Aurinko lämmittää jo kummasti muutaman tunnin paistettuaan, jo sen verran lämmintä mitä aamulla pakkasta. Kaikkea sitä miettii ja pitääkin miettiä ettei mitään vielä tyhmempää aja korvien välistä ohi. Miten on jatketaanko jutustelua rahanomaisin keinoin antamatta masennuksen pukata päälle. Nyt kun selvisi että on pyydetty poistoja ja siirtoja niin tekstiä pitää olla ettei tyhjiä sivuja jää.
Aamu on mennyt
5
235
Vastaukset
- Silkkipusero
Onhan tämä mukava paikka tulla lukemaan ja ottamaan osaa mutta....vain muutamat pilaa! Miten on tuleeko seurattua F1siä minulla netistä ruutu jota seuraan kaiken aikaa toisella silmällä. Pian kuitenkin ulos ja tuonne rantaan, siellä kulkee ulkoilutie on vielä rauhallista ja ihmiset alkaa olla viikonloput mökeillä. Tällä hetkellä Räikkönen IV hyvä hyvä,,nyt jatkan jännitystä.........
- Silkkipusero
EntinenNeiti kirjoitti:
Räikkönen 15 tällä hetkellä, ikävääää.
Olin niin haltioituneena katsomassa ja poika tuli hakemaan mökille, no eihän siellä voinut olla savut tuli sisälle ja lampi oli jäässä, ei saatu kuin makkarat takassa paistettua ja kahvia poropannulla, parempi sekin, olin niin kylmissäni että vieläkin palelen. Ne ensimmäiset mökkireissut on *ihania*, kaikki vaatteet haisee savulta, onneksi sentään on lähellä pääsin kotiin lämmittelemään. Lämmintä odotellessa...
- capt.cöpenick <
Tuossa tosikoiden ja veitikoiden suositussa ohjelmassa oli tänään terävä-älyinen naishenkilö. Oli niitä harvoja kansalaisia, jolla oli realistinen asenne mm 'liliuskohuun'. "Vaikka Mikael Lilius onkin saanut käsittämättömiä palkkioita/eläkkeitä, ei hän itse ole niitä määrännyt". Sitä paitsi niistähän menee jopa 80-90% vero valtion kassaan, hän kuittasi.
Millaisia rahanomaisia keinoja sinulla on mielessäsi? Rahalla ei oikein mikään ratkea.. Jotain muita keinoja,pitäisi keksiä..Iloa,esim..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641138Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä151926- 57797
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67737Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269736Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6711- 62662
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180659Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31635- 29618