Vuokralainen - neuvoja?

tuleva vuokraemäntä

Olen laittamassa vuokralle yksiötä Helsigissä. Onko vinkkejä, minkälaista vuokralaista EI kannata ottaa? Maahanmuuttaja? Sossun asiakas? Kun annoin tehtävän välittäjälle, niin on vaikeaa, kun ei edes ole tilaisuutta nähdä, minkälainen ehdokas on kyseessä.

9

1176

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulipas

      vähän kirjoitusvirheitä, eli Helsingissä jne.

    • Soita

      Jos vuokralainen on jehova niin katso kaapiesi sisään onko sielä ihmisen ulostetta ja katso läpinäkyvien ( cristaly ) lasien pintaa onko ehyt koska jehovat niitä naarmuttavat . Ota vaikka yhteys Forenom Oy ja kysy heitä vuokralaiseksi, Sanovat olevansa rikkaita ja menevänsä konkurssiin . sanovat maksavansa vuokraa mutta aina alle viikon viiveellä . Tekevät kiinteitä asennuksia ilman lupaa . Heiltä ei kannata ottaa vuokratakuuta vuokratakuu paperina mitään irtaimistoon kohdistuvaa korvausta siitä ei saa SAMPO pankista . Haluavat riidellä tekemistään irtaimisto vaurioista vain Käräjäoikeudessa ( vielä Forenomilla toimilupa ehkä ) . Haluavat tehdä korjaukset itse tietämättä aikaprioriteetin sitovuutta ja esineoikeuden kohtaa kiinteä liitos asuintaloon ( EHKÄ OPPIVAT LÄKSYNSÄ ) .

    • outoagfd

      Saako kysyä että mistä sinä maksat sille välittäjälle? Koko välittäjän ideahan on siinä että se välittäjä auttaa sinua valitsemaan hyvän vuokralaisen?

    • sinun on syytä

      varmistaa, että hakijan luottotiedot ovat kunnossa. Jos ne ei ole kunnossa, niin hakija on epäkelpo vuokranmaksaja. Toiseksi on syytä katsoa, että hakijalla ei ole lemmikkiä. Olen itse nähnyt, miten ovenpielille ja parkettilattialle käy, kun iso koira tekee mitä lystää. Iso remontti on varmasti tiedossa. Kolmanneksi kannattaa laittaa ainakin kahden kuukauden takuuvuokra. Se kattaa ainakin osan kuluista, jos vuokralaisen jäljiltä joutuu remontin tekemään. Vielä on syytä varmistaa, että hakija ei tupakoi. Mikään ei ole niin iljettävää kuin keltaiset katot ja seinät, kun tupakoidaan sisätiloissa. Jos näistä vinkeistä oli apua niin hyvä. Muuten ne joutuu kantapään kautta oppimaan.

      • KÖHKÖH!

        Lemmikinomistajat ja tupakoitsijat asukoot veneen alla? Niinkö?


      • onei77

        Muuten hyvä, mutta vuokratakuusta ei saa pidättää remonttikuluja eli jos vuokrat on maksettu, niin takuu on palautettava täysimääräisenä. Korjaukset ja rempat perittävä muuta kautta.


      • vaikka
        KÖHKÖH! kirjoitti:

        Lemmikinomistajat ja tupakoitsijat asukoot veneen alla? Niinkö?

        omassa omistusasunnossaan, joissa ne jäljet ovat oma ongelma eikä vuokranantajan...


    • Repson.

      Miksei soskun asiakas? Silloinhan vuokrarahojen saanti on varmempaa, koska vuokran maksaa sosku, eikä vuokralle muuttanut itse edes näe rahoja. Kunhan vain katsoo ettei vuokralainen ole alkoholisti tai huumehörhö. Epäilyttävää on jos vuokralainen itse väittää olevansa varakas. Rehellinen ihminen kertoo ettei rahat oikein riitä ja sosku maksaa vuokran.

    • tietoonen

      ei forka mee konkkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe