Millaisia mittoja??

LIK-

Hei! haluaisin tietää millasissa mitoissa muut on?? Mulla on joku pakkomielle aina arvioida mitä toiset painaa :DD (pidän kaikkia aina paljon laihempana kuin itseäni)
Ite oon nyt 170cm 56kg vyötärö 63cm, lantio 87cm ja reidet 53cm paksuimmasta kohdasta KAUHEEN KOKOSET!

kertokaa :D

47

4636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika samois

      mitoiss. eli pituus 174cm paino oli ke 56.4kg. vyötärö 64cm, rinta 83cm, reidet 52,5 ja 51 (en tajua miksi mutta toi toinen on aina paksumpi)ja lantio 91cm.

    • anca89

      mulla on aloittajan kanssa täsmälleen samat mitat paitsi että olen 176 cm pitkä

    • ja paino

      pituus on 162cm, aamupaino 55kg. Reisi leveimmästä kohtaa 54cm, vyätärö 69cm, lantio 91cm, rinnanympärys 84cm. Ja sitte vielä pohje 36cm, käsivarsi 25cm. Karseaa, oon teitä 10cm lyhyempi, mutta mitat on liki samat. Mun mitat sais olla 10 cm kapeampia että oltais tasoissa.

    • läskittääääää

      Pituus 160cm painoa en ole halunnut tietää enään pitkään aikaan kun se on kuitenkin liikaa.. Vyötärö 60cm, lantiosta en ole ihan varma ja reidet 46cm.

    • nimimerkki

      pituus: 172cm paino: 45kg vyötärö: 56,5cm lantio: (SUURI) 82,5cm reisi: 45,5cm

      • MARIHH

        te olette kaikki ana toverit kauniiN pitkiä ja hoikkia, mutta miettipääkäs hetken omia mittojani entisenä urheilijana :( pituuteni 166 cm painoni 54.. reisi 53cm lantio 90 vyötärö 65.... mitä ajattelette? paljonko pois vielä? ja ROHKEITA MIELIPITEITÄ/ EHDOTUKSIA?! -KIITOS


    • kilokilojaa

      Pittuus 166cm Paino 42kg Vyötärö 56cm reisi 43cm Sanokaa nyt oikeesti ja rehellisesti kun itken täällä peilin edessä, tuntuu niin isolta :(

      • Kumpa samat mitat

        Voi Todella hyvällä omalla tunnolla sanoa että olet LAIHA! Itseasiassa jo turhankin laiha....


      • iuoiuyoiyiu
        Kumpa samat mitat kirjoitti:

        Voi Todella hyvällä omalla tunnolla sanoa että olet LAIHA! Itseasiassa jo turhankin laiha....

        175cm 44 kg vyöt. 54 cm lant. 78.5 cm reisi 44.5 cm ;(


      • oisinpa samanlainen

        olo voi tuntuu isolta, mut et oo sitä. kato noit mittoi!!


      • kilokilojaa
        oisinpa samanlainen kirjoitti:

        olo voi tuntuu isolta, mut et oo sitä. kato noit mittoi!!

        Uskon kun toinen sen rehellisesti sanoo, kyllä te kohtalon siskot tiedätte ettei se peili kerro totuutta:) pysyäkkö tässä vai olisko paha jos nostaa? meniskö liian isoks? laihuttaa ei varmaan kannata koska joku meinas että liian laihaks menee. Mut ylläpito vai nosto? Sekö se tekeeki sen että peilissä ei näytä hyvältä? liika laihuus vai se ettei hyväksy?


      • kinkkistä...
        kilokilojaa kirjoitti:

        Uskon kun toinen sen rehellisesti sanoo, kyllä te kohtalon siskot tiedätte ettei se peili kerro totuutta:) pysyäkkö tässä vai olisko paha jos nostaa? meniskö liian isoks? laihuttaa ei varmaan kannata koska joku meinas että liian laihaks menee. Mut ylläpito vai nosto? Sekö se tekeeki sen että peilissä ei näytä hyvältä? liika laihuus vai se ettei hyväksy?

        Mielestäni, eihän mittoja ole vaikea ylläpitää, jos syö terveellisesti ja liikkuu? eihän se painon nousu kauheesti haittas, sähän oot nii kevyt? itse varmaaki ylläpitäisin, mutta toisinaan, olisihan se kiva hieman nostaa. Sun tapauksessa et menis ees isoksi. Äh


      • Ounouu

        OLET TODELLA PIENI! Eli nyt tyttö pöperä vatsaan!


    • lihavalihavampiminä

      paino 45 kg nykyään >.> pituus 160 cm lantio 82 cm vyötärö 64 cm reidet 47 cm

    • tiipataapa

      oon 162 ja painan 47kg vyötärö: 50cm lantio: 93cm reisi: paksuimmasta 55cm.. vihaan lantioo ja jalkoi.. mut luulen et lantio ei kavennu sillee kauheesti ku on näköjää geeneist tullu perkele.

    • ollakseen laiha!!

      167 cm / 48 kg (aamupaino) ja sen kiitettävät 2300 kcal syön päivittäin :) lihasta löytyy, energiaa piisaa ja sosiaalinen elämä kukoistaa! painoja nostin 1 kg hauiksilla n. 10 kertaa ja sitten uuvutti... nykyään 5 kg 20 kertaa! rakastan nyt ulkonäköäni, ja on ihana antaa ravintoa itselleen nii jaksaa kuntoilla ja kerätä niitä lihaksia mitä tyhmänä kuihdutin pois. anoreksia aikana painoin 46 kg, heikko, väsynyt, ärtynyt, eristäytynyt ja vihasin ulkonäköäni. eli 2 kg lisää, ja 100 % parempi elämä!! KROPPA KÄYTTÄÄ ENERGIAA VOIDAKSEEN HYVIN JA NÄYTTÄÄKSEEN HYVÄLTÄ! tsemppiä tytöt. kesäkuntoon hyvällä tavalla! :)

      • vielä lisäys:

        LISÄYS: ANOREKSIA AIKANA painoja nostin 1 kg hauiksilla n. 10 kertaa ja sitten uuvutti...


    • fattiehattie

      Pituus 173cm Paino 45kg Rinnanympärys 81cm Vyötärö 55cm Lantio 82cm Reisi 44cm

    • hirmukalorit..

      pituuteni 175cm. painoni noin 50kg. vyötärönympärys 59cm. lantionympärys 79cm. rinnanympärys 75cm. reidenympärys (paksuin kohta) 44cm. ranteenympärys 13cm. varmasti paha. :(

      • :p.

        ootte nii laihoja. mä oon vaan jotain 162 cm pitkä ja painan varmaan 55kg. ja tyypit täällä on mua kymmenen senttii pidempiä ja painaa saman verran...


    • vou o_o

      oon 175/59kg ja mulla on vy 69cm ja lantio 93cm o_o epäreilua sulla on noin paljo ohkasemmat vaan kolmella kilolla :

    • Särkynyt

      168cm/44kg

      Rinta: 80cm
      Vyöt: 54cm
      Lantio: 80cm
      Reisi: 42cm

      • tipu888

        ennen 44kg 175cm
        vyötärö 56
        lantio 77
        reisi 41

        NYT 175cm 60kg

        vyötärö 64 cm
        lantio 88 cm
        reidet 50cm

        ihan ok, tarkotus ois silti laihtuttaa pari kiloo liikunnalla..


    • mimmarinne

      179cm
      55kg
      84cm - 63cm - 87cm

    • toivohukka

      Lantio 79
      rinta 79
      reisi 46
      vyötärö 59
      Pituus 169 ja paino 45

      • klökkkökök

        170 cm
        39kg
        ei nautinnollista...en suosittele


    • Kauheapullukka

      Ite oon noin 160 cm 41,6 kg...
      Oon kauhea läski, ja kaikki muut on pienempiä. Hoitoa takana noin vuosi... Aght.
      Vyötärö 57 cm, reisistä en tiedä, lantio 67... Huoh. Ja silti vaan tunnun niin lihavalta??

    • bana--

      mä oon 170cm 49kg.
      mitat on
      rinta: 84cm
      vyötärö: 62cm
      lantio: 86,5cm
      reisi: 46cm
      käsivarsi hauiksen kohdalta: 21,5cm

      kauheeta :/

      • barcaroll

        Ei tässä tuu kun vihaseksi kun lukee noita teidän mittoja. Vaikka edellinenki on mua 8 cm pidempi ja mä painan silti kaks kiloa enemmän. Ja kun lääkitys nostaa painoa niin, että pelkästään painon ylläpitäminen vaatii hirveästi töitä. But life is unfair.

        Siis ite olen huimasti isompi eli 161cm/51kg
        reisi 52 cm
        käsivarsi 24 cm
        rinta 84 cm
        vyötärö 64 cm
        lantio 77 cm


      • toivotontaas
        barcaroll kirjoitti:

        Ei tässä tuu kun vihaseksi kun lukee noita teidän mittoja. Vaikka edellinenki on mua 8 cm pidempi ja mä painan silti kaks kiloa enemmän. Ja kun lääkitys nostaa painoa niin, että pelkästään painon ylläpitäminen vaatii hirveästi töitä. But life is unfair.

        Siis ite olen huimasti isompi eli 161cm/51kg
        reisi 52 cm
        käsivarsi 24 cm
        rinta 84 cm
        vyötärö 64 cm
        lantio 77 cm

        ... se, että jotkut ovat minua alhaisemmassa BMI:ssä, mutta suuremmilla ympärysmitoilla.
        Mistähän tuollainenkin johtuu?
        EI tajua.


      • bana--
        toivotontaas kirjoitti:

        ... se, että jotkut ovat minua alhaisemmassa BMI:ssä, mutta suuremmilla ympärysmitoilla.
        Mistähän tuollainenkin johtuu?
        EI tajua.

        kun ihmiset on eri pituisia. Jos vaikka toinen on 175cm pitkä ja painaa 50kg ja toinen 160cm ja painaa 48kg, niin tällä pitkällä on alempi bmi, mutta jotkut ympärysmitat voi olla isompia. Siis kun pitkällä ihmisellä on luonnostaan sen pituuden puolesta (yleensä) isommat luut. Ja luitahan ei voi laihduttaa.
        Niin ja ollaanhan me ihmiset muutenkin ihan eri muoteista.


      • samakuined.
        bana-- kirjoitti:

        kun ihmiset on eri pituisia. Jos vaikka toinen on 175cm pitkä ja painaa 50kg ja toinen 160cm ja painaa 48kg, niin tällä pitkällä on alempi bmi, mutta jotkut ympärysmitat voi olla isompia. Siis kun pitkällä ihmisellä on luonnostaan sen pituuden puolesta (yleensä) isommat luut. Ja luitahan ei voi laihduttaa.
        Niin ja ollaanhan me ihmiset muutenkin ihan eri muoteista.

        No minä tarkoitin suunnilleen samanpituisia ihmisiä.


      • bana--
        samakuined. kirjoitti:

        No minä tarkoitin suunnilleen samanpituisia ihmisiä.

        No jos on luonnostaan isommat luut tai enemmän rasvaa ja vähemmän lihaksia kuin sulla. Lihashan on painavampaa mutta menee pienempään tilaan.


    • -----

      pituus 173
      paino 52 (yack! -2 kg kiitos)
      rinta 83
      vyötärö 63
      lantio 88

      • ssstilborn

        Pituus: 159 cm
        Paino: 44 kg
        Rinta: 83 cm
        Vyötärö: 60 cm
        Lantio: 81 cm
        Reisi: 46 cm

        Nuo mitat kuulostaa toki hyviltä mutta peilistä vaan katsoo hyllyvä ihrapallo


      • gfdgdsgdsgsdf
        ssstilborn kirjoitti:

        Pituus: 159 cm
        Paino: 44 kg
        Rinta: 83 cm
        Vyötärö: 60 cm
        Lantio: 81 cm
        Reisi: 46 cm

        Nuo mitat kuulostaa toki hyviltä mutta peilistä vaan katsoo hyllyvä ihrapallo

        rin.ymp. 76cm
        lantio 86cm
        pituus 160cm
        paino 43kg
        muista mitoista ei tietoa..


      • lihavako?
        gfdgdsgdsgsdf kirjoitti:

        rin.ymp. 76cm
        lantio 86cm
        pituus 160cm
        paino 43kg
        muista mitoista ei tietoa..

        Mun lantio on 82cm ja painan 10kg enemmän kuin sinä.


    • Mittanauhan orja

      26vuotias
      167cm
      56 kg (haluisin -2kg)
      62cm vyötärö
      77cm lantio
      50cm reidet

      ps. painoon vaikuttaa ratkaisevasti myös ikä ;) ja mun paino on ollu samoissa parin vuoden ajan, parikymppisenä painoin n.53kg.

    • eleleeee

      te kaikki ootte pitkii ja laihoja! MINÄKIN HALUAN!!
      oon 160 senttii ja painoo 40.
      aika säälittävää.
      no, kohta pääsen taas kouluun ja sit voi taas alkaa laihduttaa.
      sit ku oon 37 kilone nii mmm-m. ;D

      • sanarka

        Mulle ei osteta vaakaa (en asu yksin eikä oo ite ny rahaa) koska pelätään et laihdutan. Siks mittasin painoni, siitä on jonkun aikaa. Toivottavasti oon laihtunu. Noniin mittani : Noin174 cm pitkä. Ja painoin viimeks noin 52 kg. Tavoite on tietty alhasempi ;)-


      • KaTa82
        sanarka kirjoitti:

        Mulle ei osteta vaakaa (en asu yksin eikä oo ite ny rahaa) koska pelätään et laihdutan. Siks mittasin painoni, siitä on jonkun aikaa. Toivottavasti oon laihtunu. Noniin mittani : Noin174 cm pitkä. Ja painoin viimeks noin 52 kg. Tavoite on tietty alhasempi ;)-

        27-vuotias
        163 cm
        43 kg
        58 cm vyötärö
        78 cm lantio


    • Läskipaskax

      Kaikilla on niin kapeat reidet 😭 ite 162cm ja ulfåsan jäljiltä 42kg. Rinta 78cm, vyötärö 52cm, lantio 78cm ja reisi 46cm!!

      • haluankapeenvyötärön

        Oon saman kokonen kun sä, vähän isommalla lantiolla ja vyötäröllä vaan. Miten oot saanut NOIN IHANAN VYÖTÄRÖN???!!


    • pullla

      162cm
      43kg

    • Läskipallo

      Pituus 160cm, paino 55kg, rinta ja lantio 82cm, reidet 46cm. Ranteet 15cm.

      • Läskipallo

        Nii ja vyötäro 70vm 🤦‍♀️😫😫😫


    • Xii

      162/46,5
      lantio 85,5 cm
      reisi 46
      ikä 38
      Lapsiakin on ja laihdutus menossa taas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe