sillä siisti

sally

ohjelmassa tänään varsinainen tapaus,mikä kuvottava läävä,ämmä makaa makuuhuoneessa äijä kantaa ruuat eteen.katsoin että siellä asuu myös lapsi tai lapsia,tälläisestä sikolätistä lapset huostaan,minun puolestani tää vitun ämmä vois hukkua omaan paskaansa.kuinka joku normaali järjellä varustettu ihminen vois elää tommosen paskan keskellä,kaiken huipuks mennään vielä televisio ohjelmaan näyttään,että tämmöstä meillä.jotenkin vielä ymmärtää jonkun poikamies boksin,se voi olla vähän räjähtänyt mutta naisihminen jolla on perhe,menee kyllä yli ymmäryksen.

20

1785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savolaisukkeli

      Että miten ihmiset yleensäkin voivat tuollaisen paskan vallassa elää ? Ei onnistuisi minulta...

      • sally

        kun olet mies katselisitko tuollaista ämmää?en nyt itsekään joka hetki heilu rätti kädessä,mutta kyllähän nyt koti pitää jonkin näköisessä järjestyksessä olla.minkähänlainen äijä tällä oikein on kun passaa tommosta lehmää?


      • Savolaisukkeli
        sally kirjoitti:

        kun olet mies katselisitko tuollaista ämmää?en nyt itsekään joka hetki heilu rätti kädessä,mutta kyllähän nyt koti pitää jonkin näköisessä järjestyksessä olla.minkähänlainen äijä tällä oikein on kun passaa tommosta lehmää?

        Jos eukko osoittautuisi tuollaiseksi laiskimukseksi että joka paikka on paskan vallassa, niin saisi pakata kimpsunsa ja kampsunsa ja lähteä menemään. Joku roti pitää sentään kodinhoidassakin olla....en ikinä voisi tuollaisessa kämpässä elää.


      • tyttö.
        Savolaisukkeli kirjoitti:

        Jos eukko osoittautuisi tuollaiseksi laiskimukseksi että joka paikka on paskan vallassa, niin saisi pakata kimpsunsa ja kampsunsa ja lähteä menemään. Joku roti pitää sentään kodinhoidassakin olla....en ikinä voisi tuollaisessa kämpässä elää.

        miksi naisten pitäisi olla aina rätti kädessä?yhtä hyvin voisit itsekin tehdä jotai asian eteen etkä odottaa valmista.


      • Anonyymi
        tyttö. kirjoitti:

        miksi naisten pitäisi olla aina rätti kädessä?yhtä hyvin voisit itsekin tehdä jotai asian eteen etkä odottaa valmista.

        Se on totta että miehenkin kuulua osallistua kotitöiden tekemiseen, eikä pelailla vaan PlayStationia, hommiin vaan! Niitä riittää! Kotihommat does never end🤐


    • rhsertaerhaerh

      Siinä videossa näkyi joku toinenkin muija, niin päättelin sen olevan tän päähenkilön asuinkumppani. Oli kuitenkin aikas uskottavasti lepakon näköinen, kun en sittemmin älynnyt epäilläkään. En kylläkään nähnyt yhtään äijää koko ohjelmassa, paitsi tän toisen juontajan, joka on just joo näitä käsilaukkuheppuja. Ihme, jos ei ÖÖÖ!

      • silläsiisti

        Aivan kamalia on ollu noi 2 jaksoa, se poikamieskämppä ei ihan niin paha. En tajua miten joku voi asua noin, vaikka ei meilläkään aina supersiistiä ole, mutta tommoset sianketat...


    • KOSKA

      Otin kerran tällä palstalla kantaa Sillä siisti ohjelmaan. Viestini oli huomattavasti siistimpi kuin mitä tässä nyt on ohjelmaa arvosteltu. Se poistettiin oitis. Koska epäilin, sitä jos jonkun kodit on tuollaisessa sotkussa. Ei kukaan kehtaa tulla teeveeohjelmaan elvistelemään sillä, ettei viitsi/jaksa/osaa siivota. Joissakin jaksoissa huomaa myös, että sotku on lavastettu. Se ei ole aitoa. Iskin kai liian arkaan paikkaan, se oli kaiketi syy viestini pikapoistoon.

      • sally

        kyllä samaa asiaa,ellen olisi omin silmin nähnyt vastaavanlaisen asunnon,tein muutama vuosi sitten tälläistä kotisiivous keikkaa ja sain keikan vantaan puolelle erääseen kotiin,tämä asunto oli niin kamalassa kunnossa,että meinasin oksentaa sisälle päästyäni.pomoni ei uskonut minua,ennenkuin kävi itse katsomassa,sai myös oksennusreaktion.tässäkin perheessä oli pieniä lapsia,mikä asia minua eniten suututtaa näissä törkypesissä,aikuiset patalaiskat ihmiset minun puolestani hukkukoot omaan paskaansa,mutta näin kuvottavissa keittiöissä ruuan valmistaminen on terveysriski,varsinkin pienelle lapselle.


      • Sairas ihminen
        sally kirjoitti:

        kyllä samaa asiaa,ellen olisi omin silmin nähnyt vastaavanlaisen asunnon,tein muutama vuosi sitten tälläistä kotisiivous keikkaa ja sain keikan vantaan puolelle erääseen kotiin,tämä asunto oli niin kamalassa kunnossa,että meinasin oksentaa sisälle päästyäni.pomoni ei uskonut minua,ennenkuin kävi itse katsomassa,sai myös oksennusreaktion.tässäkin perheessä oli pieniä lapsia,mikä asia minua eniten suututtaa näissä törkypesissä,aikuiset patalaiskat ihmiset minun puolestani hukkukoot omaan paskaansa,mutta näin kuvottavissa keittiöissä ruuan valmistaminen on terveysriski,varsinkin pienelle lapselle.

        Hyvä Sally, jos olet todella siivooja, niin oletpa todella ammattitaidoton, kun arvostelet toisten koteja. Ei siivojan toimenkuvaan kuulu asiakkaiden asuntojen arvostelu! Ihmisillä voi olla useita ongelmia, joista johtuen siivous ei aina luonnistu. Esimerkiksi meillä mies siivoaa kaiken, minä en juuri mitään. Terveyteni on niin huono, etten juuri siihen tällä hetkellä kykene. Jos olen yksin, niin asunto alkaa pikkuhiljaa epäsiistiytyä. Olen nuori nainen, alle 30 v, mutta en silti kykene pitämään kodista huolta. Meillä käy silloin tällöin myös (miespuolinen) siivooja. Hän on avain ihana ja ymmärtäväinen ihminen, ei koskaan tuomitse. Ei juoruile ja arvostele asiakkaitaan, heidän elämäntilanteitaan, kotejaan jne. Siksi hänen palvelunsa ovatkin erittäin kysyttyjä.


      • vai...
        Sairas ihminen kirjoitti:

        Hyvä Sally, jos olet todella siivooja, niin oletpa todella ammattitaidoton, kun arvostelet toisten koteja. Ei siivojan toimenkuvaan kuulu asiakkaiden asuntojen arvostelu! Ihmisillä voi olla useita ongelmia, joista johtuen siivous ei aina luonnistu. Esimerkiksi meillä mies siivoaa kaiken, minä en juuri mitään. Terveyteni on niin huono, etten juuri siihen tällä hetkellä kykene. Jos olen yksin, niin asunto alkaa pikkuhiljaa epäsiistiytyä. Olen nuori nainen, alle 30 v, mutta en silti kykene pitämään kodista huolta. Meillä käy silloin tällöin myös (miespuolinen) siivooja. Hän on avain ihana ja ymmärtäväinen ihminen, ei koskaan tuomitse. Ei juoruile ja arvostele asiakkaitaan, heidän elämäntilanteitaan, kotejaan jne. Siksi hänen palvelunsa ovatkin erittäin kysyttyjä.

        Mistäs tiedät mitä se muualla sinun kämpästäsi puhuu. Itsekin olen ollut joskus kotisiivouksia tekemässä ja ei voi kuin kauhistella millaisissa sontapesissä ihmiset asuu.


      • tyttö.
        vai... kirjoitti:

        Mistäs tiedät mitä se muualla sinun kämpästäsi puhuu. Itsekin olen ollut joskus kotisiivouksia tekemässä ja ei voi kuin kauhistella millaisissa sontapesissä ihmiset asuu.

        en katso tätä ohjelmaa...mutta hienoa että nainen on laittanut miehen siivoamaan. taitaa miehet vaa olla katkeria xD


      • Sairas ihminen
        vai... kirjoitti:

        Mistäs tiedät mitä se muualla sinun kämpästäsi puhuu. Itsekin olen ollut joskus kotisiivouksia tekemässä ja ei voi kuin kauhistella millaisissa sontapesissä ihmiset asuu.

        Joiltain löytyy vielä ammattitaitoa. He hoitavat työnsä ja eivät puutu asioihin, jotka eivät heille kuulu. Jotkut ihmiset ovat ystävällisiä, myötätuntoisia ja ottavat osaa toisten vaikeuksiin. Minun siivoojani on juuri sellainen. Kyllä minäkin siivoaisin, jos vain siihen pystyisin. Miksi ihmeessä hän kauhistelisi asuntoamme ventovieraille, voisivat loppua työtkin lyhyeen. Kommenttisi sontapesistä on myös erinomaisen tuomitseva. Eihän sinun tarvitse siellä asua. Tekeekö epäsiisteys / kodin epäjärjestys tms. sinusta jotenkin huonon ihmisen? Ihmettelen, kuinka et ymmärrä, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Toistan myös jo edellisessä viestissä sanomani, että kaikki ihmiset eivät pysty siivoamaan. En edes ymmärrä, mitä toisten ihmisten asuntojen kauhistelusta saa. Kokeeko itsensä paremmaksi kuin muut? Onneksi kaikki siivoajat eivät ole tuollaisia. Et saisi minulta töitä.


      • sally
        Sairas ihminen kirjoitti:

        Hyvä Sally, jos olet todella siivooja, niin oletpa todella ammattitaidoton, kun arvostelet toisten koteja. Ei siivojan toimenkuvaan kuulu asiakkaiden asuntojen arvostelu! Ihmisillä voi olla useita ongelmia, joista johtuen siivous ei aina luonnistu. Esimerkiksi meillä mies siivoaa kaiken, minä en juuri mitään. Terveyteni on niin huono, etten juuri siihen tällä hetkellä kykene. Jos olen yksin, niin asunto alkaa pikkuhiljaa epäsiistiytyä. Olen nuori nainen, alle 30 v, mutta en silti kykene pitämään kodista huolta. Meillä käy silloin tällöin myös (miespuolinen) siivooja. Hän on avain ihana ja ymmärtäväinen ihminen, ei koskaan tuomitse. Ei juoruile ja arvostele asiakkaitaan, heidän elämäntilanteitaan, kotejaan jne. Siksi hänen palvelunsa ovatkin erittäin kysyttyjä.

        arvostele kenenkään koteja,mutta jos sinusta nämä sillä siisti ohjelmassa parikin lapsiperheen kotia ovat normaalia NIIN HALOO!!!olen kylläkin ammatiltani kokki,tein tätä keikkaa väliaikaisesti,muut kohteet joissa kävin olivat normaali koteja joita en mitenkään arvostele.itselläni on esim.kaksi koiraa ja teini ikäinen joka ei nyt ole yliinnokas siivoamaan jälkiään,mutta tälläisissäkin kodeissa siivotaan tarpeen mukaan.tämä yksi asunto oli poikkeus,onko sinusta normaalia että esimerkiksi keittiön tiskiallas kuhisee niinpaljon raatokärpäsiä,että täytyy sumuttaa kärpäsmyrkkyä pystyäkseen ottamaan vettä,lattioilla kaiken rojun keskellä mätänee vanhoja ruokia,joku huone oli niin täynnä rojua että sinne ei päässyt sisään ovenraosta näin siellä olevan eläinhäkkejä,kuinka pystyy esim.huolehtimaan jostain eläimistä tälläinen perhe joka ei pysty huolehtimaan edes kodistaan?sääliksi kävi tämän perheen lapset ja eläimet.halusit näemmä tulkita kirjoitukseni aivan omalla tavallasi,olen vuosikymmeniä työskennellyt esim.vanhusten parissa ja tiedän tasan tarkkaan että kaikki ihniset eivät kykene itse huolehtimaan siivouksesta,niinkuin itse mainitsit sairautesi,en ole tuomitsemassa heitä.mutta tämä ohjelmassa esiintynyt nainen ei todellakaan vaikuttanut mitenkään sairaalta,vaan rehellisesti sanottuna saatanan laiskalta lehmältä,joka makasi sängyllä lakkailemassa kynsiään,jolle mies kantoi jopa ruuat sänkyyn asti jo on normaalia.


      • kai...
        Sairas ihminen kirjoitti:

        Joiltain löytyy vielä ammattitaitoa. He hoitavat työnsä ja eivät puutu asioihin, jotka eivät heille kuulu. Jotkut ihmiset ovat ystävällisiä, myötätuntoisia ja ottavat osaa toisten vaikeuksiin. Minun siivoojani on juuri sellainen. Kyllä minäkin siivoaisin, jos vain siihen pystyisin. Miksi ihmeessä hän kauhistelisi asuntoamme ventovieraille, voisivat loppua työtkin lyhyeen. Kommenttisi sontapesistä on myös erinomaisen tuomitseva. Eihän sinun tarvitse siellä asua. Tekeekö epäsiisteys / kodin epäjärjestys tms. sinusta jotenkin huonon ihmisen? Ihmettelen, kuinka et ymmärrä, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Toistan myös jo edellisessä viestissä sanomani, että kaikki ihmiset eivät pysty siivoamaan. En edes ymmärrä, mitä toisten ihmisten asuntojen kauhistelusta saa. Kokeeko itsensä paremmaksi kuin muut? Onneksi kaikki siivoajat eivät ole tuollaisia. Et saisi minulta töitä.

