David Koresh

Lukaisin siinä artikkelin kyseisestä herrasta. Malliesimerkki uskovaisesta lapsiin sekaantujasta. Miten te kehtaatte..

4

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häneen vieläkin...

• tämä siitä seuraa kun ihmiset eivät tunne Raamattua. Jeesuksen paluu on sellainen että se näkyy ja tuntuu kaikkialla. Ei sellainen että joku äijä jossain päin maailmaa kertoo pienelle porukalle että mä oon Jeesus. Raamatun kirjoitukset on vajaat 2000 vuotta varottanut tällaisista. Matt 24:23 "jos joku silloin sanoo teille:`Katso täällä on Kristus`tai` Tuolla ,älkää uskoko. Sillä vääriä kristuksia ja profeettoja nousee,ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he eksyttävät jos mahdollista valitutkin. Tämän minä olen teille ennalta kertonut.Jos siis teille sanotaan:`Katso Hän on autiomaassa`,älkää menkö sinne, tai jos sanotaan:`Hän on kammiossa`, älkää uskoko sitä.Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy länteen asti, niin on Ihmisen Pojan tulo oleva.." Ratkaisu tuollaisiin on Raamatun tuntemus. Eli jos joku sulle sanoo huomenna että Jeesus palaa huomenna Oulun kautta älä turhaan osta junalippua se puhuu paskaa.

• Harhainen sekopää kertomassa kuinka toinen harhainen sekopää on enemmän harhainen sekopää kuin itse. Saisikohan tästä sketsin aikaiseksi?

• jason_dax kirjoitti:

Harhainen sekopää kertomassa kuinka toinen harhainen sekopää on enemmän harhainen sekopää kuin itse. Saisikohan tästä sketsin aikaiseksi?

aineksia, tosin eräälle ryhmälle sketsin syvin olemus jää mysteeriksi. Surullisintahan tässä on, että sketsinikkarit elävät ja voivat hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163