Mielipideautomaatti :)

impi-lempi

Pois masennus! Mielipideautomaatti laukoo sinulle loputtomasti kohteliaisuuksia eikä ole kovin tyly ystävillesikään. http://www.perhekerho.net/hauskaa/6.htm Mulle se sanoi : Voi ei - en saa sanaa suustani... Olet yksinkertaisesti niiiiiiiiiiiiiiiiiin IHANA! Mitäpä tuohon lisäämään, oikeassahan tuo oli ;O))))

32

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä minä olen arvostelemaan noin hyvin tuntevaa automaattia. Ei voi olla totta! En uskonut, että joku voisi olla yhtä aikaa noin kaunis, älykäs, ahkera, avarakatseinen ja lämminsydäminen! Perhekerhon Mielipideautomaatti polvistuu nöyrästi eteesi, sinä taivaallisen ihana olento!

      • impi-lempi

        Kyllä se automaatti tietää, usko vaan , älä epäile ;O))


    • impi-lempi

      Mutta jatkakaa te , ihan rauhassa, lueskelen , kun pääsen takaisin ;O)))

    • tai tässä mtään outoa ole, tiesinhän mä tän... Kunpa maailmassa olisi enemmän sinun kaltaisiasi ihmisiä. Yksinkertaisesti sanottuna: olet parhaista parhain, paras kaikista, täydellinen. Ystävästäni impi-lempistä taasen sanoi näin... Jaaha, nyt tuli paha... Kauniisti sanottuna: aika sietämätön tapaus.

      • impi-lempi

        En usko...mä oon IHANA , lue ylempää !! Ja sä liiottelet ommaasi, ihan selvästi ;O)))


      • impi-lempi kirjoitti:

        En usko...mä oon IHANA , lue ylempää !! Ja sä liiottelet ommaasi, ihan selvästi ;O)))

        Sanat eivät riitä kertomaan tästä suuresta täydellisyydestä jota Perhekerhon Mielipideautomaatti parhaillaan todistaa. Olet suurin! Oiiih...! HEHEEEEEEEEE....


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        Sanat eivät riitä kertomaan tästä suuresta täydellisyydestä jota Perhekerhon Mielipideautomaatti parhaillaan todistaa. Olet suurin! Oiiih...! HEHEEEEEEEEE....

        tämä meinasi unohtua, heh... Ihana tavata Sinua! Kaikki ovat kilvan kehuneet sinua, eikä siinä toden totta ole ollut yhtään ylistyssanaa liikaa!!! Olet mykistävä.


      • impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        Sanat eivät riitä kertomaan tästä suuresta täydellisyydestä jota Perhekerhon Mielipideautomaatti parhaillaan todistaa. Olet suurin! Oiiih...! HEHEEEEEEEEE....

        *huokaus* Onkohan se mielipideautomaatti mennyt jotenkin epäkuntoon liiallisesta käytöstä ??? :)


      • impi-lempi kirjoitti:

        *huokaus* Onkohan se mielipideautomaatti mennyt jotenkin epäkuntoon liiallisesta käytöstä ??? :)

        hyvin pelaa... :) Ystävästäni impi-lempistä taasen sanoi näin... Jaaha, nyt tuli paha... Kauniisti sanottuna: aika sietämätön tapaus.    


      • impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        hyvin pelaa... :) Ystävästäni impi-lempistä taasen sanoi näin... Jaaha, nyt tuli paha... Kauniisti sanottuna: aika sietämätön tapaus.    

        mutta ymmärrän mä...sulla toi dementia...vanhaksi ei ole tulemista :)


      • impi-lempi kirjoitti:

        mutta ymmärrän mä...sulla toi dementia...vanhaksi ei ole tulemista :)

        ja sitä paitti dementiassa katoaa lähimuisti ekana, HAH! :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        ja sitä paitti dementiassa katoaa lähimuisti ekana, HAH! :)

        ja ikänäkökin vaivaa, *must on tullut vanha, yhtä vanha ko impi, sniif....*


      • impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        ja sitä paitti dementiassa katoaa lähimuisti ekana, HAH! :)

        Mä poistun nyt grillaileen...hyvää illanjatkoa sulle, silippa :)


    • hilda-hymy

      Melkoisen mojova kehaasu, etten sanois. Huhu, huh -sinusta säteilee niin vahva älykkyys, että auringonkin säteily on siihen verrattuna kuin pientä taskulampun kuullotusta. Oi suuri nero,Perhekerhon Mielipideautomaatti kumartuu nöyranä edessäsi.

      • impi-lempi

        eikö ole ihanaa olla niin älykäs ? ;O))


      • hilda-hymy
        impi-lempi kirjoitti:

        eikö ole ihanaa olla niin älykäs ? ;O))

        kun musta ei tunnu yhtään älykkäältä....


    • Perhekerhon Mielipideautomaatin salainen web-kamera otti sinusta juuri kuvan. Tuloksesta päätellen ulkonäkösi on niin uskomaton, että Mielipideautomaatti ehdottaa sinulle uuden uran luomista Kauniissa ja Rohkeissa - tai ei sentään! Sinussa on potentiaalia jopa aidoksi Hollywood- tähdeksi. Joko sinulla on oma agentti? Totuutta ei voida enää peitellä... :•))) *mitä suurinta huokailua*

      • impi-lempi

        Vieläkö jatkat huokailua, vai oletko jo ottanut yhteyttä agenttiin ?? ;O))


    • Mörönsyötti

      .MIELIPIDEAUTOMAATTI Ei voi olla totta! En uskonut, että joku voisi olla yhtä aikaa noin kaunis, älykäs, ahkera, avarakatseinen ja lämminsydäminen! Siis noi vastas, mut tottako vai tarua, no jokainen päätelköön mielessään

      • avarakatseisuus

        on harvojen herkkua!


      • impi-lempi

        Kyllä nyt on paree uskoa painettua sanaa, mustaa valkoisella ;O)))


    • kalaturk
      • impi-lempi

        Teitkö tuon mun nimellä, sopi niin loistavasti muhun ?? ;O)))


      • kalaturk
        impi-lempi kirjoitti:

        Teitkö tuon mun nimellä, sopi niin loistavasti muhun ?? ;O)))

        Vaan heh heh... ;o)))


      • impi-lempi
        kalaturk kirjoitti:

        Vaan heh heh... ;o)))

        että se oli susta, eihän ollut, eihän ?? ;O)))


      • kalaturk

      • impi-lempi

    • lumi-kuningatars

      Sanoi saman minulle,jonka oli sinulle sanonut :D Oomme niin IHANIIII molemmat ;)

      • impi-lempi

        Kyllä muut on nyt kateellisia meille ;O)))


    • gitta5.

      Näin se latelee :D Huh, huh - sinusta säteilee niin vahva älykkyys, että auringonkin säteily on siihen verrattuna kuin pientä taskulampun kelmeää kuullotusta.

      • impi-lempi

        Vai tiesitkö tuon entuudestaan ?? ;O))


    • kolmenäiti

      mun ulkonäkö on niin uskomattoman upea, että sopisin kauniisiin ja rohkeisiin jne. Ehei, uskomaton ehkä olen, mutta upeasta en tiedä. Joku on kyllä joskus sanonut, että mun elämä on kuin kauniista ja rohkeista : )

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe