Eilisen jaksosta tallentui vain puolet. Olisin kiitollinen, jos joku voisi kertoa mahdollisimman tarkasti, mitä loppujaksossa tapahtui
C.S.I. New York 15.4.
4
969
Vastaukset
- kaikilta kesken
Kyse oli jonkun kongressiäijän murhasta, jonka suoritti palkkamurhaaja, ja sen tehtävän täyttämiseksi teki ensin pari muuta murhaa, ja tappoi myös sitten myös sen kongressiäijän.
Jakso loppui siihen kun tämä palkkamurhaajanainen, joka oli siis varastanut sen alussa kuolleen likan hahmon päästäkseen pelifriikkikongressiäijän iholle, pääsi pakoon. Jatkuu varmaan joskus.
Palkkamurhan tilanneen henkilöllisyydestä tai motiiveista ei saatu mitään tolkkua.
Täysin huuhaata tämäkin episodi.- on mennyt
Minun mielestä CSI:n jaksot on menneet jotenkin vaikeeksi. Jotain ihmeellistä yliluonnollista löpinää niissä nykyään. Ensin meni se alkuperäinen CSI ja nyt tämä NY perässä. Miamin jaksot on vielä jotenkin katsottavia mutta niihinkin on tullut niin kummallista tekniikkaa että maku menee jotenkin näihin sarjoihin. Mitä muut CSI_fanit on mieltä. Ovatko sarjat muuttuneet teidänkin mielestä huonommiksi.
- Laminy
on mennyt kirjoitti:
Minun mielestä CSI:n jaksot on menneet jotenkin vaikeeksi. Jotain ihmeellistä yliluonnollista löpinää niissä nykyään. Ensin meni se alkuperäinen CSI ja nyt tämä NY perässä. Miamin jaksot on vielä jotenkin katsottavia mutta niihinkin on tullut niin kummallista tekniikkaa että maku menee jotenkin näihin sarjoihin. Mitä muut CSI_fanit on mieltä. Ovatko sarjat muuttuneet teidänkin mielestä huonommiksi.
Kaikki CSI-sarjat on mun mielestä hyviä. Ehkä nyt on jäänyt taka-alalle tuo alkuperäinen ja välillä kun muistan, katson miamin ja new yorkin. Riippuu olotilasta kumpaa alan seurata vai kumpaakin jatkuvasti. Pari viikkoa sitten lopetin miamin seuraamisen, nyt uutena "buumina" on tullut jälleen new york. Mutta itse sarjaan vaihteeki :D Ehkä vähän kyllä alkaa olla outoja juttuja, mutta viime csi ny jakso oli hyvä, vaikka siinä olikin kaikkea tälläistä "pelivirtuaali juttuja" mutta se oli aika kiva. Hmm.. riippuu jakson sisällöstä. Tietty välillä alkaa mennä yli jotkut jaksot. :D
- nynyny
Laminy kirjoitti:
Kaikki CSI-sarjat on mun mielestä hyviä. Ehkä nyt on jäänyt taka-alalle tuo alkuperäinen ja välillä kun muistan, katson miamin ja new yorkin. Riippuu olotilasta kumpaa alan seurata vai kumpaakin jatkuvasti. Pari viikkoa sitten lopetin miamin seuraamisen, nyt uutena "buumina" on tullut jälleen new york. Mutta itse sarjaan vaihteeki :D Ehkä vähän kyllä alkaa olla outoja juttuja, mutta viime csi ny jakso oli hyvä, vaikka siinä olikin kaikkea tälläistä "pelivirtuaali juttuja" mutta se oli aika kiva. Hmm.. riippuu jakson sisällöstä. Tietty välillä alkaa mennä yli jotkut jaksot. :D
^puhut ihan totta. mulle ei oo hetkeen enää uponnut muut ku NY. pelivirtuaali jutuista itekin pidin tossa jaksossa, tämän kauden jokainen jakso tosin ollut hyvä ja koukuttava. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821250- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 120718
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698