Mitä tehdä.........

Rakastunut.....

Tapasin viikonloppuna miehen ja rakastuin epätoivoisesti......mutta odotan soittoa tai jotain merkkiä----------argh mä en kestä......
Pyysi kyllä mun numeron ja täs sitä vaan ootellaan.....Mitä teen ootanko vai soitanko....???Jos taas minä soitan niin pelästyykö mies......mulla koko ajan sormet kännys kii et textaanko mut mä en anna periks...Koko ajan tää mies mun mieles..oonko tosiaan rakastunu vai......HELP ME....

6

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lost

      mä sanosin et tekstaa sille jotain! tai jos uskallat niin soita!mie ite en uskaltas soittaa mut kaikki ei tietysti oo ns. tekstarityyppejä... ehkä sulla toisaalta ei oo mitään hävittävää joten anna mennä! eipähän tarvii katua että vittu ku en soittanu... =) tsemiä!! =)

    • päppä

      ehkä se mies ei vaan rakasta sua oikeesti.jos haluat kertoa sille sun tunteista niin lähetä viesti ja kerro että rakastat sitä.ootstä tosiaan rakastunu siihen,kun sä pidät kändestäs kiini ja mietit et tekstaatko sille vaiko et.
      sun täytyy nyt vaan jaksaa......
      jos se ei sua rakasta niin eti parempi mies itsellesi.

    • so,it,is

      tapasin kivan miehen, mutta mullapas ei olekaan hänen numeroa eikä hänellä mun..

      • päppis

        olisit nyt pyytänyt hänen numeron niin olisit voinu soitella tai tekstailla sen kanssa jos se kerran kiva oli.tai jos tiedät missä hän asuu niin käy siellä.
        kannattaa ottaa kiini jos näkee hyvän näköisen tai muuten vaan kivan miehen.


    • sarttu

      mä oon tehny niin, että ku tapaan jonkun kiinnostavan miehen, en KOSKAAN anna omaa nroani vaan pyydän nron siltä! ja sit pohdin asiaa muutaman päivän ja soitan... eipähän tarvi täristä sormet kiinni puhelimessa ja odottaa sen pirinää... mut sulle vinkiksi, soita ihmeessä tai ehkä mieluummin tekstaa!

    • Jörppi

      Jos miehestä ei ala pikku hiljaa kuulua,niin tietenkin sun täytyy itse soittaa sille..
      Nykyisin nainenkin saa tehdä alotteita..
      Nyt vaan tekstaamaan tai soittamaan.. Itsekin olen tehnyt monta aloitetta ja se on kannattanut.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3643
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2252
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1969
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1844
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      397
      1279
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1081
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      970
    Aihe