Heipä hei :)))

Cynthia1

Meil oli hauskat jutut töissä tänään... :))) Oltiin tyttöjen kesken "paussilla"..Siinä sitten oli puheenaiheena säärikarvat..heh...tai karvat yleensä.Se kun tulee taas ajankohtaiseksi....kesä lähestyy...vaatteet vähenee...sääret täytyy olla niin siloset..Niin..eihän se nyt sovi että hameen alta rehottaa kunnon viidakko :DDD Entäs kainalot sitten...Huoh..pikku paita päällä..EI MIKÄÄN oo niin kamalan näköistä kuin se että hirveet tupsut sojottaa kainaloista..kääk... Nooh..onhan niitä muitakin paikkoja mistä ajellaan ;))) Siinä tosiaan sitten juteltiin avoimesti kuka mitäkin sheivasi...kunnes ohitse käveli miespuolinen työkaveri.... Minä sitten suuna ja päänä kyselin..."mitäs mieltä sä oot..tarviiko naisen ajaa karvojaan..ja mitä luulet...kuinkahan moni mies niitä ajelee?".... Vastaus sitten tuli.... "HÄÄÄH???Emmä ainaskaa mun rintakarvoja ajele...ne on muutenki mun kamut"Ja mies nosti paidan ylös ja sanoi: "Saanko esitellä...tässä on Tiku ja tässä on Takku" (osoitti kahta karvaansa) :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Kuunnellaans Leeviä.... :)))) http://www.youtube.com/watch?v=-zWM5-wrHzI&feature=related

12

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hö...

      sil ukolla oli kaks..mul on vaan takku ;-)))

      • Cynthia1

        Takulle kaveri :DDDDDDDDDDDDD


      • punaisella..
        Cynthia1 kirjoitti:

        Takulle kaveri :DDDDDDDDDDDDD

        niin sais tyttöystävän? ;-DDD


      • Cynthia1
        punaisella.. kirjoitti:

        niin sais tyttöystävän? ;-DDD

        mutta älä liian lähelle,ettei tule "kuvaa"että tyttö on liian "helppo nakki" ;DDDDDDDDDDD


    • No, toisille niitä kasvaa rintakarvoja.

      • Cynthia1

        Joo..luojan kiitos ei mulle ainaskaa ;DDDDDDDD


    • impi-lempi

      Jaa, että täällä sheivaillaan ?? ;O) Täytyyhän sitä, paikka paikoin, vähän väliä, sieltä sun täältä ;O))))

      • Cynthia1

        Niin..pitäähän sitä...:))) Oishan se kauheeta jos esim.viikset kasvais...aattele...pusutella nyt viikset vastakkain...Ai kauheeta :DDDDDDDDDDD HYIIIIIIIII HiHiiiiiiiiiii


      • impi-lempi
        Cynthia1 kirjoitti:

        Niin..pitäähän sitä...:))) Oishan se kauheeta jos esim.viikset kasvais...aattele...pusutella nyt viikset vastakkain...Ai kauheeta :DDDDDDDDDDD HYIIIIIIIII HiHiiiiiiiiiii

        Hitsi, en ees muistanut niitä...;O))) Oishan tuo hirveää...;)


      • Cynthia1
        impi-lempi kirjoitti:

        Hitsi, en ees muistanut niitä...;O))) Oishan tuo hirveää...;)

        Kait se yhtä kauheeta ois "nukkuun" mennessä,jos ois yhtä karvaset koivet ku äijällä :DDD Mieti ku silleen jalat lomittain...iiikks..tai no...sitä voi sitte vertailla kummal on enempi :DDDDD ja kysästä..."kulta...lainaatko höylää...tarttis varmaa tehrä noil jotain...." Eks parisuhtees usein kaikki oo yhteistä??? :DDDDDD


      • impi-lempi
        Cynthia1 kirjoitti:

        Kait se yhtä kauheeta ois "nukkuun" mennessä,jos ois yhtä karvaset koivet ku äijällä :DDD Mieti ku silleen jalat lomittain...iiikks..tai no...sitä voi sitte vertailla kummal on enempi :DDDDD ja kysästä..."kulta...lainaatko höylää...tarttis varmaa tehrä noil jotain...." Eks parisuhtees usein kaikki oo yhteistä??? :DDDDDD

        mukava lisä petissä...vertailla säärikarvojaan miehen kanssa ;O)) Mielestäni siinä saattaisi romantiikka kärsiä? ;O)) Me naisethan hoidetaan noi sheivaukset salassa armailtamme :)


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe