Lukaisin siinä artikkelin kyseisestä herrasta. Malliesimerkki uskovaisesta lapsiin sekaantujasta. Miten te kehtaatte..
David Koresh
4
253
Vastaukset
häneen vieläkin...
tämä siitä seuraa kun ihmiset eivät tunne Raamattua. Jeesuksen paluu on sellainen että se näkyy ja tuntuu kaikkialla. Ei sellainen että joku äijä jossain päin maailmaa kertoo pienelle porukalle että mä oon Jeesus. Raamatun kirjoitukset on vajaat 2000 vuotta varottanut tällaisista. Matt 24:23 "jos joku silloin sanoo teille:`Katso täällä on Kristus`tai` Tuolla ,älkää uskoko. Sillä vääriä kristuksia ja profeettoja nousee,ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he eksyttävät jos mahdollista valitutkin. Tämän minä olen teille ennalta kertonut.Jos siis teille sanotaan:`Katso Hän on autiomaassa`,älkää menkö sinne, tai jos sanotaan:`Hän on kammiossa`, älkää uskoko sitä.Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy länteen asti, niin on Ihmisen Pojan tulo oleva.." Ratkaisu tuollaisiin on Raamatun tuntemus. Eli jos joku sulle sanoo huomenna että Jeesus palaa huomenna Oulun kautta älä turhaan osta junalippua se puhuu paskaa.
Harhainen sekopää kertomassa kuinka toinen harhainen sekopää on enemmän harhainen sekopää kuin itse. Saisikohan tästä sketsin aikaiseksi?
jason_dax kirjoitti:
Harhainen sekopää kertomassa kuinka toinen harhainen sekopää on enemmän harhainen sekopää kuin itse. Saisikohan tästä sketsin aikaiseksi?
aineksia, tosin eräälle ryhmälle sketsin syvin olemus jää mysteeriksi. Surullisintahan tässä on, että sketsinikkarit elävät ja voivat hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1564022Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392627Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte842072Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771884Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2051774Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n251071- 721065
- 62763
Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon141761Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen27759