Ei riitä ei.

StippaS

Tiedättekö ihmiset, että taas jälleen kerran huomaan hakkaavani päätäni seinään tämän asian kanssa. Minä en kelpaa sellaisena kuin olen. Minä katson ihmistä ihmisenä enkä suostu kumartamaan pukuja, trendejä, peiteltyjä käytöskuvioita. En suostu kunnioittamaan ihmistä vain sen takia, että hän on vaikkapa työssään tehnyt jotain suurta. Eri asia sitten taas jos siihen yhdistyy periaatteet ja inhimillisyys.. Vaan kun noin yleisesti ottaen ne eivät kulje käsi kädessä ainakaan akateemisissa piireissä.. Sitä oppiläksyä tässä kivuliaasti kantapään kautta opitaan parhaillaan. Mutta tiedättekö, että tämän ajattelutavan omaavana olen selkeästi myös uhka. Varsinkin reviiritietoisille, jotka rakentavat sen juttunsa peilaten muita. Todella, todella surullista huomata ja joutua taas jonkin sellaisen keskelle missä ei suin surminkaan haluaisi olla. Ei voi kuin ihmetellä mitenkä tämä taas meni näin, etten huomannut katsoa tarkemmin.. Tosin tällä kertaa kyllä koko ajan päässä jyskytti pieni varoitusääni eli osasin jo sinänsä aavistaa kun "kaikki oli liian hyvin". Nykymaailman aikaan vaan ainakin nämä ihmiset juurikin tuijottavat kehikkoa minkä väsäävät ympäristön mukaan, eivät oman itsensä mukaan. Harmillista toisaalta miten eivät edes näe itseänsä, näkevät vain muut ja näkevät asemansa, jalustansa. Minä tämmöisenä maailman parantajanhippinä en tietenkään sovi siihen yhtälöön.. Koska saatan liikaa huomaamattani tunkea toisten reviirille, tulla liian lähelle ihmistä. Ja silloin voin vaikka nolata jonkun. Veikeintä tässä on se, että aikoinaan kun minun haluttiin tapaavan ihmisiä niin halusin katsoa rauhassa. Ottaa askeleen kerrallansa, koska jo silloin vainusin tämän reviiri-asian. Suorastaan haistoin sen, että jos minä tulen uutena tuosta noin vaan mukaan ja olen puhtaasti oma itseni niin piru vie siitä tulee ongelmia. Hassuinta nyt, että tämä eilinen tapahtuma osoittaa nämä vaistoamani asiat tismalleen oikeiksi. Eikä tämä sinänsä mitään, tiesinhän sen jo pohjimmiltani kun en muutenkaan tähän järjestyksen pitoon osaa vaaditussa tahdissa tottua, etten kuulu tähän porukkaan, näiden keskelle. Minua, sisintäni se ei muuta miksikään, ja luojan lykky sen näen ja koen kuitenkin jo nyt. Ja turha ollenkaan kuvitella, että alan rekkaloimaan tai taistelemaan. Tarkemmin ajateltuna en edes halua tuollaista elämää.. Koska tiedän sen, että löydän kyllä vielä oman paikkani sitten taas muuta kautta :) Nämä palat eivät vaan temmaa nyt juuri näiden palasten kanssa vaan ei sitä kukaan väitä etteivätkö ne joidenkin toisten palasten kanssa sopisi yhteen :) Hyvää alkavaa viikkoa vaan kaikille!

3

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea ja menestystä

      Tiedätkö, terapialla on saatu hyviä tuloksia myös luulosairauksissa. Ota rohkeasti yhteyttä mielenterveustoimistoon.

    • jaksanu lukee
    • tuossa mitään

      Olen mäkin oma itseni.En seuraa trendejä,muotia,yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe