kiittäkää Alataloa

tietäjä vain

kalju pistesilmä, vetää jotain aineita varmaan, onnistui sotkemaan Kärppien pelin, vaikka Kärpillä loistava materiaali.
Sohlasi muutaman vuoden Jyväskylässä, sen jälkeen pudotti HPK:n melkein sarjan viimeiseksi.
Antakaa sille äkkiä kenkää.

11

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiukkavaara

.... kärjistetä. Hopea on hyvä saavutus ajatellen sitä rämpimistä mitä jouduttiin katsomaan tällä kaudella. Ja Jyppi oli kertakaikkisen hyvä ja ennenkaikkea nälkäinen. Kylläisestä joukkueeesta ei saa nälkäistä mikään valmentaja. Onnea Jypille!

• mukava mies

Alatalo ansaitsisi hymypatsaan. Toisin kuin Dufva.

• mukava mies

varsinkin nukkuessaan,
        pilaa joukkueen kuin joukkueen.

Kiitos Kärppien loistavan palaaja-aineksen saitte sentään hopeaa.
        Alatalo sitä ei olisi ansainnut.

Kiekot pomppii. Uskon, että Espoo ei olisi hävinnyt neljä-muna finaaleita. Olisi varmaan hävinnyt, kun Jyp on niin lennossa.

Kärpät on jees porukka, mutta virhe tulevaisuuteen on tehty siinä, että Alatalo koutsaa ensi kaudellakin.

Pelaajat vois vetää hopeajuhlissa alataloa kunnolla pataan.

Pudotuspelien alussa muistan kommentin Alatalolta:
        sanoi, että Kärpät on niin hyvä joukkue, että hänen ei ole tarvinnut tehdä muuta kuin katsella aitiossa kun pelaajat pelaa. Katseli silmät pisteinä loppuun asti.

Nyt isoilla hetkillä Kärpät olisi tarvinnut oikeaa valmentajaa, joka olisi siirtänyt ratkaisua eteenpäin.

Mahtaa Kärppien pelaajia, oikeita äijiä, vituttaa.

Tsemppiä kuitenkin sinne pohjoiseen, Ouluun.
        Kärpät on hyvä seura. Ja hopeakin on parempaa verrattuna siihen mitä esim. tamperelaiset ja helsinkiläiset sai.

Syksyllä tavataan :D

• on vielä

ainakin ensi kauden Kärppien valmentajana ja Kärpät putoaa sen jälkeen mestikseen ja siellä se myös pysyy.

• Isto88

Kyllä olet huono häviäjä kun tämmöisiä kirjoittelet...hopeakin on hyvä saavutus. Jypi oli vaan liian hyvä ei voinut mitään...

• minä olen?

tehän hävisitte.
        Minä olen voittaja :)

Neljä-muna.
        Onko finaaleissa noin rankasti ennen kukaan ottanut pataan kuin Kärpät nyt?

Syyttäkää tästä illastakin vaikka tuomareita, porot.

• väliaikaista
        minä olen? kirjoitti:

tehän hävisitte.
        Minä olen voittaja :)

Neljä-muna.
        Onko finaaleissa noin rankasti ennen kukaan ottanut pataan kuin Kärpät nyt?

Syyttäkää tästä illastakin vaikka tuomareita, porot.

unohtiko kaurahattu montako kärpillä on kultasii...Alatalo sen teille petas rattoripelle

• Heinäpään jyppiläinen

Matti "Alakulo" tai "kaikki pelaa" -Alatalo on ollut mukana rakentamassa jypin nousua.

Kyllä ottelun jälkeen näki Matin ilmeestä miten ansaittu jypin voitto oli hänenkin mielestä.

• ja piste silmistä

ei nää muuta kuin, että äijä vetää jotain aineita. pupillit on kuin nuppineulan päät.

• onnea ja menestystä

Matille kultamitalli kaulaan ja takas Jyväskylään poikaan köytettynä

• Jyväskylään vierotukseen

mitähän tuo käyttää?Aina samat kommentit haastatteluissa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      120
      12469
    2. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      67
      5084
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      156
      4434
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      466
      4218
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      118
      4118
    6. 73
      3764
    7. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      54
      2843
    8. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2813
    9. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      2069
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      22
      1698
    Aihe