        Mistäs sinäkään ihmistä palkatessasi tiedät onko kyseessä juorukello. Enpä tuota ole itsekään missään kellekään kauhistellut, onpahan vain yksi kokemus urallani ammattiin. Ja kyllä, tuollaiset asunnot kuten edellä, antavat jo itse ihmisestä tietyn vaikutelman. Ymmärrän myös hyvin että kaikki eivät pysty itse siivoamaan, se on asia erikseen, mutta kun kyseessä on siihen pystyvä, täytyisi kodin kyllä olla puhdas ja viihtyisä.


      • sillä siisti ohjelma
        Sairas ihminen kirjoitti:

        Hyvä Sally, jos olet todella siivooja, niin oletpa todella ammattitaidoton, kun arvostelet toisten koteja. Ei siivojan toimenkuvaan kuulu asiakkaiden asuntojen arvostelu! Ihmisillä voi olla useita ongelmia, joista johtuen siivous ei aina luonnistu. Esimerkiksi meillä mies siivoaa kaiken, minä en juuri mitään. Terveyteni on niin huono, etten juuri siihen tällä hetkellä kykene. Jos olen yksin, niin asunto alkaa pikkuhiljaa epäsiistiytyä. Olen nuori nainen, alle 30 v, mutta en silti kykene pitämään kodista huolta. Meillä käy silloin tällöin myös (miespuolinen) siivooja. Hän on avain ihana ja ymmärtäväinen ihminen, ei koskaan tuomitse. Ei juoruile ja arvostele asiakkaitaan, heidän elämäntilanteitaan, kotejaan jne. Siksi hänen palvelunsa ovatkin erittäin kysyttyjä.

        tämä siivous asia onkin aika mielenkiintoinen ja kuohuttava juttu.itse katson myös kyseistä ohjelmaa,en moittivalla silmällä vaan niistä saa itsellekki hyviä siivousvinkkejä.kun jo kouluaikana mulle ainaki opetettiin että ketään ei kannata tuomita sen suhteen,onko koti sliipattu vai ei,ja hattua nostan ihmisille jotka naamansa antavat näkyviin kyseises ohjelmas ja lavastetut sotkut tai ei,niin se on suomalaiselle luonteelle jo paljon että pyytää kyseisen siivousryhmän kotiinsa.ja kyllä sairaus voi olla syy ettei voi siistiä,tai jos ei oo vain puunaaja,mutta eix oo hyvä asia että ne kämpät juuri siivotaan jotka on näitä sotkusia,ja huostaanotto asiat ei kuulu näille palstoille,ne päättää ihan jotku muut.ja vaikka olisin kodinhoito töissä,niin en mene kyökkimään kenenkään huushollin siivoa,vaan rupean vain töihin,siihenhän on koulutus,en arvostele kenenkään huushollin kuntoa,enkä sitä kuka kykenee siivoon kuka ei,arvostelu palstat kuuluu tonne elokuvapuolelle,ei minunkaa huusholli oo niin puhdas että olis varaa muita arvostella.


    • ymmärrä, että

      kaikki on lavastettua! Esiintyjät (siis ne siat)saavat hyvät rahat kun antavat näyttää naamansa! Kirjoitin asiasta jo kerran ja se poistettiin, kerkeääköhän tätäkään kukaan näkemään!

      • Tähän soppaan

        Joo viestit poistuu helposti jos sanoo mielipiteensä sotkukodeista ja niiden asukkaista. Olen vahvasti Sallyn puolta tässä ketjussa ja ymmärrän täysin mitä hän tarkoittaa. Heitä en sitten ihan ymmärrä, jotka eivät tajua ettei Sally arvostele heitä jotka eivät todellakaan itse pysty siivoamaan. Vaan käyttävät juuri siivouspalveluita. Sekin jo kertoo siitä, että haluaa jotenkin huolehtia ympäristöstään missä asuu ja elää. Mutta, on tosiaan ihmisiä joille siisteys on ihan toisarvoinen asia. Kai heitäkin pitää yrittää ymmärtää, vaikka vaikeaa se on ihmiselle joka haluaa ja jaksaa pitää ympäristönsä/kotinsa siistinä. Nykyään on korviini kantautunut paljonkin näitä tapauksia, missä mies tarttuu imuriin ja nainen ei koskaan. Ei tunnu enää olevan entisenlaista roolijakoa ainakaan. Se on toisaalta hyvä, että miehetkin huolehtii kodin siivouksesta. Mutta ei naisenkaan pidä olla se (hih)Sallyn kuvaama laiska lehmä. Olen huomannut myös sellaisen asian, että meidän siistien äitien teinityttäret eivät otakaan meistä äideistä oppia.Niinkuin me ehkä itse aikanaan olemme tehneet. Vaan he ovat alkaneet käyttää hyväkseen sitä, että äiti pitää kodin siistinä. He tietävät ettei äiti viihdy sotkuisessa kodissa. Ellei siivoa itse, kohta se on äiti pers pystyssä keräämässä vaatteita lattioilta ja sängyiltä pyykkiin ja heilumassa imureineen ja riepuineen huihaineidin huoneessa. Kenties samalla ankarasti jäkättäen epäsiisteydestä, turhautuneena siihen ettei iso ihminen osaa pitää kämppäänsä kunnossa. Yksi asia minkä olen myös huomannut meidän ns.siistien kotien naisissa. Me emme juurikaan ehdi/jaksa touhuamisiltamme itseämme fiksailla. Puhtaina itsemme pidämme, mutta kynsien lakkaus ja muu tuninki jää vähemmälle. Meille on tärkeää siisti viihtyisä koti.


      • heheeh
        Tähän soppaan kirjoitti:

        Joo viestit poistuu helposti jos sanoo mielipiteensä sotkukodeista ja niiden asukkaista. Olen vahvasti Sallyn puolta tässä ketjussa ja ymmärrän täysin mitä hän tarkoittaa. Heitä en sitten ihan ymmärrä, jotka eivät tajua ettei Sally arvostele heitä jotka eivät todellakaan itse pysty siivoamaan. Vaan käyttävät juuri siivouspalveluita. Sekin jo kertoo siitä, että haluaa jotenkin huolehtia ympäristöstään missä asuu ja elää. Mutta, on tosiaan ihmisiä joille siisteys on ihan toisarvoinen asia. Kai heitäkin pitää yrittää ymmärtää, vaikka vaikeaa se on ihmiselle joka haluaa ja jaksaa pitää ympäristönsä/kotinsa siistinä. Nykyään on korviini kantautunut paljonkin näitä tapauksia, missä mies tarttuu imuriin ja nainen ei koskaan. Ei tunnu enää olevan entisenlaista roolijakoa ainakaan. Se on toisaalta hyvä, että miehetkin huolehtii kodin siivouksesta. Mutta ei naisenkaan pidä olla se (hih)Sallyn kuvaama laiska lehmä. Olen huomannut myös sellaisen asian, että meidän siistien äitien teinityttäret eivät otakaan meistä äideistä oppia.Niinkuin me ehkä itse aikanaan olemme tehneet. Vaan he ovat alkaneet käyttää hyväkseen sitä, että äiti pitää kodin siistinä. He tietävät ettei äiti viihdy sotkuisessa kodissa. Ellei siivoa itse, kohta se on äiti pers pystyssä keräämässä vaatteita lattioilta ja sängyiltä pyykkiin ja heilumassa imureineen ja riepuineen huihaineidin huoneessa. Kenties samalla ankarasti jäkättäen epäsiisteydestä, turhautuneena siihen ettei iso ihminen osaa pitää kämppäänsä kunnossa. Yksi asia minkä olen myös huomannut meidän ns.siistien kotien naisissa. Me emme juurikaan ehdi/jaksa touhuamisiltamme itseämme fiksailla. Puhtaina itsemme pidämme, mutta kynsien lakkaus ja muu tuninki jää vähemmälle. Meille on tärkeää siisti viihtyisä koti.

        Yksi ohjelmassa esiintynyt perhe on ystäväni asunnossa olevia vuokralaisia - ohjelma ei siis todellakaan ole lavastettu eivätkä ko. vuokralaiset ole mitään palkattuja näyttelijöitä. Ottakaa ihmiset asioista kunnolla selvää ennen kuin kirjoitatte suuria "totuuksia".
        Ja salaliittoteorioiden kehittelijöille tiedoksi - en ole palkattu mielipidekirjoittaja ;)


    • Anonyymi

      Kiki on kyllä kaunotar, ihana♥️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe