Taivastien hankaluudesta

Hssu

Jeesuksen sanaa: Jeesus vaelsi kohti Jerusalemia. Hän kulki kaupungista kaupunkiin ja kylästä kylään ja opetti. Joku kysyi häneltä: Herra onko niin, että vain harvat pelastuvat? Jeesus vastasi: Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene. Miksi Jeesus olisi noin sanonut jos paikka taivaassa olisi jokaisen otettavissa noin vain, vaikkapa vetomalla täytettyyn työhön.

61

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenties

jotain sitä vastaan, että sinne on muitakin menijöitä, kuin sinä? Jeesus sanoo selvästi asiasta ilman kummempia mutkia: Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos. Ymmärrätkö? Jeesuksen luo ei voi tulla ilman etteikö Isä häntä sinne vedä ja kaikki ketkä tulee,Jeesus toimittaa heidät taivaaseen. Ei auta vaikka kuinka asettelet ehtojasi esteeksi.

• On minun ehtoja?

• ei tuollaiset

pääse taivaaseen, tie on niin kaita ja portti on niin ahdas! En usko, että sinulla on mitään mahdollisuuksia. Toivoton tapaus taidat olla.

• ahdasovi
        Hssu kirjoitti:

On minun ehtoja?

julistuksesi.Golgatan risti on ovi.Ja sitä et sinä eikä kukaan muukaan pysty sulkemaan keneltäkään muilta, kuin itseltäsi.

• ahdasovi kirjoitti:

julistuksesi.Golgatan risti on ovi.Ja sitä et sinä eikä kukaan muukaan pysty sulkemaan keneltäkään muilta, kuin itseltäsi.

Julistus tai minunko sanaa se on? Itsehän sinä potkit Jeesuksen sanaa vastaan, mieti mikä sen takana on.

• aivan uusi oppi
        ahdasovi kirjoitti:

jota täällä kaksi julistaa. Onneksi kukaan ihminen ei voi sulkea tietä Jeesuksen luo, kuin ihminen itse. Se avain on meillä itsellämme, ei kenelläkään ulkopuolisella. Älkää tulko puhumaan tänne soopaa ja pilaamaan meidän julistustyötä. Tätäkin kautta, voi jokin tulla Jeesuksen luo ja löytää tien ristin juurelle, mutta te teette nyt vastakkaista työtä! Jos te ette halua taivaaseen, niin antakaa nyt edes muiden tulla Jeesuksen luo!

• rististä
        Hssu kirjoitti:

Julistus tai minunko sanaa se on? Itsehän sinä potkit Jeesuksen sanaa vastaan, mieti mikä sen takana on.

on hullutus.. jne. Toiset kääntää sen paaluksi toiset oveksi kunhan vain rististä ei puhuta, mutta Paavali veli sanoo: Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

• aivan uusi oppi kirjoitti:

jota täällä kaksi julistaa. Onneksi kukaan ihminen ei voi sulkea tietä Jeesuksen luo, kuin ihminen itse. Se avain on meillä itsellämme, ei kenelläkään ulkopuolisella. Älkää tulko puhumaan tänne soopaa ja pilaamaan meidän julistustyötä. Tätäkin kautta, voi jokin tulla Jeesuksen luo ja löytää tien ristin juurelle, mutta te teette nyt vastakkaista työtä! Jos te ette halua taivaaseen, niin antakaa nyt edes muiden tulla Jeesuksen luo!

Jeesus kun sanoo: Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen. Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen. Vai on soopaa Jeesuksen sana. Eikö yhtään ihmetytä itseäsi, mitä sanot.

• sopii ehkä
        Hssu kirjoitti:

Jeesus kun sanoo: Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen. Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen. Vai on soopaa Jeesuksen sana. Eikö yhtään ihmetytä itseäsi, mitä sanot.

paremmin seurakunnassa jo uskovaisille saarnattavaksi. Me täällä kalastellaan sieluja Jeesukselle. Olemme netissä, täällä kilpaillaan sieluista. Jeesus-palstalta etsitään Jeesusta ja hänen rakkauttaan. Löytyykö? Menikö jakeluun? Ettekö te tajua? Pitääkö vääntää rautalangasta?

• tiettävästi
        sopii ehkä kirjoitti:

paremmin seurakunnassa jo uskovaisille saarnattavaksi. Me täällä kalastellaan sieluja Jeesukselle. Olemme netissä, täällä kilpaillaan sieluista. Jeesus-palstalta etsitään Jeesusta ja hänen rakkauttaan. Löytyykö? Menikö jakeluun? Ettekö te tajua? Pitääkö vääntää rautalangasta?

kuulu mihinkään seurakuntaan. Ja se onkin heidän toinen aiheensa"ulos porttoseurakunnista".Ja niitä ovat kaikki uskovien yhteisöt. Paitsi heidän oma kotinsa.

• että voi olla
        tiettävästi kirjoitti:

kuulu mihinkään seurakuntaan. Ja se onkin heidän toinen aiheensa"ulos porttoseurakunnista".Ja niitä ovat kaikki uskovien yhteisöt. Paitsi heidän oma kotinsa.

ahdistuneita ihmisiä, jotka tulevat täältä etsimään jotain, jos vaikka löytyisi armosta rikas Vapahtaja. Jeesus-palsta täytyisi olla nimensä mukainen, mutta emme voi mitään noille:(

• sopii ehkä kirjoitti:

Tuot, et Jeesuksen rakkautta. Jos Jeesuksen rakkautta haluaisit esiin tuoda kehoittaisit ensin etsimään Jumalaa ja hänen valtakuntaansa, niinkuin Jeesus sanoo, etkä mihinkään seurakuntaan houkuttelisi. Tie taivaaseen käy vain Jeesuksen kautta, ei minkään seurakunnan.

• olet joskus
        Hssu kirjoitti:

Tuot, et Jeesuksen rakkautta. Jos Jeesuksen rakkautta haluaisit esiin tuoda kehoittaisit ensin etsimään Jumalaa ja hänen valtakuntaansa, niinkuin Jeesus sanoo, etkä mihinkään seurakuntaan houkuttelisi. Tie taivaaseen käy vain Jeesuksen kautta, ei minkään seurakunnan.

kuulunut johonkin srk:hon, eikö? Mutta on sinulle ja heimolaisillesi käynyt varmaan näin: Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme. Mikä sinäänsä on surullista,mutta paluu on varmaan vielä avoin. Tosin se edellyttää nöyrtymistä Jumalan väkevän käden alle. Hän on kuten sanotaan, armosta rikas.

• olet joskus kirjoitti:

kuulunut johonkin srk:hon, eikö? Mutta on sinulle ja heimolaisillesi käynyt varmaan näin: Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme. Mikä sinäänsä on surullista,mutta paluu on varmaan vielä avoin. Tosin se edellyttää nöyrtymistä Jumalan väkevän käden alle. Hän on kuten sanotaan, armosta rikas.

Oli juuri se, kun erosin ev.lut seurakunnasta: Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko? Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut. Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansaani. Siksi Herra sanoo: Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias. Voitko sinä kertoa mihin seurakuntaan olet niitä jäseniä kalastamassa, ja onko hienotkin jumalan kuvat temppeleissänne.

• Taivaan Kuningatar
        Hssu kirjoitti:

Jeesus ei valehtele. Mutta te teette Jeesustiestä rullalankatien rotkon yli ja käskette menemään sitä pikin. Ja sanoohan meidän järkikin että rotkoon pudotaan.

• tuskinkaan
        Hssu kirjoitti:

Oli juuri se, kun erosin ev.lut seurakunnasta: Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko? Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut. Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansaani. Siksi Herra sanoo: Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias. Voitko sinä kertoa mihin seurakuntaan olet niitä jäseniä kalastamassa, ja onko hienotkin jumalan kuvat temppeleissänne.

tarkoitti lähtöä pois uskovien joukosta, tai ylipäätään mistään muusta ,kuin erota maailmasta ja sen pyyteistä.Hän sanoi kyllä, että ..erottavat teitä yhteydestään..ja synagoogista. Muttei niistäkään kehottanut eroamaan. Itse en ole mihinkään seurakuntaan "pyydystelemässä", jokainen itse päättää mistä löytää uskovien yhteyden, enkä totisesti mene arvostelemaan heidän päätöstään, puhumattakkaan, että houkuttelisin lauman keskeltä "ulkopuolelle leirin" Susien raadeltavaksi tai leijonan joka alati tuota laumaa kiertelee etsiäkseen kenet saisi niellä. Kehoitan itseäsikin luopumaan moisesta puuhasta, ja antaa Jeesuksen hoitaa lampaansa valitsemiensa paimenten avulla kirkkauteen. Niille jotka sinut ovat tekoosi houkutelleet,"astumaan ulkopuolelle"Voit viedä tästä Raamatun paikan: Leirin ulkopuolella olkoon sinulla syrjäinen paikka, johon sinun on mentävä tarpeellesi. Ja sinulla olkoon aseittesi lisänä pieni lapio, ja kun siellä ulkona istut tarpeellesi, kaiva sillä kuoppa ja peitä sitten ulostuksesi. Vaikka varmaan sen tietävät, tosin sillä on hengellinenkin sanomansa, sitä tuskin. Lopetan tähän, on aivan hedelmätöntä kanssasi, koska olen tavannut monia kaltaisiasi vuosikymmenten saatossa ja vähällä itsekkin retkahtaa oppeihinne.

• tuskinkaan kirjoitti:

tarkoitti lähtöä pois uskovien joukosta, tai ylipäätään mistään muusta ,kuin erota maailmasta ja sen pyyteistä.Hän sanoi kyllä, että ..erottavat teitä yhteydestään..ja synagoogista. Muttei niistäkään kehottanut eroamaan. Itse en ole mihinkään seurakuntaan "pyydystelemässä", jokainen itse päättää mistä löytää uskovien yhteyden, enkä totisesti mene arvostelemaan heidän päätöstään, puhumattakkaan, että houkuttelisin lauman keskeltä "ulkopuolelle leirin" Susien raadeltavaksi tai leijonan joka alati tuota laumaa kiertelee etsiäkseen kenet saisi niellä. Kehoitan itseäsikin luopumaan moisesta puuhasta, ja antaa Jeesuksen hoitaa lampaansa valitsemiensa paimenten avulla kirkkauteen. Niille jotka sinut ovat tekoosi houkutelleet,"astumaan ulkopuolelle"Voit viedä tästä Raamatun paikan: Leirin ulkopuolella olkoon sinulla syrjäinen paikka, johon sinun on mentävä tarpeellesi. Ja sinulla olkoon aseittesi lisänä pieni lapio, ja kun siellä ulkona istut tarpeellesi, kaiva sillä kuoppa ja peitä sitten ulostuksesi. Vaikka varmaan sen tietävät, tosin sillä on hengellinenkin sanomansa, sitä tuskin. Lopetan tähän, on aivan hedelmätöntä kanssasi, koska olen tavannut monia kaltaisiasi vuosikymmenten saatossa ja vähällä itsekkin retkahtaa oppeihinne.

se yksikään lukemattomista seurakunnista EI OLE JUMALASTA vaan kaikki tyyni tämän maailman herran petokselle rakennettuja joissa kaikissa tapahtuu tämä:"Väärän rauhan julistajat Kevyesti he parantavat tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: 'Rauha, rauha!' vaikka rauhaa ei ole."

• Taivaan Kuningatar kirjoitti:

Jeesus ei valehtele. Mutta te teette Jeesustiestä rullalankatien rotkon yli ja käskette menemään sitä pikin. Ja sanoohan meidän järkikin että rotkoon pudotaan.

mutta tosiasia on se kaikki ihmisopin kyllästämät ovat täällä tekemässä Jeesusta valehtelijaksi.

• omassa
        ArmiK kirjoitti:

se yksikään lukemattomista seurakunnista EI OLE JUMALASTA vaan kaikki tyyni tämän maailman herran petokselle rakennettuja joissa kaikissa tapahtuu tämä:"Väärän rauhan julistajat Kevyesti he parantavat tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: 'Rauha, rauha!' vaikka rauhaa ei ole."

kodissasi "kokoontuva" poppoo?Sinnehän varmaan on tuo todella "ahdas ovi" vai?

• toi hän
        ArmiK kirjoitti:

lähettämäni Raamatun paikan? Oppiäiti kenties?Vai lieneekö taustalla vielä varsinainen? No mitä siitä selveni?

• Taivaan Kuningatar
        tiettävästi kirjoitti:

Jumala valmisti tien, Johannes 14     6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. [Joh. 11:25; Room. 5:2; Hepr. 10:20] 7 Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet." Heprealaiskirje 10     20 ja näin avannut meille uuden, elämään vievän tien, joka kulkee väliverhon -- hänen ruumiinsa -- kautta. Ja Jeesuksen ruumis on seurakunta maanpäällä. Joka eroaa seurakunnasta, eroaa myös Jeesuksesta, ja muuttaa Lusiferin valtakuntaan koska on pitänyt halpana Jumalan rakentaman pelastus suunitelman, 2. Tess. 2:4     Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Vastustajan valtakuntaan menevät ne, jotka ovat jo "synnittömiä" ja hyljänneet Jeesuksen.

• tuskinkaan kirjoitti:

On oikein mennä sinne leirin ulkopuolelle: Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja ikuisesti. Älkää antako kaikenlaisten vieraiden oppien johtaa itseänne harhaan. Meidän sydämemme tulee vahvistua armosta ei ruoista, jotka eivät ole ketään hyödyttäneet. Meillä on alttari, jonka uhria ei liiton teltassa palvelevien ole lupa syödä. Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkeinpyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella. Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen kansan omalla verellään. Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.

• Hssu kirjoitti:

On oikein mennä sinne leirin ulkopuolelle: Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja ikuisesti. Älkää antako kaikenlaisten vieraiden oppien johtaa itseänne harhaan. Meidän sydämemme tulee vahvistua armosta ei ruoista, jotka eivät ole ketään hyödyttäneet. Meillä on alttari, jonka uhria ei liiton teltassa palvelevien ole lupa syödä. Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkeinpyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella. Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen kansan omalla verellään. Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.

Ruot ovat sitä valhearmoa jota jaetaan näissä monessa eri seurakunnassa, ja sitä ihmiskunniaa jota on helposti tarjolla, TURHUUTTA joka ei kanna kuin sen hetken kun sitä saa, ja sitten sitä pitää tankata aina lisää. Paavali sanoo, meidän ei tule vahvistua ruoista. Eli kyllä niistäkin hetkellisen vahvistuksen saa, mutta se on vain ihmisen omaa mieltä vahvistavaa, eli poispäin Jumalasta vievää.

• Paavalin sanaa samasta asiasta: Paavali ja Barnabas julistivat Derbessä evankeliumia ja saivat monet kääntymään opetuslapsiksi. Sitten he palasivat Lystraan ja Antiokiaan, rohkaisivat opetuslapsia ja kehottivat pysymään uskossa. He sanoivat: Jumalan valtakuntaan meidän on mentävä monen ahdingon kautta.

• erityisesti

sana:rohkaisivat.

• erityisesti kirjoitti:

Uskomaan minkä tahansa eriseurakunnan oppia, vaan uskomaan Jeesusta.

• kerrankin
        Hssu kirjoitti:

Uskomaan minkä tahansa eriseurakunnan oppia, vaan uskomaan Jeesusta.

oikeassa. Mutta miksi sitten tuot, sitä erikoista oppiasi tänne?

• Taivaan Kuningatar
        kerrankin kirjoitti:

Hssu on luopio. Hän on luopunut Jeesuksen ruumiista joka on seurakunta, ja seuraa villitseviä henkiä.

• kuitenkin
        Taivaan Kuningatar kirjoitti:

Hssu on luopio. Hän on luopunut Jeesuksen ruumiista joka on seurakunta, ja seuraa villitseviä henkiä.

rukoilla hänen puolestaan, että Herramme armossaan ja suuressa laupeudessaan kutsuu takaisin yhteyteensä. Kenties vielä saamme nähdä häneltä Jeesusta ylistäviä ja kiittäviä viestejä täällä, jotka samalla innostavat ihmisiä ristin juurelle.

• Taivaan Kuningatar
        kuitenkin kirjoitti:

rukoilla hänen puolestaan, että Herramme armossaan ja suuressa laupeudessaan kutsuu takaisin yhteyteensä. Kenties vielä saamme nähdä häneltä Jeesusta ylistäviä ja kiittäviä viestejä täällä, jotka samalla innostavat ihmisiä ristin juurelle.

Sydämeltä sydämelle. http://www.youtube.com/watch?v=Y_L9yBrxEGY&feature=related Voimia rukouksiin.

• näin se on ei Paavalinkaan sanomasta sitä oteta mikä ei lihalliselle mielelle sovi.

• erityisesti kirjoitti:

JUMALA EI KEHOITA ROHKAISUJA ANTAMAAN joten koeta nyt ymmärtää kun sanan poimit joka lihaasi miellyttää niin harhassa olet ja pysyt.

• kerrankin kirjoitti:

kerrankin?? MUTTA miten tuot sitä ERIKOISTA OPPIA?? Mikä ristiriita Hssu tuo Jeesuksen sanomaa johon myös kehoittaa uskomaan myönnät se on oikein, MIKSI ET SITTEN USKO JEESUKSEN SANOMAAN vaan sanot siitä halveksivasti "erikoinen oppi"?????

• Taivaan Kuningatar kirjoitti:

seurakunta EI OLE JEESUKSEN RUUMIS mieti nyt jo järjelläsi EI JEESUS OLE JAETTU. Jeesuksen omat ovat YKSI YHTEINEN JOUKKO EI MIKÄÄN NYKYINEN SEURAKUNTA ja se on Totuus jonka sinäkin kerran tulet näkemään JOS VAIN liian myöhään niin voi sinua.

• kuitenkin kirjoitti:

Hssua varjelkoon ettei mihinkään tämän maailman jumalan seurakuntaan koskaan päätyisi vaan, että hän saisi tulla oksastetuksi totiseen viinipuuhun Jeesukseen. Pelastusta EI OLE MUUSSA KUIN JEESUKSESSA.

• Taivaan Kuningatar
        ArmiK kirjoitti:

Hssua varjelkoon ettei mihinkään tämän maailman jumalan seurakuntaan koskaan päätyisi vaan, että hän saisi tulla oksastetuksi totiseen viinipuuhun Jeesukseen. Pelastusta EI OLE MUUSSA KUIN JEESUKSESSA.

Sinä AK oksastat Hessua Lusiferiin.

• Ottava ei ota, vaan hänelle annetaan lahjaksi. Lahjaksi voi antaa, koska Jeesus on täyttänyt pelastuksen ristillä. Ei ihminen voi itseään pelastaa teoillaan, silloin hän mitätöi Jeesuksen armon ja pelstustyön, lisäämällä siihen itse omat tekonsa. Kilvoittelu on taas uskovaisen arkipäivää, mutta onneksi siihenkin saa avun Jumalalta. Ahtaan portin voi myös ymmärtää Jeesuksen armoksi. Monen on sitä vaikia ymmärtää ja siksi lisää siihen omia pyrimyksiä ja yrityksiä, "yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene", näinhan Jeesuskin sanoi. Sisälle meno on yksin ja ainostaan Jeesuksen täytetyn työn ja armon varassa, onneksi.

• pääsee yksinkertaisesti...
      • mitä linkin takana oli mutta jo viestisi paljasti tällinen olet:"Väärän rauhan julistajat Kevyesti he parantavat tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: 'Rauha, rauha!' vaikka rauhaa ei ole."

• meni metsään!
        ArmiK kirjoitti:

mitä linkin takana oli mutta jo viestisi paljasti tällinen olet:"Väärän rauhan julistajat Kevyesti he parantavat tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: 'Rauha, rauha!' vaikka rauhaa ei ole."

Älä jaa tuomioitasi ihmisille, vaan katso ensin,mitä linkissä on! http://www.youtube.com/watch?v=b-ueGTGLPEU

• meni metsään! kirjoitti:

Älä jaa tuomioitasi ihmisille, vaan katso ensin,mitä linkissä on! http://www.youtube.com/watch?v=b-ueGTGLPEU

linkkiä vaan tässä sen harhan jo toit: Jeesuksen luokse Kirjoittanut: pääsee yksinkertaisesti... 18.4.2009 klo 00.30    Tässä PIENI RUKOUS, ja muuta ei tarvita Jeesus ei sanassa sano kevyesti pääsee Jumalan yhteyteen, kun vaan rukoilee ja se on siinä. Joten tämän kaltainen olet:"Väärän rauhan julistajat Kevyesti he parantavat tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: 'Rauha, rauha!' vaikka rauhaa ei ole." Mitä tuomitsemiseen tulee niin jos Totuus tuomitsee mene silloin itseesi ja tarkista suuntasi.

• Raamatun sanasta.
        ArmiK kirjoitti:

linkkiä vaan tässä sen harhan jo toit: Jeesuksen luokse Kirjoittanut: pääsee yksinkertaisesti... 18.4.2009 klo 00.30    Tässä PIENI RUKOUS, ja muuta ei tarvita Jeesus ei sanassa sano kevyesti pääsee Jumalan yhteyteen, kun vaan rukoilee ja se on siinä. Joten tämän kaltainen olet:"Väärän rauhan julistajat Kevyesti he parantavat tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: 'Rauha, rauha!' vaikka rauhaa ei ole." Mitä tuomitsemiseen tulee niin jos Totuus tuomitsee mene silloin itseesi ja tarkista suuntasi.

Ei sinun, eikä kenenkään muun ihmisopista. Joh.6:44, Jeesuksen sanat "Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä." ***Kun Jumala, Isä, vetää Jeesuksen puoleen, silloin riittää yksinkertainen rukous, joka vilpittömällä sydämellä sanotaan Jeesukselle.*** Joh.6: 37- 40 "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos. Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt. Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä." Joh.6:28-29 Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?" Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".

• Raamatun sanasta. kirjoitti:

Ei sinun, eikä kenenkään muun ihmisopista. Joh.6:44, Jeesuksen sanat "Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä." ***Kun Jumala, Isä, vetää Jeesuksen puoleen, silloin riittää yksinkertainen rukous, joka vilpittömällä sydämellä sanotaan Jeesukselle.*** Joh.6: 37- 40 "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos. Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt. Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä." Joh.6:28-29 Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?" Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".

toit Raamatun sanomaa Jumalan Totuuden Jeesuksen pelastus sanoman päälle niin voisitko sinä mennä sinne jossa tuodaan niitä näitä ihmisten kadotukseksi. Miksi ei täällä saisi olla vain puhdasta Jumalan Hengen tuomaa sanomaa SIIS ihmisten hapatukset muualle.

• sinua syntiin
        ArmiK kirjoitti:

toit Raamatun sanomaa Jumalan Totuuden Jeesuksen pelastus sanoman päälle niin voisitko sinä mennä sinne jossa tuodaan niitä näitä ihmisten kadotukseksi. Miksi ei täällä saisi olla vain puhdasta Jumalan Hengen tuomaa sanomaa SIIS ihmisten hapatukset muualle.

langennutta kun väheksyt Jumalan sanaa Raamatussa. Onko Johanneksen evankeliumi sinulle vieras? Luetko vielä erään eksyttäjän valhekirjaa?

• sinua syntiin kirjoitti:

langennutta kun väheksyt Jumalan sanaa Raamatussa. Onko Johanneksen evankeliumi sinulle vieras? Luetko vielä erään eksyttäjän valhekirjaa?

sinulle syntiin viejä niin voisitko todella palata raamattukeskusteluun sillä sieltä löytyy sinun kanssa samoin ajattelivia YLLIN KYLLIN.

• MITÄÄN turhaan sanonut Hän osoitti sen YHDEN tien, Hän on se YKSI TIE KOKONAISUUDESSAAN siis joka Uskoo Hänen sanaansa, täytettyyn työhösä, elämäänsä on Hänelle kuuliainen voi tuon ahtaan portin kautta Jumalan valtakuntaan päästä. Mutta se on näin niinkuin näkyy HARVAT ovat ne jotka tuolle YHDELLE tielle lähtevät sillä se on nisunjyvän siis oman lihan kuoleman tie.

• Tähänkin aloitukseen tuli vain melkein pelkästään Jeesuksen sanan vääristelijöitä. Niin se on, että kaikki pitää niellä, ei vain sitä mikä omassa hipiässä hyvälle tuntuu: Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää. Tästä sukeutui kiivas väittely juutalaisten kesken. He kysyivät toisiltaan: Kuinka tuo mies voisi antaa ruumiinsa meidän syötäväksemme? Jeesus sanoi heille: Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää. Mutta sillä joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.

• teemmekin....
        Hssu kirjoitti:

Tähänkin aloitukseen tuli vain melkein pelkästään Jeesuksen sanan vääristelijöitä. Niin se on, että kaikki pitää niellä, ei vain sitä mikä omassa hipiässä hyvälle tuntuu: Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää. Tästä sukeutui kiivas väittely juutalaisten kesken. He kysyivät toisiltaan: Kuinka tuo mies voisi antaa ruumiinsa meidän syötäväksemme? Jeesus sanoi heille: Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää. Mutta sillä joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.

Pyhässä Ehtoollisessa, kuka usein, kuka harvemmin.

• Hssu kirjoitti:

Tähänkin aloitukseen tuli vain melkein pelkästään Jeesuksen sanan vääristelijöitä. Niin se on, että kaikki pitää niellä, ei vain sitä mikä omassa hipiässä hyvälle tuntuu: Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää. Tästä sukeutui kiivas väittely juutalaisten kesken. He kysyivät toisiltaan: Kuinka tuo mies voisi antaa ruumiinsa meidän syötäväksemme? Jeesus sanoi heille: Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää. Mutta sillä joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.

Jeesukseen uskovat ovat Jumala tietää. Ihmisten luomaan jeesukseen uskovia kyllä riittä kuin meren mutaa.

• teemmekin.... kirjoitti:

jumalan, jeesuksen tekemä versio se kun kaikessa matkii Jumalaa, Jeesusta.

• on tekopyhä
        ArmiK kirjoitti:

Jeesukseen uskovat ovat Jumala tietää. Ihmisten luomaan jeesukseen uskovia kyllä riittä kuin meren mutaa.

ihmisusko. Sen sait lahkosta sydämeesi. Jeesus odottaa vain nöyrää mieltä. Etsi nöyryys sydämeesi ja anna sija Jeesukselle, tee parannus.

• on tekopyhä kirjoitti:

ihmisusko. Sen sait lahkosta sydämeesi. Jeesus odottaa vain nöyrää mieltä. Etsi nöyryys sydämeesi ja anna sija Jeesukselle, tee parannus.

sinäkin mennä takaisin sinne raamattupalstalle kun Jeesus on sinulle vain tekopyhyyden luoja.

• Kristus antaa vielä
        ArmiK kirjoitti:

sinäkin mennä takaisin sinne raamattupalstalle kun Jeesus on sinulle vain tekopyhyyden luoja.

anteeksi ylpeytesi jos nyöränä pyydät. Ota Jeesus sydämeesi ja luovu lahkohapatuksestasi, jonka Saatana on sydämeesi istuttanut.

• Kristus antaa vielä kirjoitti:

anteeksi ylpeytesi jos nyöränä pyydät. Ota Jeesus sydämeesi ja luovu lahkohapatuksestasi, jonka Saatana on sydämeesi istuttanut.

pidättää täällä kun Jeesus on sinulle saatana?

• teemmekin.... kirjoitti:

Sitten sanoivat näin jos se olisi vain viinitilkkasen juominen ja öylätin syöminen: Tämän kuultuaan monet hänen opetuslapsistaan sanoivat: Sietämätöntä puhetta. Kuka voi kuunnella tuollaista.

• on pelastus ja armo,
        ArmiK kirjoitti:

pidättää täällä kun Jeesus on sinulle saatana?

mutta lahkojeesukset ovat Saatanasta. Se ero on Jeesuksen omilla ja lahkojen eksytetyillä.

• takaisin Raamattupalstalle,
        ArmiK kirjoitti:

missä voit jatkaa oman erinomaisuutesi esiintuomista. Vai saitko lähdön sieltä? Täällä saamme keskustella ja tuoda Raamatun Sanaa niinkuin Pyhä Henki meitä ohjaa. Ei sinun ihmisoppiasi ja oman itsesi korottamista täällä tarvita. Jeesus on Herra!

• takaisin Raamattupalstalle, kirjoitti:

missä voit jatkaa oman erinomaisuutesi esiintuomista. Vai saitko lähdön sieltä? Täällä saamme keskustella ja tuoda Raamatun Sanaa niinkuin Pyhä Henki meitä ohjaa. Ei sinun ihmisoppiasi ja oman itsesi korottamista täällä tarvita. Jeesus on Herra!

Täällä saamme keskustella ja tuoda Raamatun sanaa niinkuin itse haluamme, se olisi ollut totuus. Ei jokainen joka sanoo Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

• He eivät tee toisille sitä mitä toivoisivat itselleen tehtävän- hyvässä mielessä-

• Hyvässä mielessä on vain se mikä lihaasi hyväilee, ja muiden lihaa. Jeesuksen hyvässä mielessä on näin: Minä annan teille uuden käskyn: Rakastakaa toisianne, NIINKUIN MINÄ OLEN RAKASTANUT TEITÄ. Jumalan rakkaus ei hipiää hyväile, sen voit huomata sanastakin, monesta kohtaa.

• Hssu kirjoitti:

Hyvässä mielessä on vain se mikä lihaasi hyväilee, ja muiden lihaa. Jeesuksen hyvässä mielessä on näin: Minä annan teille uuden käskyn: Rakastakaa toisianne, NIINKUIN MINÄ OLEN RAKASTANUT TEITÄ. Jumalan rakkaus ei hipiää hyväile, sen voit huomata sanastakin, monesta kohtaa.

Pietari veti hänet erilleen ja alkoi nuhdella häntä: Jumala varjelkoon! Sitä ei saa tapahtua sinulle, Herra! Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: Väisty tieltäni Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä. Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se paljastaa sisimmät aikeemme ja ajatuksemme. Jumalalta ei voi salata mitään. Kaikki mikä on luotu, on avointa ja alastonta henelle, jolle meidän on tehtävä tili. Lihan on kuoltava ennenkuin kuin Jumalan rakkaus, hyvä mieli, voi ihmisen täyttää. Se toinen herra heittelee sitä "hyvää" mieltään lihan päälle, miten sattuu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      172
      3020
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      298
      2696
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1768
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1667
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      39
      1541
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1316
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1219
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1184
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      380
      1152
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1073
    Aihe