Moi
Miten onnistuisi löytää Oulusta naisseuraa?
Oulu
16
1425
Vastaukset
- suomex pliiis
Huoraa kyllä saat mistä vaan.Kunnolliset naiset
tuleekin olemaan vastedes kiven alla ja ainoastaan hyville, kunnollisille miehille.- Eetu Rymy
Miks tarkottas huoria? Huoriahan täällä on jokatoinen vastaantuleva naaras ja lopukkin haluis. Kunnon läpintekoneita löytyy Oulunsalon puolelta hihhulipiireistä.
- juuri siksi
Eetu Rymy kirjoitti:
Miks tarkottas huoria? Huoriahan täällä on jokatoinen vastaantuleva naaras ja lopukkin haluis. Kunnon läpintekoneita löytyy Oulunsalon puolelta hihhulipiireistä.
Et kai kuvittele tai kukaan muukaan tätä kautta saavasi jotain kunnollista kumppania ?
- Oulun mies
juuri siksi kirjoitti:
Et kai kuvittele tai kukaan muukaan tätä kautta saavasi jotain kunnollista kumppania ?
Mikä huorapalsta tämä nyt muka on? Eihän täällä kukaan huora mainosta. Eikä muutkaan, ns. kunnolliset. Huorat ja akat etitään muualta kuin tältä saitilta. Mitähän sekoilet?!!!
- ilmaista,you see
Oulun mies kirjoitti:
Mikä huorapalsta tämä nyt muka on? Eihän täällä kukaan huora mainosta. Eikä muutkaan, ns. kunnolliset. Huorat ja akat etitään muualta kuin tältä saitilta. Mitähän sekoilet?!!!
Epätoivoiset luuserit ja runkuttajat etsii aina naista helpoimmalla tavalla eli maksullisista.
- ns maksullinen n..
juuri siksi kirjoitti:
Olen siis maksullinen nainen. aloittajalle voisi sanoa ettämene baareihin. Itse ainakin siellä olen hankkimassa seuraa. Vai haluaisitko antaa vaikka s-posti osoitteesi niin sovitaan tapaaminen ja kerron hinnaston?
- Rotuaarille
ja kaiva pippelis esille ja huutele, että nyt tällanen mulkku tarttis naista. Eiköhän liikettä synny!
- hah hah haaa
Ja liikettähän se on sekin liike.
- maksullinen..
tuli väärään kohtaan vastaus. Olen maksullinen aninen, huora, jakari miten sen haluaa ajatella. laita vaikka s-postia jos sinua kiinnostaa ja mietit mistä tavoittaa. Niin hinnasosta voidaan aina neuvoitella ;)
- vanefl
olisi myös maksullinen oulun alueelta. vakuutan että et tule pettymään :) Hinnasta voidaan neuvotella..
- Kiinnostunut.
vanefl kirjoitti:
olisi myös maksullinen oulun alueelta. vakuutan että et tule pettymään :) Hinnasta voidaan neuvotella..
Viestiä voi laittaa osoitteeseen: haluaa6(a)hotmail.com
- dcl
vanefl kirjoitti:
tänne myös yhteydenottoja naisilta [email protected]
- ja millainen ?
dcl kirjoitti:
tänne myös yhteydenottoja naisilta [email protected]
Kerrotko hieman enemmän itsestäsi, kiitos.
- Kiinnostunut.
ja millainen ? kirjoitti:
Kerrotko hieman enemmän itsestäsi, kiitos.
Olen sporttinen ja pitkä mies. Laita viestiä, niin keskustellaan enemmän. haluaa6(a)hotmail.com
- Anonyymi
+358400687478 tuolta
- Anonyymi
+358442373353 ja tuolta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014