Oma mieheni ainakin kokee alapääkarvat kiihottavina.. Ja lisäksi karvojen kasvu takaisin KUTITTAA ihan järkyttävästi. Miksi siis ajaa muka ihokarvat? Ei karvaton pimppi sen nätimpi ole, päinvastoin - se on oudon näköinen! Ja tuntuu että hiivatasapainokin järkkyy helpommin kun karvat menee ajamaan (onhan karvojen tehtävänä pitää alapää ilmavana, jotta ei haudu..). Miksi siis muka ajaa alapääkarvat? Ei mitään järkeä! Luontohan ne on sinne tarkoittanut..
Miksi ihmeessä ajaa karvat?
38
5446
Vastaukset
- niiiiniii
Kannattaa kuitenkin pestä vielä sitä majavanpesää,vaikka luontohan ne spermatkin on sinne tarkoittanut...
- älä siis
ajele. Jos miehesi kokee ne kiihottavina niin hyvä niin, eikös? Ja anna meidän ajella jotka niin haluamme. Ei ongelmaa, eihän?
- Niin, miksi?
Ajattelin vain kysyä, MIKSI ne pitäisi poistaa? Mistä tämmöinen muoti on lähtenyt liikkeelle? Eivätkö miehet osaa enää arvostaa luonnollista naista, kun heidät on opetettu tämmöisiin "ylellisyyksiin"?
- peling
Niin, miksi? kirjoitti:
Ajattelin vain kysyä, MIKSI ne pitäisi poistaa? Mistä tämmöinen muoti on lähtenyt liikkeelle? Eivätkö miehet osaa enää arvostaa luonnollista naista, kun heidät on opetettu tämmöisiin "ylellisyyksiin"?
Mielestäni on ihanaa kun saa nuolla pimppiä jossa ei ole paljon karvoja edessä. Silloin pystyy kielellä leikkimään naisen pimpin kanssa paremmin ja nainen saa helpommin orgasmin. Minä mies rakastan 69 asentoa kun saan nuolla naisen puhdasta ja karvatonta pimppiä. Minäkin nautin kun nainen ottaa hitaasti kyrpääni suuhun ja saan kunnon organismin ja spermani lentää metrejä eteenpäin.
- sitten ajelet itsekin
Niin, miksi? kirjoitti:
No miksi se alapään karvojen ajelu sitten on niin kauhian epäluonnollista, mutta yläpään karvojen ajelu on taas itsestäänselvyys? Vai sovellatko tätä au naturel-linjaa myös hiuksiisi, kainalokarvoihisi, sääriisi jne? Entäs luonnolliset tuoksut, et kai vain käytä mitään epäluonnollisia dödöjä ja muita hajuvesia? Ja meikkaaminen, aijai kauhiaa kauhiaa.
- Niin, miksi?
sitten ajelet itsekin kirjoitti:
No miksi se alapään karvojen ajelu sitten on niin kauhian epäluonnollista, mutta yläpään karvojen ajelu on taas itsestäänselvyys? Vai sovellatko tätä au naturel-linjaa myös hiuksiisi, kainalokarvoihisi, sääriisi jne? Entäs luonnolliset tuoksut, et kai vain käytä mitään epäluonnollisia dödöjä ja muita hajuvesia? Ja meikkaaminen, aijai kauhiaa kauhiaa.
että jos on pitkät kainalokarvat, hikoilee enemmän ei kehtaa pitää lyhythiaisia toppeja ym. Kainalokarvojen ajelusta on hyötyä, alapään karvojen ajelusta ei. Alapään (tai säärien) karvojen ajelusta tulee vain vaivaa, yläpään ei. Hiuksiani leikkaan vain, jotta niiden kunto pysyy hyvänä. Käytän hajuvesiä aika harvoin, meikkaan myös aika harvoin. Luonnollisesta tuoksusta ei ole minulle mitään terveydellistä hyötyä, joten miksipäs ei. Meikkaaminen voi joskus (silloin harvoin) olla kivaa. Mutta alapäänajelu on turhaa. Siitä on vaivaa, se ei hyödytä mitään; - Ei tule kaunista alapäätä, iho ärsyyntyy ja punoittaa vaikka mitä tuotteita käyttäisi. Karvat kasvavat samantien takaisin/tulee sisäänkasvaneitakin karvoja. - Miehen mielestä karvat viehättävät enemmän. - Karvojen kasvu takaisin kutittaa ihan älyttömästi. Jopa niin paljon, että en pysty keskityttymään mihinkään. Voi tulla hiivaepätasapainoa yms. kakkaa. Pimppaliini ummehtuu, koska ei ole tarpeeksi ilmavaa. Sekös mukavampaa kuin hautua tai tuntea housut hiostaviksi? - Tuhlaan aikaani. Miksi tahtoisin tuhlata aikaani? Voitte verrata tätä esim. siihen, että kävelette illalla väsyneenä lähimpään ruokakauppaan. Miksi menisitte kiertoreittiä, kun on olemassa lyhempikin reitti? Miksi rasittaisitte itseänne, haaskaisitte aikaanne ihan turhaan? Miksi kipeyttäisitte paikkanne ja kävelisitte reitenne auki, kun ne hautuisivat? Miksi menisitte tuulisempaa reittiä, jotta olisitte oman kumppaninne edessä vähemmän miellyttävän näköinen? Ei järkeä käydä läpi prosessia, jossa hyödyt ovat mitättömät ja haitat inhottavat.
- sinä väität
Niin, miksi? kirjoitti:
että jos on pitkät kainalokarvat, hikoilee enemmän ei kehtaa pitää lyhythiaisia toppeja ym. Kainalokarvojen ajelusta on hyötyä, alapään karvojen ajelusta ei. Alapään (tai säärien) karvojen ajelusta tulee vain vaivaa, yläpään ei. Hiuksiani leikkaan vain, jotta niiden kunto pysyy hyvänä. Käytän hajuvesiä aika harvoin, meikkaan myös aika harvoin. Luonnollisesta tuoksusta ei ole minulle mitään terveydellistä hyötyä, joten miksipäs ei. Meikkaaminen voi joskus (silloin harvoin) olla kivaa. Mutta alapäänajelu on turhaa. Siitä on vaivaa, se ei hyödytä mitään; - Ei tule kaunista alapäätä, iho ärsyyntyy ja punoittaa vaikka mitä tuotteita käyttäisi. Karvat kasvavat samantien takaisin/tulee sisäänkasvaneitakin karvoja. - Miehen mielestä karvat viehättävät enemmän. - Karvojen kasvu takaisin kutittaa ihan älyttömästi. Jopa niin paljon, että en pysty keskityttymään mihinkään. Voi tulla hiivaepätasapainoa yms. kakkaa. Pimppaliini ummehtuu, koska ei ole tarpeeksi ilmavaa. Sekös mukavampaa kuin hautua tai tuntea housut hiostaviksi? - Tuhlaan aikaani. Miksi tahtoisin tuhlata aikaani? Voitte verrata tätä esim. siihen, että kävelette illalla väsyneenä lähimpään ruokakauppaan. Miksi menisitte kiertoreittiä, kun on olemassa lyhempikin reitti? Miksi rasittaisitte itseänne, haaskaisitte aikaanne ihan turhaan? Miksi kipeyttäisitte paikkanne ja kävelisitte reitenne auki, kun ne hautuisivat? Miksi menisitte tuulisempaa reittiä, jotta olisitte oman kumppaninne edessä vähemmän miellyttävän näköinen? Ei järkeä käydä läpi prosessia, jossa hyödyt ovat mitättömät ja haitat inhottavat.
Tiesit sitten jos kainalot hikoavat vähemmän niin myös sen että kun alapää karvat poistaa niin alapää ei hikoile niin paljoa ja on paljon puhtaampi olo. Et kehtaa kulkea topissa jos pitäisit kainalokarvat mutta kehtaat antaa miehesi tukehtua alapää karvoihisi?
Minun mieheni on tyytyväinen minuun pidin sitten karvani tai en mutta hän kun on todella kiltti minulle niin en viitsi hänelle pistää kärsimystä ja tunkea hänen naamansa eteen haisevan karvakasan. - miksi?
Niin, miksi? kirjoitti:
Miksi nypitään kulmakarvoja, käydään kampaajalla/parturissa, ajellaan kainalokarvat, sääret. Miksi?
- äläkä poraa täällä
Niin, miksi? kirjoitti:
No jos se alapään ajelu on sinusta niin turhaa ja typerää,niin älä ajele,mutta anna nyt hyvänen aika toisten ajella ilman sen suurempia meriselvityksiä karvansa jos niin tuntevat olonsa seksikkäämmäksi.
Joku tykkää ajella joku ei? Ei siihen tarvita mitään isompia perusteluja. kukin taaplaa tyylillään.
Joten lopeta poraaminen.
- naisiin,
joilla kasvaa pienet viikset ja joilla säärikarvat pistävät nailonien silmien välistä ulos.
- Niin, miksi?
Minulla ei ole säärikarvoja kuin ihan vähän, ja nekin tulivat karvojen ajelukokeiluistani. Lisäksi koin, että karvojen poisto sai jalat tuntumaan siltä, että niissä olisi päällä jotakin vahaa/ne olisivat jotenkin tunnottomat. Mutta, ei, ei ole oikeen säärikarvoja. Eikä ole viiksiä, olen vasta 19.
- tämä oli hauska
Ainakin tässä tapauksessa (NRJ ja Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan liittynyt vedonlyönti) http://tv.nrj.fi/index.php?option=com_seyret&Itemid=2&task=videodirectlink&id=59 Näytti sattuvan. :) Ja sinulle vastaus, että jos kerran te haluatte pitää alapääkarvat, niin älkää turhaan ihmetelkö asiaa vaan pitäkää ne. Ei teidän ole pakko ajaa vaikka monet muut ajavatkin. Ja jos siltä joskus tuntuu, niin voitte tietenkin kokeilla uteliaisuuttanne asiaa, mutta ei siihenkään ole pakko. Ja huomatkaa, että karvat tulevat kyllä parturoinnin jälkeen ihan itsestään takaisin, jolloin kokeilijat voivat palata entiseen vanhaan. :)
- Niin, miksi?
Olen kokeillut sen verran monta kertaa, ja aina tulee esim. sisäänkasvaneita karvoja ja vaikka mitä, vaikka yrittäisi niitä millä estellä. Ja se kasvaminen kutittaa niin älyttömästi. Ja pikkuhousut hiostavat sen jälkeen älyttömästi. En itsekään liian pitkistä karvoista silti välitä, nekin alkavat kutittaa tms, joten leikkaan karvoja lyhyemmiksi. Ja ne kasvavat vielä pahempina takaisin. Ja jos esim. karvanpoistoainetta on mennyt vahingossa hiukan yli ja vaikka olisi sen pessyt, niin mistä johtuu, että siihenkin ilmestyy muutama haituva?
- tussu on
kiihottavinta mitä tiedän.Kaunistaa pillun,ihana nuolla.Posl pimpit lapsilla.t.Karvatussufan m40
- Niin, miksi?
posliini on vain lapsilla. Siksi tätä ihmettelenkin, mikä on, jos nykypäivänä miehet haluavat lasta eivätkä naista? Ja naiset haluavat tuota lasta esittää..
- Sairas maailma
Niin, miksi? kirjoitti:
posliini on vain lapsilla. Siksi tätä ihmettelenkin, mikä on, jos nykypäivänä miehet haluavat lasta eivätkä naista? Ja naiset haluavat tuota lasta esittää..
Niinpä, kyllä on TODELLA SAIRASTA, eipä voi muuta sanoa!!!!!
- StippaS
Karvatonna on huomattavasti ilmavampi olla, varsinkin hamekautena ;-) Toisekseen puhtaus puoli ruokaa. Kolmanneksi mikä aiheuttaakaan sekopäisempää tunnetta kun alat posliiniksi ja otat rasvat ja liukkarit mukaan menoon ;))) Neljänneksi värkkiänsä pitää huoltaa säännöllisesti niin karvat eivät pääse rehottamaan ja sitä kautta kutittamaan, että ei muuta mars ottamaan asia säännölliseksi toimenpiteeksi ;) Ostat Gilletteä ja jaaritat samaa rataa kuten eräs, joka toimitusta katseli "the best a man can get.." ;)))) :D :D Viidenneksi en minä ainakaan halua karvatuppoja suupieliin.. Edes miehiltä.
- Niin, miksi?
Ilmavampi? Ei kyllä todellakaan ole. Karvathan nimenomaan TUULETTAVAT ja pitävät ilmavana paikat, sehän on niiden tehtävä (=muuten tulee helposti hiivaepätasapainoa yms)! Ja itsekin olen ihan käytännössä huomannut, että hiostaa pikkuhousut ihan älyttömästi jos on karvat ajellut. Enkä viitsisi ihan joka päivä poistaa karvoja, kun edes karvanpoistoaineita ei saa ihan niin usein käyttää enkä vaivautuisi muuhunkaan. Se alkaa kutittaa heti, kun karvat aloittavat kasvamisen, ei silloin kun ovat esillä ihon päällä.. En tarvitse liukastusainetta, kostun itsekin joskus ihan liikaa (liiallinen kosteus vie tuntoa molemmilta!). Sitäpaitsi luulen, että karvat tuntuvat miehestä hyvältä ja säilyttävät myös lämpöä mikä on nautinnon kannalta tarpeellista. Ja luulen, että nuo karvat vetelevät myös itseäni oikeista kohdista.. Ja mitä suuseksiin tulee, niin minua eivät itseäni kovin paljon mieheni karvat haittaa, jos hänelle annan. Miehenikin tahtoo aina ihan vapaaehtoisesti antaa minulle suuseksiä, vaikka enemmän pidän muista seksin muodoista.
- Natsi, hitler ja mussolini ...
Niin, miksi? kirjoitti:
Ilmavampi? Ei kyllä todellakaan ole. Karvathan nimenomaan TUULETTAVAT ja pitävät ilmavana paikat, sehän on niiden tehtävä (=muuten tulee helposti hiivaepätasapainoa yms)! Ja itsekin olen ihan käytännössä huomannut, että hiostaa pikkuhousut ihan älyttömästi jos on karvat ajellut. Enkä viitsisi ihan joka päivä poistaa karvoja, kun edes karvanpoistoaineita ei saa ihan niin usein käyttää enkä vaivautuisi muuhunkaan. Se alkaa kutittaa heti, kun karvat aloittavat kasvamisen, ei silloin kun ovat esillä ihon päällä.. En tarvitse liukastusainetta, kostun itsekin joskus ihan liikaa (liiallinen kosteus vie tuntoa molemmilta!). Sitäpaitsi luulen, että karvat tuntuvat miehestä hyvältä ja säilyttävät myös lämpöä mikä on nautinnon kannalta tarpeellista. Ja luulen, että nuo karvat vetelevät myös itseäni oikeista kohdista.. Ja mitä suuseksiin tulee, niin minua eivät itseäni kovin paljon mieheni karvat haittaa, jos hänelle annan. Miehenikin tahtoo aina ihan vapaaehtoisesti antaa minulle suuseksiä, vaikka enemmän pidän muista seksin muodoista.
Naisten posliini on sama kuin lasten alapää? VITTU! HERÄÄ TOLLO! Entäs jo tykkää naisten sheivatuista sääristä, oletko silloiinkin pedofiili, koska lapsillakaan ei ole karvoja säärissä. Entä jos haluat, että miehelläsi ei ole partaa, oletko pedofiili, koska eihän lapsillakaan ole partaa? Ja jos karvojen ajelu kutittaa, osta kunnon höylä, kunnon karvojen ajelu liukastetta ja ihorasvaa. Tykkäät varmaan kesällä, kun karvat paistaa bikinien läpi, ja valitat, kun miehesi ei osaa / viitsi / halua tyydyttää sinua. Ja, jos haluat ostaa vaikkapa puhallettavan barbaran, eihän silläkään ole karvoja? Olet myös silloin pedofiili! MISSÄ ON MAALAISJÄRKI? ja ei, ei ole luonnollista. Onko vaatteesi luonnollinen? Metsästätkö itse ruokasi? Kasvatatko itse hedelmäsi? Maailma ei ole luonnollinen 2000 luvulla!
- Niin, miksi?
Natsi, hitler ja mussolini ... kirjoitti:
Naisten posliini on sama kuin lasten alapää? VITTU! HERÄÄ TOLLO! Entäs jo tykkää naisten sheivatuista sääristä, oletko silloiinkin pedofiili, koska lapsillakaan ei ole karvoja säärissä. Entä jos haluat, että miehelläsi ei ole partaa, oletko pedofiili, koska eihän lapsillakaan ole partaa? Ja jos karvojen ajelu kutittaa, osta kunnon höylä, kunnon karvojen ajelu liukastetta ja ihorasvaa. Tykkäät varmaan kesällä, kun karvat paistaa bikinien läpi, ja valitat, kun miehesi ei osaa / viitsi / halua tyydyttää sinua. Ja, jos haluat ostaa vaikkapa puhallettavan barbaran, eihän silläkään ole karvoja? Olet myös silloin pedofiili! MISSÄ ON MAALAISJÄRKI? ja ei, ei ole luonnollista. Onko vaatteesi luonnollinen? Metsästätkö itse ruokasi? Kasvatatko itse hedelmäsi? Maailma ei ole luonnollinen 2000 luvulla!
"Entäs jo tykkää naisten sheivatuista sääristä, oletko silloiinkin pedofiili, koska lapsillakaan ei ole karvoja säärissä." Itseasiassa lapsilla on karvat säärissään, käsissään tms., mutta ei genitaalialueilla.. Minä nimenomaan tahdon että miehelläni on parta. Eikä kaikille miehille muutenkaan kasva partaa.. Parta on hyvä ajaa partasienen vuoksi. Se, että miehellä ei ole partaa ei viittaa lapsiin, koska se ei päde molempiin sukupuoliin. Eli siis naisille ei (yleensä) kasva partaa aikuisena, eli sillä ei ole tekemistä lapsuuden vaan sukupuolen kanssa. Ei karvojen AJELU kutita, vaan karvojen kasvun alkaminen heti karvojen ajelun jälkeen. Mieheni tahtoo, haluaa ja osaa (miten osaaminen liittyy karvoihini..?) tyydyttää minut. Puhallettava barbara ei tee pedofiiliksi, vaan kuminukenhinkkaajaksi. ;) Vaatteet ovat eivät ole luonnollisia, mutta niitä käytetään siksi, koska ne ovat hyödyllisiä. Karvojen ajelu ei ole. Samoin kuin ei ole ruumiinosienkaan poisto ilman syytä.. Maailma ei ole luonnollinen 2000-luvulla.. sinäpä sen sanoit! Ei ole luonnollista haluta karvatonta naista. Ja miksi suinkaan suuttua/kiihtyä tästä aiheesta tuolla tavoin, ihmiset? Minä vain kysyin MIKSI pitäisi ajaa karvat, kun siitä ei ole hyötyä?
- kohdat
Niin, miksi? kirjoitti:
"Entäs jo tykkää naisten sheivatuista sääristä, oletko silloiinkin pedofiili, koska lapsillakaan ei ole karvoja säärissä." Itseasiassa lapsilla on karvat säärissään, käsissään tms., mutta ei genitaalialueilla.. Minä nimenomaan tahdon että miehelläni on parta. Eikä kaikille miehille muutenkaan kasva partaa.. Parta on hyvä ajaa partasienen vuoksi. Se, että miehellä ei ole partaa ei viittaa lapsiin, koska se ei päde molempiin sukupuoliin. Eli siis naisille ei (yleensä) kasva partaa aikuisena, eli sillä ei ole tekemistä lapsuuden vaan sukupuolen kanssa. Ei karvojen AJELU kutita, vaan karvojen kasvun alkaminen heti karvojen ajelun jälkeen. Mieheni tahtoo, haluaa ja osaa (miten osaaminen liittyy karvoihini..?) tyydyttää minut. Puhallettava barbara ei tee pedofiiliksi, vaan kuminukenhinkkaajaksi. ;) Vaatteet ovat eivät ole luonnollisia, mutta niitä käytetään siksi, koska ne ovat hyödyllisiä. Karvojen ajelu ei ole. Samoin kuin ei ole ruumiinosienkaan poisto ilman syytä.. Maailma ei ole luonnollinen 2000-luvulla.. sinäpä sen sanoit! Ei ole luonnollista haluta karvatonta naista. Ja miksi suinkaan suuttua/kiihtyä tästä aiheesta tuolla tavoin, ihmiset? Minä vain kysyin MIKSI pitäisi ajaa karvat, kun siitä ei ole hyötyä?
ja jos joku muu haluaa muuta, se on epäluonnollista. Ajatusmaailmasi on rikollinen.
- puuttumatta karvoihisi
Niin, miksi? kirjoitti:
Miksikö?
- Ensinnäkin, voihan sitä joskus tehdä jotain ihan ilman hyötyäkin... Omaksi ilokseen ja kumppaninsa iloksi. Moneen muuhunkin asiaan voi aikaansa "tuhlata"
- Siksi että paljas pimpsa on ihanan kiihottavan näköinen
- Seksi on ihanaa, paljon tuntuvampaa kuin karvojen kanssa
- Hameen kanssa, ilman pikkuhousuja ihanan ilmava..
- Karvat eivät mitenkään mielestäni "ilmastoi" alapäätä, bakteeritasapaino on paljon enemmän kiinni siitä mitä sisällä vaginassa tapahtuu ( ruokavalio ym)
- Posliini tuntuu itsestä niin kivalta että kiihotun helposti, sen seurauksen ilmaista limakalvohoitoa liukkauden vuoksi
- Kuukautisten aikana, kesällä ihana kun runsas vuoto ei lillu karvoissa
- alkava sänki, ah niin kiva ilmainen hieroja alapäässä, mulla ei kutia...
- karvat pois
Kerran vedin posliiniksi, mutta en tykännyt yhtään kun tuli sänki, joka takertui alkkareihin kiinni. Nykyään siistin vain alapään.
- siis.,
Jos saat syövän niin luontohan sen on sinne laittanut, mikä on siis ongelma?
- Niin, miksi?
sen ilmenevyyttä ovat lisänneet ihmiset itse.. Lisäksi kyse on hyödystä - kyseisestä sairaudesta ei ole hyötyä ihmiselle itselleen, päinvastoin - kuten ei karvanpoistostakaan..
- Luonnollisesti....
tuota paremmin sanoa! Karvattomuus on miehillä naismaista ja naisilla broilerin näköistä. En siis ajele ja samaa suosittelen kaikille.
- antakaa nyt ihmisten
huolehtia karvoistaan niinkuin he haluavat. Ja minulle karvojen ajelusta ON hyötyä, koska se tuntuu mukavammalta, näyttää minulla hyvältä, tuntuu paljon ilmavammalta, kätevämpää kuukautisten aikana (vaikka yleensä käytän tampooneita) ja useat miehetkin pitävät posliinia kiihottavana. Joillekin posliini sopii ja toisille ei, ei siinä sen kummempaa ihmettelemistä. Jos sinulla on epämukava ja huono olo posliinina niin se on minusta ihan okei, sekä hienoa myös se että miehesikin tykkää karvaisista naisista kun niitä nykyisin niin harvoin tapaa. Se on ihan mielipidekysymys onko siitä hyötyä vaiko eikö. :) Maailma ei tosiaan ole luonnollinen nykypäivänä. Minusta sinä yleistät liikaa, pitää ajatella asioita niidenkin näkökannalta ketkä pitävät posliinista. Eikä se ole minusta yhtään lapsen näköinen jollei kantajan vartalokin ole lapsenomainen.
- ...
En itse ajele kaikkia, vaan olen karvakolmiopuolueen edustaja. Minulla on suurehkot ulommat häpyhuulet, ja joskus miehen oli vaikea päästä sisään kun karvat olivat tiellä ja myös itseäni nyppi se, että karvat jäivät "väliin" ja se tuntui epämiellyttävältä. Myös kuukupin laitto oli vaikeampaa karvaiseen pimppiin. Kutinasta pääsee eroon sillä että ajelee säännöllisesti ja käyttää talkkia ajelun jälkeen, itselläni ennen kutisi, ei kutise enää kun ostin kunnon shaverin ja talkkia. Hiivatasapainosta voi pitää huolta pesemällä säännöllisesti ja esim käymällä vessassa seksin jälkeen, sekä juomalla happamia juomia (esim puolukkamehu tms). Ei siihen pakosti karvoja tarvita. Karvakolmiossa on "the best of both worlds", siisti, pehmeä iho siellä missä sen haluaa pitää ja myös karvaisuus, ettei ihan lapsoselta näytä. (Itse en halua posliiniksi juuri sen takia että tuntisin itseni liian lapsekkaaksi)
- Ei saa
ajaa, olemmehan oikeasti apinoita ja apinatkaan eivät aja karvoja, karvat ovat hieno luonnollinen asia joita tulee kunnioittaa. Mitä enemmän karvoja naisella on joka paikassa sen luonnollismpi hän on, juuri kuten apinasukulaisen tuleekin olla !
Ihmiset jotka ajavat karvoja haluavat olla kaloja joilla ei ole karvoja, tämä on fakta. On hienoa että haluat näyttää jetiltä sitä tulisi kunnioittaa - todellakin
Kyllä karvat pitää siistiä, ei kaikkia tarvi ajella, mutta onhan se paljon kiihottavampi ja siistimpi kuin joku ..Aarnipehko.. Näin se nyt vaan on ..mutta jos se kelpaa miehellesi, niin sittä sitte vaan.. ole tyytyväinen, mutta olette kyllä vähemmistö..
- posliininen
Itse ajan kaikki muut karvat pois paitsi hiukset, ripset ja kulmakarvat. En todellakaan miehen takia vaan itse olen sen aloittanut kun alapää karvani ilmestyivät (ne ensimmäiset) Typerän näköistä kun karvankasvuni on todella epätasaista ja karvatupon teko ylös ei onnistu.
Vähäisetkin karvat tuntuvat todella inhottavilta ja yököttäviltä ja miehen on varmasti kiva nuolla alapäätä kun olisi suu täynnä karvoja, itse tuntisin sen TODELLA nöyryyttäväksi.
eli siis kivempi, siistimpi, hygieenisempi, eikä ollut ikinä mitään ongelmia alapään kanssa siksi posliini ja minulla posliini näyttää paremmalta kuin alapää jossa muutama karva siellä täällä. ("sängestä" siis tiedän kuinka paljon karvoja on ja missä).
Olen myös joskus nuollut kahta naista ja toisella kauan sitten ajeltu posliini (karvat kasvanut myös sieltä täältä oudosti) Todella oksettavaa kun karvat kiinni hampaissa ja toisella oli kunnon posliini myös ja luoja se nautinto nuolla pehmeää, karvatonta HYVÄNMAKUISTA ja kaunista alapäätä.
Arvostan miestäni sen verran etten pistä häntä siihen kärsimykseen että aina nuollessaan on karvoja hampaiden välissä, vaikken siis ajele itseäni karvattomaksi kenenkään muun kuin itseni, oman hygienian ja hyvän olon vuoksi. - peto890789
monet miehet on pedofiilejä, ja tykkäävät varmaan sen takia karvattomasta pillusta.
- rehellinen
Pedofilia on todella paha sairaus enkä todellakaan usko että sitä nyt kovin monella miehellä on.
Pedofiliaa ei ole se että pitää nuoremman näköistä naista seksikkäämpänä!
Vaimoni ajoi alapäästään karvoja juuri hygieniasyistä kuukautisten takia. On ihan mielettömän paljon upeampaa nuolla pimpsaa jossa ei ole karvoja! Upeaa se on tietysti muutenkin, mutta kyllä minua ainakin häiritsee karvat joita saa nyppiä suusta pois! Ja kyllä ne karvat häiritsee tuntoakin. Luulempa että karvat pysyvätkin pois, saa nimittäin paljon helpommin orgasmeja. - ajeltu pillu
näytä lapsen pillulta. on vain paljon mukavampi semmonen poslari ja näkee paremmin.
- JaelleaL
ajeltu pillu kirjoitti:
näytä lapsen pillulta. on vain paljon mukavampi semmonen poslari ja näkee paremmin.
Muutama vuosikymmen sitten sensuuri poisti naisia esittävistä alastonkuvista häpykarvat, koska niitä pidettiin seksuaalisesti liian provokatiivisina - eli liian kiihottavina. Miestenlehdissäkään eivät naiset näyttäneet kuin rintansa. Alapään karvojen näkyminen olisi johtanut syytteeseen siveettömyysrikoksesta.
Tällä hetkellä naiset ajavat itse pois karvansa, jotta he olisivat miesten silmissä kiihottavampia.
Mitä on tapahtunut? Miksi kehitys on mennyt karvattomuuden suuntaan?
Epäilen, että yksi syyllinen muutokseen on pornoteollisuus. Alunperin vain pienen vähemmistön käyttämästä pornosta on tullut jokapäiväinen asia, jota kuka tahansa saa näkyviin tietokoneestaan ilman että tarvitsisi mennä ostamaan pornolehti R-kioskista. Samaan aikaan porno on kokenut suuren muutoksen.
Alkuaikojen häveliäistä alastonkuvista, joissa edes alapään karvoja ei saanut näkyä, on monen vaiheen kautta tultu tilanteeseen, jossa mikään ei riitä. Entiset rajat on ylitettävä, jotta porno myisi.
Alkuaikoina vilauteltiin varovasti naisen häpykarvoitusta ja kokeiltiin näin sensuurin rajoja. Vuosien varrella mentiin hiljalleen rohkeampaan suuntaan, ja jossakin vaiheessa naiset alkoivat jo esiintyä haarat levällään, jotta miehet saivat nähdä, mikä kiinnostava kohde siellä karvojen välissä häämöttää. Joku ehkä jo luuli, että tämän enempää ei enää voida esittää, koska mitä se voisi olla. Mutta pornoteollisuudelta eivät keinot loppuneet. Kun levittelykuvia oli esitetty riittävän kauan, rohkeimmissa pornolehdissä ja filmeissä mentiin taas uuden rajan yli eli tuotiin mies mukaan kuvaan. Eli nyt näytettiin jo itse sukupuoliakteja.
Jos joku tässä vaiheessa luuli, että pornoteollisuuden panokset olivat lopussa, hän oli väärässä. Naisparat joutuivat levittelemään ja venyttelemään eri ruumiinaukkojaan lähikuvissa kameroiden linssien edessä. Aikaisemmin epäilyttävinä tai jopa kieroutuneina pidetyistä seksitavoista kuten suuseksistä ja peppuseksistä sekä monenlaisista muista seksuaalisista omituisuuksista alkoi tulla arkipäivää. Ja tähän kehitykseen liittyy todennäköisesti myös naisten karvojen ajelu. Täytyihän nimittäin uusille seksitavoille opetetuille miehille näyttää, millainen kostea ja kiihottunut reikä heidän penistään - filmien ja lehtien tarjoamissa mielikuvitusfantasioissa - odottaa.
Anteeksi, että olen kirjoittanut hieman ronskisti - mutta vähempi ei riitä sen kuvaamiseen, mikä on nykyinen tilanne. Aikaisemmasta romanttisesta rakkauden ihanteesta, jossa seurustelu kypsyi hiljalleen kohti intiimimpiä ulottuvuuksia ja lopulta ehkä seksisuhteeseenkin, on tultu pornofilmien esittämään malliin, jossa tuntemattomat ihmiset riisuvat vaatteet ja aloittavat saman tien aktin, joka kulkee käsikirjoituksen mukaan aina lähes saman kaavan mukaisesti. Suuseksiä, tavallista seksiä, peppuseksiä, ja lopuksi ruiskautukset naisen naamalle. Äänimaailmana on äänekästä tekoääntelyä. Kohtausten järjestys ehkä hieman vaihtelee, mutta viimeinen otos on lähes aina sama - ja homma on sillä ohi.
Ja pornofilmien nainen - ja nykyisin monesti mieskin - on karvaton, jotta hänen anatomiset yksityiskohtansa näkyisivät selvimmin.
Pornoteollisuus on opettanut miehet näkemään naisen pelkkinä reikinä, joihin mies voi tyydyttää itseään. Kaikki muu reikien ympärillä - kuten karvat - ovat pelkkää haittaa. Ja hitaasti etenevä romanttinen suhde - pyh. Eihän kiireisellä tosimiehellä ole sellaiseen aikaa. Kaiken on tapahduttava tehokkaasti ja nopeasti.
Edellisissä kirjoituksissa mainittu "piilopedofilia" saattaa olla myös yksi syy karvattomuuden ihannointiin. Karvojen kasvaminen tietyssä iässä viestii sukukypsäksi tulemisesta. Jos ajatellaan kivikautista luonnontilaa, naisen karvat ovat olleet miehelle symboli, joka on osoittanut, että nainen on sukukypsä, ja hänen kanssaan kannattaa paritella. Karvattomuus taas on osoittanut, että nainen ei ole lisääntymiskykyinen. Hän on liian nuori tai liian vanha tai jollakin tavalla sairas. Karvattoman naisen kiihottavana kokeva mies tuskin haikailee harvahapsisesta vanhuksesta karvansa sairauden takia menettäneestä - joten jäljelle jää siis vain nuori tyttö, jolla karvat eivät vielä kasva.
Kuulun siihen vanhanaikaisten ihmisten joukkoon, joka kokee alapään karvat seksuaalista kiinnostavuutta lisäävänä asiana - ja käänteisesti - karvojen ajelun seksuaalista kiinnostavuutta vähentävänä asiana. En koe alapäästään ajeltuja naisia seksuaalisesti kiihottavina. Bikinirajan siistimisen ymmärrän, mutta en sen enempää. Myös naisen ajamattomat kainalokarvat ovat mielestäni jossakin määrin kiihottavia, koska nekin ovat perinteisiä sukukypsyyden symboleita. Kainaloitaan ajamattomat naiset osoittavat seikkailunhalua ja rohkeutta ja kapinaa naista alistavaa systeemiä vastaan - ja siksikin tunnen vetoa sellaisia naisia kohtaan, jotka uskaltavat olla rohkeita tässä asiassa.
Ihannenaiseni ei ole alistuva ajeltu Lolita vaan taisteleva luonnonmukainen viidakkotyttö.
- 35-v nainen
Itse ainakin koen ajelun hygieniseksi. Kun ajeluun on tottunut, niin ei se kutita. Karvoja saa poistettua juurineen eri menetelmillä, jolloin tulos kestää pidempään ja karvat kasvavat takaisin pehmeämpinä. En pidä miesten parroista enkä omista alapään karvoista. Partnerinikin ovat mieltyneet posliiniin. Aviomieheni aikanaan huomautti, jos pusikkoni tunkeutui hänen nenäänsä.
Mielestäni ajeltu alapää on kuukautisten aikaan siisti. Muistan ne ajat, jolloin veri tarttui pitkiin karvoihin. Häpyhuulet olenkin ajellut lähes koko hedelmällisen ikäni. Kerroppa miksi sairaaloissa ajellaan alapäitä ennen gynekologisia toimenpiteitä, jos ajelu on niin haitallista? Ettei vain nimenomaan hygieniasyistä.
Onko sinulla osoittaa jokin virallinen tutkimus siitä, että karvojen ajelu aiheuttaisi hiivatulehduksia? En usko väitteisiin, joita ei voi perustella tieteellisillä näkökannoilla. Sitä paitsi olen tälläkin hetkellä pelkässä pikkumekossa ilman pöksyjä (varmuuden vuoksi peitin webbikameran). Tuuletus pelaa. Pöksyt tai karvat eivät haittaa ilmankiertoa.
Luonto on myös tarkoittanut, että naisella ei juurikaan ole kuukautisia, vaan hän on aina raskaana tai imettää. Luonto on tarkoittanut hyvin monia asioita, joista nykyihminen vähät piittaa. Karvoitus tai sen puuttuminen lienee nykyihmisen luontosuhteen kannalta täysin yhdentekevä asia. - Anonyymi
Mun ex vaimolla on ollut nykyään hurja ajelematon tusvero, tsiisus sentään😥😭✌️❤️
Vissiin Afrikan pojat tykkää kun on luonnollinen 😭🤣😥 haha,siis myös kainalot on tuuhean aidon blondin karvan vuoraamat...hihaton paita päällä se joka vkl twerkkaa pyllyään vasten isoja Afrikan poikien etumusta..... haha 😁 ne vissiin vaatii että se antaa karvojen kasvaa vaan - Anonyymi00038
Mulla oli seksikumppani jolla oli tiukka ja tasainen pillukarvoitus. Tuntui hyvältä nuolla ja sormettaa pillua. Se lima levisi ihanan riettaasti punaisen pillun karvoitukseen ja sai minut aivan hulluksi kiimasta.
Kerrankin runkkasin häntä bussin takapenkillä piilossa katseilta. Limasta liukkaat pikkuhousut jäi kuskille muistoksi meistä. Hänellä oli ihana ja nätti pillu ja turvonnut klitoris vain muljahteli karheiden sormieni alla. Oli kova työ olla tulematta niin kiihotti kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1252965Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521295
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055