Olen laittamassa vuokralle yksiötä Helsigissä. Onko vinkkejä, minkälaista vuokralaista EI kannata ottaa? Maahanmuuttaja? Sossun asiakas? Kun annoin tehtävän välittäjälle, niin on vaikeaa, kun ei edes ole tilaisuutta nähdä, minkälainen ehdokas on kyseessä.
Vuokralainen - neuvoja?
9
1294
Vastaukset
- tulipas
vähän kirjoitusvirheitä, eli Helsingissä jne.
- Soita
Jos vuokralainen on jehova niin katso kaapiesi sisään onko sielä ihmisen ulostetta ja katso läpinäkyvien ( cristaly ) lasien pintaa onko ehyt koska jehovat niitä naarmuttavat . Ota vaikka yhteys Forenom Oy ja kysy heitä vuokralaiseksi, Sanovat olevansa rikkaita ja menevänsä konkurssiin . sanovat maksavansa vuokraa mutta aina alle viikon viiveellä . Tekevät kiinteitä asennuksia ilman lupaa . Heiltä ei kannata ottaa vuokratakuuta vuokratakuu paperina mitään irtaimistoon kohdistuvaa korvausta siitä ei saa SAMPO pankista . Haluavat riidellä tekemistään irtaimisto vaurioista vain Käräjäoikeudessa ( vielä Forenomilla toimilupa ehkä ) . Haluavat tehdä korjaukset itse tietämättä aikaprioriteetin sitovuutta ja esineoikeuden kohtaa kiinteä liitos asuintaloon ( EHKÄ OPPIVAT LÄKSYNSÄ ) .
- outoagfd
Saako kysyä että mistä sinä maksat sille välittäjälle? Koko välittäjän ideahan on siinä että se välittäjä auttaa sinua valitsemaan hyvän vuokralaisen?
- sinun on syytä
varmistaa, että hakijan luottotiedot ovat kunnossa. Jos ne ei ole kunnossa, niin hakija on epäkelpo vuokranmaksaja. Toiseksi on syytä katsoa, että hakijalla ei ole lemmikkiä. Olen itse nähnyt, miten ovenpielille ja parkettilattialle käy, kun iso koira tekee mitä lystää. Iso remontti on varmasti tiedossa. Kolmanneksi kannattaa laittaa ainakin kahden kuukauden takuuvuokra. Se kattaa ainakin osan kuluista, jos vuokralaisen jäljiltä joutuu remontin tekemään. Vielä on syytä varmistaa, että hakija ei tupakoi. Mikään ei ole niin iljettävää kuin keltaiset katot ja seinät, kun tupakoidaan sisätiloissa. Jos näistä vinkeistä oli apua niin hyvä. Muuten ne joutuu kantapään kautta oppimaan.
- KÖHKÖH!
Lemmikinomistajat ja tupakoitsijat asukoot veneen alla? Niinkö?
- onei77
Muuten hyvä, mutta vuokratakuusta ei saa pidättää remonttikuluja eli jos vuokrat on maksettu, niin takuu on palautettava täysimääräisenä. Korjaukset ja rempat perittävä muuta kautta.
- vaikka
KÖHKÖH! kirjoitti:
Lemmikinomistajat ja tupakoitsijat asukoot veneen alla? Niinkö?
omassa omistusasunnossaan, joissa ne jäljet ovat oma ongelma eikä vuokranantajan...
- Repson.
Miksei soskun asiakas? Silloinhan vuokrarahojen saanti on varmempaa, koska vuokran maksaa sosku, eikä vuokralle muuttanut itse edes näe rahoja. Kunhan vain katsoo ettei vuokralainen ole alkoholisti tai huumehörhö. Epäilyttävää on jos vuokralainen itse väittää olevansa varakas. Rehellinen ihminen kertoo ettei rahat oikein riitä ja sosku maksaa vuokran.
- tietoonen
ei forka mee konkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot19117604Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4810101Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?1736235Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman473253Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.232949Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.392923"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita592741Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882700Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki12542Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen531993