Egypti on kieltäytynyt tapaamasta Israelin äärikoikeistolaista ulkoministeriä Avigdor Liebermania niiden kommenttien takia, joita Lieberman on lausunut Egyptistä ja sen presidentistä Mubarakista. Lieberman on uhannut hyökkäyksellä Assuanin padolle ja sanonut, että jollei Mubarak ole halukas tulemaan Israeliin neuvottelemaan politiikasta, niin hän voi mennä "henkien luokse ". Että tälläistä sortin sakkia hallituksessa saakka...
Kukahan tässä uhkaa ja ketä?
5
284
Vastaukset
- siis egypti uhkaili israelia?
se pn tavallisya. ei mitaan uutta. Onhan egypti hyokammyt israeliin usein, eika koskaan ole, ottanut opikseen.
Englanti, Ranska ja Israel ne hyökkäsivät Egyptin kimppuun Suezilla 1956 mutta Egypti voitti sen sodan ja sai kanavan haltuunsa.
- Elisama
Mitä jos Israel kieltäytyisi neuvottelemasta vastapuolen kommenttien vuoksi. Tai mitä sieltä nyt niin pahaa tulee. Sellaista pientä kuten mereen pyyhkäisy ynnä muuta tappouhkausta. Kuka siellä on uhannut ja ketä jo kauemmin aikaa.
- Rev sionisti.
Mitä jos Israel kieltäytyisi neuvottelemasta vastapuolen kommenttien vuoksi. Niinhän ne juuri tekeekin ja kaikenlisäksi vielä keksii ne vastapuolen kommentit ihan itse,kuten Ahmadippidappin sanonnat,olette te kyllä valehtelijoita.
- Elisama
Rev sionisti. kirjoitti:
Mitä jos Israel kieltäytyisi neuvottelemasta vastapuolen kommenttien vuoksi. Niinhän ne juuri tekeekin ja kaikenlisäksi vielä keksii ne vastapuolen kommentit ihan itse,kuten Ahmadippidappin sanonnat,olette te kyllä valehtelijoita.
Keksikö Israel sen mitä Ahma.... tänään sanoi. Senkö takia EU-maat marssi sieltä ulos Suomi mukaan lukien. Voi surkeaa miten suuri valta Israelilla on että Ahma.... puhuu mitä Israel käskee. herää jo sinäkin edes hieman siihen mitä todellisuudessa tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991947
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91411- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911