Olen laittamassa vuokralle yksiötä Helsigissä. Onko vinkkejä, minkälaista vuokralaista EI kannata ottaa? Maahanmuuttaja? Sossun asiakas? Kun annoin tehtävän välittäjälle, niin on vaikeaa, kun ei edes ole tilaisuutta nähdä, minkälainen ehdokas on kyseessä.
Vuokralainen - neuvoja?
9
1205
Vastaukset
- tulipas
vähän kirjoitusvirheitä, eli Helsingissä jne.
- Soita
Jos vuokralainen on jehova niin katso kaapiesi sisään onko sielä ihmisen ulostetta ja katso läpinäkyvien ( cristaly ) lasien pintaa onko ehyt koska jehovat niitä naarmuttavat . Ota vaikka yhteys Forenom Oy ja kysy heitä vuokralaiseksi, Sanovat olevansa rikkaita ja menevänsä konkurssiin . sanovat maksavansa vuokraa mutta aina alle viikon viiveellä . Tekevät kiinteitä asennuksia ilman lupaa . Heiltä ei kannata ottaa vuokratakuuta vuokratakuu paperina mitään irtaimistoon kohdistuvaa korvausta siitä ei saa SAMPO pankista . Haluavat riidellä tekemistään irtaimisto vaurioista vain Käräjäoikeudessa ( vielä Forenomilla toimilupa ehkä ) . Haluavat tehdä korjaukset itse tietämättä aikaprioriteetin sitovuutta ja esineoikeuden kohtaa kiinteä liitos asuintaloon ( EHKÄ OPPIVAT LÄKSYNSÄ ) .
- outoagfd
Saako kysyä että mistä sinä maksat sille välittäjälle? Koko välittäjän ideahan on siinä että se välittäjä auttaa sinua valitsemaan hyvän vuokralaisen?
- sinun on syytä
varmistaa, että hakijan luottotiedot ovat kunnossa. Jos ne ei ole kunnossa, niin hakija on epäkelpo vuokranmaksaja. Toiseksi on syytä katsoa, että hakijalla ei ole lemmikkiä. Olen itse nähnyt, miten ovenpielille ja parkettilattialle käy, kun iso koira tekee mitä lystää. Iso remontti on varmasti tiedossa. Kolmanneksi kannattaa laittaa ainakin kahden kuukauden takuuvuokra. Se kattaa ainakin osan kuluista, jos vuokralaisen jäljiltä joutuu remontin tekemään. Vielä on syytä varmistaa, että hakija ei tupakoi. Mikään ei ole niin iljettävää kuin keltaiset katot ja seinät, kun tupakoidaan sisätiloissa. Jos näistä vinkeistä oli apua niin hyvä. Muuten ne joutuu kantapään kautta oppimaan.
- KÖHKÖH!
Lemmikinomistajat ja tupakoitsijat asukoot veneen alla? Niinkö?
- onei77
Muuten hyvä, mutta vuokratakuusta ei saa pidättää remonttikuluja eli jos vuokrat on maksettu, niin takuu on palautettava täysimääräisenä. Korjaukset ja rempat perittävä muuta kautta.
- vaikka
KÖHKÖH! kirjoitti:
Lemmikinomistajat ja tupakoitsijat asukoot veneen alla? Niinkö?
omassa omistusasunnossaan, joissa ne jäljet ovat oma ongelma eikä vuokranantajan...
- Repson.
Miksei soskun asiakas? Silloinhan vuokrarahojen saanti on varmempaa, koska vuokran maksaa sosku, eikä vuokralle muuttanut itse edes näe rahoja. Kunhan vain katsoo ettei vuokralainen ole alkoholisti tai huumehörhö. Epäilyttävää on jos vuokralainen itse väittää olevansa varakas. Rehellinen ihminen kertoo ettei rahat oikein riitä ja sosku maksaa vuokran.
- tietoonen
ei forka mee konkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549