Dealextreme tilaus

auttakaaaaaa

Tilasin dealextremestä paypalilla http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11687 tollasen ku oli niin halpa ja eka kerta ku käytän paypalia ja nyt siellä lukee että shipped by air mail eli se on nyt tulossa joten ajattelin että kannattaisko mun siirtä jo rahaa lisää paypaliin ja tilata jtn isompaa vai voiko siinä olla enää mitää estettä miksi ei tulisikaa? ja nii muutes onnistuuko tälläsen tilaaminen suomeen ?? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.91

54

11540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 676509

      joo mä tilasin ja se tuli ihan hyvin perille ja noista laser osottimista en tiiä mut siinä lukee jotain et sun täytyy tarkistaa salliiko sun maa tuoda vahvoja laasereita.
      mut jos itellä ois tarpeeks rahaa ni mä yrittäisin ainakin tilata tooasen laaserin ku ne on niin siistei.eli joo minusta ihan luotettava paikka mut mä oottaisin aluks et sun paketti tulis ja sitte ku se tulee mä tarkistaisin laadun.

    • kaikenkyselijä

      Kauppa on luotettava, mulla on varmaan kymmenen tilausta parin sadan taalan edestä tullu viimeisen vuoden/parin aikana. Postituksen pituus vaihtelee, joskus tulee viikossa ja pisimmillään meni kerran varmaan 2½ viikkoa. Ei sinänsä paha aika ilmaisesta toimituksesta!

      Eikö sulla olisi mahdollisuutta hommata Visa Electronia tai luottokorttia niin ei tarvitsisi siirellä rahaa paypaliin vaan voisi tehdä ostoksen heti?

      Jenkkejä lukuunottamatta ne kyllä lähettää laasereita mihin vaan, mutta ulkomailta tuodut laserpoinnterit on laittomia (yli 5mW on periaattessa teho raja, mutta ilmeisesti myös pienempi tehoiset on laittomia johtuen tiukasta tuotehyväksynnästä ko. värkkien kanssa...) joten jos tulli huomaa että paketissa on laserpointer niin et sitä sieltä saa. Ennen (eli varmaan puoli vuotta sitten) sieltä tuli käytännössä kaikki pointterit Suomeen, ainoastaan satunnaiset pakettien avaamiset johti joillakin noiden takavarikoimiseen, mutta nykyään (ei varmistettua tietoa tosin) tulliin jää lähes kaikki pointterit koska ne ruvennu kattomaan siitä paketin päältä olevasta tekstistä pakettien sisällön ja DX:n on pakko lain mukaan laittaa siihen päälle paketin oikea sisältö. Summa summarum: en välttämättä suosittelisi laserpointtereiden ostamista tuolta, kaikkea muuta kyllä :) Loistava kauppa!

      • kokemusta on, helvetisti

        Tämä on suhteellisen varmaa tietoa, elikä tullin näppeihin jää 10% tilatuista lasereista. Itselläni 4 laserista yksikään ei ole jäänyt tulliin (tehokkaimmat ovat 200mW). Joten turvallisin mielin tilaamaan. Ja jos jää tulliin niin sitten jää. Tulipahan ainakin yritettyä:D


      • HuijareitaOvat

        Täällä on odoteltu tavaroita jo kolme kuukautta, eikä vieläkään ole mitään tietoa saapumisesta. Ja osassa tavaroita ei ole edes merkitty vielä lähetetyksi.


      • jfkdjasfsa
        HuijareitaOvat kirjoitti:

        Täällä on odoteltu tavaroita jo kolme kuukautta, eikä vieläkään ole mitään tietoa saapumisesta. Ja osassa tavaroita ei ole edes merkitty vielä lähetetyksi.

        Kyllä ne tulee!!! Osa vaan on loppunut varastosta ja sitten lähettää ku ne tulee. Oma tilaus 18.11 ekat tuotteet tulivat perille 7.1 ja loput juuri nyt 14.01


      • senteli

    • vvvvvvxxxxx

      on korkeintaan 45,45 euroa, niin ALV jää tullin laskureissa alle 10 €, jolloin Suomen tulli ei sitä peri.
      Tullimaksu lasketaan omana eränään, mutta harvoilla tavaroilla se ALV:n luokkaa on, joten ei pitäisi tullimaksunkaan vaivata vielä.
      Itse olen valuuttakurssien vaihteluiden takia laskenut hieman varmuutta valuuttakurssiin (€ vrs. $).
      Tulli muuttaa n. kerran kuussa käyttämiään valuuttakursseja. Tarkasta kurssista ei voi olla koskaan varma.
      Lasketaankohan valuuttakurssi sillä hetkellä, kun tavara pitäisi tullata Suomen tullissa?
      Tänään on XE.COM sivuston valuuttakurssilaskurin mukaan 45,45 € noin 66,50 USD.
      Jos euro sattuisi heikentymään, parasta olisi tilata varovasti eli esim. n. 62 $ arvoisia paketteja.
      Dealextremessä on helppo nähdä laskun loppusumma, koska postikulut ovat jo hinnoissa mukana.

      Tulli ei usko DX:n tai juuri muunkaan nettikaupan merkintöjä paketin arvosta - joka löytyy paketin päältä.
      DX ei laita pakettiin mitään laskua tavarasta. Itse olen kerran joutunut esittelemään PayPal tiliotettani, kun muuta selvitystä ei paketin arvosta ollut. USAlainen myyjä oli automaattisesti merkinnyt paketin arvoksi vain n. puolet todellisesta. Tilasin koneen osia, ja paketin arvo oli hieman yli 1000 $.
      Jouduin maksamaan ALV:n ja hieman tulliakin Helsingin postitalon tullipostissa.
      DX muuten kirjoittaa paketin päälle ainakin pieniarvoisille paketeille aina saman arvon, eli 40 HongKongin dollaria, olisikohan tämä n. 4 euroa!

      • rtjh

        just ite tilasin semmosen mp4 soittimen ku oli niin halpa kestääköhän se


      • PettureitaKaik
        rtjh kirjoitti:

        just ite tilasin semmosen mp4 soittimen ku oli niin halpa kestääköhän se

        Noiden perusperiaate on se, että tavaroita ei lähetetä. Vasta kun valitat, saatat saada tavarasi. Ihan samanlaista toimintaa siis kuin Suomalaisilla vakuutusyhtiöillä. Homma on kaikkea muuta kuin reilua.


      • janoos
        PettureitaKaik kirjoitti:

        Noiden perusperiaate on se, että tavaroita ei lähetetä. Vasta kun valitat, saatat saada tavarasi. Ihan samanlaista toimintaa siis kuin Suomalaisilla vakuutusyhtiöillä. Homma on kaikkea muuta kuin reilua.

        Höpö höpö, kaiken tilaamani olen saanut perään kyselemättä. Ja kaikki on ollut just sitä mitä on tilattu. Laatu noissa ei aina tietenkään ole huippua mutta noilla hinnoilla voi ostaa useamman samaa tuotetta ja vieläkin jää voitolle.


      • LapissaKertoivat
        PettureitaKaik kirjoitti:

        Noiden perusperiaate on se, että tavaroita ei lähetetä. Vasta kun valitat, saatat saada tavarasi. Ihan samanlaista toimintaa siis kuin Suomalaisilla vakuutusyhtiöillä. Homma on kaikkea muuta kuin reilua.

        Äläpä puhu paskaa.


    • HeletinPettynyt

      Eivät läheteä tavaroita, ja vievät rahat.

      En suosittele tilaamaan tuolta mitään. Huonosti pelaa homma.

      • fsasfsfassf

        Jaa siis mistäs noin päättelet? Kyllä ne aina on tullut mutta 2-3kk menee!!!


      • kkuula
        fsasfsfassf kirjoitti:

        Jaa siis mistäs noin päättelet? Kyllä ne aina on tullut mutta 2-3kk menee!!!

        Kyllä tuolta dealextremeltä uskaltaa hyvinkin tilata, sieltä tilataan suomeenkin vähintäänkin tuhansia tilauksia vuodessa ja määrä huomioon ottaen ongelmia tavaran saamisessa on keskimäärin hyvin vähän.


      • JoskusKiukuttaa
        fsasfsfassf kirjoitti:

        Jaa siis mistäs noin päättelet? Kyllä ne aina on tullut mutta 2-3kk menee!!!

        Mulla on mennyt nyt nyt jo 2x2kk, kun aina sanovat että tulee, mutta sitten ei tulekkaan. Sitten ehdottavat vaihtamista toiseen tuotteeseen, tehty.... Ja sitten sen pitäisi tulla, mutta ei tulekkaan... Ja saas nyt nähdä tuleeko koskaan.

        Eli toimitukset on joskus aivan kosmisen hitaita, sinänsä mitään petostahan tuossa ei ole. Jos ei ole tavaraa, niin ei ole tavaraa... Mutta kyllä se asiakkaana pistää nyppimään.

        Tietysti aina voi käydä perinteisessä kaupassa jos on kiirus.


      • 18v.boy
        JoskusKiukuttaa kirjoitti:

        Mulla on mennyt nyt nyt jo 2x2kk, kun aina sanovat että tulee, mutta sitten ei tulekkaan. Sitten ehdottavat vaihtamista toiseen tuotteeseen, tehty.... Ja sitten sen pitäisi tulla, mutta ei tulekkaan... Ja saas nyt nähdä tuleeko koskaan.

        Eli toimitukset on joskus aivan kosmisen hitaita, sinänsä mitään petostahan tuossa ei ole. Jos ei ole tavaraa, niin ei ole tavaraa... Mutta kyllä se asiakkaana pistää nyppimään.

        Tietysti aina voi käydä perinteisessä kaupassa jos on kiirus.

        jos jollain on myydä semmonen AAA paristoilla toimiva poltto laaseri niin olisin maksamassa hyvän hinnan, msn [email protected] ,ottakaa rohkeasti yhteyttä


      • Pelle0

        Lukuisia tilauksia tilattu, joka kerta tullut, ennemmin tai myöhemmin. Joten lopeta se paskan jauhaminen. Ja jos posti sen pakettisi hävittää, niin ota hyvä mies yhteyttä asiakaspalveluun ja sano että pakettia ei näy, lähettävät uuden tilalle. Kai sinulta englanti taittuu? jos ei niin voi voi. Että mieti seuraavalla kerralla ennen kun huutelet perättömiä.


    • käytössä

      Hienosti DealExtreme pelaa ja on luotettava.
      Yleensä tulee parissa viikossa, joskus postinkulku tökkii vuodenvaihteessa paketti seilas jossain pari kuukautta. Noh oli joulu/vuodenvaihde ja tais lakotkin sotkee hommia.

      Tota lahjakäärettä vois joskus kokeilla, paketissa ei näy että tulee DX:ltä ja arvoksi 0, eli lahjaksi ;)
      http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888~r.34774240

      Tilatessa kannattaa katsoa että tavaraa on varastossa. Siellä on aika paljon tavaraa jotka on loppu eikä niitä useinkaan koskaan tule lisää. Sen tilauksen saa kyllä peruttua ennen toimitusta.

      Hyvä firma se on ja hinnat edulliset, täytyy oikein ihmetellä miten 2:n taalan tavarassa voi olla jo postikulutkin mukana.

      • dx

        Itse tilasin DX:ltä lampun viikko sitten ja statukses lukee Processing - Awaiting Stock....
        Odottaakahan ne varastoon lisää lamppuja vai mitä tuo oikein meinaa....??


      • Speede
        dx kirjoitti:

        Itse tilasin DX:ltä lampun viikko sitten ja statukses lukee Processing - Awaiting Stock....
        Odottaakahan ne varastoon lisää lamppuja vai mitä tuo oikein meinaa....??

        just niin; niillä ei ole läheskään kaikkea myytävää tavaraa omassa varastossa. Joskus menee kuukausia ilman että mitään tapahtuu. Kerran kypsyin odottamaan ja peruin tilauksen (vain yksi tavara jäi toimittamatta). Kun minulla ei ole PayPal tiliä, niin otin vain muuta tavaraa sen sijaan asiakaspalvelun kautta.
        Kyllä noilla homma yleensä pelaa vaikka joskus toimitus kestää ja kestää. Palautusten kanssa voi olla hankalaa ja siinä tarvitaan pitkää pinnaa.


    • henkkaa1
      • 149

        Tuolta olen eri myyjiltä jonkun kerran tilannut.

        www.aliexpress.com

        Kannattaa kyllä ensin lukea myyjän saamat palautteet suurennuslasilla, jotta ei anna defaultien hämätä.

        Samantapaisia markkinapaikkoja on Kiinassa muitakin.

        Maksut kannataa hoitaa Paypalin kautta. Tämän on hyvä olla kytketty mieluiten Luottkunnan Visaan, jotta ongelmatapauksissa rahojen takaisinsaannille olisi parhaat edellytykset.

        Yleensäkin kannattaa ebayta pitää yhtenä vertailukohtana. Dealextreme on toisinaan edullisin, mutta ei lähellekään aina.


    • tiina tilaaja

      Hmm, kuinka tulli perii tuon alvin? Tätä lukiessa saa käsityksen, että paketti jää tulliin ja sen saa sieltä kun on alvit makesttu.

      Olen tilannut Dealextremestä tuotteita muutaman kerran, loppusumma on ollut 60-80€ välissä ja joka kerta paketti on ollut noudettavissa omasta lähipostista ilman mitään maksuja.

      • 112+112+112

        Tuo on ihan sattuman varaista. Pienet paketit menee helposti läpi vaikka niistä lain mukaan kuuluisikin maksaa jotain.


    • Hazereder

      On tuo Dealextreme ainaki mun kohalla ollu luotettava. Toimituksissa yleensä menny 2vko - 1kk mulla ja aina on tavara tullu perille asti lukuunottamatta yhtä laseria mikä jäi tulliin kun arvo oli ilmeisesti yli tullin rajojen niin halusivat tullata.
      Ja olen kyllä tehnyt tuolta varmaan parikymmentä tilausta.

    • hkjhj

      tilasin 10mw laser moduulin electronilla tuli n. 3 viikossa ei mitään negatiivista mainittavaa

    • nettishoppaaja

      DX:n offers on toimiva. Suunnilleen kymmenen tarjousta kerralla.

      Tulee nopeasti perille ainakin seurantanumerolla varustettuna. Tilauksen on oltava tällöin vähintään 15 taalaa.

      http://offers.dealextreme.com/

      Valikoima on tietysti suppea. Itse olen aina välillä sieltä jotakin napannut. Kannattaa tietysti katsoa, että ei esimerkiksi ebaysta saa halvemmalla.

    • tilailija

      Oon tilannu sekä kotiin että yritykselle, ja hyvin on toiminu. Toimitusaika tilauksen tekemisesta paketin saapumiseen on 3-4 viikkoa, mutta sehän ilmoitetaan toimitusehdoissakin.

      Jos haluat pakettisi nopeammin, voit tilata toisaalta ja maksaa siitä enemmän. Itse tilaan mieluummin hyvissä ajoin.

      • ødottaja

        Yli 1 kk odotellut 4 euron avaruusromua DX:ltä. Ei edes seurantakoodia. DX postittanut tavaran 23.3.

        Aikaisemmilla kerroilla tilaamani tavarat ovat tulleet perille noin 1 kk odottamisen jälkeen ja aikaisemmilla kerroilla olen saanut lähetyksen seurantakoodin.


      • huonoksi mennyt
        ødottaja kirjoitti:

        Yli 1 kk odotellut 4 euron avaruusromua DX:ltä. Ei edes seurantakoodia. DX postittanut tavaran 23.3.

        Aikaisemmilla kerroilla tilaamani tavarat ovat tulleet perille noin 1 kk odottamisen jälkeen ja aikaisemmilla kerroilla olen saanut lähetyksen seurantakoodin.

        Kiinan ja Hongkongin postissa on ilmeisesti ruuhkaa. Ebayn myyjiltäkin on vienyt välillä melkein kuusi viikkoa ennenkuin paketit ovat tulleet perille.

        DX lähettää kirjattuna vain yli 15 dollarin paketit. Maksamalla lisää muistaakseni 1,7 dollaria saa halvemmillekin seurantanumeron.

        DX on sinänsä muuttunut maailman lopun firmaksi. Ei ole mitään takeita siitä, miten nopeasti saavat paketit liikkeelle. Ilmoitetut tavaran varastotilanteet ja ajat, jossa tuotteet olisivat saatavilla toimittajilta, ovat täysin tuulesta temmattuja. Voi olla, että tavara lähtee viikossakin. Voi viedä momta viikkoa tai kuukausiakin, jopa niin, että eivät lähetä koskaan.

        Asiakaspalvelusta on vaikea saada tiketteihin vastauksia. Kestää viikkoja helposti. Tilauksen perumisen jälkeen eivät rahat tahdo palautua Paypal-tilille. Usein ainoa keino on ihmetellä asiaa DX:n foorumilla. Tällöin asiakspalvelija voi korjata asian varsinkin, jos moderaattori pyytää.

        DX ei ole enää se sama paikka kuin esimerkiksi vuosi sitten. On täynnä toimimattomuutta ja hitautta. Hinnatkaan eivät usein ole kilpailukykyisiä muihin Kiinan kauppapaikkoihin ja ebayhin verrattuna. Valitettavasti. Itse en ostakaan sieltä mitään ennen kuin alkaa kuulua parempaa.


    • 2010

      Dealextremen paketin seuranta näyttää seuraavaa.

      E-mail numbers Years Status Location Mail the country of destination State the date of Recipient signature
      RA400xxxxxCN 2012 The total export package straight seal sealing Beijing International Finland 2012-04-08
      RA400xxxxxCN 2012 Total export package interoperability seal opening Beijing International Finland 2012-04-07
      RA400xxxxxCN 2012 The total export package interoperability seal sealing Shanghai International Finland 2012-04-06
      RA400xxxxxCN 2012 Total export package interoperability seal opening Shanghai International Finland 2012-04-06
      RA400xxxxxCN 2012 Acceptance office Acceptance Finland 2012-04-05

      Jotenkin tuo näyttää statustilanteiden suhteen erilaiselta kuin ennen. Näyttäisi, että pakettia on avattu ja suljettu pariinkiin kertaan.

    • ødottaja

      DX kusee nykyään. Tilauksen tekemisestä aikaa kulunut 1,5 kk ja lähetys saamatta. Tilauksesa vain yksi tavara ja en ole saanut lähetyksen seurantakoodia. Lähetys on postitettu 21 vrk takaperin. DX:n asiakaspalvelu-chattiin ei pääse ainakaan yhden työpäivän aikana.

    • dx-tilaaaja

      Mitäköhän tämä tarkoittaa Kiinan Postin seurannassa?

      20122012-04-19 export turnkey mutual closure sealing, Shanghai International, Finland

      20122012-04-19 export turnkey mutual seal opening, Shanghai International, Finland

      20122012-04-17 Acceptance Board acceptance, Finland

      Nähtävästi kuitenkin edennyt. Tieto paketin lähettämisestä tuli 13.4.

      Toisesta paikasta katsottuna näyttää tältä.

      RA........CN 2012 The total export package interoperability seal sealing Shanghai International Finland 2012-04-19
      RA........CN 2012 Total export package interoperability seal opening Shanghai International Finland 2012-04-19
      RA........CN 2012 Acceptance office Acceptance Finland 2012-04-17

    • tumetsi

      Toi yritys on ihan täys vitsi. Ite tilasin Macbookin laturin noin 5 kuukautta sitten ja vieläkään ei oo rahoja tai laturia näkyny.

    • seg3g
    • PETTYNYT ASIAKAS

      ÄLKÄÄ IHMEESSÄ TILATKO DX:LTÄ MITÄÄN! TOIMITUS AJAT USEITA KUUKAUSIA, JOS MITÄÄN EDES TOIMITETAAN!
      ODOTELLUT JO 3KK ELEKTRONIIKKAA, ASPA HYSSYTTELEE, JOS VIITSIVÄT EDES VASTATA.

      PASKA KAUPPA, EN SUOSITTELE EDES VIHAMIEHELLENI!

    • 6+6

      DX on todellinen maailman lopun firma. Myy liian paljon tavaraa, jota sillä ei ole eikä ole edes takeita, saako se sitä koskaan. Tilanne on muuttunut koko ajan huonömmaksi.

      Kehotankin tilaamaan esimerkiksi ebayn kautta. Myyjillä on tavarat, joita myyvät.

      Itse en odottaisi liian kauan DX:ltä tavaroita. Jos ei kolmeen viikkoon lähde, niin tilauksen peruutus päälle. Jos rahat eivät palaudu paypal-tilille, niin paypal-dispute päälle ennenkuin 45 päivää kaupasta on kulunut.

    • mitäs peliä tämä on

      Miten tuon China Postin seurantajärjestelmä toimii? Aiemmin näin yhdestä tilauksestani merkintöjä netin kautta, mutta nyt seurantajärjestelmä ei löydä enää mitään merkintöjä paketista. Katoavatko paketit työntekijöiden laukkuun?

      • 310

        Katsopas tätä kautta.

        www.17track.net

        Hakee tiedot Kiinan, Hongkongin ja Singaporen postista.

        Edellyttää tietysti, että kyseisten postien seurantapalvelimet ovat pystyssä. Kiinan postin palvelin on aina välillä nurin.


      • hjkmnb
        310 kirjoitti:

        Katsopas tätä kautta.

        www.17track.net

        Hakee tiedot Kiinan, Hongkongin ja Singaporen postista.

        Edellyttää tietysti, että kyseisten postien seurantapalvelimet ovat pystyssä. Kiinan postin palvelin on aina välillä nurin.

        Tuota 17trackia on uudistettu. Ulkonäkö on parempi ja muitakin parannuksia. Kuitenkin yksi huononnus on tehty. Ei hae postilaitosten seurantapalvelimista numeroita kuin ehkä 6 h välein. Jos tiheämmin yrittää hakea tietoja, ne tulevat välimuistista. Ilmeisesti yritetään estää 17trackin palvelimen ylikuormittumista. No eihän tuollaisella viiveellä yleensä ole merkitystä.

        Aloin ihmetellä, kun eilen Ilmalaan saapunut lähetys ei alkanut näkyä 17trackin mukaan aamulla postitoimipaikassani niinkuin aina on tapahtunut. Piti katsoa tilanne suoraan Itellan seurannasta.


    • asdf18

      Aloitin live chatin ja sano, että kun se lähtee sieltä voi kestää jopa 15-30 päivää, mutta mun isoveljellä kesti n. 1kk joten luulen, että nää alkaa tehdä jotain kun alkaa valitttaa.

    • edullinenkauppa

      Toimitukset ovat itsellä kaikki tulleet perille, kestää noin keskimäärin 18 päivää.
      Aasiasta löytyy samantyylisiä kauppoja lisääkin. Itse olen tilannut ainakin 5 eri liikkeestä ja kaikki on tullut perille.

      Täältä löytyy lisää kauppoja.

      http://edullinenkauppa.com/Koti.php

    • Es jonne

      Saaks noit laasereita tilata jos saa nii mikä teho?

      • 13+4

        Lasereita et saa tuoda Kiinasta Suomeen, jos ei ole suomalaista hyväksyntää. Ja se maksaa. Toisin sanoen tulli vie laserit armotta, jos havaitsee niitä olevan paketissa.


      • Es jonne
        13+4 kirjoitti:

        Lasereita et saa tuoda Kiinasta Suomeen, jos ei ole suomalaista hyväksyntää. Ja se maksaa. Toisin sanoen tulli vie laserit armotta, jos havaitsee niitä olevan paketissa.

        Mä tilasi dx laaserin jonka teho o 0.5 mw nii luulin et niit saa tilaa xD


    • Okeis

      Saaks sakot jos havaitaan ne?

      • Ei tule sakkoja

        Ei, mutta tulli takavarikoi sen. Tosin siellä myytävissä 500mw lasereissa voi tulla sanktioita, koska nuo on oikeasti hengenvaarallisia. Ei tulli niitä lasereita melkein ikinä pysäytä, ei ole resursseja sellaiseen. Eli 90 prosenttia ajasta menee läpi ongelmitta.


    • tr3t1

      On tullut paljon retkelytavaraa tilattua , nopeimmillaan lähetys on tullut kymmenessä päivässä, hitaimmillaan ei kuusi viikkoa ole riittänyt.
      http://dx.com/c/sports-outdoors-1699

      ja joka kk tulee sieltä pieniä tilauksia tehtyä.

    • ari zwag

      Ite kovasti tyytyväinen väliportaan pois jäännistä. Hinnat sen verran edullisia, että itse jaksan kyllä odottaa ja normaalisti toimituksissa semmoiset kuukaudesta kahteen on mennyt.

      Suosittelen kaikille.

    • Remonttiesko

      Miten olette saanut yhteyttä tonne DX.comiin? Live chat ei ole koskaan avoinna eikä sivuilta löydy mitään sähköpostiosoitetta. Pitää varmaan laittaa Visalle viestiä, ettei tuotteet ole tulleet!
      Ensimmäinen tilaus meni hyvin, mutta nyt toisessa on kestänyt kuukauden verran ja on vain tullut postia, että yksi tai useampi tuote ei saatavana. Tuolta sivuilta ei saa selville, mitkä tuotteet puuttuvat. Onneksi ei ole kalliit tuotteet kyseessä.

      • 12+7

        Minulle kävi ehkä vuosi sitten samalla lailla. Peruin koko tilauksen, koska mitään ei ollut vielä lähetetty. Ajattelin, että joudun käymään DX:n kanssa taistelua saadakseni rahani takaisin. Oli pieni yllätys, että melkein välittömästi Paypalilta tuli viesti, että rahat on palautettu. Paypal-tililleni kirjautumalla varmistin vielä asian. Lisäksi tuli vielä viesti peruutuksesta.

        Sinä olet ilmeisesti maksanut luottokortilla. Luulisi, että peruutus käy samalla lailla ja luottotilille tulee hyvitys. Sen tosin näkee itse vasta aikaisintaan seuraavana pankkipäivänä oman pankin systeemeistä riippuen.

        DX:n asiakaspalvelun toimimattomuudesta on huolestuttuvan paljon voinut lukea DX:n foorumilta. Koskee sekä tikettejä että live chattia.

        Itse en juuri tilaa enää DX:ltä mitään. Tärkein syy on se, että ei tiedä, onko heillä tavaraa vai ei. Lisäksi ei tiedä mitään siitä, milloin saavat, jos koskaan. Tilanne muuttui tällaiseksi noin kaksi vuotta sitten. Sitä ennen saattoi koota tilaukseen vaikka 10 eri tuotetta ja kaikki yleensä lähtivät rivakasti kerralla matkaan. Hyvin harvoin jäi mitään roikkumaan.

        DX ei ole monissakaan tapauksissa ollenkaan edullinen verrattuna esimerkiksi ebayhin, jossa myyjillä on tavara varastossa. Buyincoinskin on varma paikka. Aliexpressiin kannattaa myös tutustua. Siellä kannattaa tehdä hyvä pohjatyö myyjien luotettavuuden suhteen. Näistä paikoista saa myyjiltä nopeasti vastauksen kysymyksiinsä yleensä.


    • Nassapelle

      Postitus toimii moitteettomasti, mutta tilaus tulee noin kuukauden kuluttua

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe