David Koresh

Lukaisin siinä artikkelin kyseisestä herrasta. Malliesimerkki uskovaisesta lapsiin sekaantujasta. Miten te kehtaatte..
4267
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

häneen vieläkin...

Äänestä

tämä siitä seuraa kun ihmiset eivät tunne Raamattua. Jeesuksen paluu on sellainen että se näkyy ja tuntuu kaikkialla. Ei sellainen että joku äijä jossain päin maailmaa kertoo pienelle porukalle että mä oon Jeesus. Raamatun kirjoitukset on vajaat 2000 vuotta varottanut tällaisista. Matt 24:23 "jos joku silloin sanoo teille:`Katso täällä on Kristus`tai` Tuolla ,älkää uskoko. Sillä vääriä kristuksia ja profeettoja nousee,ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he eksyttävät jos mahdollista valitutkin. Tämän minä olen teille ennalta kertonut.Jos siis teille sanotaan:`Katso Hän on autiomaassa`,älkää menkö sinne, tai jos sanotaan:`Hän on kammiossa`, älkää uskoko sitä.Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy länteen asti, niin on Ihmisen Pojan tulo oleva.." Ratkaisu tuollaisiin on Raamatun tuntemus. Eli jos joku sulle sanoo huomenna että Jeesus palaa huomenna Oulun kautta älä turhaan osta junalippua se puhuu paskaa.

Äänestä
  • Harhainen sekopää kertomassa kuinka toinen harhainen sekopää on enemmän harhainen sekopää kuin itse. Saisikohan tästä sketsin aikaiseksi?

Äänestä

• old_profile_18485 kirjoitti:

Harhainen sekopää kertomassa kuinka toinen harhainen sekopää on enemmän harhainen sekopää kuin itse. Saisikohan tästä sketsin aikaiseksi?

aineksia, tosin eräälle ryhmälle sketsin syvin olemus jää mysteeriksi. Surullisintahan tässä on, että sketsinikkarit elävät ja voivat hyvin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

weccu kirjoitti:

Lukaisin siinä artikkelin kyseisestä herrasta. Malliesimerkki uskovaisesta lapsiin sekaantujasta. Miten te kehtaatte..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu