Meidän 10 kk vauva oksensi eräänä yönä useamman kerran.Ajattelin tietysti,että nyt on mahatauti iskenyt perheeseen, mutta muille ei tullut mitään.Sitten vauvallakin oli 2,5 päivää väliä ja taas oksensi kaikki maidot kesken imetyksen. Sitten tuli mieleen, että olin molempina päivinä syönyt pyttipannua jossa kananmunaa.Itse vauva ei ole vielä munaruokia syönut paitsi pullavan murusia joskus. Nyt mietin miten edetä.Syönkö vielä kananmunaa ja katsonko oksentaako taas vai annanko hänelle jotain kananmunasapuskaa vai menenkö allergiatesteihin. Toisella lapsellamme on maito- ja muna-allergia. Mielipiteitä..
Vastaukset 2
- Nimetön
teillä on jo toisella lapsella kyseinen allergia, on hyvin todennäköistä,että nuo kertomasi jutut liittyy sitten siihen. Eikö nykyään suosita siedätyshoitoja? voitko koittaa silloin tällöin syödä, pieniä määriä kananmunaa?
- ........
siedätyshoitoja kannata tehdä vaan lääkärin valvonnan alaisena. Allergiareaktiot voivat olla erittäin vakavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051696- 1451101
- 871055
- 661046
- 94952
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142802- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644