onko samanlaista vääntöä kuten ennenkin? hyvää kevättä mamuille, joo ja rassuille myöskin :)
mites täällä jaksetaan :)
10
510
Vastaukset
- Wally River
mahdollinen yhdistelmä..vai ainoastaan teoreettinen "optio"...?
Sama kuvio lienee hahmotettavissa kuin ennenkin... Teretuloo vaan taasen! Huomasin kun irtisanouduit ystävyydestämme profiilissani, mutta toivottavasti se johtui vain tuon nikkisi muuttamisesta...? "hyvää kevättä mamuille, joo ja rassuille myöskin :)" Oletkohan ottanut huomioon, mitä kaikkien "rassujen hyvään kevääsen" mahtaa sisältyä...??!
- tai sitten ei
Hyysäreillekin! Tervetuloa synttäreille Bangkokiin :-) kotvasen kuluttua.
joo vaihdoin taas tähän tutumpaan nikkiin,eli ei mitään henkilökohtaista ollut poistin edellisestä kaikki galleria ystävät ja nykyisestäkin.
- Sepi
realisteille, jotka eivät ole rassuja sen enempää kuin hyysäreitäkään?
- Anti-Demari
Työvoimapula puskee päälle kuin yleinen syyttäjä, leipäjonot pitenevät ja kieroutunut vastapuoli nimittää yhä aiheetta rasisteiksi tavallisia työssäkäyviä veronmaksajia, jotka eivät halua maksaa veroissaan eräiden pummilla elävien rikastajien ylisuuria lapsilaumoja, johon edes harvoilla työssäkäyvillä on varaa. Enhän kirjoittanut liian pitkää alkulausetta? :)
- Anti-Demari
monte24 kirjoitti:
täällä päin,harmi just kun palkat alkoivat olemaan kohdillaan on se niin väärin.
Varsinkaan maailmanlaajuiseen lamaan, joten käytä minun puolestani ihan rauhassa työkkärin tukia, kunnes tilanne paranee. Itsekin piti palata jatkamaan koulua parin vuoden kohtalaisen rahakkaiden hanttihommien jälkeen. Olisin päässyt kolmella eri kerralla vakituiseksi erittäin raskaaseen fyysiseen työhön, mutta katsoin aiheelliseksi välttää jo muutamassa kuukaudessa aiheutuvaa nivelrikkoa - Phyi. :E Minun puolestani ankkurilapsiin ym. väärin perustein turvapaikkaa hakeviin tuhlattavat rahat pitäisi käyttää mielummin homekoulujen -ja päiväkotien peruskorjaamiseen, tai kokonaan uudelleenrakentamiseen. Se saattaisi tuottaa jopa sinulle töitä, jos nuo työt kuuluvat ammattisi piiriin. http://hommaforum.org/index.php?PHPSESSID=7b37b5bf105ceb8e43684b6824cf8959&action=dlattach;topic=5805.0;attach=1910;image http://hommaforum.org/index.php?PHPSESSID=7b37b5bf105ceb8e43684b6824cf8959&action=dlattach;topic=5805.0;attach=1908;image Etusi ovat ainakin osittain yhteneväiset meidän "rasistien"
- aloitus.
vielä on parantamisen varaa
- suomi suomalaisille
näyttää olevan, ainakin viestit poistuvat vauhdikkaasti, moveri ei oo keksinyt mitään asiallista kunhan jankuttaa. sharyn ny joskus innostuu mutta muuten melko tylsää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039