KEPUlipääministeri Esko Tuhoaho toi Suomeen edellisen kovan laman. Nyt KEPUlipääministeri Matti "mannertenvälinen nahjus" Vanhanen tuo Suomeen kovan laman. KEPUlaisella ei ole osaamista talouden pidosta. KEPUlainen on tottunut, että tuli kato taikka sato kyllä valtio maksaa.
KEPU toi laman
7
184
Vastaukset
- ne sinulle maksaa
kun sina päivästä päivään valehtelet, ja kirjoittelet tyhmiä paska-avauksia keskustan palstalle? Jonku puoluetoimiston palkkalistoillahan sinä olet? Kukaan ei noin tyhmiä kirjoita kuin rahasta, jos on kapin tason yläpuolella.
- Mies Puhuu
Kuinka ne vois valtion asioita hoitaa,kun omakaan ei pysy ilman tukia pystyssä.
- poistaa
avauksensa aina kun sinne laittaa faktaa. Tuollainen "joustavuus" on kuitenkin Känän hyve. Muuan huru-ukko- upseeri ei tajua edes sitä tehdä.
- pol.t
Keskusta ei ole koskaan ollut mikään kykypuolue. Keskustassa on maalaisovelia pyrkyreitä, joille ainoa merkitsevä asia on "heti mulle kaikki tänne". Tästähän ovat esimerkkinä vaikka Paavo Väyrynen ja Sirkka-Liisa Anttila. Esko Ahokin edusti selvästi tätä. Matti Vanhanen on sen verran yksinkertainen, että hän ei välitä muusta kuin naisten metsästyksestä. Keskustan taitamaton politiikka on pitkälti syynä nytkin siihen, että Suomi on talouslamassa. Sitten tarvitaan taas sinpuna nostamaan Suomi lamasta.
- markkinat
aiheuttaen taloushistoriamme suurimman konkurssiaallon jne. Sitäkö Suomi todella nyt tarvitsee? Keskusta korjasi sen, mikä korjattavissa oli eli oli samassa tilanteessa kuin demokraatit ja Obama nyt USA:ssa!
- hävinnyt monesko
sadas kerta, känä on tuomittu häviämään, ei koskaan onnistu, känän päskää vain.
- känätä
Hullu punikki olet niin kuin maanpetturi-sika Axel tuorasikin. Ei läpäissyt edes moskovan sotilasakatemiaa. Kuoli poloinen häpeään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5911525Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174931Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334387Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4652315Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142220Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2861754FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01451Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921293- 391196
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101185