miten selviän vipeistä

elämähalu mennyt

itsekin mietin miten selviän, kaikista vippi maksuista. ne on menneet pelaamiseen ne vipit, eli ihan ahneutteen ja siihen et takas saa vaik tiedän ettei saa =(
laskin vippejä ois 2500e yhteensä kk sisään maksettava, miten maksan se on ongelmani??
olen sairaslomalla ja jään äitiyslomalle ja tuloni siis tipahtanu käteen jäävä osuus se 610e kk.ssa.

kaikki omaa vikaa, ei tarvii syyttää siitä tiedän itsekin syyn. isäni tietää ongelmastani ja saa kasattua noin 800e alkuun et saan lyhentää summia. mut se ei riitä. itse en saa lainaa kun on visa ja mastercard jo olemassa ja nekin miinusta meinaa heittää.isäni auttaisi enemmän mut on eläkeläinen eikä isoja tuloja, hän ei onneksi syytä ja nälvi, vaan yrittää ymmärtää nuorta.
mieheni ei tiedä näistä mitään. tietää et peliongelmaa ollut, ja olinkin pari vuotta pelaamatta, nyt sairastuin ja sorruin, pelihimo on jossain takaraivossa. miehellläni ei ole isot tulot ja tiedän et jos saa tietää tästä se on laukku ja ovi, kerran antanu anteeksi peliongelmani jolloin pelasin luottokortit tyhjiksi, toista mahdollisuutta ei enää anna,ja ymmärrän kyllä. vaikeaa tästä tekee sen että on jo yksi lapsi ja toinen tulossa kohta, että perhe elämä kärsii ja lapset vaistoo tämän kireän ilmapiirin, joka johtuu siis aikasemmista mnun mokistani.

itse miettinyt juuri tuota että jos menee perintään tuleeko automaattisesti luottomerkintä ja tieto esim pankkiin, koska meillä on asuntolainaa, et meneekö talo ja kaikki alta.
itken yöt, en nuku, pelkään postilaatikkoa mitä sieltä tuleee ja ehtiikö mies postin hakee ennen minua. mietin ja kysyn itseltäni miksi kaiken tän tehny iteselle ja perheelle, kun kaikki muuten ois hyvin.

neuvokaa mutta älkää syyttäkö, olen jo itsetuhoisissa ajatuksisa pitkään ollut, en halua et kukaan masentaa lisää..

37

5642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrän

Kerro nyt asiasta ensin miehellesi. Et sinä pysty elämään tuo pelon kanssa ja ravata postilaatikolle. Ongelma on, juu. Mutta se on _vain_ rahaa. Eikä ole kyse sadoistatuhansista. Kunnon riita ja kissa pöydälle. Se on paljon parempi kuin nykyinen tilanteesi. Rakastaa se ukko sua niin paljon, ettei se tähän lopu. En vähättele sun tilannetta, mutta usko pois - selviät kyllä!

• elämänhalu mennyt

siis oikeasti, tämä on käsitelty jo kerran ja silloin jo mieheni laittoi avioeron vireille mutta antoi uuden mahdollisuuden sillä ehdoin että tämä ei toistu. ja myös lapsi oli silloin mikä varmasti antoi sen mahdollisuuden.
        en usko että nyt saan enää tukea, olen vain niin rikki. lapsi syntyy noin kk päästä. mieli on paha syyttävä itseöön kohti,. olen jopa miettiny et lapsen synnytän ja pakkaan tavarat ja lähden. itsetuhoiset ajatukset olleet monesti mielessä. lapset on miehelle kaikki kaikessa,niitä rakastaa, mut säälittää vaan katsoa miestä kun kärsii minusta ja minun takiani. hänen vanhemmatkin tietää ongelmani aikasemmat, ja mieheni kärsii siitäkin kun aina muistuttavat minkälaisen vaimon on ottanut.
        meill'ä menee nyt kuitenki hyvin, mutta jos tämä paljastuu, se on siinä, ei mieheni jaksa enää tälälistä.

saako noita maksuja perintätoimiston kanssa sovittua mitenkään osiin edes maksaa ja ettei menisi luottotiedot. vielä ei ole perinnässä mikään, eli "ajoissa" kyselen apuja.

• minäminäminäminäminäminä

Nyt laita itsellesi asiakastietoon luottokielto, ettei lainarahalla pelailu enää jatku. Sitten kerrot miehellesi, että mitä on tapahtunut ja yhdessä pohditte miten saatte vippivelat hoidettua. Takuusäätiö saattaisi taa'ata teille lainan noiden kaikkien hoitoon, jolloin jäisi vain yksi isompi velka mitä maksella. Ja jos pankin kanssa asiat vielä hyvin, eli luottokorttimaksut ajallaan menneet, niin hakekaa kulutusluottoa velkojen hoitoon. Tulee meinaa paljon halvemmaksi, kuin vippifirmojen korot perintätoimistojen. Jos sieltä ei onnistu, niin joillakin kaupungeilla on sosiaalisia luototuksia, jonka kautta saattaisit saada lainan näitten hoitoon. Tosi ikävä juttu, yritä kestää.

• elämän halu mennyt

miehelläni on kulutusluottoa kun talossa tuli isoa remonntia ja lainaa ussittu sen mukaan, eli ei takaajia ja muutakaan olisi saamassa. vakuutusyhtiö ei korvannut siksi itse kaikki on ollut maksettava.
        pelottaa että menee mun luottotietojen takia asunto meiltä mikä mies työllään maksaa.

itse en saa lainaa enempää kun tulot tipahti niin pahasti.

kiitos kanustusksesta, mutta mieheni ei enää ymmärrä jos kerron. se on tosiasia

• tädädädää
        elämän halu mennyt kirjoitti:

miehelläni on kulutusluottoa kun talossa tuli isoa remonntia ja lainaa ussittu sen mukaan, eli ei takaajia ja muutakaan olisi saamassa. vakuutusyhtiö ei korvannut siksi itse kaikki on ollut maksettava.
        pelottaa että menee mun luottotietojen takia asunto meiltä mikä mies työllään maksaa.

itse en saa lainaa enempää kun tulot tipahti niin pahasti.

kiitos kanustusksesta, mutta mieheni ei enää ymmärrä jos kerron. se on tosiasia

Annat vain menna luottotietoihin?
        Ethän sä siihen kuole. Ja sit kun ne on ulosotossa, niin sieltä maksat pikkuhiljaa pois, ja oot jo 5 vuodes ne maksanu..
        Ja toki, perintäfirmojen kans saa sovittuu maksuajoista. Ihan pitkän kaavankin mukaan. Nyt vaan soittelee tai laittaa sähköpostia!

• Tee Näin!

2500€ hahahah

voi jessus

Ihmiset ottaa 500 000 euron lainoja päivittäin pankista. Kannattaisi vähän tutkija asioita ennen kuin hutkii.

Toisekseen jos haluat nopeasti pois ongelmista ota 4000 euroa risicumista joustolaina heti tilille, sitten sillä hanki se 2500 ja lopeta siihen jos pystyt.

• se ongelman

ydin onkin.
        ensin yhdestä,sitten toisesta paikasta.

toisaalta kyllä yleisesti ottaen tuon rahan lainaaminen on pikkuisen liian löysissä kantimissa.
        esim.op uusi kortit vuos-pari sitten.
        kysyivät,että paljonko laitetaan visan nostovaraksi?
        sanoin,että nolla euroa.
        pankkineiti sanoi,että ei onnistu,tuhat euroa on pakko ottaa.
        no eihän sitä ole pakko käyttää,mutta aika moni käyttää.

lisäksi,niin kauan kuin maksat laskusi ajallaan,voit netissä nostaa luottorajaasi.
        ja taas aika moni nostaa-lisää ongelmia.

lisäksi on vaikka minkälaista korttia,joilla voit ostaa,vaikka rahaa ei olisikaan.
        ihan vain kauppareissulla ostat uuden sohvan,vaikka maitoa lähdit hakemaan.
        -korttisopimuksen tekee nopsasti siinä sohvaa ihastellessa.
        ja taas lisää ongelmia tiedossa.

sitä on varsin pian 5-10tuhatta euroa tuollaista hassua kulutusluottoa,joista tipahtelee joka kuukausi 150-200€:n laskuja.
        näitä kun tulee 4-6kpl/kk,niin monella homma onkin sitten siinä.
        lisäksi korkojen osuus noista on aika huima.
        sae rupeaa harmittamaan jossain vaiheessa,kun huomaa,että maksaa 150€,niin velka lyhenee65€.
        kukin tavallaan,mutta itse en noihin sotkeudu.

• nainen 69

tuollaiset "ohjeet" on ihan tyhjän kanssa. Ei vippiä vipillä makseta - sen tietää kyllä ihan jokainen.
        Onko sinulla mitään mahdollisuuksia ansaita lisäeuroja? Kotoakäsin?
        Teetpä mitä tahansa, niin älä luovu toivosta. Se on pahinta mitä voit tehdä. Tsemppiä sinulle! Ja muista, että et sinä ole siellä yksin.

• hilima

niin ei mene tiedot... itse samassa tilanteessa melkein ..,pika vipit koitunu monen tuhoksi..)= esim mun miehen kaikki lävähti maksuun ..kun tiedot meni ..ja mullla on mun miehen pikalainoja )= perinnässä...mun elämä pilattu jos tiedot menee...voisitko ottaa muhun textarilla yhteyttä?? (= olisi kiva textata ..0449958591---sari---ps:jaksamisia,päivä kerrallaan!!

• kaikki väittää

että perinnän kanssa muka pystyy sopimaan pitkiä maksuaikoja? jos nuo nyt vaikka ovat 50e-300e vippejä ja velkaa on yli 10 paikkaan niin se on mahdotonta. Ja turha tulla urputtamaan ettei kokemusta löydy. Ainut perintäfirma mikä OIKEASTI joustaa maksuajoissa on OK perintä. 200€ vipistä kulujen kera tulee perinnässä yli 300€ tämän sain lindorffilla ja svealla 3-4 osaan. niin laskekaapa huviksenne 80€ lyhennys noin kuukaudessa, paikkoja vaikka 12. 12X80=960€

Ja koko ajan tulee lisää maksettavaa. Anteeksi jos masennan viestilläni mutta asia on vaan näin.

• -.-.-.-.
        kaikki väittää kirjoitti:

että perinnän kanssa muka pystyy sopimaan pitkiä maksuaikoja? jos nuo nyt vaikka ovat 50e-300e vippejä ja velkaa on yli 10 paikkaan niin se on mahdotonta. Ja turha tulla urputtamaan ettei kokemusta löydy. Ainut perintäfirma mikä OIKEASTI joustaa maksuajoissa on OK perintä. 200€ vipistä kulujen kera tulee perinnässä yli 300€ tämän sain lindorffilla ja svealla 3-4 osaan. niin laskekaapa huviksenne 80€ lyhennys noin kuukaudessa, paikkoja vaikka 12. 12X80=960€

Ja koko ajan tulee lisää maksettavaa. Anteeksi jos masennan viestilläni mutta asia on vaan näin.

kerrankin joku laitto tänne ASIAA. Ite olen samaa miettinyt että mitä järkeä alkaa tekeen suunnitelmia jos on moneen paikkaan velkaa kyllä siittä saa aikaan monta isoa erää jotain ei sitten voi maksaa myöskään. Kannattaa se vähän miettiä.

• sain
        kaikki väittää kirjoitti:

maksettua osissa..melkein kaikki perintäfirmat tuttuja ja 300e kaikissä perinnässä, ensin jaettu siihen 4 erään ja 2 erää jäi maksamatta kun tuli lappu että maksusuunnitelma purettu ja soitin ja kysyin että saako tuon vielä osissa kun ei ole varaa maksaa niin nainen sanoi et jos heti maksat sen 30e perustusmaksua niin voidaan vielä se 150e jakaa 3 osaan :) ja näitä tälläisiä tässä on tehty monen perintäfirman kanssa..etttää kyyllä se vaan on totta että saa osissa..kivahan se ois maksaa ja noudattaa mutta aina ei vaan ole pystynyt..

• kuin tämän:

entäpä jos isäs ottais pikku lainan (ikäväähän se on toisen niskaan sysätä) - eläke lasketaan säännölliseksi tuloksi, eli saa varmaan helpostikin. Makselet sitten isällesi takaisin - tämä "lainasi" on varmaan koroton!

• Nimetön

ei se kannatta tehä velkaa jos meinaa perhettä perustaa tai laittaa taloa , autoa tai vastaavaa omaisuutta hankkia. ulosotto se viimestään pitää huolen että ne menee alta. Joko hoitaa asiat kuntoon tai antaa kaiken mennä ja jos antaa kaiken mennä ni kannattaa muistaa että se on sitten loppuelämä sitä ..

• elämänhalu mennyt

isäni on eläkeläinen ja on jo takaajana veljeni talossa, eikä vara ottaa lainoja.

viime yön itkin ja tärisin, mitä teen. palaan töihin ja annan lapseni pois. en tiedä mitä teen.

• asiat oikeaan arvojärjestyk...
        elämänhalu mennyt kirjoitti:

isäni on eläkeläinen ja on jo takaajana veljeni talossa, eikä vara ottaa lainoja.

viime yön itkin ja tärisin, mitä teen. palaan töihin ja annan lapseni pois. en tiedä mitä teen.

sinä saat kohta uuden vauvan joka ttarvitsee sinua ja isäänsäkin. Tämä on nyt ensisijainen asia.
        Kerro siis isälle että olet mokannut taas ja tuo summa jos se on vain 2500 euroa on oikeasti pikkusumma. jos miehesi on niin pönttöettä ottaa ja lähtee niin ei tarvitse surra. Jää kotiin lasten kanssa ja hoida heitä.
        Ota yhteyttä joka ikiseen lainanantajaan ja neuvottele lisämaksuaikaa,jos ei ole mahdollista anna sitten mennä ulosottoon ja neuvottele uo miehen kanssa.
        Katso voitko tehdä kotoa käsin jotain hommia (älä kuitenkaan mitään verkostomyyntihommaa ota, siitä tulee usein suuremmat kulut kuin tulot) tai jotain viikonloppuhommaa (esim henk koht avustajaksi jollein jonain viikonloppuna Vauvan voi varmaan ottaa mukaan) Tienaat ehkä parisen sataa/kk jolla voit lyhentää velkojasi. Kyllä se siitä nauti uudesta ihanasta vauvasta ja myös vanhemmasta lapsestasi, elämä voittaa ja parhaimmat asiat ovat ilmaisia.

• arghhhhh

Onkohan sulla edes mitään oikeaa ongelmaa.. Eikö ukkos huomaa jos itket ja täriset joka yö?
        Kannattaa tehdä niiden asioiden eteen jotain esimerkiksi soitella niihin helvetin firmoihin!

• elämänhalu mennyt
        arghhhhh kirjoitti:

Onkohan sulla edes mitään oikeaa ongelmaa.. Eikö ukkos huomaa jos itket ja täriset joka yö?
        Kannattaa tehdä niiden asioiden eteen jotain esimerkiksi soitella niihin helvetin firmoihin!

siis tulee vaan paha mieli kun kysyy neuvoa niin soa teistä syyttää vaan ja nälvii!!

miten jos nyt kun osa menee perintään, voiko niiden kanssa sopia pienemmissä erissä maksuaikaa vai saako sitä niiltäkään. en haluaisi luottotietoja menettää koska haluan kaikki hallintaan takaisin.
        olen jopa pari kertaa jo aa klinikalla ollut istumassa peliriippuvuudesta. mutta tähän raha ongelmaan tai siihen ettei luotto tiedot mene, koska esim asunto laina on appivanhemoien takaama, heillehän menee kans tieto jos luottotiedot menee.

olen ehkä niin hyvä näyttelemään ja itkemään sisäisesti, ettei mieheni huomaa. tai laitetaan se kaikki raskauden ja vaivoijen piikkiin.

• sinulla huolta

siis tulee vaan paha mieli kun kysyy neuvoa niin soa teistä syyttää vaan ja nälvii!!

miten jos nyt kun osa menee perintään, voiko niiden kanssa sopia pienemmissä erissä maksuaikaa vai saako sitä niiltäkään. en haluaisi luottotietoja menettää koska haluan kaikki hallintaan takaisin.
        olen jopa pari kertaa jo aa klinikalla ollut istumassa peliriippuvuudesta. mutta tähän raha ongelmaan tai siihen ettei luotto tiedot mene, koska esim asunto laina on appivanhemoien takaama, heillehän menee kans tieto jos luottotiedot menee.

olen ehkä niin hyvä näyttelemään ja itkemään sisäisesti, ettei mieheni huomaa. tai laitetaan se kaikki raskauden ja vaivoijen piikkiin.

Kuules ystävä..olen taistellut jo 2 vuotta peliriippuvuuteni takia otetuista vipeistä ja lainoista joita kertyi varmaan yht.10 000e mitä mistäkin..Osa on välillä käynyt käräjillä asti, mutta vieläkin olen saanut ne sovittua kun on se 14pv aikaa maksaa..ja kyllä vain, useimmissa perintäfirmoissa on vielä nettisivutkin joiden kautta saa helposti tehtyä maksusopimuksen ja he lähettävät sitten uuden laskun osissa ja aika pitkillä maksuajoilla..ei sinulla ole vielä mitään hätää, nyt vaan teet ne maksusopimukset niin kaikki on hyvin..ja ei ole huolta luottotiedoista :) itse tässä vieläkin makselen omia tyhmyyksiä..tsemppiä sinulle oikein kovasti ja mukavaa kevättä :)

• elämänhalu mennyt
        sinulla huolta kirjoitti:

Kuules ystävä..olen taistellut jo 2 vuotta peliriippuvuuteni takia otetuista vipeistä ja lainoista joita kertyi varmaan yht.10 000e mitä mistäkin..Osa on välillä käynyt käräjillä asti, mutta vieläkin olen saanut ne sovittua kun on se 14pv aikaa maksaa..ja kyllä vain, useimmissa perintäfirmoissa on vielä nettisivutkin joiden kautta saa helposti tehtyä maksusopimuksen ja he lähettävät sitten uuden laskun osissa ja aika pitkillä maksuajoilla..ei sinulla ole vielä mitään hätää, nyt vaan teet ne maksusopimukset niin kaikki on hyvin..ja ei ole huolta luottotiedoista :) itse tässä vieläkin makselen omia tyhmyyksiä..tsemppiä sinulle oikein kovasti ja mukavaa kevättä :)

tuota luottotietojen menetystä pelkään eniten. asunnot ja kaikki hankittu ja minä kaiken pilaanut. en tahtoisi miehelleni enää tätä tehdä

• heltsu25

tuota luottotietojen menetystä pelkään eniten. asunnot ja kaikki hankittu ja minä kaiken pilaanut. en tahtoisi miehelleni enää tätä tehdä

lakaa syyllistämästä itseäsi!ihminen on erehtyväinen ja virheistä oppii-toivottavasti.tietääkseni luottotiedot eivät mene jos sovit perintätoimiston kanssa maksusuunnitelman. paljon voimia sinulle ja jos ahdistus on kova ni keskustele jonkun ammattilaisen kanssa.jos lääkärikulut ovat liikaa ni srk,n työntekijät ovat loistavia kuuntelijoita-kokemusta on.

• Gratia plena

Voi hyvä tyttö ja tuleva äiti. Mene rohkeasti ja pika-pikaa oman kuntasi/kaupunkisi velkaneuvontaan kertomaan asiat juuri niinkuin ne ovat. Ei maailma kaadu tällaiseen.Kysymys on kuitenkin vain rahasta.Tuleva lapsesi on paljon tärkeämpi ja senvuoksi sinun ehdottomasti on mentävä velkaneuvojan puheille, että olet tasapainoinen kun lapsesi on syntynyt. Ehkä jo onkin syntynyt ja toivottavsti olet jo käynyt puhumassa asioistasi. puhelinnumerot velkaneuvontaan löytyvät jokaisen kunnan ja kaupungin sivuilta. Myös soisaalitoimistossa autetaan ja ohjataan sinua. Toivon voimia ja kaikkea hyvää sinulle. Uskon, että selviydyt ja asioilla on aina tapana järjestyä. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.

• aika velkaneuvojalle

ainakin ja sekin helpottaa kun saat siellä kertoa. Tuo summa on aika pieni, jos se on vaan 2500e... Eikö sinulla ole muita läheisiä kuin isäsi? Ajattelin, että äiti, isä joku sisarus takaa sulle normaalista pankista lainan ja maksat ne pikavipit pois ja alat lyhentämään pankkiin. Tiedän lähipiiristä tapauksen jossa äiti ja sisarus takasivat n 15 tonnin lainan ja veloissa oleva pääsi elämän alkuun. Lyhentää nyt yhtä velkaa ja pärjännyt. Alapa kartoittaa lähipiiriäsi jotta saisit takaajaa n 3000 lainalle. Luulisi onnistuvan yhdelläkin takaajalla, kun noin pieni summa on kyseessä. Asiat eivät järjesty itsestään, vaan pitää toimia. Sitten haet myös apua pelihimoon.

• elämänhalu mennyt

n mutta ei tuloja äippäraha vaan

• samantapaista

n mutta ei tuloja äippäraha vaan

olen ottanut velkaa kaikista paikoista mistä olen saanut ja koittanut voittaa pelitappioita takaisin. nyt olen myynyt asuntoni maksaakseni pelilainoja.velkaa jää silti kymmeniätuhansia. itsetuhoiset ajatukset jokapäiväisiä. se on raskasta kun omat sotkut odottavat selvittämistä.mutta sitten kun jaksaa tarttua puhelimeen ja saa asiat edes jonkinlaiseen järjestykseen,olo on parempi. itselläkin olisi neuvona että keräisit voimia ja kääntyisit isäsi puoleen ja pyytäisit häntä takaamaan 2500 pankkilainan.voisit sopia siihen vaikka 50 euron lyhennyksen aluksi. ja sitten lopetat pelaamisen isäsi,lapsiesi,miehesi ja muiden lähimmäisiesi vuoksi jotka kärsivät pelaamisesi vuoksi. ja tietysti myös lopetat itsesi vuoksi. peleissä on suurempi mahdollisuus hävitä kuin voittaa,pelaamalla ei senkään takia kannata yrittää voittaa tappioita takaisin.

• .........................

Kun selaat näitä sivuja niin siellä on juttua tapauksista joilla yli 200 000 velkaa eikä tunnu haittaavan hommat jatkuu mutta kai se on sitten taitolaji että jotku sen osaa

• kävi samanlailla

näiden pikavippien kanssa. Tuli vuosi sitten otettua niitä jokapaikasta, yhtäkkiä huomasin kans, että maksettavaa on kertynyt ja helvetisti. Mulla lähti mopo käsistä, muut laskut jäi maksamatta, ei ollut rahaa muihin kuin pikavippeihin, siis osaan niistä. Arvaa olenko kironnut sitä päivää, kun ensimmäisen vipin otin! Oli vähän liian helppoa, ei muuta kun puhelin käteen. Nyt ulosotossa pitkäpenni ja elämä vituttaa! No kai se siitä, kaikkihan on sovittavissa. Älkää hyvät ihmiset langetko näihin ansoihin, olkaa viisaampia!!!

• ydrtyddft

Siltikin vaikka täällä on jo monta kurjaa tarinaa vipeistä ja velka helvetistä niin aivan varmasti vielä sadata pilaa vipeilä elämänsä. Suomalainen kai ei kovin helpolla usko ennen kuin on sitten liian myöhästä. Sehän on selvä että vipit ei tule poistumaan koska se on niin kannattavaa toimintaa niiden pitäjille.

• jolla pikavippihimo

halu tms niin heti kännykkäliittymään estot. Ei voi tilata pikavippiä. Muutenkin halvin puhepaketti tekstaripaketti. Itse pärjännyt vuosia n 20e puhelinlaskulla/kk ja jos ei soittele paljoa, paketin saa halvemmalla. Tai jos tykkää enemmän tekstata saa mm 300 viestin paketteja halvalla. Liittymän estot on a ja o, kun alkaa rajoittamaan omaa hallitsematonta käyttäytymistä. Vahingosta voi viisastua ja pikavippifirmojen toimintaperiaate onkin saada ihminen "nalkkiin" - vippikierteeseen jolloin korot juoksevat vuositasolla sadoissa %:ssa jos ei tuhansissa, kun verrataan alkusaldoa. Niillä koroilla vippifirmat ovat tahkonneet rahaa. Kerta kaikkiaan stoppi kaikille pikavippifirmoille.

• ioöubdf

että ennen miehet joivat perheen perikatoon. Nykyään naiset vippaavat perheen perikatoon.

• repe

Se on vaan rahaan On elämässä muitakin asioita kuin raha ja velan tekeminen. Oravanpyörässä se vaan tahtoo unohtua.

• tumpeli
    • tyyppi wea

Itselläni oli ongelmia raha-asioiden kanssa, mutta ei pikavipin kanssa. Sä tarvitset ihmisiä, jotka tietää näistä asioista jotakin ja jaksaa kuunnella ja ymmärtää. Itse asun Hämeenlinnassa ja kävin Hämeenlinnan sairaalan sosiaalityöntekijällä. Oli erittäin mukava ihminen ja hän jaksoi kuunnella mua, sain ongelmanikin ratkaistua nopeasti. Samoinkuin työvoimatoimistossa on ihmisiä, jotka voivat kuunnella sua. Älä jää hiljaa makaamaan tuleen vaan puhu ongelmistasi niin saat apua. Selviät kyllä, jaksamista! :)

• "eki"

ulosottomiehen kanssa pystyy sopimaan kk lyhennyksistä,itsellä n.20000e ulosotossa! lainaa en saa mistään,enkä kyllä tarvikkaan!! on autot ja moottoripyörä hankittu!!!! saan kk palkkaa käteen n.1400e ja vouti vie 190e kk ei se elämä siihen lopu jos tiedot menee!!!!

• dsakdasjkkdsaj

Nyt rupeat sitten elämään mahd. pienellä rahalla. Mahdollisimman pienet menot! Makaroonilaatikkoa uuniin, ei mitään pizzoja tai Hese-mäkkäriä.

Voit tehdä töitä kotoakin käsin. Kyllä raskaana olevakin voi puhelinmyyjäksi ruveta. Katso tosin tarkkaan mille firmalle menet. Joissain firmoissa on pohjatuntipalkka provisio, toisissa pelkkä provisio, joissain jopa pelkkä tuntipalkka. Riippuu tietty siitä ootko kova puhumaan ja iloinen ja sosiaalinen henkilö, että voisitko tienata provikkamenetelmällä paljon.

Nyt on hyvä tilaisuus tyhjentää oma ja lapsen vaatekaappi turhista vaatteista. Myös turhat lelut, dvd:t ym. voit laittaa myyntiin huuto.nettiin. Se on ilmaista ja helppoa.

Mutta soita siis siihen pikavippifirmaan ja tee se maksusuunnitelma. Mutta näillä keinoilla voit yrittää vielä hommata rahaa.

• helvetti...

voi ny helvetti sun kans jos et miehelles tuollasia kerro!! Olisit oppinu ekasta kerrasta. mua ei sun tilanne säälitä pätkän vertaa, ainoastaan sen takia että oot niin epärehellinen!! ei jumalauta... toivottavasti ukkos huomaa minkälainen oikeesti oot..

• kanssa......

annat vipit mennä perintään. Teet jokaisesta maksusuunnitelman joka tulee halvemmaksi kuin ottaa uusia vippejä tai jos ne menee ulosottoon. Perintätoimistojen kautta maksusuunnitelma/vippi on 20-45 euron haarukassa riippuen laskun suuruudesta. Laskut voi maksaa 1-6 kk erissä. Jos ei pysty heti maksmaan maksusuunnitelman eräpäivänä kannattaa soittaa perintään ja sieltä saa aina jopa 1 viikon lisäaikaa maksulle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      205
      4820
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      16
      3803
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      219
      3686
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      123
      3028
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      157
      2995
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      55
      2913
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      15
      2511
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      64
      2482
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      80
      2288
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2115
    Aihe