Mitä voi tehdä kesällä

sahhssaa

nyt on vuorossa kesä. Mitä voisi kesällä tehdä, missä voisi käydä?
Jaatkaa hyviä ideoita tai kertokaa, mitä itse olette tehneet.
kiitos

38

12401

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ford mies

      mutta kesällä on kärpäsiä ja uidakin vois mutta kalat on veteen pissannu:/ en meee uimaan siis,no toinen juttu olis ford kerho tapaamiset sinne siis!

      • kesä prinsessa

        no hui apua kalat on veteen pissannu..voi nolo..siis ihku d44 lol haista kukkanen


      • gfsgdfsgdfgdf

        Vitut ne kalat sinne kuse -.-


      • Anonyymi
        kesä prinsessa kirjoitti:

        no hui apua kalat on veteen pissannu..voi nolo..siis ihku d44 lol haista kukkanen

        😂😂😂😂😂


    • .........

      Ensiksi kyselet, mitä voisi tehdä vappuna ja nyt on näköjään kesäkysely menossa, heh.

      Itse ainakin vietän kesän kavereiden kanssa, rannalla aurinkoa ottaen ja ylipäätänsä rentoutumalla.
      Kyllähän sitä ajeltuakin tulee mopolla, jos vaan säät sallii.
      Matkat on toki positiivinen lisä, ainakin mun kesään. :)

      • on jotain suunnitelmia

        kyllä olen sama henkilö :)
        Tarkoituksena oli tietää, mitä kaikkea ihmiset keksivät kun itse ei keski sitä.


    • aijumaiju

      pyöräilen paljon ja jos saan kaverin messiin niin pieni teltta tarakalle, eväät messiin ja ollaan yötä jollain rannalla.
      Milloin on rahaa, nappaan netistä pikamatkan parin päivän varoituksella ja karkaan ulkomaille, tai sitten hyppään vain linja-autoon tai junaan kohteena joku itselle tuntematon kylä tai kaupunki jota tutkin päivän tai pari.
      Kauniina kesäiltoina kävelen kotikaupunkini rannoilla, metsiköissä ja hautausmaalla jossa on todella rauhallista ja kaunista. Muista varata pähkinöitä oraville!
      Maalla on mukavaa, ja pestaudun maalla asuville sukulaisille mansikanpoiminta-, heinänteko-, mattopyykki- ym. avuksi ja kun päivän tekee ahkerasti töitä, niin hyvällä omatunnolla voi illan viettää heidän rantasaunallaan ja naatiskella Suomen ihanasta kesästä!
      Joskus sitten tulee cityihminen vaihde päälle, ja silloin kiertelen kaupungilla, käyn kahvilla ja leivoksella, teen jonkun hupsun heräteostuksen ja istuskelen kauniilla paikalla olevalla terassilla rauhaisasti siideriä lipitellen.
      Mutta yleensä aina veri vetää luontoon. Jos ei oikealle maaseudulle pääse, niin lähietäisyydeltäkin sen pienen paratiiin löytää vaikka vain puistosta.

      • sahsshhaa

        kiitos ihanasta ideasta. tällaista toivoisin tekevän tänä kesänä ...eikä tarvitse hirveästi rahatakaan varata.


      • Anonyymi

        Ja ainakaa nyky aikaan ei sais nukkua rannalla ilman lupaa ainakaa että tiedoksi vaan kaikille


    • tuulessa kiinni

      töihin :F

    • marttiöö

      Minä ainakin nukun nukun ja nukun ja juon olutta.

      • Anonyymi

        Jcfful


    • hulludadadam

      no vois vaikka työntää paskaa....

    • Kesän kukkanen

      minä ainakin uin ja hypin laiturilta, hengailen kamujen kaa ja meidän perhe käy lomalla. Sitten minä urheilen ja teen kaikkee muutakin mukavaa. Tehkää sitä mitä itse haluatte älkääkä ajatelko mitä ne muut tekevät! toivottavasti tajusitte!

    • -moi-

      Olen käynyt uimassa ja elokuvissa.

    • Ideoita..

      - Elokuviin
      - Rannalle
      - Syömään
      - Aurinkoa ottamaan
      - Lenkille
      - Valokuvaamaan
      -Lue ulkona

      kaverin kanssa..
      - Pelatkaa jtn, esim sulkkista
      - Jutelkaa ja ottakaa aurinkoa
      - Menkää (yhdessä) kävelylle
      - Menkää (yhdessä) syömään
      Jne. Myös itse voisi keksiä esim jotain "leikkejä", koska sasshhaa on varmaan lapsi(?) Itse olen 15 vuotias, ja nä kaikki on kivoja, ja aika menee mukavasti :)

      • meollaanme

        Kiitos paljon hyvistä vinkeistä ! :D:D


    • Surkea kesä mulla...

      No ku oon 11 vuotta just täyttämässä, eikä äiti jaksa minnekkään rannalle, kirjastoon tai ylipäänsä minnekkään kyysää, eikä rantoja tai muita uimapaikkoja oo lähellä. Muutin just, eikä siis yhtään kamuja lähettyvillä. Mun kesä uhkaa tulla pahimmaks mitä ikinä on ollut. Tekemistä nyt etin mutta kaikkialla on vaan auringon ottoo (iho on arka, joten en viittis) rannal olemista ja sellast, jota en pysty tekee.
      Ja isäkään ei aio viedä mua minnekkään:( Kamalaa! Auttakaa joku...

      • fhghfgh

        PERSE


    • tekemistä vailla

      mitä me oikeeesti voijjaa tehä mun kaverin kaa ku ei keksitä mitäää..... ja ois kivaa et se ois ulko-tekemistä! mut ollaa jo leivottu ja ulkona ei voi esim. sulkkista pelaa ku tuulee liiikaa ja auringon otto ei käy sillä on liian kylmä ja uimaan emme päääse. Jotenka mitä ihmettä voisimme tehdä? kiitos jo etu-käteen vastauksesta !

      Terveisin: kaksi tyttöä.

      • Neuvonantaja

        Hei te joilla on tylsää. Minä itse pidän kaunistautumisesta ja jos te tykkäätte myös tästä niin tehän voisitte lakata vaikka toistenne kynnet ja ja tehdä vaikka hauskoja kampauksia toisillenne.Kun itse olin nuori niin me tykkäsimme tehdä kaikkea tämäntyylistä kavereitten kanssa. Ja tuolla pihalla voi käydä pyöräilemässä ja vaikka rullaluistelemassa jos semmoiseet omistaa.

        T: Neuvonantaja :)


    • kaksi tyttöä

      Kiitos vinkistä! tykkäämme laittautumisesta ja myös rullaluistelu on kivaa, mutta toisella meistä ei ole rullaluistimia sillä ne kävi jo pieniksi. Olemme jo pyöräilleet tänään paljon jotenka se riitti tältä päivältä. olisiko sinulla lisää vinkkejä ulko-tekemisestä? ! (:

    • Neuvonantaja

      No olkaa hyvät ja voihan tuolla pihalla tehdä vaikka majan jos semmoista jaksaa väkertää ja jos on siihen tarvittavat asiat. Tai sitten siellä voi vaikka kiipeillä puissa.

      T: Neuvonantaja :)

      • kaksi tyttöä

        Hei kiitti ja me ajateltiinkin tässä mennä kiipeilemään puihin.Jos meillä on taas tekemisen puutetta niin käännymme sinun puoleen!!


    • kaksi tyttöä

      Vielä semmosta ,että tuli pihalla ongelmia ampiaisten kanssa jotenka mitä voisimme sisällä tehdä? (:

      • Anonyymi

        Ostakaa pelejä


    • Neuvonantaja

      Tuo on kyllä todella ikävää,että ampiaiset ovat koko ajan kimpussa, mutta tehän voisitte vaikka pelata jotain tietokoneella tai lautapeliä.Tai sitten te voisitte tehdä niitä kampauksia mitä kerroinkin tuossa aijemmin tai vaikka katsoa jonkun hyvä leffan.Tuolla on kyllä todella hyvä sää,että oli kyllä harmi,että ne ampiaiset kiusasivat teitä.Laitan muita ehdotuksia tänne jos minulle tulee mieleen.

      T:Neuvonantaja :)

    • summer girl

      Makoilen riippukeinussa, hoidan puutarhaa, käyn melomassa, fillaroin kaupungille, istun terassilla, käyn uimassa, otan aurinkoa, leikkaan ruohon, käyn kesäteattereissa (ainakin Pyynikki ja Hämeenlinna), tapaan kavereita, nukun pitkään, siivoan, pesen auton, relaan ja nautin elämästä!

      • Neuvonantaja

        Terve te tylsistyneet taas:) viime vuonna tulikin sanottua kaikista
        mukavista tekemisistä. Palvelen teitä jälleen kerran täällä tietokoneella.
        No jos on kamalan tylsää kesällä tee näitä juttuja:
        -Ui
        -Pelaa kivoja kesäpelejä
        T: Neuvonantaja


    • KesänRakastaja

      Itse käyn huvipuistoissa (tällä kertaa Lintsillä) :3
      Käyn tottakai myös uimassa kamujen kanssa, käyn mökillä ja sen sellasta :)
      Tai nautin yksin auringosta ja lämmöstä!

    • llssdd

      jos ei oo tekemistä nussikkaa :D

    • Anonyymi

      Menkää pihalle ja olkaa hippaa!!!

      • Anonyymi

        Olkaa piilosilla, kymmentä tikkua laudalla, kuka pelkää mustaa miestä. Niitä leikittiin kun olin lapsi. Hohhoijjaa, siitä on jo aikaa. Kymmeniä vuosia.


    • Anonyymi

      Noh kesällä voisit pitää vaikka jotkut kesäbileet eilen pidettiin kavereiden kanssa uimarannalla kesäbileet oli ihan sika kivaa ja kahlailtiinkin vähän oon siis 10 ja tää keskustelu on kyl vanha niin uskoisin että olet löytänyt jotain tekemistä

      • Anonyymi

        Siis kirjoitin ton 10 vahingossa oon paljon vanhempi


    • Anonyymi

      Ja jos on poikaystävä tai aviomies voisit viettää kesäisen treffi-illan jos poikaystävää tai miestä ei löydy nii koita kattoo jotain tinder treffejä

    • Anonyymi

      Joo ja heitin tähän vaa jotai

    • Anonyymi

      Käy uimassa, shoppailemassa, etsi ihminen jolla on joku lemmikki ja käy hoitamassa sitä. Käy harrastuksissa, mene perheen kanssa ulkomaille (jos on rahaa), käykää kahvilassa/jäätelöllä, lue kirjoja, ole kavereiden kanssa.
      On tuossa nyt jotakin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe