tuntunut että onni kävelee ohi kun ei saa suuta auki?
Montako
8
419
Vastaukset
- ...
yleensä ne kävelee ohi. Jos avaan suun. Ihme homma. Vittu. Noo. Elämä on.
- vänksy
muissa tapauksissa, jos sellaisia edes on huomaamattani ollut, en ole edes ollut sitten tietoinen siitä onnesta jota siitä mahdollisesti olisi voinut seurata.
Mun suurin rakkauteni sattuu olemaan sellainen ujo tyttö... kun olen itsekin karmivan ujo, niin siinähän on tietenkin käynyt niin, että koskaan emme ole toisillemme uskaltaneet oikein puhua kunnolla. Monta vuotta olimme tekemisissä toistemme kanssa, pelkkää katselua ja toistemme seuraan hakeutumista, mutta ikinä ei kovin vapautunutta keskustelua syntynyt... koskaan en varmaan häntä mielestäni ja piinaavaa on, että hän on niin lähellä...
- vain..
parempi pitää suu kiinni. Se voi olla useamman onni.
aina suu auki vaikka en mitään sanoiskaan,päässyt alaleuka kasvamaan liian pitkäksi.
- käynyt niin?
Jos, niin mistä tiedät, että se oli onni? Vai oletko sinä se onni? Jos, niin mistä tiedät sen?
- hdffdsa
Ei mulla sille mitään asiaa ole.
kerran aikaisemmin elämässä on tuntunut siltä.. Senpä tähden olen koettanut opetella avamaan suutani oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mutta onni, jos se on tullakseen, tulee kuin ohjus, ei voi kävellä ohi...
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601