Mistä Win 2000?

nytpitääsaadajaheti

Olisi 'pakko' saada nyt Win 2000 koneeseen mutta sellaista ei mulla enää ole, niin mistä saa tuon käyttiksen vielä ostaa? Oisko kellään myynnissä?

12

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vois tärpätä

      toinen paikka mistä vois myös löytyä on Suomi24 Tori. En muista oonko Torilta itse ostanut mut ainakin ite löysin Keltaisen pörssin kautta. Jos ei satu olemaan myynti-ilmoituksia niin ilmoittele ite ahkerasti. Sehän ei edes maksa mitään (ellet sit laita jotain erikoisilmoitusta). http://www.keltainenporssi.fi http://tori.suomi24.fi/myydään/kodin elektroniikka/tietokoneet

    • Ehkä jostain huuto.net:ssä. En kyllä nyt tiedä minkälaisessa kirjoituskoneessa Windows 2000 olisi ihan pakollinen ettei mikään muu kävis kun nettikäytössä tulee viimeinen käyttöpäivä ensi vuonna.

      • porukkahan pyytää

        siellä aivan käsittämättömiä ja epärealistisia hintoja! Sikakallis paikka. Paikka on just kuuluisa siitä että jotkut ei-tässä-maailmassa elävät pyytää sieltä käytetystä tavarasta uuden hintaa. Itse ostaisin Keltaisesta pörssistä, siellä sentään saa kohtuuhintaan käyttiksiäkin.


      • ei ole
        porukkahan pyytää kirjoitti:

        siellä aivan käsittämättömiä ja epärealistisia hintoja! Sikakallis paikka. Paikka on just kuuluisa siitä että jotkut ei-tässä-maailmassa elävät pyytää sieltä käytetystä tavarasta uuden hintaa. Itse ostaisin Keltaisesta pörssistä, siellä sentään saa kohtuuhintaan käyttiksiäkin.

        Niin.....joillekkin se kymppikin on liikaa.. Laita sitten jokin "ilmaisversio" Näyttäis tuolla huudonpuolella olevan "epärealistinen" 2000:nen kaupan...


      • tällee
        porukkahan pyytää kirjoitti:

        siellä aivan käsittämättömiä ja epärealistisia hintoja! Sikakallis paikka. Paikka on just kuuluisa siitä että jotkut ei-tässä-maailmassa elävät pyytää sieltä käytetystä tavarasta uuden hintaa. Itse ostaisin Keltaisesta pörssistä, siellä sentään saa kohtuuhintaan käyttiksiäkin.

        jaa...a pörssin hinta 20.00 huuto.net hinta 10.00 Aivan käsittämätöntä riistoa..


      • kuluakin :!!!!!!
        tällee kirjoitti:

        jaa...a pörssin hinta 20.00 huuto.net hinta 10.00 Aivan käsittämätöntä riistoa..

        taitaa mennä kaamiat 2 juroa!!!!!!111111!!!


      • määääää
        ei ole kirjoitti:

        Niin.....joillekkin se kymppikin on liikaa.. Laita sitten jokin "ilmaisversio" Näyttäis tuolla huudonpuolella olevan "epärealistinen" 2000:nen kaupan...

        Niin, olen itsekin huomannut, että netistä pystyy lataamaan vanhempia Windowseja, mutta ovatko ne toimivia ja turvallisia?


      • Suse-Sussu

        Mitä höpötät? Nettipäivitykset loppuvat ilmoituksen mukaan ensi vuonna. Mikä muka estää nettikäytön sen jälkeen? XP:hän on peruskäytössä vain huononnettu versio W2k:sta, tosin jotain verkkojuttuja on lisätty.


    • se..

      Löytyy helposti ja Win2000:ssa ei ole mitään aktivointeja. Mielestäni tuo on jo sen verran antiikki käyttis, että ei liene paha rasti jos imasee sen torrenttina?

    • twothousand

      ?????

      • TAUSEND :!!!!!

        on kuulkaa kova sana :) Sama toiminnallisuus kuin Xp:llä ilman turhaa saastaa :)


    • Gutsy W

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe