Apua!

ApuaTarvitseva!

Mitä tehdä kun olen koko elämäni rikkonut sääntöjä ja kaikkea Enkä oleikinä uskonut jumalaan. Mutta nyt on löydettävä apua. Tyhmänä ja uteliaana piti testata spiritismi lautaa ja nyt on tapahtunut pari outoa juttua. Esim: Huimaa kokoajan, poltin tupakan ja nakkasin sen tuhkakuppiin palavana ja kohta se oli syttynyt palamaan (jota ei ole tapahtunut ikinä ennen) Ja tuntuu kuin pään sisällä olisi joku outo voima. Neuvokaa mitä tehdä. Kiitos etukäteen.

7

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastustaja,

      ei mahdoton asia: Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen, (Heb 2:14) Opettele tuo lause ulkoa ja toista sitä jatkuvasti katsele ja kuuntele TV 7 ohjelmia. http://keskustelu.suomi24.fi/write.cgi

    • Eipä siinä auta kuin uskoontulo, jos haluat päästä eroon noista demonihengistä, jotka olet spiritismillä kutsunut. Itsekin harrastin kaikenlaista demonivoimien kanssa touhuilua ennen (joogaa, noituutta, okkulttista kirjallisuutta, ennustajilla käymistä... ) ja koin erilaisia pahojen henkien ilmentymiä. Luepa tuo kirjoitukseni http://uskonasioita.blogspot.com/2008/11/miten-voit-pelastua.html ja ota sitten vaikka minuun yhteyttä niin voidaan jutella enemmän: [email protected]

      • jostain syystä

        niin, en ole kutsunut demonihenkiä, mutta tällä keskustelupastalla, avasin kerran viestin jossa oli jotakin outoa tekstiä saattoi olla loitsu tai jotakin. Ehkä muutama kuukausi sen jälkeen näin jotain unta jossa jotkut 3 ihmistä istui sängyllä ja touhusi jotain saatananpalvontaan liittyvää, sitten sain unihalvauksen ja kuulin askelia ja epämääräistä ja pelottavaa ääntä vierestäni. En ole koskaan harrastanut noituutta, spiritismiä tai mitään. Enkä halua semmosta. Silti demonihenget hyökkäsivät noin kimppuuni. Onneksi niitä pystyy häätämään pois rukouksella, niin ne ei nykyään häiritse minua onneksi enää. Ne jättää rauhaan jos rukoilee ja pyytää Jumalalta että ne jättäisi rauhaan. Saa ne demonit luvan painua muualle, niistä on ollut jo ihan tarpeeksi harmia.


    • se sama provo

      joka pissii usokkeja silmiin täällä. Jeesus rakastaa sinuakin!!!! Siunausta, anna Jeesuksen muuttaa elämäsi!!!!

    • Raamatusta.

      Ominpäin pahoja henkiä ei kannata ajaa ulos, silloin voi käydä näin: Matt.12:43-45 Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autiolla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä. Silloin se päättää:" Minä palaan kotiini, josta lähdin." Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan. Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven. Kannattaa rukoilla siis Jumalaa karkoittamaan niitä, ominpäin ei kannata. Mark. 17-29 Silloin vastasi eräs mies kansanjoukosta hänelle: "Opettaja, minä toin sinun tykösi poikani, jossa on mykkä henki. Ja missä vain se käy hänen kimppuunsa, riuhtoo se häntä, ja hänestä lähtee vaahto, ja hän kiristelee hampaitaan; ja hän kuihtuu. Ja minä sanoin sinun opetuslapsillesi, että he ajaisivat sen ulos, mutta he eivät kyenneet." Hän vastasi heille sanoen: "Voi, sinä epäuskoinen sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän luonanne? Kuinka kauan kärsiä teitä? Tuokaa hänet minun tyköni." Niin he toivat hänet hänen tykönsä. Ja heti kun hän näki Jeesuksen, kouristi henki häntä, ja hän kaatui maahan, kieritteli itseään, ja hänestä lähti vaahto. Ja Jeesus kysyi hänen isältään: "Kuinka kauan aikaa tätä on hänessä ollut?" Niin hän sanoi: "Pienestä pitäen. Ja monesti se on heittänyt hänet milloin tuleen, milloin veteen, tuhotakseen hänet. Mutta jos sinä jotakin voit, niin armahda meitä ja auta meitä." Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo". Ja heti lapsen isä huusi ja sanoi: "Minä uskon; auta minun epäuskoani". Mutta kun Jeesus näki, että kansaa riensi sinne, nuhteli hän saastaista henkeä ja sanoi sille: "Sinä mykkä ja kuuro henki, minä käsken sinua: lähde ulos hänestä, äläkä enää häneen mene". Niin se huusi ja kouristi häntä kovasti ja lähti ulos. Ja hän kävi ikäänkuin kuolleeksi, niin että monet sanoivat: "Hän kuoli". Mutta Jeesus tarttui hänen käteensä ja nosti hänet ylös. Ja hän nousi. Ja kun Jeesus oli mennyt huoneeseen, niin hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä eriksensä: "Miksi emme me voineet ajaa sitä ulos?" Hän sanoi heille: "Tätä lajia ei saa lähtemään ulos muulla kuin rukouksella ja paastolla". Vain Jumala voi auttaa, kannattaa rukoilla ja pyytää apua.

    • kaikki syntisi

      Jumalalle, rukoilemalla. Tunnusta että olet kokeillut spiritismilautaa ja siitä tapahtui outoja asioita. Pyydä Jumalalta että Hän poistaisi huimauksen ja oudon olon ja käskisi pahoja henkiä jättämään sinut rauhaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe