whether there was a bad consolation?
MuisQuuu
6
408
Vastaukset
- MuisQuuuuu
En mä saa purkaa kurjaa fiilistäni kehenkään..Ei se ole huuhaata..On epäreilua Teitä muita kohtaan:o).. Olen kuitenkin tosi otettu lohtumusasta..ja lämmöstä..Kiitos:o)... Pahus..Mulla on tunne etten pysy nahoissani..Ritely on pahasta..syövyttää mun sieluun reikiä:o/..
voi ja kannattaa purkaa lähinpään sopivaan kohteeseen, pahaks se muuttuu kun tappelee itsensä kanssa ja häviää. http://www.youtube.com/watch?v=o8PtBtRzcqM
- MuisQuuuuu
bar.sinistra kirjoitti:
voi ja kannattaa purkaa lähinpään sopivaan kohteeseen, pahaks se muuttuu kun tappelee itsensä kanssa ja häviää. http://www.youtube.com/watch?v=o8PtBtRzcqM
hienon termin..Tunteiden tunku..Kuvaa osuvasti nykyistä olotilaani. Kiitos biisistä..Huominen aamu on toivoakseni tätä iltaa viisaampi:o)..
- äläs nyt
kyllä tänne mahtuu ja sinut tuntevat eivät varmasti ota siitä itseensä. On niitä kurjia fiiliksiä ennenkin täällä purettu ja helpotusta saatu. Samanlainen olen, en pidä riitelystä, jää paha olo vaikka itse olisikin oikeassa ja miksi enää haluaa riidellä? Koitappa nyt vaan pysyä nahoissasi, ei kannata suotta venyttää liikaa, eihän, ja ne sielun haavat, ei enää niitä.
- MuisQuuuuu
äläs nyt kirjoitti:
kyllä tänne mahtuu ja sinut tuntevat eivät varmasti ota siitä itseensä. On niitä kurjia fiiliksiä ennenkin täällä purettu ja helpotusta saatu. Samanlainen olen, en pidä riitelystä, jää paha olo vaikka itse olisikin oikeassa ja miksi enää haluaa riidellä? Koitappa nyt vaan pysyä nahoissasi, ei kannata suotta venyttää liikaa, eihän, ja ne sielun haavat, ei enää niitä.
Mä olen niin pököpäinen, etten anna halposti periksi..Vaikka olenkin huono itseäni hoivailemaan..Mä pärjään aina..Pärjään vaikka..hitsi..pärjään. Onhan minulla ihana tuki:o)...
- ajatteles
MuisQuuuuu kirjoitti:
Mä olen niin pököpäinen, etten anna halposti periksi..Vaikka olenkin huono itseäni hoivailemaan..Mä pärjään aina..Pärjään vaikka..hitsi..pärjään. Onhan minulla ihana tuki:o)...
että se riitapukari ei asu saman katon alla:) Aamulla kaikki on toisin. Hyvää yötä ja kauniita unikuvija teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970