MITÄÄN KOKEMUSTA KOTKAN GIGANTISTA?

Ihme touhua...

Pakko ihmetellä jo ääneen. Mutta onko kellään kokemusta Kotkan Gigantin toiminnasta? Onko reklamaatiot tai takuuhuollot toimineet asiallisesti ja hyvässä aikataulussa? Itselläni on todella huono kokemus Kotkan Gigantin toiminnasta. Kahteen otteeseen 1,5 vuoden sisällä olen joutunut olemaan saman tuotteen (samasta viasta) yhteyksissä Giganttiin kaksi kertaa. Kummallakin kerralla asian hoitaminen heidän puoleltaan venynyt ja venynyt.Vieläkään asia ei ole selvä. Mielestäni minulla olisi jo oikeus purkaa kauppa, mutta aina löytyy jotain, millä Gigantti "estää" sen. Taidan todellakin olla Gigantin EX-asiakas. ELI ONKO HEIDÄN TOIMINTATAPANSA TODELLAKIN ASIAKASTA PALVELEVAA? IHMETTELEN... ITSELLÄNI AINEKIN PUHELINLASKUA JA AIKAA ON MENNYT AIVAN MIELETTÖMÄSTI ASIAA HOITAESSA.

15

1915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkalainen asiakas

Olen ostanut Gigasta tv:n, digin, pöytä- ja kannettavan tietokoneen, jääpakastimen, hellan, mikron, ilmastointilaitteen, langattoman puhelimen, kaksi kännykkää, ja muuta kotiini. Aina on palvelu ja takuu ollut reilua, vain langaton puhelin mykistyi ½ vuoden kuluessa ja sain tilalle heti uuden. Myyjät ovat laitetietoisia ja ystävällisiä. En ole kokenut "pakkomyyntiä" tai huonoa palvelua. Hintakin on mielestäni ollut edullinen. Tarjouksista en tiedä, eli onko aina satavilla, mutta ostamaan kun olen mennyt niin mukaani olen saanut muut paitsi hellan ja jääkaapin.

• Ihme touhua...

No todellakin ihmettelen. Mutta onko sitten kyse, ettei nuoria asiakkaita oteta todesta. Mielestäni, jos ostan miltei 1000e tuotteen, pitäisi myös takuu toimia. Mutta itse joutunut asiaa selvittämällä selvittämään ja odottamalla odottamaan.. En todellakaan ole tyytyväinen sen myymälän palveluun!

• nuori isä

Ostin Gikasta paketin kortsuja, ne oli viallisia. Nyt minulla on lapsi, eikä gigantin myyjät halua ottaa lasta takuupalautuksena takaisin.

• Ihme touhua...
        nuori isä kirjoitti:

Ostin Gikasta paketin kortsuja, ne oli viallisia. Nyt minulla on lapsi, eikä gigantin myyjät halua ottaa lasta takuupalautuksena takaisin.

Ja siis pyydän ihan vain ja ainoastaan asiallisia vastauksia.

• .,-.,-.,-
        nuori isä kirjoitti:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

• kännykällinen

Hei... Ostin Nokian matkapuhelimen viime kesänä Kotkan Gigantista, se kesti ehjänä ehkä n. kaksi kuukautta ja vain lakkasi lataamasta ja toimimasta. Asun Kouvolassa, ja vein puhelimen sitten huoltoon Kouvolan Giganttiin. Kätevää, ja viikko-pari meni kun sain puhelimeni ehjänä takaisin... tosin siitä muutaman kuukauden kuluttua tiputin luurin betoniin ja mykäksi meni, oma moka...

• ei kuulu tänne

tämä ei kuulu tänne!

• .....................?

on huonoja kokemuksia kyllä, meinas että eräässä tuotteessa ei ole takuuta ollenkaan, että vika ei koske takuun piiriä. tavara oli elektroniikkaa, purkasin kaupan koska kuitissa luki 30 päivän palautusoikeus, jonka jälkeen myyjä kysyi että otatko uuden samanlaisen tilalle. no en ottanut!!!!! toisessa asiassa olen joutun olemaan yhteydessä jo pääkallopaikalle kun ei myymäläpääällikkö hoitanut asioita kuntoon siellä... että outo on politiikka gigantissa.

• myös ex

juu,eipä oo paljoa parempia kokemuksia ko kaupasta...viimeisin hupi oli kännykän akku,merkki ym oikein mut muutaman millin liian iso,no en vieny takasin kun totesin et turhaa vaivaa....tai sitten tulostimen värikasetti,"juu,ei niitä enää oo,tilaa netistä",no katselimpa netistä....valmistajan sivut kertoivat "yksin myynti ko.kauppaketjulla"....että näin toimii,toivottavasti jollakin on hyviäkin kokemuksia!!!!

• Filmi72

Ostin aikanaan Panasonic Lumix merkkisen kameran Gigantista (kotkan).
      Kysellessäni suomenkielisijä ohjeita, todettiin vaan tylysti: EI OLE OLEMASSA.
      Kas kummaa kun rupesi löytymään kun sanoin olleeni kuluttaja asiamieheen yhtedessä.

• Semmossii vehkeitä

"Välittävät" dnan mokkuloita ja kun se ei toiminut, niin vastaus oli, että se ei ole heidän tuote, mutta niitä saa kyllä täältä ja ei heillä ole siihen takuuta ja voit ottaa dnahan yhteyttä takuuasioissa. Dna oli yhtä huono firma. Olivat sitä mieltä, että olet tehnyt sopimuksen ja pidä hyvänäs laite, vaikka heti oli palautus oikeus vielä, Dna ei tehnyt mitään asiassa. Gigantti ei halunnut ottaa mokkulaa vastaan, koska se ei ollut heidän tuote. Puoli pakolla ja kovalla metelillä se kuitenkin jäi sinne. Sitten alkoi riitely dnan kanssa ja Gigantti siinä välissä. Molemmat on parasta kiertää kaukaa!

• ..................

Katso niitten hiuksia.

• hyvääjahalpaa

Minulla pelkästään hyviä kokemuksia. Ostan sieltä n. 5000 eurolla vuodessa. Hyvää laatutavaraa ja halvalla.

• Anonyymi

Juuri nyt yritämme saada peruttua minulle eläkeläismummelille kaupattua tietoturvapakettia.
      Valitettavasti tällaiselle ikäihmiselle joka on kokematon myydään mitä vain ja asian kirjaus on tehty liki mahdottomaksi.
      Kun joskus saamme tämän asian selvitettyä en ikinä Gigantin liikkeestä hanki mitään.

• Anonyymi

Ja se oli sinun kaltaiselle mulku-lle ihan oikein

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3869
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3485
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3320
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2628
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1522
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1496
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1104
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1066
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1006
    Aihe