niin sinulle on selvää, että sinä et valehtele, etkä varasta, etkä sano väärää todistusta lähäimmäisestäsi ja kunnoitat vanhempiasi ja kunnioitat ja rakastat Jumalaa yli kaiken ja teet kuten kaikki kymmenen käskyä sinua ohjaavat tekemään. Mitä tuo edellä mainittu oikein on? SE ON TÄYTETYSSÄ LAISSA ELÄMISTÄ. Näin yksinkertaista se on, vaikka niin moni väittää tänään sitä vastaan, kun kerrotaan, että laki on tallella ja kaiken lisäksi tarpeellinen. Miksi sitten on paljon heitä, jotka väittävät uskovansa, mutta sillä samalla suulla kieltävät ikuisen lain. Tuohon elellä kysyttyyn vastaus on tämä: Lopunaikana laittomuus lisääntyy ja rakkaus kylmenee, sillä ajat ja lait muutetaan ja hyljätään. Jeesus täytti lain, ei tehnyt sitä tarpeettomaksi, vaan täytti sen ja me saamme Hänen täytetystä työstään voiman elää täytetyssä laissa. Ei ole olemassakaan sellaista armoa, joka peittää sellaisten syntien paljouden, jotka tehdään lakia rikkomalla. Moni luulee, että sellainen armo on olemassa ja se on lopunajan kavalin eksytys. Jumalan kansa on kuulainen Jumalan Tahdolle ja Jumala ilmoittaa laittaneensa jokaisen henkeen lain, jota on kuunneltava ja joka on Jeesuksen uhrityössä täytetty ja siksi tämä laki ei ole yhdellekkään uskovaiselle raskas.
Jos sinä
5
149
Vastaukset
>> Jeesus täytti lain, ei tehnyt sitä tarpeettomaksi, vaan täytti sen ja me saamme Hänen täytetystä työstään voiman elää täytetyssä laissa. >> Mitä tuo täytetyssä laissa eläminen sitten oikein on? Laki sanoo esim. ettei jalankulkija saa kävellä päin punaisia. Kuinka nyt sitten muut jalankulkijat saavat juuri ja nimenomaisesti voimaa olla kävelemättä päin punaisia siitä syystä, että joku on joskus ollut kävelemättä päin punaisia valoja?
- tästä:
Roomalaiskirje 6 12 Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, 13 Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle. 14 Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla. 15 Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se! 16 Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?
tästä: kirjoitti:
Roomalaiskirje 6 12 Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, 13 Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle. 14 Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla. 15 Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se! 16 Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?
Tuoko Roomalaiskirjeen katkelma oli sitten vastaus kysymykseen?
- sait sen
Epiktetos kirjoitti:
Tuoko Roomalaiskirjeen katkelma oli sitten vastaus kysymykseen?
Sait vastauksen jota kyselit! Ei olisi pitänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419