Tyhjän päiväiset

Huokailijat

Kirjoittakaa tänne!

31

967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten niitä nyt kirjoitettais..aih... voih..oih.. huh huh... ahh...Ohhh.. riittäiskö jo...

• tulenlieskat

Huakailemaan pannee, kun pitäs lähtee ja kun ei millään viittis. Nii ja kun toi tuulikin huokailee tua puiden latvassa. Silmiinkin tuuli ottaa, voih, voi. Ei taida auttaa, voi,voi, jaksaiskohan... Pakko se on pyöräillä juuh.

• ville vallaton

En millään viitsisi,kun .......haukotus.....en minä viitsi.

• ./. - paikan

Hohhoijaaa venytyttää ja laiskottaa Voi kun pitäis ja pitäis. Vaan kun ei saa aikaseksi mittään!

• Woe tokkii
        ./. - paikan kirjoitti:

Hohhoijaaa venytyttää ja laiskottaa Voi kun pitäis ja pitäis. Vaan kun ei saa aikaseksi mittään!

Nyt pitäsi lähtä lenkille, vaen kun niin laeskottaa

• moonikka
        Woe tokkii kirjoitti:

Nyt pitäsi lähtä lenkille, vaen kun niin laeskottaa

toohota. Pistä vaan pyllynsilmä syrjälleen ja ota ettonet.

• rätvänäyrtti
        moonikka kirjoitti:

toohota. Pistä vaan pyllynsilmä syrjälleen ja ota ettonet.

ku pitääs nuo ikkunatti pessä, kuka tulis auttammaa, keitän kahvit ja torttuu tarjoon.

• Puskasuleima
        rätvänäyrtti kirjoitti:

ku pitääs nuo ikkunatti pessä, kuka tulis auttammaa, keitän kahvit ja torttuu tarjoon.

Ei sunkak kukaaj jaksa tämmöttenä päivänä huakailla,ku aurinkoki valitettavasti paistaa eikä postiluukustaka tullu yhtääl laskuu.

• tänne änkesit
        Puskasuleima kirjoitti:

Ei sunkak kukaaj jaksa tämmöttenä päivänä huakailla,ku aurinkoki valitettavasti paistaa eikä postiluukustaka tullu yhtääl laskuu.

täälläkää saa rauhassa olla...

• Himskatti VI
        tänne änkesit kirjoitti:

täälläkää saa rauhassa olla...

Kyllä niin kehtuuttaa, onneksi huomenna päivä uus ja ensiviikolla kuus. HOHHOIJJAA

• Aksell
        rätvänäyrtti kirjoitti:

joutasin. Mut mahtaa se siun torttus olla aika kuiva....

• rätvänäyrtti
        Aksell kirjoitti:

joutasin. Mut mahtaa se siun torttus olla aika kuiva....

kuule kyllä tänne pääsee kirjottammaan semmosetkii joilla on kosteen tortun reseptit !

• Lumppukukkanen
        rätvänäyrtti kirjoitti:

kuule kyllä tänne pääsee kirjottammaan semmosetkii joilla on kosteen tortun reseptit !

On se niin että tänne mahtuu, minäkin tulin ja mulla on jäinen torttu ...pakastimessa.

• oijoi
        Lumppukukkanen kirjoitti:

On se niin että tänne mahtuu, minäkin tulin ja mulla on jäinen torttu ...pakastimessa.

Vai vielä mehevee pitäs tortunnii olla, ei kuiva kelepoo,,

• Nokkosneito
        oijoi kirjoitti:

Voi vitsi että pitää olla hankalaa aijai voivoi Leivotaan yhdessä

• Aksell
        oijoi kirjoitti:

ka miul ois kyl tuos patukan pääs semmottii teho tippaa josko sil alkuusa tortun silmän voitelis.

• Aksell
        Aksell kirjoitti:

ka miul ois kyl tuos patukan pääs semmottii teho tippaa josko sil alkuusa tortun silmän voitelis.

ettei työ aattele kahenmielisesti, miun pit sanoo jot se tippa on miul voisarven pääs.

• ajastin
        Aksell kirjoitti:

ettei työ aattele kahenmielisesti, miun pit sanoo jot se tippa on miul voisarven pääs.

Tuulee yhä vaan, ei taida uskaltaa nenää ulkoilluttaa. Oijoi nyt harmittaa, kahvikin on laihaa. Ei uutta saa, kaupasta pitäis hakea. Ei laihuuteen auta ees se voisarvi. voiiih.

• Voivotuksia
        ajastin kirjoitti:

Tuulee yhä vaan, ei taida uskaltaa nenää ulkoilluttaa. Oijoi nyt harmittaa, kahvikin on laihaa. Ei uutta saa, kaupasta pitäis hakea. Ei laihuuteen auta ees se voisarvi. voiiih.

Voi hitsi kuitenkin piti alkaa valittamaan, mutta naurun purskahdus tuli. Aijaijai!

• iloluontonen
        Aksell kirjoitti:

Voisarvi se vaan vanhetessaan paranoo, kovenoohan se vanha pullakin.Voi tokkiisa ku ihan aatellessa tuntuupi värinöitä.

• Aksell
        iloluontonen kirjoitti:

Voisarvi se vaan vanhetessaan paranoo, kovenoohan se vanha pullakin.Voi tokkiisa ku ihan aatellessa tuntuupi värinöitä.

se siul alkoo töppöst pyörtää jalos. mi tiijän sen tuntehen. miult alkoo vasiten silmät seisahtoo mulkoselleen jos se tortu viel tortult tuoksahtas. seläs ikää ku muurahaiset ramppois.

• Minä,Sinä,Hän
        Aksell kirjoitti:

se siul alkoo töppöst pyörtää jalos. mi tiijän sen tuntehen. miult alkoo vasiten silmät seisahtoo mulkoselleen jos se tortu viel tortult tuoksahtas. seläs ikää ku muurahaiset ramppois.

Tässähän alkaa olemaan itse kukakin täpinöissä. aijai. Sarvessa, vai kärjessä tippa ja taas pääs kuivamaa.

• Atolfia
        Minä,Sinä,Hän kirjoitti:

Tässähän alkaa olemaan itse kukakin täpinöissä. aijai. Sarvessa, vai kärjessä tippa ja taas pääs kuivamaa.

Surun se taisi nyt lykätä. Kurkkua polttaa ja rintaa kaihertaa ja vielä kielikin kippee. Siis suru se on tullu minun syrämeeni, ku kahvi pittää jättee. Ainoa ilo ihmisen elämässä. Voi, voi voi!!!! Mitä tilalle, ai jai jai.

• Mukana surussa
        Atolfia kirjoitti:

Surun se taisi nyt lykätä. Kurkkua polttaa ja rintaa kaihertaa ja vielä kielikin kippee. Siis suru se on tullu minun syrämeeni, ku kahvi pittää jättee. Ainoa ilo ihmisen elämässä. Voi, voi voi!!!! Mitä tilalle, ai jai jai.

On se niin väärin, ja tuollaista vieroitusoiretta huh huh, Kamalata kamalata voi voi Jos ajattelen omalle kohdalleni ettei kahvia saa juoda se on tiukka tilanne

• Taivaan talikynttilät!
        Mukana surussa kirjoitti:

On se niin väärin, ja tuollaista vieroitusoiretta huh huh, Kamalata kamalata voi voi Jos ajattelen omalle kohdalleni ettei kahvia saa juoda se on tiukka tilanne

Voi tätä kirjoittamisen/lukemisen autuutta,,voi voi! Totta silti taidetaan takoa!

• ccccchhh ain
        Taivaan talikynttilät! kirjoitti:

Voi tätä kirjoittamisen/lukemisen autuutta,,voi voi! Totta silti taidetaan takoa!

yöpakkanen, voi,tulis jo lämpimät yöt. Voi,oi niitä aikoja entisiä. voivoi ja tukkakin on sekasin.

• Harmittelija

voi voi voi, piti pestä ikkunat vaan tulikin vieraita, vasta lähtivät ja nyt niihin paistaa aurinko, ja nuo vastapäiset pesin eilen ..voi voi voi

• Aksell
        Minä,Sinä,Hän kirjoitti:

ompas monta muijaa, tahtooko kaikki nahka nuijaa

• voiiiiihh
        Harmittelija kirjoitti:

voi voi voi, piti pestä ikkunat vaan tulikin vieraita, vasta lähtivät ja nyt niihin paistaa aurinko, ja nuo vastapäiset pesin eilen ..voi voi voi

Ei ehri huokailla, aurinko paistaa. ulos ulos kaunista voih.

• pilvi*
        voiiiiihh kirjoitti:

Ei ehri huokailla, aurinko paistaa. ulos ulos kaunista voih.

se maksaa kyyneleitä, oh, iik, aah--- voi että......nyyhk, aah--- nyyhk. kolmas paperi nenäliina.

• Sadetta pelkäsin
        pilvi* kirjoitti:

se maksaa kyyneleitä, oh, iik, aah--- voi että......nyyhk, aah--- nyyhk. kolmas paperi nenäliina.

Tein vain puolet lenkistä, käännyin takasin!!! Voi voi voi eikä tullutkaan sade Hoijjjaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1138
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      151
      926
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      57
      797
    4. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      737
    5. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      269
      736
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      711
    7. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      62
      662
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      180
      659
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      635
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      618
    Aihe