Kiinalainen horoskooppi :)

impi-lempi

42

737

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä en tiennytkään ennen tuota:)

      • impi-lempi

        sammakon avausta :) En mäkään ollut omastani iiihan varma, nyt olen :)


    • Mähän olen apina...Jaa mutta nyt äkkiä kauppaan sillä mulla on viimeiset banaanit taas menossa! :-)

      • impi-lempi

        Olen kanssa sitä ajatellut....että mä olen härkä ;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        Olen kanssa sitä ajatellut....että mä olen härkä ;O))

        Huomasin olen käärme siis? kiitos toit oikean aiheen astrologia kiinnostaa


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Huomasin olen käärme siis? kiitos toit oikean aiheen astrologia kiinnostaa

        Mä löysin härästä paljon omia luonteen piirteitäni :)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Mä löysin härästä paljon omia luonteen piirteitäni :)

        Kaikki tietää mutta tuolla alhaalla mulle laitettiin astrologia sivu,niin laitoin sinne oman sähköpostiosoitteen niin rupean oikein tutustumaan jos sitten oikein nappas,nyt mielenkiinto heräs oikein...


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Kaikki tietää mutta tuolla alhaalla mulle laitettiin astrologia sivu,niin laitoin sinne oman sähköpostiosoitteen niin rupean oikein tutustumaan jos sitten oikein nappas,nyt mielenkiinto heräs oikein...

        astrologia on mielenkiintoista, kun siihen oikein syventyy :)


      • impi-lempi kirjoitti:

        astrologia on mielenkiintoista, kun siihen oikein syventyy :)

        Oletkos sinä kiinnostunut että tiedät mikä on nouseva merkkisi jne...?


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Oletkos sinä kiinnostunut että tiedät mikä on nouseva merkkisi jne...?

        en ollenkaan tiedä, mutta kiinnostas kyllä tietää. JOskus , kun on aikaa, täytyy oikeen paneutua siihen :)


      • hilda-hymy
        sammakko17 kirjoitti:

        Kaikki tietää mutta tuolla alhaalla mulle laitettiin astrologia sivu,niin laitoin sinne oman sähköpostiosoitteen niin rupean oikein tutustumaan jos sitten oikein nappas,nyt mielenkiinto heräs oikein...

        käyppäs siellä Astron sivuilla, klikkaa etusivulle, sitten valitse uusi sivusto löytyy....On siinä etusivun suurinpiirtein keskellä oleva linkki...

        Sieltä sitten valitse , tee Astrologinen kartta.
        Sihen sun täytyy täyttää tarkka syntymä aika, ja se paikkakunta jossa oikeasti olet syntynyt, siis Sairaala paikkakunta.

        Sieltä saat syntymä kartan, ei maksa mitään. Mutta sillä sä pääset alkuun, saat sen nousumerkinkin...


      • impi-lempi
        hilda-hymy kirjoitti:

        käyppäs siellä Astron sivuilla, klikkaa etusivulle, sitten valitse uusi sivusto löytyy....On siinä etusivun suurinpiirtein keskellä oleva linkki...

        Sieltä sitten valitse , tee Astrologinen kartta.
        Sihen sun täytyy täyttää tarkka syntymä aika, ja se paikkakunta jossa oikeasti olet syntynyt, siis Sairaala paikkakunta.

        Sieltä saat syntymä kartan, ei maksa mitään. Mutta sillä sä pääset alkuun, saat sen nousumerkinkin...

        taitaa sammakko olla vieläkin...MIELENKIINTOISTA !!!:) Ja niin loistava luonnehoroskooppi :O/

        Mä olen ihan ymmälläni...


      • impi-lempi kirjoitti:

        taitaa sammakko olla vieläkin...MIELENKIINTOISTA !!!:) Ja niin loistava luonnehoroskooppi :O/

        Mä olen ihan ymmälläni...

        Kattelin noita sivuja elä huuda,hih mutta tilasitkos ne sähköpostiis?


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Kattelin noita sivuja elä huuda,hih mutta tilasitkos ne sähköpostiis?

        jotkut oli maksullisia, mutta en sen tarkemmin katsonut, mitä olis voinut tilata...ihmettelin ja ällistelin vaan muuten luonnehoroskooppiani :O/
        Ja mielenkiintoinen kartta oli...


