jypi oli vaan liian hyvä ei voinut mitään...

      • minä olen?

        tehän hävisitte.
        Minä olen voittaja :)

        Neljä-muna.
        Onko finaaleissa noin rankasti ennen kukaan ottanut pataan kuin Kärpät nyt?

        Syyttäkää tästä illastakin vaikka tuomareita, porot.


      • väliaikaista
        minä olen? kirjoitti:

        tehän hävisitte.
        Minä olen voittaja :)

        Neljä-muna.
        Onko finaaleissa noin rankasti ennen kukaan ottanut pataan kuin Kärpät nyt?

        Syyttäkää tästä illastakin vaikka tuomareita, porot.

        unohtiko kaurahattu montako kärpillä on kultasii...Alatalo sen teille petas rattoripelle


    • Heinäpään jyppiläinen

      Matti "Alakulo" tai "kaikki pelaa" -Alatalo on ollut mukana rakentamassa jypin nousua.

      Kyllä ottelun jälkeen näki Matin ilmeestä miten ansaittu jypin voitto oli hänenkin mielestä.

      • ja piste silmistä

        ei nää muuta kuin, että äijä vetää jotain aineita. pupillit on kuin nuppineulan päät.


      • onnea ja menestystä

        Matille kultamitalli kaulaan ja takas Jyväskylään poikaan köytettynä


    • Jyväskylään vierotukseen

      mitähän tuo käyttää?Aina samat kommentit haastatteluissa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe