kuinka usein käyt leffassa?

lellu*

moih..kuinka usein te yleensä käytte leffoissa??
mä käy sillon kun on leffaan tullut joku kiinostava elkokuva. esim. nyt kohta tulee taru sormusten herrasta-kuninkaan paluu. sen menen katsomaan. :)

9

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Legolas

      noin 1-2 kertaa kuukaudessa oon käyny sormusten herrran ritarit,tornia,pirates of the caribbean ja nyt kuninkaan.paluu mihin sie tuota tietoa tattet?

      • lellu*

        ihan muuten vaan kyselin et, kuinka paljon työ muut käytte elokuvissa..:)


      • ohikulkija

        Tarkoititko 1-2 kertaa Vuodessa vai ootko käyny 1-2 krt/kk noita muutamaa katselemassa?

        Yleensä foorumeilla kysellään asioita joita ei tarvii mihinkään. Kunhan kysellään. On ehkä kiva tietää onko muita jotka tykkää samoista asioista kuin itse tai seurailla mielipiteitä jne...


    • Leggy

      Asun niin helkkarin kaukana kaikesta ihmiselämästä, että matka teatterille on sietämättömän pitkä. 45km. Lähempänä on kyllä pieniä teattereita, mutta ne ei tee oikeutta leffalle. Ei oo äänentoistoo eikä hyvää valkokangasta eikä kunnon penkkejä. Tän vuoden aikan meen ainaskin katsoon vielä Kuninkaan paluun ja Ewanin uuden leffan. Lisäksi se komedia missä mainostetaan sitä Perjantai on pahin leffaa on sairaan hyvä, niin etää sen vois käydä tarkastamas. Tai vuokrata sit myöhemmin dvd:nä. Or something.

      • lellu*

        nii ih..miullakin on leffaan asti reilu 30km..nii ei monesti tule mentyä. sillon kun se hyvä leffa on pyörimäs niin sillon.:) viimeksi kävin kahtomassa helmiä ja sikoja... ja sitten hymypojan. :) ihan kivoja leffoja oli,mutta pitkä kuuma kesä on parempi,kun toi helmiä&sikoja. sattumalta ne on kuvattu joensuus. ja joensuu on täs lähel, missä minä asuskelen..(:


    • Leggy

      tänä vuonna: helmiä ja sikoja, piraatit, henkien kätkemä ja matrix reloded. Eli en oo ollut hirveen aktiivinen. Kaikki Orlin leffat mennään ainakin kattoon!!!!!

    • ohikulkija

      Silloin kun tulee jotain mikä on niin paljon parempaa kuin mitä tv ja oma video"varasto" tarjoaa että siitä viitsii vielä maksaa. Muutamia kertoja vuodessa siis. Jonkun rotkin voikin sitten käydä vaikka uudestaan, samanlaista ei ole eikä tule.

    • viewer

      leffassa noin 4-11 kertaa kuukaudessa. Tosi hyvät tekeleet käyn kattomassa ehkä useampaankin kertaan.. Kävin itseasias just läpi mun liput viimesen vuoden ajalta ja kaiken moista roskaa sitä on kyllä tullu katsottua! Mut onneks hyviäkin leffoja on tullu ihan kiitettävästi! Viimesin oli just tää LoTR 3, oli todellakin Elokuva mun mieleen! Kaikki kolme on ollu hienoja elämyksiä!

    • legolas_fani

      no oliko hyvä? kävin kans kattoon sen ja oli hyvä.
      käyn aina,kun ehin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe