Hikipossut bussissa >.

niistä lähtee inha haju

Jotkut ei sitten tajua välillä nuuhkaista itseään ja todeta, että hyh, kun lemahdan. Tai ehkä ne on liikaa totuttautunut hirmuaromeihinsa, siinä tapauksessa täytyy pyytää apuhaistaja paikalle antamaan tuomio! :-D Perusdödö ja -saippua ei maksa paljoa, joten se ei voi olla syy kärpästen keräilyyn ympärilleen. Ehkä vain pelkkä simppeli piittaamattomuus henk.koht. hygieniasta on useimman hikipossun aromin takana. Ja varsinkin bussissa, jossa on joskus voimakkaille hajuille herkkiä ihmisiä (he eivät välttämättä ole mitään pikkumaisia kitisijöitä, vaan on oikeasti voimakkaille hajuille yliherkkiä ihmisiä olemassa!!!!), on melkein aina jossain hikipossu lemuamassa just oikein pistävän hajuiselle hielle, ja tämä haju kantautuu bussin läpi. Istu siinä sit pitkän matkan bussissa n. tunti haistellen kissankusenkin päihittävää aromia. Ja siinä kun on tupakan/vanhan viinan lemu vielä päällä, niin vielä rankempaa tekee! :-( En halua olla pikkumainen nalkuttaja, enkä mielestäni ole. Mutta ei ole paljoa pyydetty, että hoidettaisiin henk.koht. hygieniasta sen verran, että ei lemuta koko bussin täydeltä. P.S. Turha muuten ehdottaa minulle autolla kulkemista, ei ole varaa autoon.

6

1406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lllllllllllllop

      voisivat lopettaa ne hajuvesikylpynsä!!! Ei sitä pulloa ole tarkoitus kerralla kaataa päällensä!!!

    • kruunun

      saat! Sun takii saiputta osta, elä luule, syön liss'ää valkosipeliäki.

    • bussi matkustaja

      Useimmissa busseissa on ventilaatio jota voi säätää. Kohdista se itseesi se helpottaa jonkin verran. Voit myös itse pitää hyvän hajuista saippuaa laukussasi ja siveltää sitä vaikkapa hihansuuhun, sekin helpottaa. Käytin bussia työmatkoihini ja aamuin illoin samassa bussissa matkusti ymmärtämätön (vai pirullinen) henkilö joka oli töissä suurella karjatilalla. Ei koskaan vaihtanut työvaatteitaan viikolla ja en ymmärrä kuinka hän ylipäätään sai niissä vaatteissa ja kengissä, joissa sitä karjan itseään, sai edes matkustaa bussissa. Voit vain kuvitella kuinka kuvottavaa...

      • stadinPeteQ

        Kouluaikana Noster-sillin hajut ei haitannut.
        Heppa-tyttöjen tuoksu on IHQ
        Eniten mua vaivaa joku venäläinen superparfyymi ja
        ns. densojen virtsan, paskan ja pesemättöjen vaatteiden lemu.
        Hmmm kärsivällisyyttä tai vaihto seuraavaan kulkuneuvoon.


    • hanki elämä

      Kuulehan jos bussissa ei tuoksu kuin hajuvesi silloin on ajokissa jotakin häikkää ja tuolainen pikkuinen tuoksu on ihan normaalia esim kesällä kuljettajalla ei ole mahdollista käydä työpäivän aikana peseytymässä vaikka haluaisi

      • tyttönen...

        Luonnollinen tuoksu se on,vaikka hiki joskus haisee. Hajuvedet sen sijaan aiheuttavat monille hengitysvaikeuksia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe