Lukaisin siinä artikkelin kyseisestä herrasta. Malliesimerkki uskovaisesta lapsiin sekaantujasta. Miten te kehtaatte..
David Koresh
4
245
Vastaukset
häneen vieläkin...
tämä siitä seuraa kun ihmiset eivät tunne Raamattua. Jeesuksen paluu on sellainen että se näkyy ja tuntuu kaikkialla. Ei sellainen että joku äijä jossain päin maailmaa kertoo pienelle porukalle että mä oon Jeesus. Raamatun kirjoitukset on vajaat 2000 vuotta varottanut tällaisista. Matt 24:23 "jos joku silloin sanoo teille:`Katso täällä on Kristus`tai` Tuolla ,älkää uskoko. Sillä vääriä kristuksia ja profeettoja nousee,ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he eksyttävät jos mahdollista valitutkin. Tämän minä olen teille ennalta kertonut.Jos siis teille sanotaan:`Katso Hän on autiomaassa`,älkää menkö sinne, tai jos sanotaan:`Hän on kammiossa`, älkää uskoko sitä.Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy länteen asti, niin on Ihmisen Pojan tulo oleva.." Ratkaisu tuollaisiin on Raamatun tuntemus. Eli jos joku sulle sanoo huomenna että Jeesus palaa huomenna Oulun kautta älä turhaan osta junalippua se puhuu paskaa.
Harhainen sekopää kertomassa kuinka toinen harhainen sekopää on enemmän harhainen sekopää kuin itse. Saisikohan tästä sketsin aikaiseksi?
jason_dax kirjoitti:
Harhainen sekopää kertomassa kuinka toinen harhainen sekopää on enemmän harhainen sekopää kuin itse. Saisikohan tästä sketsin aikaiseksi?
aineksia, tosin eräälle ryhmälle sketsin syvin olemus jää mysteeriksi. Surullisintahan tässä on, että sketsinikkarit elävät ja voivat hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293075- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61087- 58971
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38881Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu163858Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784