KEPUlipääministeri Esko Tuhoaho toi Suomeen edellisen kovan laman. Nyt KEPUlipääministeri Matti "mannertenvälinen nahjus" Vanhanen tuo Suomeen kovan laman. KEPUlaisella ei ole osaamista talouden pidosta. KEPUlainen on tottunut, että tuli kato taikka sato kyllä valtio maksaa.
Vastaukset 7
- ne sinulle maksaa
kun sina päivästä päivään valehtelet, ja kirjoittelet tyhmiä paska-avauksia keskustan palstalle? Jonku puoluetoimiston palkkalistoillahan sinä olet? Kukaan ei noin tyhmiä kirjoita kuin rahasta, jos on kapin tason yläpuolella.
- Mies Puhuu
Kuinka ne vois valtion asioita hoitaa,kun omakaan ei pysy ilman tukia pystyssä.
- poistaa
avauksensa aina kun sinne laittaa faktaa. Tuollainen "joustavuus" on kuitenkin Känän hyve. Muuan huru-ukko- upseeri ei tajua edes sitä tehdä.
- pol.t
Keskusta ei ole koskaan ollut mikään kykypuolue. Keskustassa on maalaisovelia pyrkyreitä, joille ainoa merkitsevä asia on "heti mulle kaikki tänne". Tästähän ovat esimerkkinä vaikka Paavo Väyrynen ja Sirkka-Liisa Anttila. Esko Ahokin edusti selvästi tätä. Matti Vanhanen on sen verran yksinkertainen, että hän ei välitä muusta kuin naisten metsästyksestä. Keskustan taitamaton politiikka on pitkälti syynä nytkin siihen, että Suomi on talouslamassa. Sitten tarvitaan taas sinpuna nostamaan Suomi lamasta.
- markkinat
aiheuttaen taloushistoriamme suurimman konkurssiaallon jne. Sitäkö Suomi todella nyt tarvitsee? Keskusta korjasi sen, mikä korjattavissa oli eli oli samassa tilanteessa kuin demokraatit ja Obama nyt USA:ssa!
- hävinnyt monesko
sadas kerta, känä on tuomittu häviämään, ei koskaan onnistu, känän päskää vain.
- känätä
Hullu punikki olet niin kuin maanpetturi-sika Axel tuorasikin. Ei läpäissyt edes moskovan sotilasakatemiaa. Kuoli poloinen häpeään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri661877- 811445
- 931078
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45874Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41830Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus286828Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 57738
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied110708- 39653