tiedänpä miksi ravut ahdistuu helposti!

ainaki mul on tällane teoria

Oon pohtinu, miks ihmees ravut ahistuu tyylii jossai seurustelurakkaus-asioissa. joten siis.. Ravutha on paljo äitis kii? Miten ne oikee sit pääsee näkee rohkein maailmaa ja kokeilee eriasioita nuorina, ku ne on ain kotona ku äiti sanoo. Myöhemmi asia kostautuu, ja ne pelkää uusia tunteita, jotka löytävät itsestään, hämmentyvät ja myöhemmin hyväksyvät ne. Sitten he huomaavat että on ns. liian myöhäistä ja heitä itkettää. He kaipaavat takaisin pitämänsä luo, mutta pidetty ei halua tätä takaisin ravun hitauden ja ahdinkojen takia. Sitten, ne jotkut ravut huomaavat että on ns. väärin ottaa takaisin se, jolle teki hallaa toilailuillaan. he sitten varmaankin ottavat taas eroa ja pidetty sa käsityksen siitä, että he ovat jojo-tyyppejä, eivätkä osaa päättää. Eli, rapujen pitäs saada kokee erilaisia tunteita ja kokemuksia pienest pitäe eikä vaa ujona roikkua äiti helmas ja erakoitua ja oppii tuntee vaa rakkautta äitiltää. rapuje äitien siis toisinsanoen pitäs antaa enemmä rohkaisuja menee maailmalle, jotta ne oppii ja karttuu ja sillee.. en sitten näistä tosi karismaattisista ns. "pelimiesravuista" tiedä.

19

6266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Just tällanen on mun rapudeitti. Yritän unohtaa, ku hän jojottelee mun kans eikä tiiä onko rakas, ystävä vai vakipano. Hoen itselleni, että unohda unohda. Maailman ihanin mies niin vaikeeta se on...Huokaus. Ja koko ajan menossa äitin luo!

      • sinua!!

        Sanasta sanaan! ihan samanlainen rapumies kiikarissa. ja ihme soutamista ja huopaamista, minä soitan/tekstaan, se vastaa jos jaksaa, joskus se soittaa (parin kuukauden välein). eipä tunnu tuo rapumies tietävän menisikö vai tulisiko. Yritän unohtaa mutta en pysty, niin ihana mies oli kun tavattiin ja vietettiin viikonloppu yhdessä..hellempää ja kiltimpää miestä saa hakea. Niin - se äitisuhde, taitaa kaikki rapumiehet olla äitiriippuvaisia, tämäkin asuu äitinsä naapurissa ja päivittäin siellä kylässä, rapuveljeni on äitiriippuvainen ja tiedän muitakin.


      • Anonyymi
        sinua!! kirjoitti:

        Sanasta sanaan! ihan samanlainen rapumies kiikarissa. ja ihme soutamista ja huopaamista, minä soitan/tekstaan, se vastaa jos jaksaa, joskus se soittaa (parin kuukauden välein). eipä tunnu tuo rapumies tietävän menisikö vai tulisiko. Yritän unohtaa mutta en pysty, niin ihana mies oli kun tavattiin ja vietettiin viikonloppu yhdessä..hellempää ja kiltimpää miestä saa hakea. Niin - se äitisuhde, taitaa kaikki rapumiehet olla äitiriippuvaisia, tämäkin asuu äitinsä naapurissa ja päivittäin siellä kylässä, rapuveljeni on äitiriippuvainen ja tiedän muitakin.

        Naiset ei välitä, rapumies muuttaa äitilleen loisimaan.
        Se on nähty niin monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ei välitä, rapumies muuttaa äitilleen loisimaan.
        Se on nähty niin monta kertaa.

        Suurin osa peräkamarin miehistä on rapuja.
        vässyköitä


    • asian laita

      ravuilla on ainoastaan kerran onnistua elamassa ja sitten ne katkeroituu kuten olen monen ravun huomannut tekevan ja toista kertaa ei kannata yrittaa,koska se vaan pahentaa heidan katkeruuttaan ja se ei sitten ole enaa kivaa. itse olen rapunainen ja olen ollut kerran naimisissa ja sitten tuli katkeruus,nyt mietin etta miten paasen siita eroon,kun olen loytanyt ihana miehen,mutta han asuu toisella paikkakunnalla ja naen hanta harvoin ja tokkopa tuo on minusta kiinostunut.tuskin enaa meilailee tai jaksaa laittaa minulle tekstareita. auttakaa pitaisiko minun ottaa hanee yhteytta jotta voisin puhua hanelle tasta asiasta.

      • jätä rauhaan

        Ei sitä oikeesti kiinnosta. Olen pahoillani.


      • hän olettaa, ettet ole kiinnostunut hänestä. Ehkä hän ajattelee, ettet kuitenkaan halua vaihtaa paikkakuntaa hänen takiaan. Ehkä hänkin ajattelee, että sinä tuskin enää meilailet... Kauriina en voi olla väärässä.


      • NeitsytNaisena
        yäktyyppi kirjoitti:

        hän olettaa, ettet ole kiinnostunut hänestä. Ehkä hän ajattelee, ettet kuitenkaan halua vaihtaa paikkakuntaa hänen takiaan. Ehkä hänkin ajattelee, että sinä tuskin enää meilailet... Kauriina en voi olla väärässä.

        ...tuskin kannattaa, itse havahduin samanlaiseen tilanteeseen tässä taannoin. Vitsi, itse melkee jo luuli tajuavansa. Onneksi Oinas-kaveri pelasti pahemmalta nöyryytykseltä.


    • Anonyymi

      Itse oon aurinko härkä ja mun isä on aurinko rapu ja hänen kuumerkki on myös rapu. Mä oon aina kotona ja teidän kutsuma vässykkä joka ei saa mitään aikaiseksi. Olen takuueläkeläinen eli mulle myönnettiin sairaseläkepaperit kun ei ole motivaatiota jne ja oon monasti elämässäni joutunut kiusatuksi sekä isäni kanssa koettu vääryyttä. Joku voi pitää meitä katkerina jne, mutta mua ei voisi vähempää kiinnostaa paskanjauhajien kommentit. Tässäkin palstalla haukutaan rapua vässykäksi mikä on huvittavaa kun käytetään sanaa vässykkä. Menkää itseenne. Älkää meidän ihmisarvoa alentako, kiitos.

      • Anonyymi

        Hyvä viesti oon samaa mieltä ja sanon sen että rapu on kiltti merkki kuten härkä ja kalat ja nämä kolme merkkiä usein potee mielenterveysongelmia ja voivat jumittua kotiinsa. Enkä ihmettele koska ovat kilttejä luonteeltaan ja kun ihmiset ympärillä ovat tunnekylmiä ja ilkeitä niin nämä kolme merkkiä saattavat menettää elämän halun kokonaan ja varhain eläköityä tai jäädä pitkäaikaistyöttömäksi. On aina helppo ottaa katkeruuskortti esille ja sitä nuo aika monet heiluttaa.


      • Anonyymi

        hyvin paljon totta että ravut on sellaisia että ei tee mitään vaan jumittuu kotiin. Paljon tiiän semmosia. Sama härkien kanssa ja kalat. Joista jälkimmäiset vielä yleensä sekoilee alkoholin kanssa. On kuitenkin lapsellista ja loukkaavaa haukkua nyt ketään sen takia vässykäksi jos on äidin tai isän helmoissa. Kaikki tässä ollaan yhtä arvokkaita ihmisiä olkoon kyse sitten työssäkäyvästä tai kotona olevasta henkisesti sairaalloisesta ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvin paljon totta että ravut on sellaisia että ei tee mitään vaan jumittuu kotiin. Paljon tiiän semmosia. Sama härkien kanssa ja kalat. Joista jälkimmäiset vielä yleensä sekoilee alkoholin kanssa. On kuitenkin lapsellista ja loukkaavaa haukkua nyt ketään sen takia vässykäksi jos on äidin tai isän helmoissa. Kaikki tässä ollaan yhtä arvokkaita ihmisiä olkoon kyse sitten työssäkäyvästä tai kotona olevasta henkisesti sairaalloisesta ihmisestä.

        Esimerkkihenkilö on 65v äitinsä nurkissa loisiva mies.
        Eikö tälläinen ole vässykkä jos kuka.
        loispaska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkkihenkilö on 65v äitinsä nurkissa loisiva mies.
        Eikö tälläinen ole vässykkä jos kuka.
        loispaska

        loispaska on ihmisarvoa loukkaava sana jos pitää nyt päteä
        kaikilla on sama ihmisarvo oli sitten työssäkäyvä tai työtön/eläkeläinen/sairas.
        Voi olla että tämä sun mainitsema 65 vuotias rapumies on henkisesti sairas ja vaikka ei olisi niin silti häntä ei saa sanoa loispaskaksi koska silloin alennat hänen ihmisarvoa.
        Piti nyt päteä sillä minä ruukkaan päteä jos on aihetta päteä.
        Olen pahoillani olet väärässä et ymmärrä psykologiasta yhtään mitään. Mene lukemaan humanistisia tieteitä ja psykologiaa ja opettele kunnioittamaan ihmisiä paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkkihenkilö on 65v äitinsä nurkissa loisiva mies.
        Eikö tälläinen ole vässykkä jos kuka.
        loispaska

        Minä asunut koko ikäni isäni kanssa. Olen 40 vuotias ja takuueläkkeellä sillä minulle myönnettiin takuueläke henkisten ongelmien takia ja oon ollu myös syntymästä asti hieman sairaalloinen&erilainen. Jos sanot myös minua loispaskaksi niin tiedoksi se että ei vaikuta sun sana millään lailla minuun ja todistat silloin vain typeryytesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä asunut koko ikäni isäni kanssa. Olen 40 vuotias ja takuueläkkeellä sillä minulle myönnettiin takuueläke henkisten ongelmien takia ja oon ollu myös syntymästä asti hieman sairaalloinen&erilainen. Jos sanot myös minua loispaskaksi niin tiedoksi se että ei vaikuta sun sana millään lailla minuun ja todistat silloin vain typeryytesi.

        Kyllä sinä lapiohommiin pystyt.
        Olet vain löysä lötiskö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä lapiohommiin pystyt.
        Olet vain löysä lötiskö.

        Hyvin sanottu.
        Ennen vanhaan housuun paskojatkin joutuivat tekemään työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu.
        Ennen vanhaan housuun paskojatkin joutuivat tekemään työtä.

        heetkinen kyllä minä siis tartun moppiin, ja talavella teen lumityöt, ja sitten teen polttopuita, lämmitän taloa, tiskaan astioita ja harrastan pitkiä kävelylenkkejä ja hölkkäjuoksua sisältyy myös niihin sekä vähän punttien nostoa ja juoksuspurtteja sisältyy myös lenkkimatkoihin välillä mutta tuohon se jääkin eli tuon pidemmälle ei voimavarat riitä ja siksi ammattilaiset, eli psykologit ja psykiatri joka psykiatri kirjoitti minulle työkyvyttömyyseläkepaperit koska he katsoivat ettei minusta ole työelämään. Voimavarat ei vaan riitä pitkäkestoisempaan.

        Teidän molempien kommenteista huokuu huono asenne työkyvyttömiä kohtaan sillä minä käsitin teijän molempien viesteistä sen että pidätte vain työkyvyttömyyseläkkeellä olevia laiskureina. Huono asenne siis teillä. Tiedän syyn mistä kumpuaa tuo huono asenne joka voi todennäköisesti johtua siitä että teillä ei vain ole tietoa tarpeeksi mielenterveysongelmista kärsivistä ihmisistä sillä monesti telkkariohjelmissa asiantuntijat tulee sanomaan että mielenterveysongelmista kärsivät saa jatkuvasti vähätteleviä ja ilkeitä kommentteja osakseen ihmisiltä joilta puuttuu tieto näistä asioista jolloin he sannoo ikävästi koska heillä on väärä tieto tai voihan tuo ikävä asenteesi johtua myös yksinkertaisesti siitä että ole vain tunnekylmä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heetkinen kyllä minä siis tartun moppiin, ja talavella teen lumityöt, ja sitten teen polttopuita, lämmitän taloa, tiskaan astioita ja harrastan pitkiä kävelylenkkejä ja hölkkäjuoksua sisältyy myös niihin sekä vähän punttien nostoa ja juoksuspurtteja sisältyy myös lenkkimatkoihin välillä mutta tuohon se jääkin eli tuon pidemmälle ei voimavarat riitä ja siksi ammattilaiset, eli psykologit ja psykiatri joka psykiatri kirjoitti minulle työkyvyttömyyseläkepaperit koska he katsoivat ettei minusta ole työelämään. Voimavarat ei vaan riitä pitkäkestoisempaan.

        Teidän molempien kommenteista huokuu huono asenne työkyvyttömiä kohtaan sillä minä käsitin teijän molempien viesteistä sen että pidätte vain työkyvyttömyyseläkkeellä olevia laiskureina. Huono asenne siis teillä. Tiedän syyn mistä kumpuaa tuo huono asenne joka voi todennäköisesti johtua siitä että teillä ei vain ole tietoa tarpeeksi mielenterveysongelmista kärsivistä ihmisistä sillä monesti telkkariohjelmissa asiantuntijat tulee sanomaan että mielenterveysongelmista kärsivät saa jatkuvasti vähätteleviä ja ilkeitä kommentteja osakseen ihmisiltä joilta puuttuu tieto näistä asioista jolloin he sannoo ikävästi koska heillä on väärä tieto tai voihan tuo ikävä asenteesi johtua myös yksinkertaisesti siitä että ole vain tunnekylmä ihminen.

        Psykiatri kyllä kirjoittaa eläkkeen kun osaa hyvin valehdella.
        Ryyppäämällä pääsee helposti eläkkeelle.


    • Anonyymi

      Ei kaikki rapumiehet ole äitin helmoissa piileskeleviä vässyköitä.
      Ei toki.
      95% porukasta pilaa kaikkien maineen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe