He haluavat valikoida kesäseminaariinsa vain ne jotka suhtautuvat myönteisesti ID:hen. Miksi? Miksi vuosikausia on paasattu haluttavan kriittistä tarkastelua mutta omasta ID-seminaarista opiskelijoista raakataan poies ne jotka suhtautuvat kriittisesti ID:hen ??? http://paholaisen-asianajaja.blogspot.com/2009/04/tule-id-seminaariin-kunhan-lapaiset-pro.html "and either a letter of recommendation from a professor who knows your work and is friendly toward ID, or a phone interview with Dr. Bruce Gordon, CSC Research Director."
ID-kreationistien oma sensuuri !
2
260
Vastaukset
- Mr.K.A.T:
..tämä paikallisten kreationistiemme itsesensuuri ;)
- S.U.P.
Oikean Jumalan mielen mukaisen tieteen päämäärä on koroittaa Jumalaa maailman luojana. Tutkimuksen etenemisen kannalta ateistitset kehitysopin sokaisemat ihmiset ovat hidasteena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334