      • impi-lempi kirjoitti:

        jotkut oli maksullisia, mutta en sen tarkemmin katsonut, mitä olis voinut tilata...ihmettelin ja ällistelin vaan muuten luonnehoroskooppiani :O/
        Ja mielenkiintoinen kartta oli...

        Minä tilasin ilmatteeksi tulee tohon sähköpostiin,mutta mihis arkki kipas?


      • hilda-hymy
        impi-lempi kirjoitti:

        taitaa sammakko olla vieläkin...MIELENKIINTOISTA !!!:) Ja niin loistava luonnehoroskooppi :O/

        Mä olen ihan ymmälläni...

        se selkiää, kun lukee luonnehdinnan. Siis se, minkä on jotenkin aina tiennyt, muttei tiedostanut...omasta itsestään...äh, mä olen taas tänään vaikeeselkoinen...


      • impi-lempi
        hilda-hymy kirjoitti:

        se selkiää, kun lukee luonnehdinnan. Siis se, minkä on jotenkin aina tiennyt, muttei tiedostanut...omasta itsestään...äh, mä olen taas tänään vaikeeselkoinen...

        Mulle kävi just noin...siinä sitä oli, mustaa valkoisella. Pakko kai sitä uskoa on, millainen Härkä on...vaikka en näytä sitä kyllä miehelleni....saa aiheen sanoa "Sitähän mä olen aina susta sanonut ja sä oot inttänyt vastaan" ;O)))


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Minä tilasin ilmatteeksi tulee tohon sähköpostiin,mutta mihis arkki kipas?

        Voihan nenä, en noin tarkkaan lukenut...:O/ Arkki varmaan kipasi banaaaniostoksille ;O)))


      • impi-lempi kirjoitti:

        Voihan nenä, en noin tarkkaan lukenut...:O/ Arkki varmaan kipasi banaaaniostoksille ;O)))

        Alas ja linkkaa tulee sähköpostiin,hassu naenen hih,,,,Ai niin arkin pitää käydä kaupassa,sillä on varmaan rekka kun pitää ostaa niin paljo ruokaa,,


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Alas ja linkkaa tulee sähköpostiin,hassu naenen hih,,,,Ai niin arkin pitää käydä kaupassa,sillä on varmaan rekka kun pitää ostaa niin paljo ruokaa,,

        onhan siellä arkissa väkeä...Kyllä siinä rekkaa tarvitaankin ja aikaa menee ostosten tekemiseen ;O))


      • hilda-hymy
        impi-lempi kirjoitti:

        Mulle kävi just noin...siinä sitä oli, mustaa valkoisella. Pakko kai sitä uskoa on, millainen Härkä on...vaikka en näytä sitä kyllä miehelleni....saa aiheen sanoa "Sitähän mä olen aina susta sanonut ja sä oot inttänyt vastaan" ;O)))

        vakavasti harkinnu, jotta jos joskus alan vielä vakavaan suhteeseen. Niin jukopliut mä annan ton luonnehoroskoopin luettavaksi, ennen kun alan mitään...

        Eipähän tarttia sitten natista...


      • impi-lempi
        hilda-hymy kirjoitti:

        vakavasti harkinnu, jotta jos joskus alan vielä vakavaan suhteeseen. Niin jukopliut mä annan ton luonnehoroskoopin luettavaksi, ennen kun alan mitään...

        Eipähän tarttia sitten natista...

        mutta jos mä annan ton luettavaksi, niin saan kyllä kuullakin siittä ;O)))


      • hilda-hymy
        impi-lempi kirjoitti:

        mutta jos mä annan ton luettavaksi, niin saan kyllä kuullakin siittä ;O)))

        sanoa sille, että kultiiii, sitä saa mitä tilaa..*wirn*


      • impi-lempi
        hilda-hymy kirjoitti:

        sanoa sille, että kultiiii, sitä saa mitä tilaa..*wirn*

        No niinpä tietysti ;O))) *nauraa*

        Kyllä se aika huikeaa luettavaa oli...Härästä :O/

        Härän heikkouksia ovat itsepäisyys, liiallinen turvallisuuden ja ylellisyyden tarve. Härän lähellä olevat ihmiset joutuvat usein tuskailemaan hänen liikkumattomuutensa ja hitautensa kanssa. Sosiaalisuus ja muiden huomioon ottaminen jäävät auttamatta toiselle sijalle mikäli turvallisuus tai omaisuus edes näyttäisi olevan vaarassa. Parisuhdetasolla omistamishalu ja mustasukkaisuusvaikeuttavat harmonisten liittojen syntymistä.

        Varsinkin tuo kohta...tuota en tunnusta !


      • hilda-hymy
        impi-lempi kirjoitti:

        No niinpä tietysti ;O))) *nauraa*

        Kyllä se aika huikeaa luettavaa oli...Härästä :O/

        Härän heikkouksia ovat itsepäisyys, liiallinen turvallisuuden ja ylellisyyden tarve. Härän lähellä olevat ihmiset joutuvat usein tuskailemaan hänen liikkumattomuutensa ja hitautensa kanssa. Sosiaalisuus ja muiden huomioon ottaminen jäävät auttamatta toiselle sijalle mikäli turvallisuus tai omaisuus edes näyttäisi olevan vaarassa. Parisuhdetasolla omistamishalu ja mustasukkaisuusvaikeuttavat harmonisten liittojen syntymistä.

        Varsinkin tuo kohta...tuota en tunnusta !

        on aina se, ettei kaikki härät ole samanlaisia, on vivahde-eroja.
        Noo, eiköhän sun miehes tunne sut....vois sanoa vaan että höpsis sun kanssa...heh...


      • impi-lempi
        hilda-hymy kirjoitti:

        on aina se, ettei kaikki härät ole samanlaisia, on vivahde-eroja.
        Noo, eiköhän sun miehes tunne sut....vois sanoa vaan että höpsis sun kanssa...heh...

        kaikkine luonteenpiirteineen...eikä se kyllä valittanutkaan pahemmin ole...eikä kysellyt mun vanhemmilta, oisko palautusoikeutta ;O))

        Juu, kyllä kai toi kooppi pitää paikkansa...monilta osin :)


    • yks kipale käärmettä, kukkoa ja rottaa kehiin, sillai niinko naaraspuolinen, ikähaarukka on levee.
      riittää kuhan huolehtii siivouksesta, tiskaamisesta ja pysyy kaukana hellasta ruoanlaiton aikan.

      • impi-lempi

        oma tulkinta...hmmm...meni vähän yli mun rajallisen ymmärryskykyni ?? :O/


      • impi-lempi kirjoitti:

        oma tulkinta...hmmm...meni vähän yli mun rajallisen ymmärryskykyni ?? :O/

        en minä itsekkään aina ymmärrä itseäni, mutta onneks mulla on noi käytännön tulkit aina hollilla, ne kyllä kertoo mitä minä taas olen tehnyt päinmäntyä.
        Mutta toi kinesiskt horoskope suositteli mulle noita kolmee, joten mikä minä olen vastaanväittämää.
        Ai niin, toi aikasempi ammattikuraattori oli kerrankin oikeassa, eli äänitarkkailija, keittiöpäällikkö, paitsi toi viimene oli vähän hakusessa, koneompelija.


      • impi-lempi
        bar.sinistra kirjoitti:

        en minä itsekkään aina ymmärrä itseäni, mutta onneks mulla on noi käytännön tulkit aina hollilla, ne kyllä kertoo mitä minä taas olen tehnyt päinmäntyä.
        Mutta toi kinesiskt horoskope suositteli mulle noita kolmee, joten mikä minä olen vastaanväittämää.
        Ai niin, toi aikasempi ammattikuraattori oli kerrankin oikeassa, eli äänitarkkailija, keittiöpäällikkö, paitsi toi viimene oli vähän hakusessa, koneompelija.

        tarkkailet ääniä ja ompelet koneella odottaessasi keittiöpäällikön vuoroasi ?? ;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        tarkkailet ääniä ja ompelet koneella odottaessasi keittiöpäällikön vuoroasi ?? ;O))

        ettenkö suoraan sanoisi likipitäen lähes täydellinen tulkinta, paitti jos mä ompelen jotain ni siin tarvitaan sit jo sykolooki tulkihtemaan tuotosta;))


      • impi-lempi
        bar.sinistra kirjoitti:

        ettenkö suoraan sanoisi likipitäen lähes täydellinen tulkinta, paitti jos mä ompelen jotain ni siin tarvitaan sit jo sykolooki tulkihtemaan tuotosta;))

        sä työllistät samalla sykolookiakin ;O) Harvemmin ne varmaan tuollaiseen hommaan kutsutaan...tuotoksia tutkimaan ;O)


      • impi-lempi kirjoitti:

        sä työllistät samalla sykolookiakin ;O) Harvemmin ne varmaan tuollaiseen hommaan kutsutaan...tuotoksia tutkimaan ;O)

        mut ne immeiset saattaisi tulkita mun aikaansaannoksen jotenki vääristyneen todellisuuden epäkurantiks tulkinnanks ilman prosessoivaa dilemmaa nykypäivästä......tai jotenki sillai......


      • impi-lempi
        bar.sinistra kirjoitti:

        mut ne immeiset saattaisi tulkita mun aikaansaannoksen jotenki vääristyneen todellisuuden epäkurantiks tulkinnanks ilman prosessoivaa dilemmaa nykypäivästä......tai jotenki sillai......

        hei, ihan tosi...mä oon vaan ihan tavallinen nainen, kouluja käymätön mummu....mä tarvin tulkkia noin hienoon keskusteluun...anna armoa :O/


      • impi-lempi kirjoitti:

        hei, ihan tosi...mä oon vaan ihan tavallinen nainen, kouluja käymätön mummu....mä tarvin tulkkia noin hienoon keskusteluun...anna armoa :O/

        meiän kansakoulun, siel sitä istuttiin sormet ristis ja turpa rutus hissunkissun pulpetin takan, ja vastattii vaan opettajal kun armollisesti totesi meidän mitään kuitenkaan tietävän kysyttävästä aiheesta, mutta kun hänen velvollisuutensa on saattaa vaadittava tieto meille perille, hyvällä taikka pahalla.
        Sormet oli joskus kipiät ku ei ehtiny ottaa alta pois kun ope karttakepillä tehosti sanomistaan.
        Nyt siirrytään sitten hetkeks kodinomaisen tilan purkamiseen kun huomen tulee lauma siivoojii paikalle ja en tietenkään näytä niille epäsiistiä huusshollia.Illanjatkoa seuraavan musiikin tahdissa
        http://www.youtube.com/watch?v=qdCgmA-_0-E&feature=related


      • impi-lempi
        bar.sinistra kirjoitti:

        meiän kansakoulun, siel sitä istuttiin sormet ristis ja turpa rutus hissunkissun pulpetin takan, ja vastattii vaan opettajal kun armollisesti totesi meidän mitään kuitenkaan tietävän kysyttävästä aiheesta, mutta kun hänen velvollisuutensa on saattaa vaadittava tieto meille perille, hyvällä taikka pahalla.
        Sormet oli joskus kipiät ku ei ehtiny ottaa alta pois kun ope karttakepillä tehosti sanomistaan.
        Nyt siirrytään sitten hetkeks kodinomaisen tilan purkamiseen kun huomen tulee lauma siivoojii paikalle ja en tietenkään näytä niille epäsiistiä huusshollia.Illanjatkoa seuraavan musiikin tahdissa
        http://www.youtube.com/watch?v=qdCgmA-_0-E&feature=related

        Hyvää musiikkia, rauhallista, kaunista :)

        Mukavaa illanjatkoa sulle :)


      • impi-lempi kirjoitti:

        hei, ihan tosi...mä oon vaan ihan tavallinen nainen, kouluja käymätön mummu....mä tarvin tulkkia noin hienoon keskusteluun...anna armoa :O/

        Mittee huuvat janne tulkkiako tarkoitit?


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Mittee huuvat janne tulkkiako tarkoitit?

        niin hienosti...emmää ymmärtänyt :O/

        Mutta nyt täytyy lähtee hommiin...mukavaa ja rauhallista illan jatkoa, sammakko !! :)


      • sammakko17
        impi-lempi kirjoitti:

        niin hienosti...emmää ymmärtänyt :O/

        Mutta nyt täytyy lähtee hommiin...mukavaa ja rauhallista illan jatkoa, sammakko !! :)

        Peliin,,hauskaa iltaa unpi


    • Figuuri

      sika mikä sika, pitihän tuo arvata, kyllä sitä on saanutkin kuulla. Nyt osaan puolustautua ja sanoa, että tietenkin olen.

      Vai Jänisten ja lampaiden kanssa tulen toimeen. Mielenkiintoista siksi että pitää ihan oikeasti paikkansa.

    • kalaturk

      Minullennii kiinnalaine horoskooppi ;o)
      Kihtu Impi ;o)

    • mikhaildenisov

      hevonen ja teen senki hevosittain!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe