Mitä tehdä.........

Rakastunut.....

Tapasin viikonloppuna miehen ja rakastuin epätoivoisesti......mutta odotan soittoa tai jotain merkkiä----------argh mä en kestä......
Pyysi kyllä mun numeron ja täs sitä vaan ootellaan.....Mitä teen ootanko vai soitanko....???Jos taas minä soitan niin pelästyykö mies......mulla koko ajan sormet kännys kii et textaanko mut mä en anna periks...Koko ajan tää mies mun mieles..oonko tosiaan rakastunu vai......HELP ME....

6

1660

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lost

mä sanosin et tekstaa sille jotain! tai jos uskallat niin soita!mie ite en uskaltas soittaa mut kaikki ei tietysti oo ns. tekstarityyppejä... ehkä sulla toisaalta ei oo mitään hävittävää joten anna mennä! eipähän tarvii katua että vittu ku en soittanu... =) tsemiä!! =)

• päppä

ehkä se mies ei vaan rakasta sua oikeesti.jos haluat kertoa sille sun tunteista niin lähetä viesti ja kerro että rakastat sitä.ootstä tosiaan rakastunu siihen,kun sä pidät kändestäs kiini ja mietit et tekstaatko sille vaiko et.
      sun täytyy nyt vaan jaksaa......
      jos se ei sua rakasta niin eti parempi mies itsellesi.

• so,it,is

tapasin kivan miehen, mutta mullapas ei olekaan hänen numeroa eikä hänellä mun..

• päppis

olisit nyt pyytänyt hänen numeron niin olisit voinu soitella tai tekstailla sen kanssa jos se kerran kiva oli.tai jos tiedät missä hän asuu niin käy siellä.
        kannattaa ottaa kiini jos näkee hyvän näköisen tai muuten vaan kivan miehen.

• sarttu

mä oon tehny niin, että ku tapaan jonkun kiinnostavan miehen, en KOSKAAN anna omaa nroani vaan pyydän nron siltä! ja sit pohdin asiaa muutaman päivän ja soitan... eipähän tarvi täristä sormet kiinni puhelimessa ja odottaa sen pirinää... mut sulle vinkiksi, soita ihmeessä tai ehkä mieluummin tekstaa!

• Jörppi

Jos miehestä ei ala pikku hiljaa kuulua,niin tietenkin sun täytyy itse soittaa sille..
      Nykyisin nainenkin saa tehdä alotteita..
      Nyt vaan tekstaamaan tai soittamaan.. Itsekin olen tehnyt monta aloitetta ja se on kannattanut.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      242
      1684
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      94
      1316
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      1241
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      67
      1005
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      79
      943
    6. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      47
      760
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      649
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      552
    9. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      545
    10. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      514
    Aihe