HALUAN HUOMAUTTAA

benedi=SIUNATTU

Että kaikkia niitä adventisteja, joita vastaan olen puhunut, ja halunnut näyttää tarvittaessa toteen, kaiken sen minkä olen kirjoittanut,...että he ovat todennäköisin syin täydellisesti täyttäneet Suomen-ja eduskunnan säätämän lain, joten minulla ei ole heitä vastaan mitään mikä koskee Suomen asetuksia ja lakeja!

Minä olen koko ajan puhunut ja kirjoittanut siitä laista, jonka meistä jokainen näkee ja tuntee omissa jäsenissämme!

Eduskunta-ja lainsäätäjä ei puutu Jumalan valtakunnan lakeihin, ja jos puuttuisikin, me kumarramme ja tottelemme ensin Jumalan lakia, ja siitä puhumme,..ja sitten noudatamme maallista lakia, mikäli se ei turhaan miekkaa kanna?

Jos suomen laki sanoo ja pakottaa meitä: " Teidän on tehtävä huorin"

Niin meidän tehtävämme on vastustaa Suomen lakia!
Tahi jos se vaatii " Varasta ", niin me emme tahallamme varasta!

Tahi jos se vaatii: " Tapa, ja riistä henki"...me sanomme: "Parempi on henki pelastaa kuin tappaa se"

Tahi jos se vaatii kiroa Jumala, tahi kuole, niin me tietysti kuolemme!

Tahi jos se vaatii: " Sinun on himoittava lähimmäisesi puolisoa"...niin me pyydämme oikeuslaitokselta: " Antakaa meille himoa, että voimme vaatimuksenne täyttää"!!

Vielä parituhatta vuotta sitten sanottiin, maallinen laki ei ole Jumalan lakia vastaan,...mutta tulee päivä,ja on jo..jolloin tämä sana ei enää pidä paikkaansa....onhan tosin sanottu että laki ei ole niitten pelkona jotka lain mukaan vaeltavat,
vaan niitten jotka sitä rikkovat!!

Mutta minä sanon teille: " Älkää peljätkö, Minä olen voittanut maailman" Jeesus

Tämä sana odottaa vain täyttämistään, ja me voitamme yhdessä Hänen kanssaan!!

15

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • benedi=SIUNATTU

      Joensuun adventtiseurakunta, muista en niin tiedä, tekee ihan oikein ja suomen lakia noudattaen, kun
      he " syövät, juovat, naivat ja naittavat, aina siihen päivään asti kun Jeesus tulee"

      Ja vielä he tekevät lain mukaan silloinkin kun tulee päivä, jolloin nainen suutelee naista, ja mies, miestä ja sormuksia vaihdetaan . Adv.pastori heidät siunaa samassa paikassa, missä minutkin on vihitty, nykyisen seurakunnan vanhimman kanssa, veljeni Matin todistaessa vierelläni tapahtumaa!!

      Ja adventtikansan todistaessa tapahtumaa!!

      Minä vain en ole todistamassa tapahtumaa, koska en jaksa seistä session aikaa!!

      • ei vihitä homoja

        joten miksi ajattelet, että niin olisi/kävisi? oma kokemuksesi vaimostasi ei ole oikea peruste.


      • benedi=SIUNATTU
        ei vihitä homoja kirjoitti:

        joten miksi ajattelet, että niin olisi/kävisi? oma kokemuksesi vaimostasi ei ole oikea peruste.

        adventtikirkosta siksi ajaksi kun hän syntinsä tunnustaisi ja hylkäisi,...mutta hän ei tunnustanut eikä varsinkaan hylännyt,..ja meni muutama vuosi kun " roskajoukko" omat sanat aseinaan huusi hänet takaisin seurakuntaan, ..ja nyt hän istuu kuningattarena ja sanoo:

        " Minä istun kuningattarena, enkä ole leski enkä ole surua näkevä" Ilm. 18: 7

        Eihän hän suinkaan ole leski , kun minä kirjoitan tässä!,...se ei taas pidä paikkaansa, etteikö hän ole surua näkevä!

        Ei sen puoleen erotettiinhan minutkin, kun vaimoni erosi minusta, minä "iskin" neitsyen adv. seurakunnasta,...mutta Isi pappa nosti metakan, eikä sallinut minun tytärtä naida, vaikka tytön äiti ja tytär olivat toista mieltä!

        No, tyttö tuli luokseni neitsyenä ja lähti myös neitsyenä, ...mutta minä olin kuuliaisesti muutaman viikon ilman seurakuntakotia!!
        Saattoi mennä pitempäänkin en muista!!

        Harmittaa, tietenkin Raamatun mukainen avioliitto olisi ollut mahdollinen!


      • benedi=SIUNATTU
        ei vihitä homoja kirjoitti:

        joten miksi ajattelet, että niin olisi/kävisi? oma kokemuksesi vaimostasi ei ole oikea peruste.

        Mutta katsos, tulee aika, eikä ole kaukana kun
        " ne kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan yhdeksi hetkeksi pedon kanssa"

        " Ja minä näin toisen pedon kasvavan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea, niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme"

        ja se saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä jonka kuolinhaava parani"

        Ei vihitä nyt, mutta pian vihitään, kun tulee pakko!
        Eikös adventtikirkko asu tässä maassa jäsenineen!!??


      • huoruuden tähden?
        benedi=SIUNATTU kirjoitti:

        adventtikirkosta siksi ajaksi kun hän syntinsä tunnustaisi ja hylkäisi,...mutta hän ei tunnustanut eikä varsinkaan hylännyt,..ja meni muutama vuosi kun " roskajoukko" omat sanat aseinaan huusi hänet takaisin seurakuntaan, ..ja nyt hän istuu kuningattarena ja sanoo:

        " Minä istun kuningattarena, enkä ole leski enkä ole surua näkevä" Ilm. 18: 7

        Eihän hän suinkaan ole leski , kun minä kirjoitan tässä!,...se ei taas pidä paikkaansa, etteikö hän ole surua näkevä!

        Ei sen puoleen erotettiinhan minutkin, kun vaimoni erosi minusta, minä "iskin" neitsyen adv. seurakunnasta,...mutta Isi pappa nosti metakan, eikä sallinut minun tytärtä naida, vaikka tytön äiti ja tytär olivat toista mieltä!

        No, tyttö tuli luokseni neitsyenä ja lähti myös neitsyenä, ...mutta minä olin kuuliaisesti muutaman viikon ilman seurakuntakotia!!
        Saattoi mennä pitempäänkin en muista!!

        Harmittaa, tietenkin Raamatun mukainen avioliitto olisi ollut mahdollinen!

        Mikä oli syy siihen, että vaimosi erosi sinusta? Löydätkö siihen järkeenkäypää syytä? Oliko taustalla sinun huoruuden harjoittaminen, joka pani prosessin alulle? Jos näin oli, niin Raamatun mukaan on oikeus erota puolisosta huoruuden tähden.


      • syntiä?
        huoruuden tähden? kirjoitti:

        Mikä oli syy siihen, että vaimosi erosi sinusta? Löydätkö siihen järkeenkäypää syytä? Oliko taustalla sinun huoruuden harjoittaminen, joka pani prosessin alulle? Jos näin oli, niin Raamatun mukaan on oikeus erota puolisosta huoruuden tähden.

        Mielenkiinnolla olen odottanut milloin hän tunnustaa omat syntinsä!


      • benedi=SIUNATTU
        syntiä? kirjoitti:

        Mielenkiinnolla olen odottanut milloin hän tunnustaa omat syntinsä!

        Saat varmaan odotella jonkin aikaa, ennenkuin minun omalletunnolleni selviää, mitähän syntiä, eli lain rikkomusta olen sinua kohtaan tehnyt? Jos olen muita kohtaan tehnyt, niin olemmeko sopineet siitä, että sinä lähdet kirjuriksi, todistamaan että tietyt synnit on sovittu, ja korvaukset maksettu!?? Mutta jos sinulla on moitetta minua kohtaan, niin kerro paljonko olen velkaa??


    • Lueskelin aikaisempia kirjoituksiasi ja kyllä on todettava, että jumalattomasti on toiminut vaimosi lähtemällä huoraamaan toisen miehen perään, alkamalla seurakunnan vanhemmaksi ja opettajaksi ja ymmärsinkö oikein, että vielä murhasi lapsennekin abortilla. Jumalattomasti toimi adventistimies, joka ryösti itselleen toisen miehen vaimon rikkoen kahta käskyä ”älä tee huorin” ja ”älä himoitse lähimmäisesi vaimoa…äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa”.

      Ja jumalattomasti toimii adventtikirkko hyväksyessään tuollaisen huorintekijäpariskunnan vanhemmistoon ja toisten opettajiksi (ylipäätään naisen ottaminen vanhemmistoon on vastoin Raamattua). Ja mitä selasin nettisivuja niin sielläpä näyttää samoissa tilaisuuksissa pyörivän Timo Flink ja Atte Helminen kuin nuo kaksikin yhteisissä tilaisuuksissa opettamassa. Voi mitä tekopyhyyttä ja pahuutta. Tuollaista jälkeä tulee väärän profeetan eksytyksissä kulkemisissa, kun ei välitetä Jumalasta ja moraali on maallisestikin mitaten alhaisempi kuin monen täyden ateistin.

      Täällä sitten adventistit meuhkaavat olevansa raamatullisia ja täyttävänsä lain – mutta Raamatun laeista he viis veisaavat kunhan vaan vain väärän profeettansa demoninäkysapattia pitävät ainoana lakinaan. Noin saatana voittaa joka kierroksella ja hedelmät ovat sen mukaiset niin adventtikirkolla kuin jäsenilläänkin.

      • benedi=SIUNATTU

        Niin vain kävi, ja vaimoni korotettiin " kunniaan" ja minua ajetaan takaa kuin koiraa!

        Mutta kasvatan kaukasianpaimenkoiria, joka ei peräänny tuumaakaan, siitä minkä oikeaksi havaitsee!
        Eikä se ota vieraan kädestä leipää ei lihaa!
        Mutta omaa isäntäänsä se seuraa, ja häntä puolustaa antaen henkensäkin tämän edestä!

        Hieno rotu, jos hyvän yksilön löydät!

        Lapseni ei koskaan istu minun polvellani, eikä olisi istunut kovin usein vaikkei vaimoni olisi häntä surmannutkaan!..tapaamisajoista ei muutoinkaan pidetty kiinni!

        Surmahan oli oikea teko, kun kysyy poliisilta, mutta mepä kysymmekin Herralta!


      • Nythän adventistitkin kuuluvat lain kumoajien joukkoon ja elävät niinkuin muutkin kristityt, mutta uskova_1:nen ja ylifariseus ei hyväksy laittomuutta, eikä tapojen turmelusta naispappeineen ja naisvanhimpineen missään seurakunnassa.

        Ilmankos meitä ei ole näkynytkään naisten riivaamissa adventtikirkoissa, niin että olisikohan nyt jo aika käydä katsomassa onko siellä enää yhtään miestä nappula kaulassa hillitsemässä näitä kaunottaria.

        Pyhäkkö oppikin selviäisi paremmin, sovitetaanko synnit maanpäällä vai taivaassa.

        ylifariseus uskova_1:sen kanssa kyllä selvittäisi senkin asian sapattikoulussa niin hyvin, että nappulakaulaiset naisetkin sen paremmin ymmärtäisivät.
        Mutta eihän me adventti kirkkoon ennen mennä, ennenkuin naispapit katoavat alttarin takaa.

        Koska adventtikirkossa ei ole salaista synnin tunnustus koppia, täytyy synnit julkaista avoimesti seurakunnalle niinkuin benedi=SIUNATTU tekee. Eikä suinkaan papeille, jotka nauttivat kuulemistaan seurakuntansa sisäisistä asioista ja voi niistä varoittaa jos ne eivät koske pappeja itseään.

        Nythän uskova_1:nenkin voi puolustaa adventisteja niinkuin ylifariseuskin puolustaa uskova ykköstä.

        Löytyisiköhän meiltäkin yhteinen sävel, kunhan saadaan tulkittua oikein Elleninkin sanomat.


      • Miksiköhän vaimosi loitontui sinusta? No, sitä ei
        auta enää pohtia. Oleellista on lainalaisen
        tietää, ettei voi uudelleen mennä naimisiin niin
        kauan kuin puoliso elää, vaikka olisikin irti
        tästä. (Siksi on toinenkin käsky: älä tapa).

        Tuota vanhan kansan lainalaisuutta Raamattu pitää
        vertauskohteena, kun selostaa lain ja Kristuksen
        suhdetta. Että täytyy lakia pitää kuolleena,
        jotta voisi kihlautua Kristukselle.

        VAPAUS LAISTA VASTA KUN LAKI KUOLEE !!!

        1 Veljet, tehän tunnette lain ja tiedätte, että laki hallitsee ihmistä niin kauan kuin hän elää.
        2 Laki sitoo naimisissa olevan naisen mieheensä niin kauan kuin tämä on elossa. Mutta jos mies kuolee, nainen vapautuu siitä laista, joka sitoi hänet mieheen. [3. Moos. 20:10; 1. Kor. 7:39]
        3 Jos hän miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle, hän on avionrikkoja. Mutta miehensä kuoltua hän on vapaa lain määräyksestä eikä tee aviorikosta, jos menee naimisiin toisen miehen kanssa. [Matt. 5:32]
        4 Samoin on teidän laitanne, veljeni. Kristuksen kuolemassa te hänen ruumiinsa jäseninä olette kuolleet vapaiksi laista ja kuulutte nyt toiselle, hänelle joka on herätetty kuolleista. Näin me kannamme hedelmää Jumalalle. [Gal. 2:19,20, 5:18; Kol. 2:14]
        5 Silloin kun vielä olimme turmeltuneen luontomme vallassa, ruumiissamme vaikuttivat lain herättämät syntiset himot ja me kannoimme hedelmää kuolemalle. [Room. 6:21, 8:8; Gal. 5:19]
        6 Mutta kun nyt olemme kuolleet pois siitä, mikä piti meitä vallassaan, olemme päässeet vapaiksi laista. Nyt palvelemme Jumalaa uudella tavalla, Hengen mukaan, emme enää vanhalla tavalla, lain kirjaimen orjina. [Room. 6:4, 8:4; 2. Kor. 3:6]


      • IDENEB
        ylifariseus_1 kirjoitti:

        Nythän adventistitkin kuuluvat lain kumoajien joukkoon ja elävät niinkuin muutkin kristityt, mutta uskova_1:nen ja ylifariseus ei hyväksy laittomuutta, eikä tapojen turmelusta naispappeineen ja naisvanhimpineen missään seurakunnassa.

        Ilmankos meitä ei ole näkynytkään naisten riivaamissa adventtikirkoissa, niin että olisikohan nyt jo aika käydä katsomassa onko siellä enää yhtään miestä nappula kaulassa hillitsemässä näitä kaunottaria.

        Pyhäkkö oppikin selviäisi paremmin, sovitetaanko synnit maanpäällä vai taivaassa.

        ylifariseus uskova_1:sen kanssa kyllä selvittäisi senkin asian sapattikoulussa niin hyvin, että nappulakaulaiset naisetkin sen paremmin ymmärtäisivät.
        Mutta eihän me adventti kirkkoon ennen mennä, ennenkuin naispapit katoavat alttarin takaa.

        Koska adventtikirkossa ei ole salaista synnin tunnustus koppia, täytyy synnit julkaista avoimesti seurakunnalle niinkuin benedi=SIUNATTU tekee. Eikä suinkaan papeille, jotka nauttivat kuulemistaan seurakuntansa sisäisistä asioista ja voi niistä varoittaa jos ne eivät koske pappeja itseään.

        Nythän uskova_1:nenkin voi puolustaa adventisteja niinkuin ylifariseuskin puolustaa uskova ykköstä.

        Löytyisiköhän meiltäkin yhteinen sävel, kunhan saadaan tulkittua oikein Elleninkin sanomat.

        /// Nythän uskova_1:nenkin voi puolustaa adventisteja niinkuin ylifariseuskin puolustaa uskova ykköstä. \\\

        Juurihan Uskova_1 antoi tuomion adventtikirkon
        tekopyhyydestä eli laittomuudesta. Ja sinä jo
        nimesikin mukaan kuulut myös ankarimpiin
        tuomareihin. Joten kumpikin tuomitsette adventistien
        tekopyhyyttä ja oikeinhan siinä teette.

        Ap. t. 26:5
        He tuntevat minut jo entuudestaan, jos tahtovat
        sen todistaa, että minä meidän uskontomme
        ankarimman lahkon mukaan olen elänyt
        fariseuksena.


      • benedi=SIUNATTU
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Miksiköhän vaimosi loitontui sinusta? No, sitä ei
        auta enää pohtia. Oleellista on lainalaisen
        tietää, ettei voi uudelleen mennä naimisiin niin
        kauan kuin puoliso elää, vaikka olisikin irti
        tästä. (Siksi on toinenkin käsky: älä tapa).

        Tuota vanhan kansan lainalaisuutta Raamattu pitää
        vertauskohteena, kun selostaa lain ja Kristuksen
        suhdetta. Että täytyy lakia pitää kuolleena,
        jotta voisi kihlautua Kristukselle.

        VAPAUS LAISTA VASTA KUN LAKI KUOLEE !!!

        1 Veljet, tehän tunnette lain ja tiedätte, että laki hallitsee ihmistä niin kauan kuin hän elää.
        2 Laki sitoo naimisissa olevan naisen mieheensä niin kauan kuin tämä on elossa. Mutta jos mies kuolee, nainen vapautuu siitä laista, joka sitoi hänet mieheen. [3. Moos. 20:10; 1. Kor. 7:39]
        3 Jos hän miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle, hän on avionrikkoja. Mutta miehensä kuoltua hän on vapaa lain määräyksestä eikä tee aviorikosta, jos menee naimisiin toisen miehen kanssa. [Matt. 5:32]
        4 Samoin on teidän laitanne, veljeni. Kristuksen kuolemassa te hänen ruumiinsa jäseninä olette kuolleet vapaiksi laista ja kuulutte nyt toiselle, hänelle joka on herätetty kuolleista. Näin me kannamme hedelmää Jumalalle. [Gal. 2:19,20, 5:18; Kol. 2:14]
        5 Silloin kun vielä olimme turmeltuneen luontomme vallassa, ruumiissamme vaikuttivat lain herättämät syntiset himot ja me kannoimme hedelmää kuolemalle. [Room. 6:21, 8:8; Gal. 5:19]
        6 Mutta kun nyt olemme kuolleet pois siitä, mikä piti meitä vallassaan, olemme päässeet vapaiksi laista. Nyt palvelemme Jumalaa uudella tavalla, Hengen mukaan, emme enää vanhalla tavalla, lain kirjaimen orjina. [Room. 6:4, 8:4; 2. Kor. 3:6]

        ....hedelmä entiseen nähden on siis pyhitys!!

        Ilman Pyhitystä, kukaan ei ole näkevä Herraa,--...totta tohiset.
        Pyhityshän on elämää irti laimn rikkomisesta!

        Vara, valehtelija, epäjumalan kuvia kourassaan kanteleva , ja toisen vaimoa saastuttava, ei ole pyhittynyt, eikä pyhä vaan epäpyhä!

        Ei lain kuulijoita vanhuskauteta, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan eli oikeamielistetään,....Ja vanhurskaathan ne sitten kulkevat kerran taivaassa niitä kultakatuja, ja saavat syödä elämänpuusta, ...ruuakseen he itse istuttavat puutarhan, jonka tuotteita syövät!

        ...tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, opettamalla , kaikki se mitä minä olen käskenyt heidän pitää!!

        Jeesus sanoi: " Jos tahdot päästä elämään sisälle pidä käskyt"

        Käskyjen pitämistä ei ole samanaikaisesti niiden kanssa toisen aviopuolison pitäminen,....se on saastaisuus, myös hengellisessä israelissa!

        Raamattu kertoo lain noudattamisesta näin: " Ilman minua (Jeesusta) me emme voi mitään tehdä, siis on niin, etten noudata lakia, kun tekojani tarkastellaan ilman Kristusta!

        Sama on kaiku askelten Antinkin kohdalla,..omat tekomme ovat kuin saastainen vaate Jumalan edessä!!

        Mutta Raamattuhan opettaa: " Ottakaa tältä saastaiset vaatteet pois, ja pukekaa hänet juhlavaatteeseen, puhtaaseen pellavaan....Ellei Kristus Henkensä kautta meitä pue, ei meillä ole osuutta Jumalan valtakuntaan!!

        Pelastuksessa ei ole kyse lain kautta pelastuminen, vaan Kristuksen kautta,...siksihän Johannes teki tietä Jeesukselle, kastamalla heitä, kun he ensin tunnustivat syntinsä,...ja sen jälkeen heillä oli hyvä omatunto anoa syntejään juuri ylösnousseelta Kristukselta!!

        Sama toimii edelleen, vaikka Kristus ei ole lihallisesti läsnä....kokeile vaikka!!


      • benedi=SIUNATTU kirjoitti:

        ....hedelmä entiseen nähden on siis pyhitys!!

        Ilman Pyhitystä, kukaan ei ole näkevä Herraa,--...totta tohiset.
        Pyhityshän on elämää irti laimn rikkomisesta!

        Vara, valehtelija, epäjumalan kuvia kourassaan kanteleva , ja toisen vaimoa saastuttava, ei ole pyhittynyt, eikä pyhä vaan epäpyhä!

        Ei lain kuulijoita vanhuskauteta, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan eli oikeamielistetään,....Ja vanhurskaathan ne sitten kulkevat kerran taivaassa niitä kultakatuja, ja saavat syödä elämänpuusta, ...ruuakseen he itse istuttavat puutarhan, jonka tuotteita syövät!

        ...tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, opettamalla , kaikki se mitä minä olen käskenyt heidän pitää!!

        Jeesus sanoi: " Jos tahdot päästä elämään sisälle pidä käskyt"

        Käskyjen pitämistä ei ole samanaikaisesti niiden kanssa toisen aviopuolison pitäminen,....se on saastaisuus, myös hengellisessä israelissa!

        Raamattu kertoo lain noudattamisesta näin: " Ilman minua (Jeesusta) me emme voi mitään tehdä, siis on niin, etten noudata lakia, kun tekojani tarkastellaan ilman Kristusta!

        Sama on kaiku askelten Antinkin kohdalla,..omat tekomme ovat kuin saastainen vaate Jumalan edessä!!

        Mutta Raamattuhan opettaa: " Ottakaa tältä saastaiset vaatteet pois, ja pukekaa hänet juhlavaatteeseen, puhtaaseen pellavaan....Ellei Kristus Henkensä kautta meitä pue, ei meillä ole osuutta Jumalan valtakuntaan!!

        Pelastuksessa ei ole kyse lain kautta pelastuminen, vaan Kristuksen kautta,...siksihän Johannes teki tietä Jeesukselle, kastamalla heitä, kun he ensin tunnustivat syntinsä,...ja sen jälkeen heillä oli hyvä omatunto anoa syntejään juuri ylösnousseelta Kristukselta!!

        Sama toimii edelleen, vaikka Kristus ei ole lihallisesti läsnä....kokeile vaikka!!

        Noudatan nyt tätä vain:

        6 Mutta kun nyt olemme kuolleet pois siitä, mikä piti meitä vallassaan,
        olemme päässeet vapaiksi laista.
        Nyt palvelemme Jumalaa uudella tavalla, Hengen mukaan,
        emme enää vanhalla tavalla, lain kirjaimen orjina. [Room. 6:4, 8:4; 2. Kor. 3:6]

        Sanoit lain alal olemisesta, että kokeile vaikka. Olen kokeillut ja todennut saman
        kuin Paavali. Juuri siksi pakeninkin lakia Hengen alle. Saatana houkuttelee
        ihmistä kokeilemaan lain tietä. Se on kuin heikoille jäille menemistä ja varma
        hukkuminen. Armon meri, se lasinen meri - se kestää iäti !!!

        Lakikokeiluni virallinen lopputulos:

        Room. 7:10    
        ja minä kuolin. Näin käsky, jonka oli määrä antaa elämä,
        tuottikin minulle kuoleman.
        [3. Moos. 18:5; Hes. 20:11; Room. 10:5]    

        Gal. 2:19    
        Lain vaikutuksesta minä kuolin,
        mutta kuolin vapaaksi laista elääkseni Jumalalle.
        Minut on Kristuksen kanssa ristiinnaulittu.    

        Mutta kokeile sinä vaan edelleen, kuolematta vapaaksi laista.
        Ja suostumatta Kristuksen kanssa ristiinnaulittavaksi. Onnea matkaan.


      • benedi=SIUNATTU
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Noudatan nyt tätä vain:

        6 Mutta kun nyt olemme kuolleet pois siitä, mikä piti meitä vallassaan,
        olemme päässeet vapaiksi laista.
        Nyt palvelemme Jumalaa uudella tavalla, Hengen mukaan,
        emme enää vanhalla tavalla, lain kirjaimen orjina. [Room. 6:4, 8:4; 2. Kor. 3:6]

        Sanoit lain alal olemisesta, että kokeile vaikka. Olen kokeillut ja todennut saman
        kuin Paavali. Juuri siksi pakeninkin lakia Hengen alle. Saatana houkuttelee
        ihmistä kokeilemaan lain tietä. Se on kuin heikoille jäille menemistä ja varma
        hukkuminen. Armon meri, se lasinen meri - se kestää iäti !!!

        Lakikokeiluni virallinen lopputulos:

        Room. 7:10    
        ja minä kuolin. Näin käsky, jonka oli määrä antaa elämä,
        tuottikin minulle kuoleman.
        [3. Moos. 18:5; Hes. 20:11; Room. 10:5]    

        Gal. 2:19    
        Lain vaikutuksesta minä kuolin,
        mutta kuolin vapaaksi laista elääkseni Jumalalle.
        Minut on Kristuksen kanssa ristiinnaulittu.    

        Mutta kokeile sinä vaan edelleen, kuolematta vapaaksi laista.
        Ja suostumatta Kristuksen kanssa ristiinnaulittavaksi. Onnea matkaan.

        Hengen alle, sillä kaikkia niitä joita Henki kuljettaa ovat Jumalan lapsia!

        Henki ei koskaan kuljeta omaansa lain alle, sillä lain alla olijaa laki syyttää olet varas, valehtelija, jeesuskuvien palvelija, sapatin rikkoja, toisen puolison anastaja jne.....

        Henki ohjaa ihmisen pois lain alta, sillä laki ei voi ketään vanhurskaaksi tehdä, sehän kertoo sen, mikä on syntiä!!

        Lain alla olija on jo ehtinyt tehdä syntiä, senvuoksihan hän sen " kivisen lain alla on!

        Mutta , se joka syntinsä eli lain rikkomisensa tunnustaa ja hylkää, hän saa armoan..ja vaeltaa nyt hengessä armon alla....ja siihen meidät onkin kutsuttu, ei olemaan lain alla , joka syyttää aina tunteettomasti sen rikkojaa.....siksihän minäkin olen kyynelin neuvonut vaimoani (so. srk) että se tunnustaisi syntinsä ja hylkäisi ne, että pääsisi armon alle, oikeaan aikaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe